Nainen lähti kesken treffien pois
Mitäs mä kertoisin. Tinderissä tavattiin.. lähetettiin viestiä pari päivää ja kysyin ulos.. nainen saapui paikalle mut viiden minuutin sisään sanoi että oli huono olo ja lähti pois. Ekat treffit siis yli viiteen vuoteen.. oltiin keskusteltu jopa että mentäisi mun asuntoon jatkoille.. olen niin tuhraantunut naisiin. 40v miehellä ikää ja aina yksin.
Kommentit (162)
Kuinka likaisia naisia sä oot tapaillut jos niihin tuhraantuu. Hyi.
Joo mutta kyllä tässä iässä pitäisi kumppani olla.. ketään ei vaan kiinnosta ja tuntuu että lähtee järki kun kaikilla muilla on suhde
Ei se nainen ollut itse mikään kaunis, vaikka mä olen tavismies mutta olen pitkä, vähän on tuota mahaa mutta mun mielestä tasokkaamman näköinen kun se nainen.. eli ei varmaan johdu mun ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen ollut itse mikään kaunis, vaikka mä olen tavismies mutta olen pitkä, vähän on tuota mahaa mutta mun mielestä tasokkaamman näköinen kun se nainen.. eli ei varmaan johdu mun ulkonäöstä?
Naisilla on ihan tavanomaista että vaikka eivät itse ole kauniita niin vaativat mieheltä vaikka mitä, ulkonäköä, pituutta, korkeaa ammatillista statusta, rahaa jne jne.
Vierailija kirjoitti:
No sinun mielipiteesi omasta tasostasi ei tässä lie kovin olennainen. Tasosi ei riittänyt tuolle naiselle, jonka taso olisi ilmeisesti riittänyt sinulle. Sellasta se on välillä.
Hei ap! Missä te tapasitte ensitreffeillä? Kerran mä tapasin ensitreffeillä miehen Helsingissä lomalla käydessäni. Mies itse hinkui päästä treffeille kanssani ja tuli Helsinkiin 160km päästä junalla. Mentiin SEurasaareen kävelylle ja siellä mies joku 2h siitä kun oltiin nähty rautatieasemalla vaan yhtäkkiä ilmoitti, että hän lähtee nyt kotiin ja kun puolen tunnin kulutta katsoin Tinderiä, oli hän poistanut matchin. Häntä varmaan suututti, kun oli koko päivän uhrannut näille treffeille ja tuotin hänelle pettymyksen kun en ollutkaan sellainen, joka häntä viehättää.
Joo mutta miksi naiset vaativat noin paljon vaikka itse eivät ole ja mä sanon nyt rehellisesti mitenkään kauniita? Se nainen olisi kelvannut mulle mutta pitkä rauhallinen mies ei riitä.. en ole mikään juoppo luuseri, mulla on hyvä työ ja hieno asunto, pidän autoakin jne
Varmasti harmittaa ja on sun kannalta surullista. Silti ihan oikein, että tuntemattoman ihmisen kanssa ei ole pakko jäädä seurustelemaan eikä varsinkaan lähteä mihinkään asunnolle jatkoille. Kyllähän sen usein jo ensivaikutelmasta tietää, kiinnostaako vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Entä habitus? Olitko siististi pukeutunut? Olivatko vaatteet ja sinä puhtaita ja huoliteltuja? Todella monella suomalaisella sukupuoleen katsomatta on ihan karmeat kengät. Nämä ovat ian perusasioita, mutta monella nämäkin tuntuvat olevan pahasti hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miksi naiset vaativat noin paljon vaikka itse eivät ole ja mä sanon nyt rehellisesti mitenkään kauniita? Se nainen olisi kelvannut mulle mutta pitkä rauhallinen mies ei riitä.. en ole mikään juoppo luuseri, mulla on hyvä työ ja hieno asunto, pidän autoakin jne
Kenenkään ei tarvitse selitellä tai oikeuttaa kriteerejään sinulle. Hän ei pitänyt sinusta. Se siitä. Siirry eteenpäin.
Tikkurilassa tavattiin, se nainen asuu keskustassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on ihan tavanomaista että vaikka eivät itse ole kauniita niin vaativat mieheltä vaikka mitä, ulkonäköä, pituutta, korkeaa ammatillista statusta, rahaa jne jne.
Ja miehet taasen vaativat perinteisiä perhearvoja käytännössä nollatuloilla. Tasapeli.
Vai että asuntoon jatkoille... Niin varmaan.
Teit virheen kun suunnittelit heti vieväsi asuntoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä habitus? Olitko siististi pukeutunut? Olivatko vaatteet ja sinä puhtaita ja huoliteltuja? Todella monella suomalaisella sukupuoleen katsomatta on ihan karmeat kengät. Nämä ovat ian perusasioita, mutta monella nämäkin tuntuvat olevan pahasti hukassa.
Ihan siististi pukeudun.. käyn parturissa ja harjaan hampaat.. lenkkarit mulla oli treffeillä mutta mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
No johonkin se nainen sinussa kuitenkin pettyi. Olitko tökerö käytökseltäsi?
Suosittelen lopettamaan kumppanin etsimisen jos noin paljon turhauttaa