Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen lähti kesken treffien pois

Vierailija
22.10.2024 |

Mitäs mä kertoisin. Tinderissä tavattiin.. lähetettiin viestiä pari päivää ja kysyin ulos.. nainen saapui paikalle mut viiden minuutin sisään sanoi että oli huono olo ja lähti pois. Ekat treffit siis yli viiteen vuoteen.. oltiin keskusteltu jopa että mentäisi mun asuntoon jatkoille.. olen niin tuhraantunut naisiin. 40v miehellä ikää ja aina yksin. 

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Käyn suihkussa.. huolehdin itsestäni, käytän tuoksuja.. en haissut

Älä mielellään käytä tuoksuja. Pesu riittää. Jotkut on oikeasti tosi allergisia 

Ultrahuono neuvo, käytä haisuja, elämä ihmisen kans joka erityisherkistää itsensä ihan kaikelle pikku hiljaa on äärimmäisen raskas risti kannettavaks parisuhteessa.

Tuoksuvat saippuat, deot, pyykinpesuaineet on ok mutta ei kukaan täysijärkinen muut huomioon ottava ihminen käytä hajuvesiä vuonna 2024.

Sinä olet väärässä, minun ei tarvi ottaa sinun mielikuvitus ongelmaa huomioon, alistuminen pomottamiselle ei ole "täysjärkistä".

Ja minulla on hajuvesikokoelma, saan jatkuvasti kehuja kun tuoksun niin hyvältä.

Vierailija
102/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Ultrahuono neuvo, käytä haisuja, elämä ihmisen kans joka erityisherkistää itsensä ihan kaikelle pikku hiljaa on äärimmäisen raskas risti kannettavaks parisuhteessa.

Tuoksuvat saippuat, deot, pyykinpesuaineet on ok mutta ei kukaan täysijärkinen muut huomioon ottava ihminen käytä hajuvesiä vuonna 2024.

Jos ukko haisee pyykinpesuaineelle, niin ei tuu toisia treffejä. Täytyy sen verran hygieniantajua olla, että osaa pestä vaatteensa niin, että eivät haise (ei pesuaineelle eikä hielle). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"MIKÄS TÖRKYTURPA SITTEN ITSE OLET. JOS NIELU,HAMPAAT, HAMMASVÄLIT TERVEET. EI RIITÄ HAMMASPESU. EI TARVIIII OLLA BOSS PUKUJA,MUTTA OK CASUALIA TREFFEILLE. SIISTIT JALKINEET,ASUUN SOPIVAT. EDULLISESTIKIN SAA. EI SIISTISTÄ TULE MITÄÄN NÄYTTELYESINETTÄ SAATI ELUKKAA. MIKÄHÄN ITSE OLET KUN ET TÄTÄ TAJUU"

En tiedä mitä olen, mutta ainakin minä osaan tuottaa ymmärrettävää tekstiä, oletko sinä työntäny väriliidun nenän kautta aivoihin vai mitä tää on?

Asiasisältö tuli meille muille selväksi,mutta  sinulle ei näemmä.

Vierailija
104/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Jos ukko haisee pyykinpesuaineelle, niin ei tuu toisia treffejä. Täytyy sen verran hygieniantajua olla, että

Tätä mä just meinaan sillä että nää yliherkät on ihan kaheleita.

Pitää pestä mut ei niin et sen pesun pystyy havaitsemaan. :' D

Vierailija
105/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"MIKÄS TÖRKYTURPA SITTEN ITSE OLET. JOS NIELU,HAMPAAT, HAMMASVÄLIT TERVEET. EI RIITÄ HAMMASPESU. EI TARVIIII OLLA BOSS PUKUJA,MUTTA OK CASUALIA TREFFEILLE. SIISTIT JALKINEET,ASUUN SOPIVAT. EDULLISESTIKIN SAA. EI SIISTISTÄ TULE MITÄÄN NÄYTTELYESINETTÄ SAATI ELUKKAA. MIKÄHÄN ITSE OLET KUN ET TÄTÄ TAJUU"

En tiedä mitä olen, mutta ainakin minä osaan tuottaa ymmärrettävää tekstiä, oletko sinä työntäny väriliidun nenän kautta aivoihin vai mitä tää on?

Ei tullut ei, särki aivoja ja sielua yrittää edes.

Kieliopista viis, mutta tuo ei ollut ymmärrettävää tekstiä.

Vierailija
106/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta miksi naiset vaativat noin paljon vaikka itse eivät ole ja mä sanon nyt rehellisesti mitenkään kauniita? Se nainen olisi kelvannut mulle mutta pitkä rauhallinen mies ei riitä.. en ole mikään juoppo luuseri, mulla on hyvä työ ja hieno asunto, pidän autoakin jne

Saattoihan sillä iskeä vaikka migreeni, tai ripuli. 

Mutta jotain sinä narraat. Kuvaamasi kaltaiset täyspäiset miehet eivät ole yksin paitsi omasta halustaan. Sanothan itsekin, että kaikilla muilla on joku. Jo sen pitäisi riittä kertomaan sinulle, missä on vika.

Teikäläisen ajukopassa. 

Vierailija
107/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin treffeillä naisen kanssa ravintolaan ja ehdin tilamaan ruokaa siinä ja nainen näki siellä jonkun miehen ja meni sen luokse juttelemaan. Se jutteli sen kanssa jotain tunnin ja minä ehdin syömään ja juomaan. Sitten se tuli takas mun pöytään ja minä lähdin pois.

jo oli tyhmä nainen. myötähäpeä.  kai hän itse maksoi ruokansa. kaikenlaisia niitä onkin. se olisi ollut teidän aikaa ruokailun kestäessä,vaikka sitten kaveripohjalta. treffikumppani voi olla muutakin kuin rakkaustyyppinen. mutta se olisi teidän omaa aikaa seurustella,vaihtaa kuulumisia jne. sen jälkeen voitte lampsia muualle. ps oliko se toinen mies entuudestaan tuttu ,vai ihan tuntematon ja kehtasi mennä sen tykö. kerro

Vierailija
108/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen ollut itse mikään kaunis, vaikka mä olen tavismies mutta olen pitkä, vähän on tuota mahaa mutta mun mielestä tasokkaamman näköinen kun se nainen.. eli ei varmaan johdu mun ulkonäöstä?

Entä habitus? Olitko siististi pukeutunut? Olivatko vaatteet ja sinä puhtaita ja huoliteltuja? Todella monella suomalaisella sukupuoleen katsomatta on ihan karmeat kengät. Nämä ovat ian perusasioita, mutta monella nämäkin tuntuvat olevan pahasti hukassa. 

Ihan siististi pukeudun.. käyn parturissa ja harjaan hampaat.. lenkkarit mulla oli treffeillä mutta mitä sitten? 

Keski-ikäinen mies kirjoittaa kuin teini, ja pitää lenkkareita treffeillä? 

Itse ihastuin aikanani miehessäni siihen, että se ei pitänyt edes kotonaan verkkareita. Sai kuulemma treeneissä pitää urheiluvaatteita tarpeekseen. Samoin kengät oli aina hyvät. 

Vielä 20 vuotta myöhemminkin se edelleen urheilee niin paljon, ettei viitsi muuten lenkkareita tai tekokuitua käyttää. Me likey. 

Eikä ole mahaa, vaikka ikää on kohta 50. 

Vierailija
109/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan niin turhauttavaa olla aina yksin.. olen aika ujo mies ja ei ole helppo mennä naisille juttelemaan ja kun sain kerrankin treffit niin naista ei kiinnostanut, ei voi olla ulkonäöstä kiinni?

Mikset olo hoitanut ujouttasi? Sinun pitäisi olla se perheen suojelija, ei keski-ikäisellä miehelle ole mitään oikeutta olla ujo. Tai saa olla, mutta täytyy ymmärtää, ettei nainen tee sellaisella miehellä mitään.

Ujous on voitettavissa. Omakin mieheni kertoi olleessaan nuorena ujo, mutta työ ravintolassa opiskeluaikana korjasi asian. 

Ujous on lisäksi merkki itsekeskeisyydestä, ajattelet sosiaalisessa tilanteessa vain omia hikoavia kämmeniäsi etkä sitä toista ihmistä. 

Vierailija
110/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Jos ukko haisee pyykinpesuaineelle, niin ei tuu toisia treff

Pitää pestä mut ei niin et sen pesun pystyy havaitsemaan. :' D

Puhtaus on puhtautta. Pesuaineelle vahvasti haiseva kertoo siitä, et pestään liian harvoin, liian alhaisessa lämpötilassa ja liian paljolla pesuaineella, jolloin vaatteet jää bakteerisiksi ja pinttyneen likaisiksi. 

Vierailija
111/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle saattoi ihan oikeasti tulla huono olo. Jos hän vaikka oli jännittänyt ennen treffejä tai ihan mistä syystä tahansa. Jos hän näin sanoi, on hänen sanoihinsa uskottava ja mentävä eteenpäin. Turha spekuloida asialla, jolle ei voi mitään.

Vierailija
112/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti harmittaa ja on sun kannalta surullista. Silti ihan oikein, että tuntemattoman ihmisen kanssa ei ole pakko jäädä seurustelemaan eikä varsinkaan lähteä mihinkään asunnolle jatkoille. Kyllähän sen usein jo ensivaikutelmasta tietää, kiinnostaako vai ei.

on se silti epäkohteliasta noin vaan lähteä melkein heti kättelyssä pois. Miksei vaan voi jutella ja tutustua?

Miksi pitäisi tuhlata molempien aikaa, jos heti näkee että never in million years? 

Itse ihmettelen, että ap:n kirjoitustaidolla varustettu on saanut edes vastausta viesteihinsä. Epämääräistä ininää vailla todellista sisältöä ja kaiken kruununa ..     ..     ..       ..

Vierailija
113/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nainen ollut itse mikään kaunis, vaikka mä olen tavismies mutta olen pitkä, vähän on tuota mahaa mutta mun mielestä tasokkaamman näköinen kun se nainen.. eli ei varmaan johdu mun ulkonäöstä?

Entä habitus? Olitko siististi pukeutunut? Olivatko vaatteet ja sinä puhtaita ja huoliteltuja? Todella monella suomalaisella sukupuoleen katsomatta on ihan karmeat kengät. Nämä ovat ian perusasioita, mutta monella nämäkin tuntuvat olevan pahasti hukassa. 

Ihan siististi pukeudun.. käyn parturissa ja harjaan hampaat.. lenkkarit mulla oli treffeillä mutta mitä sitten? 

No kyllä hampaat harjaamalla pitäisi nainen saada, onhan se uskomaton suoritus. 

Ihan totta, näinhän naiset täällä ovat usein sanoneet!

Vierailija
114/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Sinä olet väärässä, minun ei tarvi ottaa sinun mielikuvitus ongelmaa huomioon, alistuminen pomottamiselle e

taloyhtiön pyykkituvalla ei saa käyttää hajullisia aineita. Makumieltymykset ristiävät, allergia jne. jokainen voi käyttää itseensä tuoksullisia aineita mutta pliis maltillisesti ja miedohkoja. linja-autossa joskus karseaa kun  aamulla kilpaa peittävät hajuillaan. illalla hiki,lika peitetään tuoksuttamalla.. yksi nainen kirjoitti viime kesänä,että oli huomannut itse haisevansa alapäästään oliko linjuri vai ratikka. 

joku aamu joku ajaa pyörällä ohi ja mikä hajuvana jää, toinen jättää röökivanan. ai kun olisi kiva tietää mitä tuoksuja sulla,itsekin pidän Chloe märät ruusut mm. versacen sitrus kaktus. Nuo sillai mietoja että kehtaa mennä ihmisten ilmoille.

Vierailija
115/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää vähän vtun omituista veivausta, hyvältä pitäis haista mutta niitä tuotteita jotka mahdollistaa sen ei sais käyttää.

Ei ne tuotteet haise hyvältä, vaan puhdas terve ihminen, jokanosuu feromonitutkaan. 

Me olemme eläimiä, ja on aivan turha yrittää naamioida tuoksuilla ominaishajuaan. Jos se ei natsaa, ei suhteella ole toivoakaan. 

Hormoniehkäisy muuten sotkee naisten feromonitutkaa, ja siksi on pahasta. 

Naiset siis luonnontilassa valkkaa miehen, jolla on feromonien perusteella mahdollisimman erilaiset geenit. Tulee terveempiä jälkeläisiä. 

Ovulaation aikana viehättää eri feromonit kuin muuten. Naisten pitäisikin deittailla vain pms-oireiden aikaan, jos mies on silloinkin haluttava, se on keeper. 

Vierailija
116/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut ei, särki aivoja ja sielua yrittää edes.

Kieliopista viis, mutta tuo ei ollut ymmärrettävää tekstiä.

Yritä ,koko huominen aikaa kun ei muutakaan sinulla ole.  Oletko hermoherkkä, rahapulaa,nälkää joitain mt-syitä ymmärtää .Räkyttäminen tuottaa mielihyvää,on siinäkin tyyppi.

Vierailija
117/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei rakkaus tule etsien. Se tulee löytäen.

Pari kolme kertaa elämässä.

Muut metsästykset, panosuhteilut ovat sitte iha eri juttu.

Mutta jos kerran rakkaudesta oli puhe.

Tuo on tuo naisten yleinen harha.

Mies on kuvaannollisesti heitellyt voltteja palavien renkaiden lävitse niskat taittaen ja jos siitä syntyy parisuhde, niin nainen toteaa: "Se vain tapahtui!".

Vierailija
118/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiden minuutin sisään aloit ehdotella käpälöintiä ja coitusta kämpilläsi? Ei ihme että naiselle tuli huono olo.

Tästä oltiin jo puhuttu ennen treffejä

Eli sinä puhuit eikä nainen heti kieltänyt?

Keski-ikäinen mies ehdottelemassa noutopizzaa ja leffaa. Suokoon luoja, etten joudu enää koskaan deittailemaan, jos se on nykyään tuollaista. 

Vierailija
119/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihastuin aikanani miehessäni siihen, että se ei pitänyt edes kotonaan verkkareita. Sai kuulemma treeneissä pitää urheiluvaatteita tarpeekseen. Samoin kengät oli aina hyvät. 

Vielä 20 vuotta myöhemminkin se edelleen urheilee niin paljon, ettei viitsi muuten lenkkareita tai tekokuitua käyttää. Me likey. 

Eikä ole mahaa, vaikka ikää on kohta 50. 

Kuvailehan palkintosonniasi vielä lisää. Ei varmaan kivekset mahdu kahteen käteen? Onko eläinlääkäri käynyt harjaamassa hampaat jo tänä syksynä?

Tästähän ketjussa oli kyse. 

Vierailija
120/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihastuin aikanani miehessäni siihen, että se ei pitänyt edes kot

riippuu lenkkareistä. ei ns treenihikijalkineet. nythän puvun kanssakin käytetään useiden tuhansien merkkilenkkareita. joskin nimi vähän harhaanjohtava. voivat olla ihan keräilykamaa.