Tää oli niin arvattavissa: töissä aloitti missitason nainen. Lopputulos: naiset käärmeissään, miehet tohkeissaan ja missi ihmettelee
Kommentit (318)
Vierailija kirjoitti:
No meillä firmassa oli eräs miss suomi töissä ja ihan tavallisesti kaikki häneen suhtautui.
Kylläpäs näitä vastaavia tekstejä nyt ilmestyi useita. Aikalailla samalla kirjoitus asullakkin vielä. Hyvin pienen ajan sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä firmassa oli eräs miss suomi töissä ja ihan tavallisesti kaikki häneen suhtautui.
Kylläpäs näitä vastaavia tekstejä nyt ilmestyi useita. Aikalailla samalla kirjoitus asullakkin vielä. Hyvin pienen ajan sisään.
Samaa katselin. Ahdistelun kieltäjä innostui.
Eniten häirintää työssään kokevat juurikin nuoret, alle 25-vuotiaat naiset. Häirintäkokemuksia on heistä jopa 69 prosentilla. Naisten työssä kokema seksuaalinen häirintä on toistuvampaa kuin miesten kokema. Häirintää kokeneesta naisista 60 prosenttia kertoi häirinnän olleen viikoittaista,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen harkinnut ja olen käynyt. En mä oikein tiedä onko tohon apua. Mä uskon että vaimo on uskollinen. Mut toi on oikeasti tosi ärsyttävää. Joku perus kauppa reissu muistuttaa usein et ottajia olis."
Hankala paikka kyllä. Minulla on omaan tasooni nähden melko komea mies ja piti käydä läpi tuo mustasukkaisuus, tosin heti suhteen alussa. Tulin siihen tulokseen, että en voi omistaa ketään ja jos hän löytää toisen, niin en sille mitään voi.
No meillä on tuo 40 vuoden ikäpyykin ylitys tasannut tilannetta, mutta kyllä niitä naisia silti on ja myös heitä jotka epätoivoisesti ihastuu.
Mä ajattelin kanssa alussa et kuvaajan se on kun puoliso kelpaisi muillekin. Muttakun sitä hierotaan aina ja kaikkialla naamaan tosta on tullut iso rasite.
Menet salille vaimon kanssa. Treenataan erikseen. Seuraat vieressä kun naista l
Hän on varmaan sen verran kaunis, että ikäkään ei tuo helpotusta. Jos suhde tekisi minulle pahaa, niin onhan siitä syytä irroittautua, jos et pysty asian kanssa elämään. Ei ole varmaan reilua kummallekaan.
Mutta nainen on sinut valinnut. Just sinut.
Persincelin mielestä hänen pitäisi saada seksiä kaikilta työpaikan naisilta kun uusi työntekijä saapuu työpaikalle. :0
Vierailija kirjoitti:
Persincelin mielestä hänen pitäisi saada seksiä kaikilta työpaikan naisilta kun uusi työntekijä saapuu työpaikalle. :0
Ovatko nämä "persincelit" huoneessa kanssasi tällä hetkellä? Näkevätkö muut ihmiset heitä?
Entäs työpaikan Chad-mehet? Pitäisikö heidänkin antaa seksiä persincelille?
Sain nuorena paljon palautetta ulkonäöstä, liioittelematta liki päivittäin.
En silti itse osannut pitää itseäni poikkeuksellisen ķauniina. Palaute tuntui usein kiusalliselta.
Miehiltä saatu huomio työelämässä vaihteli ihailun ja vihamielisyyden välillä.
Naiset, etenkin vanhemmat käyttäytyivät usein loukkaavasti. En kokenut saavani mitään etua ulkonäön perusteella, vaikka he niin olettivatkin.
Päinvastoin, koin, että minun on oltava erityisen hyvä ja todistettava osaamiseni monia muita enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen harkinnut ja olen käynyt. En mä oikein tiedä onko tohon apua. Mä uskon että vaimo on uskollinen. Mut toi on oikeasti tosi ärsyttävää. Joku perus kauppa reissu muistuttaa usein et ottajia olis."
Hankala paikka kyllä. Minulla on omaan tasooni nähden melko komea mies ja piti käydä läpi tuo mustasukkaisuus, tosin heti suhteen alussa. Tulin siihen tulokseen, että en voi omistaa ketään ja jos hän löytää toisen, niin en sille mitään voi.
No meillä on tuo 40 vuoden ikäpyykin ylitys tasannut tilannetta, mutta kyllä niitä naisia silti on ja myös heitä jotka epätoivoisesti ihastuu.
Mä ajattelin kanssa alussa et kuvaajan se on kun puoliso kelpaisi muillekin. Muttakun sitä hierotaan aina ja kaikkialla naamaan tosta on tullut iso rasite.
Menet salille vaimon kanssa.
Jep. Itsekkin odotellut ja toivonut että toi ikä vaikuttaisi. Mut ei tunnu sekään auttavan. Paranee vaan vanhetessaan.
Niinpä. Tää on hullu ongelma. Hän on tosiaan valinnut mut. Olen hänen kanssaan tosi onnellinen. Mutta en silti tiedä pystynkö lopulta olemaan onnellinen tässä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on niin noloja kauniiden naisten seurassa 😆
Itse en ole käärmeissäni kauniille naisille. Paljonpa siitä olisi hyötyä, eikä se minusta missiä tekis
Mua **tuttaa kun tavallisena saa painaa töitä hulluna ja sen missin ei tarvitse edes nähdä vaivaa. Menee motivaatio yrittää mitään. Herää kysymys miksei vain menisi itsekin mistä aita on matalin kun kerran asiat on näin.
Eikö kauniille naiselle anneta teille töitä vai, mitä höpäjät? Miehethän nimenomaan pyytävät kauniilta naisilta apua kaiken maailman projekteihin vain päästäkseen naisen kanssa tiiviiseen kontaktiin mieluiten kaksin ylitöissä. Ja nämä projektit siis kauniin naisen normaalien työtehtävien päälle.
Kaikki ei ole toimistotöissä. Ni
Ok, mutta ymmärrät varmaan, että toimistotöissä on tilanne toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tilanne yleensä tasaantuu jossain vaiheessa, paitsi jos työpaikalla on joku luuseri, joka ei osaa luovuttaa. Esimerkiksi pomo joka ilmestyy kadunvarteen tai hullu joka alkaa piinata
Mä olen ihan tavis ja kyllä hullut on muakin seurailleet ja piinanneet.
On minullekin niin käynyt, mutta jos ympärillä pörrää 20 miestä joista 2 on häiriintynyttä vs tavis jonka kohteekseen ottaa 1-2 miestä vuodessa tai parissa
Vierailija kirjoitti:
Sain nuorena paljon palautetta ulkonäöstä, liioittelematta liki päivittäin.
En silti itse osannut pitää itseäni poikkeuksellisen ķauniina. Palaute tuntui usein kiusalliselta.
Miehiltä saatu huomio työelämässä vaihteli ihailun ja vihamielisyyden välillä.
Naiset, etenkin vanhemmat käyttäytyivät usein loukkaavasti. En kokenut saavani mitään etua ulkonäön perusteella, vaikka he niin olettivatkin.
Päinvastoin, koin, että minun on oltava erityisen hyvä ja todistettava osaamiseni monia muita enemmän.
No sehän se on. Sun pitää todistaa työkavereille että sä et ole saanut töitä ulkonäön takia. Vaikka olisit.
Vierailija kirjoitti:
Kauniilla ihmisellä voi olla huono itsetunto, eikä hän ymmärrä kuinka kaunis on. Epäreilua suhtautua yhtään mitenkään eri tavalla häneen kuin kaikkiin muihinkin.
Olin nuorena naisena toisten naisten kateudenkohde työpaikoilla. Siitä syystä minut savustettiin ulos työpaikoilta. Minulla oli huono itsetunto, olin omasta mielestäni ruma
Nykyään olen (50v) yhtä tavis kuin muutkin naiset eikä kukaan kadehdi mitään eikä miehet katso perään.
Turhaa tuhlata elämäänsä näyttelemällä prinsessaa, miehiä edes tarvii mihinkään.
Monet mallitason naiset kyllä tiedostavat ulkonäkönsä ja osaavat sitä käyttää hyödykseen työyhteisössä. Saavat kuolaavilta miehiltä paljon apua ja ymmärrystä vaikka työnjälki olisi heikkoa. Välillä saattavat jopa tehdä sutta ja sekundaa ja pyytää "mansplainausta" laiskuuttaan, jotta ongelma ratkaistaan heidän puolestaan. Parasta olisi laittaa näille neitokaisille joku tiukkapipoinen vanhempi homomies päälliköksi, sitten ei ainakaan lusmuilu onnistu.
Tätäkin keskustelua sotkee sana kaunis. Mikä nyt voi tarkoittaa ihan mitä tahansa. Melkein jokaisessa naisessa on jtn kaunista. Missi ei ole kaunis ja lumoava välttämättä olleenkaan livenä.
Sit on ne naiset mitä esim itse tavannut elämänsä aikana ehkä 10. Jotka saavat sut takeltelee sanoissa, tuijottamaan jäätyen, punastelemaan ja sekoilemaan.
Yks näistä tapaamistani naisista oli Linda Lampenius 20v sitten..
Tollanen kun pistetään miesten keskelle töihin koko paletti on varmasti sekaisin.
Pääsin seuraamaan käyttäytymisen muuttumista eräässä isossa firmassa, jonka respaan tuli kaunis nuori nainen tuuraamaan muutamaksi päiväksi. Vastaanottoaula oli rakennuksen hiljaisimmassa kolkassa. Tuuraajan ensimmäisenä päivänä työntekijöiden kulkureitit muuttuivat: huomattavinta oli se, että alimman kerroksen varastomiehet kulkivat kanttiiniin pitkää kiertotietä. Johtoryhmää myöten miehillä oli kovasti asiaa respan suuntaan. Kukaan ei kuitenkaan käyttäytynyt asiattomasti, koska porukka oli normaalin fiksua.
Ap:n ajatuksista poiketen firman naispuolinen henkilöstö ei ollut käärmeissään. Vaellusreittien muuttuminen toki pantiin merkille, mutta sävy oli korkeintaan hieman huvittunut. Myös vaeltajat itse olivat huvittuneita omasta käyttäytymisestään. Semmoista se on.
Tuuraajakaunotar ei välttämättä huomannut mitään erikoista, koska ei hän tiennyt olevansa työpisteessä, jonka liepeillä kulki vain satunnaisia kuriireja ja kahvinhakijoita.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on Naiselle Susi. Vanha suomalainen sananlasku.
Näitä kertomuksia kun lukee, niin enimmäkseen mies näyttäisi olevan naiselle susi, joskus tahtomattaankin.