Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää että kaverit ovat keskenään seksisuhteessa?

Vierailija
11.11.2024 |

Miten näkyy käytöksestä?

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain merkkejä?

Vierailija
2/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan toinen työntyy toiseen. Se on aika varma merkki.

Vierailija
4/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtainen tila on yksi. Sitä ei vartioi sellaisen kanssa, jonka päästää (tai haluaisi päästää) iholle. Muita kavahtaa, jos tulevat liian lähelle.

Vierailija
5/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan toinen työntyy toiseen. Se on aika varma merkki.

Juu,mutta onko käytös muiden seurassa erilaista?

Vierailija
6/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se on yksi merkki että kokee kysymättäkin kovasti tarvetta selitellä heidän suhdettaan. Myös kehonkielestä huomaa mutta en osaa sitä sen tarkemmin avata. Se vain on erilaista.

Vierailija
7/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö näille lipsahduksia esim. viestiryhmissä, vaikka olisivat molemmat tahoillaan varattuja?

Vierailija
8/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yleensäkin, voivatko ok:n näköinen mies ja nainen olla kavereita ilman kovaa seksuaalista jännitettä?

Vierailija
9/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen tila on yksi. Sitä ei vartioi sellaisen kanssa, jonka päästää (tai haluaisi päästää) iholle. Muita kavahtaa, jos tulevat liian lähelle.

Mitä jos toiselle osapuolella on muutenkin taipumus tulla liian lähelle ihmisiä?

Vierailija
10/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mitenkään.

Itse olen ollut nyt 1,5 vuotta suhteessa työkaverini kanssa ja vaikka meillä on pieni ja tiivis työyhteisö, ei kukaan ole aavistanut mitään. Todennäköisesti paljastutaan siinä vaiheessa, kun jompi kumpi lipsauttaa töissä jotain tyyliin "hei, rakas, voitko tulla katsomaan tätä yhtä juttua".

Vierailija
11/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusta tietää. Nyt nuuskimaan.

Vierailija
12/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy heiltä?

Vierailija
13/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eivät kerro, niin aika hankalaa tietää.

Vierailija
14/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut nyt 1,5 vuotta suhteessa työkaverini kanssa ja vaikka meillä on pieni ja tiivis työyhteisö, ei kukaan ole aavistanut mitään. Todennäköisesti paljastutaan siinä vaiheessa, kun jompi kumpi lipsauttaa töissä jotain tyyliin "hei, rakas, voitko tulla katsomaan tätä yhtä juttua".

Meillä oli tällainen tilanne töissä. Jotain vispilänkauppaa olisi saattanut epäillä olevan naisen ja yhden toisen miehen välillä, kun viihtyivät hyvin keskenään, mutta oikeasti suhde olikin sen kanssa, jonka kanssa oli hyvin neutraalia. Ei siis kukaan ollut arvannut ennen kuin kertoivat itse asiasta.

Vierailija
15/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yleensäkin, voivatko ok:n näköinen mies ja nainen olla kavereita ilman kovaa seksuaalista jännitettä?

Kyllä mies ja nainen voivat olla seksuaalisesta jännitteestä huolimatta "vain" kavereita ilman, että harrastavat keskenään seksiä. Mutta toki tämä tarkoittaa sitä, että molemmilla  halu olla tästä (seksuaalsiesta jännitteestä) huolimatta olla harrastamatta seksiä. Jos tosiella on odotuksia toista kohtaan, joista toinen ei ole kiinnostunut, niin kaveruus voi äkkiä olla vaarassa ja mahdollsiesti kadota ja lakata olemasta. - Vai kuka kestää kaveria, joka vihjailee ja yrittää painsotaa esimerkiksi harrastamaan seksiä hänen kanssaan, vaikka ei olisi itse siitä lainkaan kiinnostunut ja toivoisi, ettei siihen yhdessä edettäisi. 

Uskovainen mies

Vierailija
16/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tällainen tilanne töissä. Jotain vispilänkauppaa olisi saattanut epäillä olevan naisen ja yhden toisen miehen välillä, kun viihtyivät hyvin keskenään, mutta oikeasti suhde olikin sen kanssa, jonka kanssa oli hyvin neutraalia. Ei siis kukaan ollut arvannut ennen kuin kertoivat itse asiasta.

Tämä! Onko yleistä, että (kielletyssä) suhteessa olijat hengaavat jatkuvasti yhdessä muiden nähden, ja saavat useatkin epäilemään suhdetta? Vai onko tämä merkki pelkästä kaveruudesta?

Vierailija
17/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne panee keskenään niin se on aika varma merkki

Vierailija
18/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos toiselle osapuolella on muutenkin taipumus tulla liian lähelle ihmisiä?

No ei sen toisen tarvitse hyväksyä sitä liian lähelle tulemista, silloin luontevasti ottaa 20 cm lisää hajurakoa jos se ei tunnu luontevalta. 

Jos kyseessä on suhde jota salaillaan, niin silloin voi itse asiassa käydä ihan toisinpäin. Henkilöt näkyvästi välttelevät toistensa katsetta ja esim. ohittaessaan toisensa jättävät ihan liioitellun välin, molemmat painuvat seinää vasten kuin toisella olisi rutto. Ihan vain, kun koettavat piilottaa sen miten luontevasti ovat lähekkäin. 

Vierailija
19/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ne panee keskenään niin se on aika varma merkki

🤣

Vierailija
20/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää!