Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen lähti kesken treffien pois

Vierailija
22.10.2024 |

Mitäs mä kertoisin. Tinderissä tavattiin.. lähetettiin viestiä pari päivää ja kysyin ulos.. nainen saapui paikalle mut viiden minuutin sisään sanoi että oli huono olo ja lähti pois. Ekat treffit siis yli viiteen vuoteen.. oltiin keskusteltu jopa että mentäisi mun asuntoon jatkoille.. olen niin tuhraantunut naisiin. 40v miehellä ikää ja aina yksin. 

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nyt ap vähän tsempata sua. Mä olin TInderissä n. 2,5v ja kävin treffeillä 34 eri miehen kanssa. Heistä 1/3 antoi minulle pakit, minä annoin 1/3:lle pakit ja 1/3 kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista. Vain neljä tapailusuhdetta syntynyt sitä kautta. Eli ei mielestäni kovin hyvät lukemat naiselle.

Vierailija
62/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se puhetaito? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden minuutin sisään aloit ehdotella käpälöintiä ja coitusta kämpilläsi? Ei ihme että naiselle tuli huono olo.

Vierailija
64/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vaan niin turhauttavaa olla aina yksin.. olen aika ujo mies ja ei ole helppo mennä naisille juttelemaan ja kun sain kerrankin treffit niin naista ei kiinnostanut, ei voi olla ulkonäöstä kiinni?

Miksi ei voisi olla? 

Koska olen pitkä ja ihan normaalin näköinen.. hyvät hampaat ja mua on kehuttu ihan söpöksi, mahaa on vähän myönnän sen ja olen vähän kaljuuntunut mutta eihän sen pitäisi olla este?

Tietenkin maha ja huono tukka voi olla este. En itsekään ottaisi ylipainoista miestä.

Vierailija
65/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti harmittaa ja on sun kannalta surullista. Silti ihan oikein, että tuntemattoman ihmisen kanssa ei ole pakko jäädä seurustelemaan eikä varsinkaan lähteä mihinkään asunnolle jatkoille. Kyllähän sen usein jo ensivaikutelmasta tietää, kiinnostaako vai ei.

on se silti epäkohteliasta noin vaan lähteä melkein heti kättelyssä pois. Miksei vaan voi jutella ja tutustua?

Miksi ihmeessä pitäisi käyttää aikaansa ihmiseen joka ei kiinnosta millään tasolla ja jonka kanssa livenä ei olekaan mitään yhteistä. Parempi molempien kannalta jatkaa eri suuntiin eikä antaa turhia toiveita.

Vierailija
66/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v mies ja noin tyhmä?

Vierailija
67/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks hemmetin yleinen ongelma mihin ite törmään keski-ikäisten miesten kans treffaillessa josta ei puhuta on HAJU.

Jos sinä et ole käyny samana päivänä suihkussa ja laittautunu, dödöt, puhtaat vaatteet, haisut ja hampaat pestynä niin sinä HAISET, vaikka et sitä itse huomaisi.

Törkeä haju ja ilmiselvä naisten vihaaminen on yleisimmät syyt minulle luikkia karkuun vähin äänin.

suuhygienia laajempaa kuin just ne hampaat, nieli, kieli ,hammasvälit ...ja joku 70 luvun tiukka  tuulipuku. edullisestikin saa ok kuteet,ei mitään boss pukuja tarvii olla. tukka,mites se, pulsongit rehottaa, muotoilusta aiKAA

Vierailija
68/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jotenkin 'outo'?

Vierailija
69/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiden minuutin sisään aloit ehdotella käpälöintiä ja coitusta kämpilläsi? Ei ihme että naiselle tuli huono olo.

Tästä oltiin jo puhuttu ennen treffejä

Vierailija
70/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopsaan lähti eli mäkin veikkaan et sun ulkonäkö ei vastannut hänen toiveita, eihän tuossa ajassa ehdi vielä mitään edes tapahtua. Huonoa käytöstä naiselta kyllä, en mä kehtaisi viiden minuutin jälkeen lähteä. 

Itse olen ollut treffeillä joissa alusta asti oli selvää etten vastannut miehen odotuksia ulkonäön puolesta, hän kyllä peitti sen hyvin ja meillä oli mukana ilta vaikka jatkoa ei tullutkaan. 

Vierailija
71/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet puhdas siisti kohtalaistuloinen hyväkuntoinen hyväluontoinen mukava mies  on ihme jos et saa ketään. Pienennä mahaa. Oletko viinalainen?

Hanki hyvä harrastus Martat ranskankieli linnut tanssi tutustut.

EI SE NS ISKÄMAHA OLE PHA,IHAN MIEHEKÄS,MUTTA EI ENÄÄ SE RAAHATTA JÄTTIPALLO

Vierailija
72/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yks hemmetin yleinen ongelma mihin ite törmään keski-ikäisten miesten kans treffaillessa josta ei puhuta on HAJU.

Jos sinä et ole käyny samana päivänä suihkussa ja laittautunu, dödöt, puhtaat vaatteet, haisut ja hampaat pestynä niin sinä HAISET, vaikka et sitä itse huomaisi.

Törkeä haju ja ilmiselvä naisten vihaaminen on yleisimmät syyt minulle luikkia karkuun vähin äänin.

suuhygienia laajempaa kuin just ne hampaat, nieli, kieli ,hammasvälit ...ja joku 70 luvun tiukka  tuulipuku. edullisestikin saa ok kuteet,ei mitään boss pukuja tarvii olla. tukka,mites se, pulsongit rehottaa, muotoilusta aiKAA

Äh, minua ei ainakaan kiinnosta tuommoiset yksityiskohdat yhtään, minä etsin miestä enkä näyttelyeläintä.

Vierailija
73/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. En kehtaisi lähteä 5 min päästä pois. Veisin treffit loppuun vaikkei henkilö miellyttäisikään, poikkeuksena tietenkin olisi törkeä käytös, jota en katselisi, mutta siitäkin antaisin palautteen suoraan. Käytöstapoja ei nähtävästi arvosteta nykyään. 

Sä et selvästikään tunne miehiä. Tiktokissa on ihan riittävästi tarinoita 18-24v. epävarmoilta ja taloudellisissa vaikeuksissa olleilta naisilta. Miehet huomaa kyllä, jos et kehtaa sanoa suoraan. Tällä tavoin tuleekin morkkiksista kärsiviä yhdenillan juttuja tai naisia keille vain kertyy turhia kaatoja. Täälläkin kuvitellaan kieltosanan sanomisen olevan itsestään selvä asia. Ei se kaikille ole. Mielummin lähtee heti menemään, mikäli yhtään arvelluttaa.

Vierailija
74/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. En kehtaisi lähteä 5 min päästä pois. Veisin treffit loppuun vaikkei henkilö miellyttäisikään, poikkeuksena tietenkin olisi törkeä käytös, jota en katselisi, mutta siitäkin antaisin palautteen suoraan. Käytöstapoja ei nähtävästi arvosteta nykyään. 

Milloin treffit voidaan mielestäsi katsoa "loppuun viedyiksi"?

JOS OLISI MOINEN TILANNE,SILLÄ EI MITÄÄN VIKAA,MUTTA JOKU VAAN,ETTÄ EI MEISTÄ TULISIKAAN PARIA. NIIN OLISI NIIN LÄPINÄKYVÄÄ, NOLOA LIIPAISTA-MUKA PAHAOLO -PAIKALTA- NOLOA. EDES PIKAKAHVIT, PIENI KUULUMISTEN VAIHTO. SITTEN VOI SIINÄ KERTOILLA ETTÄ EHKEN OLE VALMIS VIELÄ MIHINKÄÄN. JA OLLA KIINNOSTUNUT SIITÄ TOISESTA. HÄNELLE JÄÄ KIVA OLO, SAI JUTTUSEURAA JNE. VOI LÖYTYÄ YHTEISIÄKIN JUTTUJA. EI TULE MIELIPHAA NIIN PALJON SILLE TOISELLE. AINA VOI JUTELLA,NAURAA OLLA HETKI YHDESSÄ. . -OLIPAKIVA TAPAAMINEN,AJATTELEE HÄN ILLALLA

Vierailija
75/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin treffit voidaan mielestäsi katsoa "loppuun viedyiksi"?

JOS OLISI MOINEN TILANNE,SILLÄ EI MITÄÄN VIKAA,MUTTA JOKU VAAN,ETTÄ EI MEISTÄ TULISIKAAN PARIA. NIIN OLISI NIIN LÄPINÄKYVÄÄ, NOLOA LIIPAISTA-MUKA PAHAOLO -PAIKALTA- NOLOA. EDES PIKAKAHVIT, PIENI KUULUMISTEN VAIHTO. SITTEN VOI SIINÄ KERTOILLA ETTÄ EHKEN OLE VALMIS VIELÄ MIHINKÄÄN. JA OLLA KIINNOSTUNUT SIITÄ TOISESTA. HÄNELLE JÄÄ KIVA OLO, SAI JUTTUSEURAA JNE. VOI LÖYTYÄ YHTEISIÄKIN JUTTUJA. EI TULE MIELIPHAA NIIN

LAITA SE VTUN CAPS LOCK POIS PÄÄLTÄ.

Vierailija
76/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneäly, kyky vastata toisen tunteisiin, lukea sanatonta viestintää, puhua tunteista myös sanallisesti... ne on ne miehen tärkeimmät hurmaavuuskeinot. 

Polyamoristien kesken tota varsinkin näkee. Keskustelutaitoinen mies, jolla on tunnekieli hallussa, voi pitää ja pitää vaikka millaista haaremia, kun tarjoaa myös sitä henkistä yhteyttä, jota niin moni nainen kaipaa. Tavismies taas ei oo missään noita taitoja oppinut, sit ihmettelee että mikä on kun mulla on auto ja oon käyny suihkussa, miksi en kelpaa. 

Yhteenveto: jos sulla on tunnetaitoja, saat helposti paljon naisia. Jos sulla on sen lisäksi ulkonäköä, saat kauniin naisen itsellesi. Molempiin kannattaa panostaa. 

Vierailija
77/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se näki sut ja totes, ettei paneta, joten miksipä tuhlata kummankaan aikaa. 

Ei olis kannattanut noin nopeasti olla niitä jatkoja suunnitttelemassa. Kumpikin olis voinut katella, et kiinnostaako enempään... 

Vierailija
78/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haisitko pahalle?

Käyn suihkussa.. huolehdin itsestäni, käytän tuoksuja.. en haissut

Älä mielellään käytä tuoksuja. Pesu riittää. Jotkut on oikeasti tosi allergisia 

Ultrahuono neuvo, käytä haisuja, elämä ihmisen kans joka erityisherkistää itsensä ihan kaikelle pikku hiljaa on äärimmäisen raskas risti kannettavaks parisuhteessa.

Minä en tajua miks kaikelle yliherkät edes haluis seurustella jonkun normaalin kans?

Menee molempien elämä pilalle, hajuvesi on siihen erittäin oiva testauskeino, ei tarvi luottaa sokeasti ja pettyä kun se alkuun ihan normaalin olonen kumppani onkin mt kamaa.

Vierailija
79/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti harmittaa ja on sun kannalta surullista. Silti ihan oikein, että tuntemattoman ihmisen kanssa ei ole pakko jäädä seurustelemaan eikä varsinkaan lähteä mihinkään asunnolle jatkoille. Kyllähän sen usein jo ensivaikutelmasta tietää, kiinnostaako vai ei.

on se silti epäkohteliasta noin vaan lähteä melkein heti kättelyssä pois. Miksei vaan voi jutella ja tutustua?

Miksi ihmeessä pitäisi käyttää aikaansa ihmiseen joka ei kiinnosta millään tasolla ja jonka kanssa livenä ei olekaan mitään yhteistä. Parempi molempien kannalta jatkaa eri suuntiin eikä antaa turhia toiveita.

EI VÄÄRIÄ TOIVEITA. TAVATAANHAN ME JUNASSAKIN VIERAITA. JOSKUS IHAN HAUSKAT KESKUSTELUT. . TUNTEET ON SILLÄ TOISELLA IHMISELLÄ. EIKÄ HÄNESSÄ VIKAA, KUN SE VAAN -JOKU- PUUTTUU,JOTA EI OSAA SANOA EDES, TOI SYY, TAI TOI SYY. VAIKKA MISTER FINLAND ISTUU VASTAPÄÄTÄ,MUTTA JOS SE KIPINÄ UUPUU NIIN EI VOI MITÄÄN. KUPIT KAHVETTA JA MUUTAMA SANANEN. TYYLIKÄS ASIALLINEN KESKUSTELU, JOPA HAUSKA.

sÄ VARMAAT TEET VAUVOJAKIN KELLO KÄDESSÄ, TEHOKKASTI, TULI PERSIISSÄ,KIIRE, . vOIHAN SITÄ INHIMILLINENKIN OLLA mYÖS DEITTIKULTTUURISSA OLLA ASIALLINEN JA INHIMILLINEN SEKÄ KOHTELIAS. kÄYTÄ  SINÄ AMMAATILAISPALVELUJA, SIINÄ TEHOKAS MINNUUTTIHINNASTO JA HEILLE VOI SANOA- MEEEE POIS- ALKUMAKSU KUITENKIN ANNETTAVA, JA ETSIT LUETTELOSTA SEURAAVAN.

Vierailija
80/162 |
22.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit virheen kun suunnittelit heti vieväsi asuntoosi.

Tämäpä se. Olisin itsekin poistunut paikalta, jos mies alkaa heti alkuun ehdotella hänen asunnolleen siirtymistä.

Eikun me oltiin tästä jo viestitetty ennen treffejä.. että jos tullaan hyvin juttuun niin mennään mun asuntoon katsomaan leffa ja oltais tilattu vaikka pizza.. en mä ole vaan seksin perässä!

No ette tullut yhtään juttuun eli se ei pitänyt sua tarpeeksi pantavana. Kun oli noin suorat ja selvät sävelet heti alusta alkaen, niin noinhan ne treffit voi mennä.

Moni mies tekee samaa, et jos naisen ulkonäkö ei miellytä, niin häipyy heti.