Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää että kaverit ovat keskenään seksisuhteessa?

Vierailija
11.11.2024 |

Miten näkyy käytöksestä?

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilemalla iskeä jompaa kumpaa ja seuraamalla toisen reaktioita siihen.

Tältä pohjalta olen aina varma, että toisella on tunteita, mutta onko se molemminpuolista/edennyt fyysiseksi on kysymysmerkki

Vierailija
42/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö näille lipsahduksia esim. viestiryhmissä, vaikka olisivat molemmat tahoillaan varattuja?

Minkälaisia lipsahduksia? Eli olet nähnyt jotain ja nyt kehittelet teorioita? Itse tiedän 2 ihmistä joilla on ollut säätöä ja he hädin tuskin tervehtii toisiaan, kukaan ulkopuolinen ei mitenkään voisi tietää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Onko yleistä, että (kielletyssä) suhteessa olijat hengaavat jatkuvasti yhdessä muiden nähden, ja saavat useatkin epäilemään suhdetta? Vai onko tämä merkki pelkästä kaveruudesta?

-> mielestäni kaveruudesta 

Vierailija
44/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin kosketus voi kavaltaa. 

Vierailija
45/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käykö näille lipsahduksia esim. viestiryhmissä, vaikka olisivat molemmat tahoillaan varattuja?

Minkälaisia lipsahduksia? Eli olet nähnyt jotain ja nyt kehittelet teorioita? Itse tiedän 2 ihmistä joilla on ollut säätöä ja he hädin tuskin tervehtii toisiaan, kukaan ulkopuolinen ei mitenkään voisi tietää. 

No jotain sydänemojeja toisen ryhmäviesteihin tai liian omistavan oloista tapaa puhua toisesta...

Vierailija
46/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät pysty peittelemään hymyä toistensa seurassa. Varma merkki. 

Tää nyt voi olla merkki pelkästä ihastumisesta, ei välttämättä suhteesta 

Vierailija
47/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yleensäkin, voivatko ok:n näköinen mies ja nainen olla kavereita ilman kovaa seksuaalista jännitettä?

Tietenkin voivat

Tälläistä on työelämässä eniten.   Ollaan työtovereita.

Mahdotintahan se olisi, jos kaikki hyvänäköiset ihmiset paneskelisivat toisiaan töissä.

Vierailija
48/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salasuhteen toinen osapuoli, nainen, räyhäsi jostakin asiasta hyvin tuttavalliseen ja närkästyneeseen sävyyn sille miehelle. Mies ei näyttänyt yllättyneeltä.

Vierailija
49/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salasuhteen toinen osapuoli, nainen, räyhäsi jostakin asiasta hyvin tuttavalliseen ja närkästyneeseen sävyyn sille miehelle. Mies ei näyttänyt yllättyneeltä.

Tiedän juuri tällaisen keissin, mutta en tiedä onko suhdetta vai vain naisen halu siihen? Kaikki tapahtuu usein hänen miehensä nähden.

Vierailija
50/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mitenkään.

Itse olen ollut nyt 1,5 vuotta suhteessa työkaverini kanssa ja vaikka meillä on pieni ja tiivis työyhteisö, ei kukaan ole aavistanut mitään. Todennäköisesti paljastutaan siinä vaiheessa, kun jompi kumpi lipsauttaa töissä jotain tyyliin "hei, rakas, voitko tulla katsomaan tätä yhtä juttua".

Tai sitten kukaan ei vain kehtaa sanoa ääneen, mitä ajattelavat tuosta tilanteesta. Jos jotain olen oppinut elämässä, niin yksi on se, että salaisuudet vaikuttavat väistämättä yhteisön dynamiikkaan jollakin lailla. Esimerkiksi meidän perheessä toisella vanhemmalla oli vuosia salasuhde avioliiton aikana. Se vaikutti isosti meidän perheen jokapäiväiseen toimintaan, vaikka pysyikin salassa pitkään. Itse aavistin asian, vaikka olin vasta lapsi, mutta en uskaltanut puhua siitä. 

- koettu hyvin samanlainen kokemus lapsuudessa! Perhesuhteessa.

Vierailija
51/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotain sydänemojeja toisen ryhmäviesteihin tai liian omistavan oloista tapaa puhua toisesta...

Mun mielestä ylitulkitset. Mitä on liian omistava tapa puhua toisesta? 

Vierailija
52/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samanlaiset merkit kuin ihastumisessa, vai onko jotakin eroa? Enemmän peittelyä ja välttelyä?

Vierailija
53/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin heti miettiä oonks mä jonnekin laittanut vahingossa sydämiä 😅😂😂

Vierailija
54/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette kaveruudesta, joka on niin tiivis, että moni luulee suhteeksi? Onko se terveellä pohjalla?

Tiedän yhden tapauksen, jossa pitkään vakuuteltiin että ollaan vaan kavereita, vaikka aina bileitten jälkeen nukuttiin vierekkäin ja muutenkin nyhjätyiin vierekkäin. Suhteeksihan se paljastui.

Vierailija
55/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaveri kenen kans räyhätään toisillemme tuttavallisesti säännöllisesti ja meillä ei ole suhdetta 

Vierailija
56/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko samanlaiset merkit kuin ihastumisessa, vai onko jotakin eroa? Enemmän peittelyä ja välttelyä?

Ei ollenkaan peittelyä ja välttelyä, paitsi välillä vaikutetaan olevan "riidoissa" etenkin naisen taholta

Vierailija
57/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelette kaveruudesta, joka on niin tiivis, että moni luulee suhteeksi? Onko se terveellä pohjalla?

Tiedän yhden tapauksen, jossa pitkään vakuuteltiin että ollaan vaan kavereita, vaikka aina bileitten jälkeen nukuttiin vierekkäin ja muutenkin nyhjätyiin vierekkäin. Suhteeksihan se paljastui.

No mitä se sinulle kuuluu ?

Vierailija
58/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaveri kenen kans räyhätään toisillemme tuttavallisesti säännöllisesti ja meillä ei ole suhdetta 

Sama juttu ja ei ole suhdetta. Käydään myös paljon kaksin syömässä ja meillä on sisäpiirin vitsejä yms.

Vierailija
59/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kunnon toimistoympäristön Ulla taalasmaa selvästi paikalla 

Vierailija
60/118 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se sinulle kuuluu ?

No ihan vaan kinnostaa!