Mistä tietää että kaverit ovat keskenään seksisuhteessa?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Kysy heiltä?
En voi...
Pari tyyppiä hengaa koko ajan yhdessä. Nainen reagoi sydämillä äijän wa-viesteihin ryhmissä. Molemmat varatttuja. Onkohan sitä miltä näyttää vai liian ilmeistä ollakseen muuta kuin kaveruus?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää!
Kerron tähän nyt myös, että on jokseenkin vaivaannuttabvaa ja ikävää olla niiden juorujen ja puheiden kohteena, josta muut kuvittelevat ja luulevat, että noilla kahdella on varmasti keskenään sutinaa, vaikka ei toisen kanssa/ heidän välillään oikeasti olisi mitään läheistä kaveruutta tai ystävyyttä kummempaa.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä mitenkään.
Itse olen ollut nyt 1,5 vuotta suhteessa työkaverini kanssa ja vaikka meillä on pieni ja tiivis työyhteisö, ei kukaan ole aavistanut mitään. Todennäköisesti paljastutaan siinä vaiheessa, kun jompi kumpi lipsauttaa töissä jotain tyyliin "hei, rakas, voitko tulla katsomaan tätä yhtä juttua".
Tai sitten kukaan ei vain kehtaa sanoa ääneen, mitä ajattelavat tuosta tilanteesta. Jos jotain olen oppinut elämässä, niin yksi on se, että salaisuudet vaikuttavat väistämättä yhteisön dynamiikkaan jollakin lailla. Esimerkiksi meidän perheessä toisella vanhemmalla oli vuosia salasuhde avioliiton aikana. Se vaikutti isosti meidän perheen jokapäiväiseen toimintaan, vaikka pysyikin salassa pitkään. Itse aavistin asian, vaikka olin vasta lapsi, mutta en uskaltanut puhua siitä.
Huomaa siitä, että harrastavat seksiä.
Baarissa hokasin kun kävin välillä vessassa ja takaisin tullessa olivat "liian lähellä" toisiaan ja mies väisti heti kun tulin näköpiiriin. Ensin ajattelin nähneeni väärin, mutta sama toistui myöhemmin. Toimistolla ei kyllä ollut vihjettäkään asiasta vaikka jo asiasta tiesin ja vihjeitä olisin osannut katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen vaan huomaa.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Pari tyyppiä hengaa koko ajan yhdessä. Nainen reagoi sydämillä äijän wa-viesteihin ryhmissä. Molemmat varatttuja. Onkohan sitä miltä näyttää vai liian ilmeistä ollakseen muuta kuin kaveruus?
Mitä ajattelette tästä? Kaveruus vai "sala"suhde?
Eivät pysty peittelemään hymyä toistensa seurassa. Varma merkki.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten: ovat toistensa seurassa epätavallisen vakavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätee silloin kun kahdella varatulla miehellä on suhde.
Tiukkaa välttelyä ja välillä niin lämpimiä hymyjä, lipsauttavat puheessaan jotakin läheistä.
Kokeilemalla iskeä jompaa kumpaa ja seuraamalla toisen reaktioita siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää!
Kerron tähän nyt myös, että on jokseenkin vaivaannuttabvaa ja ikävää olla niiden juorujen ja puheiden kohteena, josta muut kuvittelevat ja luulevat, että noilla kahdella on varmasti keskenään sutinaa, vaikka ei toisen kanssa/ heidän välillään oikeasti olisi mitään läheistä kaveruutta tai ystävyyttä kummempaa.
Uskovainen mies
Joo, tuollaista on loukkaavaa kuulla ääneen. Vaikka totta puhuen, kyllä siinä jonkinlaista vetoa yleensä tuntee toiseen. Muut huomaavat sen vetovoiman. Silti mitään rajoja ei ylitetä eikä esim. kosketa toisiinsa. Mielestäni kanssakäymistä kannattaa välttää, jos tuntee kovasti sitä vetovoimaa.
Tulin erään esinaisen huoneeseen hiukan toimistoajan jälkeen. Jutteli siellä asiallisen näköisesti erään työntekijämiehen kanssa. Kun molempien päät kääntyivät ovelle päin, vaistosin jostain heti että heillä on suhde. Joka myöhemmin myös vahvistui oikeaksi havainnoksi.