Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että kaverit ovat keskenään seksisuhteessa?

Vierailija
11.11.2024 |

Miten näkyy käytöksestä?

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa ihmisten nauttia toistensa seurasta ja kaikkien kukkien kukkia vaan! 

Vierailija
62/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen toinen osapuoli, nainen, räyhäsi jostakin asiasta hyvin tuttavalliseen ja närkästyneeseen sävyyn sille miehelle. Mies ei näyttänyt yllättyneeltä.

Mulla on työkaveri kenen kans räyhätään toisillemme tuttavallisesti säännöllisesti ja meillä ei ole suhdetta 

Onpas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen toinen osapuoli, nainen, räyhäsi jostakin asiasta hyvin tuttavalliseen ja närkästyneeseen sävyyn sille miehelle. Mies ei näyttänyt yllättyneeltä.

Mulla on työkaveri kenen kans räyhätään toisillemme tuttavallisesti säännöllisesti ja meillä ei ole suhdetta 

Onpas.

Meinaatko että henkinen suhde ?

Vierailija
64/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu ja ei ole suhdetta. Käydään myös paljon kaksin syömässä ja meillä on sisäpiirin vitsejä yms.

Jos toinen ehdottaisi suhdetta niin miten reagoisit?

Vierailija
65/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas.

Meinaatko että henkinen suhde ?

Vahva suhde.

T. Ulla Taalasmaa

Vierailija
66/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu ja ei ole suhdetta. Käydään myös paljon kaksin syömässä ja meillä on sisäpiirin vitsejä yms.

Miten reagoisit jos hän tekisi jonkin peliliikkeen suhteen suuntaan ?

Vierailija
67/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähön aiheen vierestä, mutta onko mielestänne asiallista huomauttaa tai vitsailla ääneen niille, joiden välillä on ihastumista, mutta ei sen enempää? Siis onko ok nolata siitä asiasta? 

Vierailija
68/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että näissä "epäilyttäviltä" näyttävissä jutuissa on melkein aina vähintään toisella intressit olla muutakin kuin kaveri.

Vierailija
69/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähön aiheen vierestä, mutta onko mielestänne asiallista huomauttaa tai vitsailla ääneen niille, joiden välillä on ihastumista, mutta ei sen enempää? Siis onko ok nolata siitä asiasta? 

Jep! Tosi hyvä kysymys. Musta ainakin tollanen yleensä jää sinne ala-asteelle 

Vierailija
70/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitän, että näissä "epäilyttäviltä" näyttävissä jutuissa on melkein aina vähintään toisella intressit olla muutakin kuin kaveri.

Niin, siinä kierretään joka tapauksessa kuin kissa kuumaa puuroa. 

Vierailija
71/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on huomautettu työelämässä ainakin kolme kertaa. Olin aika järkyttynyt. Yhden kerran siihen liittyi kaksimielistä vitsailua. Koskaan ei ole ollut kyse mistään suhteesta. No, jotain ohimenevää pientä on ollut ilmassa, mutta tarvitseeko siitä nolata ja nöyryyttää? Vai onko se oikeus ja kohtuus? Mitä mieltä olette? 

Vierailija
72/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mistään ellet sitten satu näkemään heitä tositoimissa tai molemmat kaverit kerro asiasta.

Vierailija
73/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat viettävät lounasaikaan tunnin muualla kuin jossain syömässä.

Vierailija
74/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on huomautettu työelämässä ainakin kolme kertaa. Olin aika järkyttynyt. Yhden kerran siihen liittyi kaksimielistä vitsailua. Koskaan ei ole ollut kyse mistään suhteesta. No, jotain ohimenevää pientä on ollut ilmassa, mutta tarvitseeko siitä nolata ja nöyryyttää? Vai onko se oikeus ja kohtuus? Mitä mieltä olette? 

Oma mielipiteeni on, että aikuisten työpaikalle ei minkäänlainen nolaaminen kuulu, ei suhdejutuissa eikä muissakaan asioissa. 

Vierailija
75/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen osapuolen nähtiin poistuvan sen toisen asunnolta. Viettivät työpaikalla aikaa toistensa työhuoneissa.

Vierailija
76/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalliset kaverit ja heidän suhdeasiansa voisi jättää rauhaan. Työkavereiden toivoisi toimivan niin, että heidän mahdollinen suhteensa ei haittaa muiden työskentelyä (tai heidän omaansakaan). Lisäksi en toivoisi ainakaan omaan timiini sellaista, että pomolla olisi suhde alaiseensa. 

Vierailija
77/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselee Lotta 12 wee

Vierailija
78/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kateellisten panettelua ja jättäisin omaan arvoonsa. Sitäpaitsi ei siinä ole mitään hävettävää, jos ihastuu toiseen. Se on kuitenkin positiivinen tunne ja luonnollista. 

Vierailija
79/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselee Lotta 12 wee

Tämä 

Vierailija
80/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kateellisten panettelua ja jättäisin omaan arvoonsa. Sitäpaitsi ei siinä ole mitään hävettävää, jos ihastuu t

Jotenkin tarpeetonta huomauttelua. Kaksimielisiä vitsailua liittyi siis siihen huomauttamiseen. Sellainen tuntuu todella nöyryyttävältä, menee luottamus siihen huomauttajaan. Ihastumisjutut voi olla hankaliakin. Toinen osapuoli voi toivoa ja etsiä ulospääsyä tilanteesta ja porukkaa, johon lyöttäytyä katkaistakseen tilanteen. Aiheen vierestä, mutta tärkeää sikäli, että kyllä näitä tapahtuu oikeasti.