Mistä tietää että kaverit ovat keskenään seksisuhteessa?
Kommentit (118)
Sellainenkin on mahdollista, että se nainen ei välttämättä ole ihan vapaasta tahdostaan siinä ulospäin ihastumisessa näyttävässä tilanteessa. Naisten joukossa joku saattaa syrjiä naista niin että vetää siihen muita mukaansa niin, että nainen (yleensä uutena työntekijänä) on jäänyt ryhmän ulkopuolelle. Joku mies on takertunut tähän naiseen, mikä on vain pahentanut naisen tilannetta ryhmässä ja hän on jäänyt yksin. Tuossa tilanteessa nainen voi toivoa, että pääsisi irti siitä miehestä, joka "rakkauspommittaa" häntä hyvin lämpöisesti ja yrittää siten vetää luokseen. Valitettavasti näinkin voi käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä mitenkään.
Itse olen ollut nyt 1,5 vuotta suhteessa työkaverini kanssa ja vaikka meillä on pieni ja tiivis työyhteisö, ei kukaan ole aavistanut mitään. Todennäköisesti paljastutaan siinä vaiheessa, kun jompi kumpi lipsauttaa töissä jotain tyyliin "hei, rakas, voitko tulla katsomaan tätä yhtä juttua".
Tai sitten kukaan ei vain kehtaa sanoa ääneen, mitä ajattelavat tuosta tilanteesta. Jos jotain olen oppinut elämässä, niin yksi on se, että salaisuudet vaikuttavat väistämättä yhteisön dynamiikkaan jollakin lailla. Esimerkiksi meidän perheessä toisella vanhemmalla oli vuosia salasuhde avioliiton aikana. Se vaikutti isosti meidän perheen jokapäiväiseen toimintaan, vaikka pysyikin salassa pitkään. Itse aavistin asian, vaikka olin vasta lapsi, mutta en uskaltanut puhua siitä.
No, meillä ei kyllä ole tästä kyse.
Kuten kirjoitin, meillä on pieni ja tiivis työyhteisö, joten aika hyvin nuo esiintyvät meille jos jotain aavistavat. Meillä on myös ollut aiemmin yksi pariskunta työyhteisössämme, eikä tämä aiheuttanut mitään ongelmia. Ainoa syy miksi emme ole halunneet kertoa vielä asiasta on se, että sitä haluaa ensin katsoa tuleeko suhteesta yhtään mitään ennen kuin siitä tekee julkisen. Olisi ollut noloa tulla heti kaapista ulos asian kanssa ja sitten puoli vuotta myöhemmin erota. Nyt voisi jo kertoakin, mutta ei vaan ole tullut tehtyä niin.
Omia perhesuhteita ei voi oikein verrata työpaikan tilanteisiin. Perheen kanssa oikeasti eletään ja ihmiset tunnetaan, työkaverit ovat aina etäisempiä vaikka hyvä työyhteisö olisikin. Vallankin lapset aistivat ihan kaiken. Omista perheenjäsenistä ollaan myös eri tavalla kiinnostuneita kuin työkavereista. Työkavereiden henkilökohtaisia asioita harva kovin syvällisesti miettii, toisin kuin omia perheenjäseniä.
Eikös se työpaikan pikkujouluissa ilmene keiden välillä on enemmänkin sutinaa.
No oman sutinani olisi voinut huomata esimerkiksi siitä, että voimme maistella juomaa samasta lasista. En todellakaan joisi samasta lasista kenenkään sellaisen kanssa, jonka kanssa en pussaile. Samalta lautaselta syöminen menee samaan kategoriaan. Ylipäänsä mutkaton fyysinen läheisyys.
Kaveruuden yliampuvasta korostamisestahan sen tietää kun kuvittelee että niin salataan parhaiten se että on kaikkea muuta.
Kyllä ne mun työpaikoilla ovat olleet ihan yleisesti tiedossa, julkisia salaisuuksia, joita ei ole vaivauduttu pahemmin edes peittelemään.
Vierailija kirjoitti:
No oman sutinani olisi voinut huomata esimerkiksi siitä, että voimme maistella juomaa samasta lasista. En todellakaan joisi samasta lasista kenenkään sellaisen kanssa, jonka kanssa en pussaile. Samalta lautaselta syöminen menee samaan kategoriaan. Ylipäänsä mutkaton fyysinen läheisyys.
Jotkut tekee tollasta ihan huomaamatta myös kaverina. Mun mielestä. Tai ainakin mä teen myös mun yhden työkaverin kanssa. Luuleekohan kaikki, että meillä on suhde 😅.
Niillä ei ole vaatteita päällä ja liikkuvat rytmikkäästi. Saattaa kuulua outoa hikistä läpsytystä, pillupieruja ja outoa ääntelyä ja murinaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainenkin on mahdollista, että se nainen ei välttämättä ole ihan vapaasta tahdostaan siinä ulospäin ihastumisessa näyttävässä tilanteessa. Naisten joukossa joku saattaa syrjiä naista niin että vetää siihen muita mukaansa niin, että nainen (yleensä uutena työntekijänä) on jäänyt ryhmän ulkopuolelle. Joku mies on takertunut tähän naiseen, mikä on vain pahentanut naisen tilannetta ryhmässä ja hän on jäänyt yksin. Tuossa tilanteessa nainen voi toivoa, että pääsisi irti siitä miehestä, joka "rakkauspommittaa" häntä hyvin lämpöisesti ja yrittää siten vetää luokseen. Valitettavasti näinkin voi käydä.
Nyt oli kyse kavereista joilla on seksisuhde. Tuossahan ei ole kavereita, eikä seksisuhdetta.
Itse olen muiden seurassa suht hiljainen ja totinen, kun olen töissä samassa tilassa työkavereiden ja tämän suhteeni kanssa. En halua, että kukaan epäilee mitään. Sitten näiden muiden miesten kanssa nauran ja juttelen huoletta, kun olen heidän kanssaan kahden. Nämä on hassuja asioita, jotka voivat näyttäytyä täysin päinvastaisina. Mutta niinhän se on, että varaskin heittäytyy helposti liian varovaiseksi ja paljastuu sillä tavalla.
Ei välttämättä huomaa mistään, jos hyvin piilotettu sala-rakas suhde. Pelimiehet osaa kyllä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyse kavereista joilla on seksisuhde. Tuossahan ei ole kavereita, eikä seksisuhdetta.
Joo, onhan tuo totta. Mietin vaan, että jos joku on syystä tai toisesta jäänyt tuollaiseen tilanteeseen vuosikausiksi, niin kävisikö siinä niin, että se suhde syvenisi seksisuhteeseen asti. Eli antaisi vähitellen periksi ja kiintyisi siihen mieheen, joka on kuitenkin tosi ystävällinen ja miellyttävä ja valmis suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan tuo totta. Mietin vaan, että jos joku on syystä tai toisesta jäänyt tuollaiseen ti
No sitten se on ihan oma valinta jos suhteeseen ryhtyy
Hihittelevät ja joka puolelta tursuaa kortsuja. Käytettyjä ja käyttämättömiä. Näin se meni ainakin omassa nuoruudessa. Nykyään kellään ei enää seiso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan tuo totta. Mietin vaan, että jos joku on syystä tai toisesta jäänyt tuollaiseen ti
Sellainen tukholman syndrooma -tyylinen juttu?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan toinen työntyy toiseen. Se on aika varma merkki.
Voi sitä muutenkin vehtailla
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä huomaa mistään, jos hyvin piilotettu sala-rakas suhde. Pelimiehet osaa kyllä asiat.
Kunnon pelimies ei tyydy kahteen naiseen.
Mulle ei ole työpaikalla kukaan ehdottanut suoraan mitään suhdetta, mutta moni mies on lähestynyt vähän liian läheisesti, intensiivisesti, lämpöisesti ja flirttaillen. Tämä on yksi syy siihen miksi haluaisin tehdä kokonaan etätyötä. En haluaisi enää kertaakaan joutua tällaisen piirittämisen kohteeksi. Koen, etten voi sanoa asiasta suoraan sille miehelle, esihenkilölleni tai kenellekään. Ei ole mitään mihin tarttua kun ei ole suoraa ehdotusta. Toiset kuitenkin huomaavat jotakin ja se kostautuu minulle. Näissä tilanteissa on joku alkanut vinoilla asiasta ääneen. Teen jotakin väärin kun tämä aina toistuu.