Nainen lähti kesken treffien pois
Mitäs mä kertoisin. Tinderissä tavattiin.. lähetettiin viestiä pari päivää ja kysyin ulos.. nainen saapui paikalle mut viiden minuutin sisään sanoi että oli huono olo ja lähti pois. Ekat treffit siis yli viiteen vuoteen.. oltiin keskusteltu jopa että mentäisi mun asuntoon jatkoille.. olen niin tuhraantunut naisiin. 40v miehellä ikää ja aina yksin.
Kommentit (162)
Ei hitto, usein se ei ole kiinni vaatteista tms. jonnin joutavasta. Kyse on ihan biologiasta, jos et tuoksu sopivalle naisen mielestä, etä pääse jatkoon vaikka olisit Brad Pitt. Sinussa ei luultavasti ole mitään vikaa, ette vaan olleet toisillenne sopivat, jatka etsimistä ja nopea tapaaminen, ilman ennakko-odotuksia on aina hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisitko pahalle?
Käyn suihkussa.. huolehdin itsestäni, käytän tuoksuja.. en haissut
Älä mielellään käytä tuoksuja. Pesu riittää. Jotkut on oikeasti tosi allergisia
Ultrahuono neuvo, käytä haisuja, elämä ihmisen kans joka erityisherkistää itsensä ihan kaikelle pikku hiljaa on äärimmäisen raskas risti kannettavaks parisuhteessa.
Minä en tajua miks kaikelle yliherkät edes haluis seurustella jonkun normaalin kans?
Menee molempien elämä pilalle, hajuvesi on siihen erittäin oiva testauskeino, ei tarvi luottaa sokeasti ja pettyä kun se alkuun ihan normaalin olonen kumppani onkin mt kamaa.
Hyvä pointti, itse seurustelisin mieluummin skitsofreenikon kanssa, ainakin niillä on asiat kunnossa kun lääkitys toimii, noi yliherkät menee vaan pahemmaks kun ne kokee sen mekanismin jolla se ongelma luodaan jonain erityisoikeutena, yhtä hyviä pitkän suhteen kumppaneita kun syömishäiriöiset tai narsistit, koko persoona on vaan sitä yhtä itse luotua ongelmaa jota ei saa kritisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaan niin turhauttavaa olla aina yksin.. olen aika ujo mies ja ei ole helppo mennä naisille juttelemaan ja kun sain kerrankin treffit niin naista ei kiinnostanut, ei voi olla ulkonäöstä kiinni?
Miksi ei voisi olla?
Koska olen pitkä ja ihan normaalin näköinen.. hyvät hampaat ja mua on kehuttu ihan söpöksi, mahaa on vähän myönnän sen ja olen vähän kaljuuntunut mutta eihän sen pitäisi olla este?
Tietenkin maha ja huono tukka voi olla este. En itsekään ottaisi ylipainoista miestä.
JOS KATSOT KATUKUVAA,JO ON OLLUT OTTAJIA KAIKENNÄKÖISILLE. HYVIN OVAT TOISENSA LÖYTÄNEET. MAKUJA MONTA. LIIAN ISO METABOLINEN EI OK,MUTTA SE NS PERUSISKAMASU ,OLEMUS OK. KALJUUNTUMINEN OK,RIIPPUU ONKO HYVÄ LEUKASÄNKI,MITEN MUUTEN TUKKA MUOTOILTU, YLEISTYYLIKKYYS, SUUHYGIN. MUUKIN KUIN HAMPAAT,
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, usein se ei ole kiinni vaatteista tms. jonnin joutavasta. Kyse on ihan biologiasta, jos et tuoksu sopivalle naisen mielestä, etä pääse jatkoon vaikka olisit Brad Pitt. Sinussa ei luultavasti ole mitään vikaa, ette vaan olleet toisillenne sopivat, jatka etsimistä ja nopea tapaaminen, ilman ennakko-odotuksia on aina hyvästä.
Tämä. Varsinkin jos kumpikin on ns. viriili ihminen, etsii seuraa, jossa fyysinen läheisyys on tärkeä juttu. Nää on niitä kemiajuttuja. Jos haluaa tällä tasolla flaksiaan parantaa, niin terveet elämäntavat ja hyvä perushygienia tekee omasta ominaistuoksusta miellyttävämmän useammalle naiselle, mutta silti ei kaikille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaan niin turhauttavaa olla aina yksin.. olen aika ujo mies ja ei ole helppo mennä naisille juttelemaan ja kun sain kerrankin treffit niin naista ei kiinnostanut, ei voi olla ulkonäöstä kiinni?
Miksi ei voisi olla?
Koska olen pitkä ja ihan normaalin näköinen.. hyvät hampaat ja mua on kehuttu ihan söpöksi, mahaa on vähän myönnän sen ja olen vähän kaljuuntunut mutta eihän sen pitäisi olla este?
Tietenkin maha ja huono tukka voi olla este. En itsekään ottaisi ylipainoista miestä.
JOS KATSOT KATUKUVAA,JO ON OLLUT OTTAJIA KAIKENNÄKÖISILLE. HYVIN OVAT TOISENSA LÖYTÄNEET. MAKUJA MONTA. LIIAN ISO METABOLINEN EI OK,MUTTA SE NS PERUSISKAMASU ,OL
Tosta sun mökellyksestä ei saa mitään selvää, mölyapina.
Ei rakkaus tule etsien. Se tulee löytäen.
Pari kolme kertaa elämässä.
Muut metsästykset, panosuhteilut ovat sitte iha eri juttu.
Mutta jos kerran rakkaudesta oli puhe.
Käytös on ihmisen käyntikortti. Siihen kannattaa ensi treffeillä panostaa! Mitä ap puhuitte? Jos ehdotit teille menoa, niin se on nounou, koska nainen luuli sinun vonkaavan seksiä.
Jos ap ei ole ollut viiteen vuoteen treffeillä, niin tämä yksi kertako turhauttaa koko naissukupuoleen?
Pitää vain yrittää. Aina ei onnista. Näin se menee. Itse asiassa harvoin käy niin, että molemmat ihastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks hemmetin yleinen ongelma mihin ite törmään keski-ikäisten miesten kans treffaillessa josta ei puhuta on HAJU.
Jos sinä et ole käyny samana päivänä suihkussa ja laittautunu, dödöt, puhtaat vaatteet, haisut ja hampaat pestynä niin sinä HAISET, vaikka et sitä itse huomaisi.
Törkeä haju ja ilmiselvä naisten vihaaminen on yleisimmät syyt minulle luikkia karkuun vähin äänin.
suuhygienia laajempaa kuin just ne hampaat, nieli, kieli ,hammasvälit ...ja joku 70 luvun tiukka tuulipuku. edullisestikin saa ok kuteet,ei mitään boss pukuja tarvii olla. tukka,mites se, pulsongit rehottaa, muotoilusta aiKAA
Äh, minua ei ainakaan kiinnosta tuommoiset yksityiskohdat yhtään, minä etsin miestä enkä näyttelyeläintä.
MIKÄS TÖRKYTURPA SITTEN ITSE OLET. JOS NIELU,HAMPAAT, HAMMASVÄLIT TERVEET. EI RIITÄ HAMMASPESU. EI TARVIIII OLLA BOSS PUKUJA,MUTTA OK CASUALIA TREFFEILLE. SIISTIT JALKINEET,ASUUN SOPIVAT. EDULLISESTIKIN SAA. EI SIISTISTÄ TULE MITÄÄN NÄYTTELYESINETTÄ SAATI ELUKKAA. MIKÄHÄN ITSE OLET KUN ET TÄTÄ TAJUU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi olla?
OLET TOD OK.
haiset? kuvat sovelluksessa +10 vuotta vanhoja? sanoit jotain hirveää?
Varmasti säikähti kun jatkoista sun kämpillä tuli esille. Nykymaailma on niin sekopäinen ja vaarallinen ettei kukaan täyspäinen nainen lähe ekoilta treffeiltä vieraan miehen asuntoon. Ei varmaan osannu sanoa asiaan mitään niin lähti vain tekosyyllä pois tilanteesta
"Hyvä pointti, itse seurustelisin mieluummin skitsofreenikon kanssa, ainakin niillä on asiat kunnossa kun lääkitys toimii, noi yliherkät menee vaan pahemmaks kun ne kokee sen mekanismin jolla se ongelma luodaan jonain erityisoikeutena, yhtä hyviä pitkän suhteen kumppaneita kun syömishäiriöiset tai narsistit, koko persoona on vaan sitä yhtä itse luotua ongelmaa jota ei saa kritisoida." Sä et onneksi tuu tässä elämässä pääsemään metriäkään lähemmäs pantavaa naista. Serkkua ei lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi olla?
No minulle ainakin olisi este kaljuus ja maha. Hyi saakeli.
MEE POIS. ET TAJUU,ETTÄ JOS ON NS ISKÄVARTALOA SE ON OK, EI KAIKKIEN TARVITSE OLLA NS TREENATTUJA. NORMAALI ULKOILIJA. JOILLEKIN SOPIIKIN JOPA KALJUUS,JOS VASTAAVASTI VAIKKA LEUKAPARTA TAI HYVÄ SÄNKI. ON ERI ASIA JOS ON SAIRALOINEN METABOLINEN,JÄTTI LIIKUTELTAVA MAHA. JA SUT KUN RIISUIS JA LAITETTAIS 4 PEILIÄ JOKA SUUNNASTA SKANATTAIS, PÄÄ SUKUELIMET, JALKATERIEN KUNTO, VARPAIDEN MALLI, MUHKURAA ON VAIKKA OLISI HOIKKAKIN, RASKAUSARPIA VAIKKA EI EDES SYNNYTÄ. KASVOSI JNE JOS JOKU MALLITYYPPI EI OLE MAKUUSI,EI TARVITSE SANOA HYI -TOISESTA IHMISESTÄ KUITENKAAN. KATSO KATUKUVAA PARISKUNTIA, MONI UKKO AKKA EI JUST SUN MAKUUN,MUTTA HEILLEKIN OTTAJANSA OLLUT, HE OVAT TOISTENSA MAKUUN.
MEE POIS
"MIKÄS TÖRKYTURPA SITTEN ITSE OLET. JOS NIELU,HAMPAAT, HAMMASVÄLIT TERVEET. EI RIITÄ HAMMASPESU. EI TARVIIII OLLA BOSS PUKUJA,MUTTA OK CASUALIA TREFFEILLE. SIISTIT JALKINEET,ASUUN SOPIVAT. EDULLISESTIKIN SAA. EI SIISTISTÄ TULE MITÄÄN NÄYTTELYESINETTÄ SAATI ELUKKAA. MIKÄHÄN ITSE OLET KUN ET TÄTÄ TAJUU"
En tiedä mitä olen, mutta ainakin minä osaan tuottaa ymmärrettävää tekstiä, oletko sinä työntäny väriliidun nenän kautta aivoihin vai mitä tää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi olla?
JOS KATSOT KATUKUVAA,JO ON OLLUT OTTAJIA KAIKENNÄKÖISILLE. HYVIN OVAT TOISENSA LÖYTÄNEET. MAKUJA MONTA. LIIAN
Ymmärrämme sisällön,joka on täyttä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisitko pahalle?
Käyn suihkussa.. huolehdin itsestäni, käytän tuoksuja.. en haissut
Älä mielellään käytä tuoksuja. Pesu riittää. Jotkut on oikeasti tosi allergisia
Ultrahuono neuvo, käytä haisuja, elämä ihmisen kans joka erityisherkistää itsensä ihan kaikelle pikku hiljaa on äärimmäisen raskas risti kannettavaks parisuhteessa.
Tuoksuvat saippuat, deot, pyykinpesuaineet on ok mutta ei kukaan täysijärkinen muut huomioon ottava ihminen käytä hajuvesiä vuonna 2024.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti säikähti kun jatkoista sun kämpillä tuli esille. Nykymaailma on niin sekopäinen ja vaarallinen ettei kukaan täyspäinen nainen lähe ekoilta treffeiltä vieraan miehen asuntoon. Ei varmaan osannu sanoa asiaan mitään niin lähti vain tekosyyllä pois tilanteesta
eivätkös sopineet ennen tapaamista jo jatkoista eikä just tapaamishetkellä. se kiinnostaa mitä oli aluksi suunnitelmissa. ulkoilua, kahvia,ruokaa, näyttelyitä tms..
Vierailija kirjoitti:
"Hyvä pointti, itse seurustelisin mieluummin skitsofreenikon kanssa, ainakin niillä on asiat kunnossa kun lääkitys toimii, noi yliherkät menee vaan pahemmaks kun ne kokee sen mekanismin jolla se ongelma luodaan jonain erityisoikeutena, yhtä hyviä pitkän suhteen kumppaneita kun syömishäiriöiset tai narsistit, koko persoona on vaan sitä yhtä itse luotua ongelmaa jota ei saa kritisoida." Sä et onneksi tuu tässä elämässä pääsemään metriäkään lähemmäs pantavaa naista. Serkkua ei lasketa.
Niin minulla on ihan yli kymmenen vuoden avioliitto takana ja useampi tyttöystävä ennen sitä, nytkin ois vientiä mut olen uskollinen ja onnellinen. : )
Kiitos nyt kuitenkin kun alleviivasit minun pointtia, sun koko persoona on itse luotu ongelma jota ei saa kritisoida ja jonka ympärillä käyttäydyt kuin, noh, hullu, niin kun teet nytkin.
Minä menin treffeillä naisen kanssa ravintolaan ja ehdin tilamaan ruokaa siinä ja nainen näki siellä jonkun miehen ja meni sen luokse juttelemaan. Se jutteli sen kanssa jotain tunnin ja minä ehdin syömään ja juomaan. Sitten se tuli takas mun pöytään ja minä lähdin pois.
Toivottavasti et laittanut 25v kuviasi tinderiin ja nyt 30kg kokeneempana ja kovasti kaljuuntuneena uroona ilmestyit paikalle entisen leijonanharjan sijaan?