Nainen lähti kesken treffien pois
Mitäs mä kertoisin. Tinderissä tavattiin.. lähetettiin viestiä pari päivää ja kysyin ulos.. nainen saapui paikalle mut viiden minuutin sisään sanoi että oli huono olo ja lähti pois. Ekat treffit siis yli viiteen vuoteen.. oltiin keskusteltu jopa että mentäisi mun asuntoon jatkoille.. olen niin tuhraantunut naisiin. 40v miehellä ikää ja aina yksin.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miksi naiset vaativat noin paljon vaikka itse eivät ole ja mä sanon nyt rehellisesti mitenkään kauniita? Se nainen olisi kelvannut mulle mutta pitkä rauhallinen mies ei riitä.. en ole mikään juoppo luuseri, mulla on hyvä työ ja hieno asunto, pidän autoakin jne
Koska naiselle ei ole rangaistus olla yksin. Mieluummin yksin kun huonon kanssa.
toi että sanot,ei se nainen ollut edes kaunis,miksi pitää olla. itse sanoit olevasi tavallinen,mutta siisti,ok , kiva koti ,asiat ok. jos se neiti olisi lähtenytkin sun följyyn pitsaa syömään ja kylään,asialliseen kylään, niin olisihan se sulle nyt kelvannut. nyt kun sait pakit valitat. eli et kirjoittaisi jos ei olisi kirpaissut. eli nyt moitit,miten sää oot jopa komeempi kuin mimmi ja olisihan hänen pitänyt olla kiitollinen että saa sun kanssa syödä pitsaa kun kotona. hyvinhän olis kelvannut, nyt moitit kun sait pakit.
muuten ok, kivaa kotiruokaa ,leffa ok,kunhan se on sitä oikeasti ja toisen ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen ollut itse mikään kaunis, vaikka mä olen tavismies mutta olen pitkä, vähän on tuota mahaa mutta mun mielestä tasokkaamman näköinen kun se nainen.. eli ei varmaan johdu mun ulkonäöstä?
Entä habitus? Olitko siististi pukeutunut? Olivatko vaatteet ja sinä puhtaita ja huoliteltuja? Todella monella suomalaisella sukupuoleen katsomatta on ihan karmeat kengät. Nämä ovat ian perusasioita, mutta monella nämäkin tuntuvat olevan pahasti hukassa.
Ihan siististi pukeudun.. käyn parturissa ja harjaan hampaat.. lenkkarit mulla oli treffeillä mutta mitä sitten?
Lenkkarit treffeillä aikuisella miehellä? Ei.
Vierailija kirjoitti:
On vaan niin turhauttavaa olla aina yksin.. olen aika ujo mies ja ei ole helppo mennä naisille juttelemaan ja kun sain kerrankin treffit niin naista ei kiinnostanut, ei voi olla ulkonäöstä kiinni?
Miks ei voi?
"Puhtaus on puhtautta. Pesuaineelle vahvasti haiseva kertoo siitä, et pestään liian harvoin, liian alhaisessa lämpötilassa ja liian paljolla pesuaineella, jolloin vaatteet jää bakteerisiksi ja pinttyneen likaisiksi"
Mhm... meillä pestään pyykkiä joka päivä, joka päivälle uudet vaatteet, monesti kahdet jos on jotain menoa.
Silti meidän hajuste "yliherkkä" tuttu veisaa tuota tismalleen samaa virttä.
Mä väitän että jos sinä olet haistavinasi moisia juttuja muiden vaatteiden hajusteista niin sinulla on päässä vikaa tavalla joka ei enää liity hygieniaan alkuunkaan.
Sama ihminen btw aina hakeutuu mun lähelle, kun tuoksun niin hyvälle, valikoivaa vammaisuutta koko yliherkkyys, se on hajuvesi miltä minä haisen, puhtaalta hajusteelta enkä miltään muulta, sama henkilö ja kumppaninsa myös haisevat aina hieltä ja paskalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miksi naiset vaativat noin paljon vaikka itse eivät ole ja mä sanon nyt rehellisesti mitenkään kauniita? Se nainen olisi kelvannut mulle mutta pitkä rauhallinen mies ei riitä.. en ole mikään juoppo luuseri, mulla on hyvä työ ja hieno asunto, pidän autoakin jne
Koska naiselle ei ole rangaistus olla yksin. Mieluummin yksin kun huonon kanssa.
toi että sanot,ei se nainen ollut edes kaunis,miksi pitää olla. itse sanoit olevasi tavallinen,mutta siisti,ok , kiva koti ,asiat ok. jos se neiti olisi lähtenytkin sun följyyn pitsaa syömään ja kylään,asialliseen kylään, niin olisihan se sulle nyt kelvannut. nyt kun sait pakit valitat. eli et kirjoittaisi jos ei olisi kirpaissut. eli nyt moitit,miten sää oot jopa komeempi kuin mimmi ja olisihan hänen pitänyt olla kiitollinen että saa sun kanssa syödä
Mä olin väärässä, ei tosta saa yhtään sen enempää selvää vaikka otit sen caps lockin pois päältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen ollut itse mikään kaunis, vaikka mä olen tavismies mutta olen pitkä, vähän on tuota mahaa mutta mun mielestä tasokkaamman näköinen kun se nainen.. eli ei varmaan johdu mun ulkonäöstä?
Entä habitus? Olitko siististi pukeutunut? Olivatko vaatteet ja sinä puhtaita ja huoliteltuja? Todella monella suomalaisella sukupuoleen katsomatta on ihan karmeat kengät. Nämä ovat ian perusasioita, mutta monella nämäkin tuntuvat olevan pahasti hukassa.
Mieleen tulee vielä suuhygienia. Ihan sama minkä näköinen ihminen on ja miten miellyttävästi käyttäytyy, jos suusta lehahtaa kalmon lemu eli pesemättömät hampaat tai karies, niin kuka tahansa häipyisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kyllä tässä iässä pitäisi kumppani olla.. ketään ei vaan kiinnosta ja tuntuu että lähtee järki kun kaikilla muilla on suhde
Eli siis kuka vaan käy,jos vaan ol se pil-lu siellä jalkojen välissä. En yhtään ihmettele, että ei natsaa ja naiset karkaa 5 min treffien alkamisesta,kun jo täällä käy selville, että a) pohjimmiltasi vihaat naisia ja b) kuka vaan käy=naiset eivät ole edes ihmisiä, vaan käyttöesineitä.
Jatka vaan yksin, tai vaihda miehiin, niin löydät vertaisesi. Kunhan on joku. Miehilläkin löytyy se reikä, ja ymmärrätte toisianne.
Vierailija kirjoitti:
"Puhtaus on puhtautta. Pesuaineelle vahvasti haiseva kertoo siitä, et pestään liian harvoin, liian alhaisessa lämpötilassa ja liian paljolla pesuaineella, jolloin vaatteet jää bakteerisiksi ja pinttyneen likaisiksi"
Mhm... meillä pestään pyykkiä joka päivä, joka päivälle uudet vaatteet, monesti kahdet jos on jotain menoa.
Silti meidän hajuste "yliherkkä" tuttu veisaa tuota tismalleen samaa virttä.
Mä väitän että jos sinä olet haistavinasi moisia juttuja muiden vaatteiden hajusteista niin sinulla on päässä vikaa tavalla joka ei enää liity hygieniaan alkuunkaan.
Sama ihminen btw aina hakeutuu mun lähelle, kun tuoksun niin hyvälle, valikoivaa vammaisuutta koko yliherkkyys, se on hajuvesi miltä minä haisen, puhtaalta hajusteelta enkä miltään muulta, sama henkilö ja kumppaninsa myös haisevat aina hieltä ja paskalta.
Meillä on ihan identtisesti käyttäytyviä perhetuttuja, miehen puolelta sukua, hassua kuinka tuo vois olla kuin minun kirjoittamani.
Eniten ehkä huvittaa juuri tuo että nyrpistellään nokkaa ja samalla itse lemutaan kun rankkisiat, en usko että he huonaavat sitä itse, mutta semmoinen pinttyneen hien haju saa oksennusrefleksin koville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihan tavanomaista että vaikka eivät itse ole kauniita niin vaativat mieheltä vaikka mitä, ulkonäköä, pituutta, korkeaa ammatillista statusta, rahaa jne jne.
Kuulepas nyt Allu. Montako vuotta olet tätä samaa virtta vetänyt, kymmenen?
Aikanaan kehuita miten olet komea ja pitkä ja hieno asunto ja työpaikkakin on. Velkaa vaan aika kasa. Ja sitten sellainen pikkuinen borderline-persoonallisuushäiriö joka tekee sinusta arvaamattoman, sekä vielä laaja-alaiset oppimishäiriöt.
Olet kerjännyt apua ja ymmärrystä, mutta kaikki hoidot ja psykoterapian jätit kesken vain kävikö siinä niin että se kesksytettiin?
Sinua neuvottiin ja ymmärrettin aikanvaan sekä Suomi.fi- että tällä palstalla, Suomipalstalle sait bännit ja siirryit tänne.
Kyllä sinut Allu muistetaan. Asut Vantaalla, kävit ainakin ennen työssä postin lajittelussa. Kehuita miten suuria palkkoja vetelet. Valitit romuautostasi kun ei ole varaa sellaiseen "millä saa naisia",
Minun puolestani jatka mankumista, se on ihan viihdytäväkin vaikka välillä kyllä ottaa hermoon. Palsta tarvitsee piristystä välillä! Oma Pelle.
Mitä sitten tapahtui?
Jos oletetaan, että nainen oikeasti sairastui.
Otitko yhteyttä Tinderin kautta? Vastasiko hän? Poistiko hän matchin vai poistiko ap suoraan mitään kysymättä?
Nainen ei pitänyt sinusta. Luulen että häntä tilanne turhautti vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihan tavanomaista että vaikka eivät itse ole kauniita niin vaativat mieheltä vaikka mitä, ulkonäköä, pituutta, korkeaa ammatillista statusta, rahaa jne jne.
Ja miehet taasen vaativat perinteisiä perhearvoja käytännössä nollatuloilla. Tasapeli.
Perinteisiä perhearvoja mutta kuitenkin niin että nainenkin tienaa ja maksaa omat ja laste kulut plus puolet kaikesta muusta...
Vierailija kirjoitti:
haiset? kuvat sovelluksessa +10 vuotta vanhoja? sanoit jotain hirveää?
En haise. Kuvat ovat nykyisiä. En ole kovin hyvä keskustelemaan mutta kehuin naista.. sanoin että kivat silmät ja mun silmään nätti
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten tapahtui?
Jos oletetaan, että nainen oikeasti sairastui.
Otitko yhteyttä Tinderin kautta? Vastasiko hän? Poistiko hän matchin vai poistiko ap suoraan mitään kysymättä?
Nainen poisti.. ei oltu vaihdettu numeroita edes.
Täällä on ihme porukkaa.. haukutaan vaan toista vaikka en tehnyt mitään väärin, enkä edes ehdottanut seksiä.. en haise enkä ollut törkeä!
Ihan sekaisin kaikki täällä, sanotaan että haisen.. käyn parturissa ja suihkussa.. pukeudun ihan hyvin
Nainen näki oitis,ettei tästä tule mitään...nosti kytkintä..
Ulkonäössäsi selkeästi ei ollut mitään vikaa jos kuvasi olivat todenmukaisia. Todennäköisesti se, mitä päästit suustasi ei tätä naista viehättänyt ja hän halusi pois tilanteesta.
Jos kyseessä on Allu, niin en ihmettele että nainen nosti kytkintä heti kun Allu alkoi puhua.
Sitä ihmettelen miten on alunperinkään Allun kanssa treffeille lähtenyt. Allu on aggressiivinen ja lievästi älyllisesti kehitysvammainen sekopää. Tuttu palstalta monien vuosien takaa.
(tai sitten harvinaisen sinnikäs trolli, joka sekin viittaisi jonkinlaiseen mielenterveyden ongelmaan)
"Minulle migreenikkona laadukkaat hajuvedet on yleensä ok. Ne halpishajusteet shampoissa ja halpistuoksuissa, saati pyykkipulvereissa, on sen sijaan triggereitä. Ne on varmaan synteettisiä tuoksuja ja kalliimmissa on aidommat ainesosat tms?
Enkö ymmärrä ihmisiä jotka haluavat pilata sen hyvän hajuvetensä Lidlin pyykkipulverikakofonialla?
En kyllä edellytä kenenkään tapojaan muuttavan minun takiani. "
Tässä saattaa olla totuuden siemen piilossa, minun hajuvedet on tosiaan sieltä laadukkaammasta päästä ja ikinä en ole saanut kuin kehuja.