Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen lähti kesken treffien pois

Vierailija
22.10.2024 |

Mitäs mä kertoisin. Tinderissä tavattiin.. lähetettiin viestiä pari päivää ja kysyin ulos.. nainen saapui paikalle mut viiden minuutin sisään sanoi että oli huono olo ja lähti pois. Ekat treffit siis yli viiteen vuoteen.. oltiin keskusteltu jopa että mentäisi mun asuntoon jatkoille.. olen niin tuhraantunut naisiin. 40v miehellä ikää ja aina yksin. 

Kommentit (162)

Vierailija
161/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksen kelpaa kellekään.. myönnän että olen lihonut ja hiuksetkin ohentuneet enkä ole kovin hyvä keskustelemaan mutta on mussa paljon hyvääkin.. rauhallinen olen ja hiljainen.. pitkä yksinäinen mies 40v, lapsia ei ole enkä halua.. en etsi mitään hoikkaa nuorta missiä vaan tavallista naista mutta ei onnistu

Vierailija
162/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksen kelpaa kellekään.. myönnän että olen lihonut ja hiuksetkin ohentuneet enkä ole kovin hyvä keskustelemaan mutta on mussa paljon hyvääkin.. rauhallinen olen ja hiljainen.. pitkä yksinäinen mies 40v, lapsia ei ole enkä halua.. en etsi mitään hoikkaa nuorta missiä vaan tavallista naista mutta ei onnistu

Onhan sinullekin ilmeisesti naiset jutelleet, sinä vaan et ole kelpuuttanut heitä. Et voi sanoa siis ettet kelpaa kenellekään.

Olet kyllä kelvannut, mutta et itse ole antanut mahdollisuutta heille jotka ovat kanssasi jutelleet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla