Nainen lähti kesken treffien pois
Mitäs mä kertoisin. Tinderissä tavattiin.. lähetettiin viestiä pari päivää ja kysyin ulos.. nainen saapui paikalle mut viiden minuutin sisään sanoi että oli huono olo ja lähti pois. Ekat treffit siis yli viiteen vuoteen.. oltiin keskusteltu jopa että mentäisi mun asuntoon jatkoille.. olen niin tuhraantunut naisiin. 40v miehellä ikää ja aina yksin.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisitko pahalle?
Käyn suihkussa.. huolehdin itsestäni, käytän tuoksuja.. en haissut
Älä mielellään käytä tuoksuja. Pesu riittää. Jotkut on oikeasti tosi allergisia
Ultrahuono neuvo, käytä haisuja, elämä ihmisen kans joka erityisherkistää itsensä ihan kaikelle pikku hiljaa on äärimmäisen raskas risti kannettavaks parisuhteessa.
Tuoksuvat saippuat, deot, pyykinpesuaineet on ok mutta ei kukaan täysijärkinen muut huomioon ottava ihminen käytä hajuvesiä vuonna 2024.
Jos ukko
ja koneet liian täynnä. ei jaotella esim pussilakanat omana. itse pesen väljästi ja vain 1 pussilakan kerrallaan. eri -lajit- omissa pyykeissä. ei ikinä puseroa kodintekstiileihin. ja koneen puhdista 2x vuosi 90 astetta tyhjänä. yms.
Vierailija kirjoitti:
Minä menin treffeillä naisen kanssa ravintolaan ja ehdin tilamaan ruokaa siinä ja nainen näki siellä jonkun miehen ja meni sen luokse juttelemaan. Se jutteli sen kanssa jotain tunnin ja minä ehdin syömään ja juomaan. Sitten se tuli takas mun pöytään ja minä lähdin pois.
Millainen ravintola oli kyseessä, kun tarjoilija ei kysynyt, että mitäs neidille saa olla? Vai menitkö tilaamaan, vaikkei seuralaisesi istunut pöydässä myös? Moukka. Moukka toki nainenkin, mutta normaalisti tuollainen ei ole edes mahdollista, kun sitä ruokaa ei tilata ennen kuin seuralainenkin on istunut ja rauhassa ruokalistan lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisitko pahalle?
Käyn suihkussa.. huolehdin itsestäni, käytän tuoksuja.. en haissut
Älä mielellään käytä tuoksuja. Pesu riittää. Jotkut on oikeasti tosi allergisia
Ultrahuono neuvo, käytä haisuja, elämä ihmisen kans joka erityisherkistää itsensä ihan kaikelle pikku hiljaa on äärimmäisen raskas risti kannettavaks parisuhteessa.
Tuoksuvat saippuat, deot, pyykinpesuaineet on ok mutta ei kukaan täysijärkinen muut huomioon ottava ihminen käytä hajuvesiä vuonna 2024.
Sinä olet väärässä, minun ei tarvi ottaa sinun mielikuvitus ongelmaa huomioon, alistuminen pomottamiselle e
Minulle migreenikkona laadukkaat hajuvedet on yleensä ok. Ne halpishajusteet shampoissa ja halpistuoksuissa, saati pyykkipulvereissa, on sen sijaan triggereitä. Ne on varmaan synteettisiä tuoksuja ja kalliimmissa on aidommat ainesosat tms?
Enkö ymmärrä ihmisiä jotka haluavat pilata sen hyvän hajuvetensä Lidlin pyykkipulverikakofonialla?
En kyllä edellytä kenenkään tapojaan muuttavan minun takiani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiden minuutin sisään aloit ehdotella käpälöintiä ja coitusta kämpilläsi? Ei ihme että naiselle tuli huono olo.
Tästä oltiin jo puhuttu ennen treffejä
Eli sinä puhuit eikä nainen heti kieltänyt?
Keski-ikäinen mies ehdottelemassa noutopizzaa ja leffaa. Suokoon luoja, etten joudu enää koskaan deittailemaan, jos se on nykyään tuollaista.
Kyllä koti-ilta on kivaa. onko eroa jos ukko olisi laittanut lasagne tai karjalanpaistin ,kukkia pöytään ja sitten leffa,musaa tms seurustelua. no pitsalle voisi mennä pitseriaankin,itse pitsa on sitä mistä miltei kaikki tykkää. ainako jotain luksusta, ooppera, teatteri, spaa,kylpylään periksi päiväksi. ihan ulkoilupäivä, tavallinen kotiruokaa-ihanaa pääsee valmiille-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nainen ollut itse mikään kaunis, vaikka mä olen tavismies mutta olen pitkä, vähän on tuota mahaa mutta mun mielestä tasokkaamman näköinen kun se nainen.. eli ei varmaan johdu mun ulkonäöstä?
Entä habitus? Olitko siististi pukeutunut? Olivatko vaatteet ja sinä puhtaita ja huoliteltuja? Todella monella suomalaisella sukupuoleen katsomatta on ihan karmeat kengät. Nämä ovat ian perusasioita, mutta monella nämäkin tuntuvat olevan pahasti hukassa.
Olen käynyt nyt kaksi kertaa Tinder treffeillä hiukan alle 50v miesten kanssa Tampereen keskusta-alueella. Kumpikin tuli treffeille tuulipuvun housuissa, lenkkareissa/vaelluskengissä, fleece -takissa ja pitkähköksi venähtänyt tukka sotkussa. En nyt odota että puku päällä pitäisi olla mutta itsellä oli siistit farkut, nahkakengät, siisti takki, meikit ja kiharretut hiukset.
Kumpikin mies olisi halunnut jatkotreffit mutta tiesin jo ekojen kahvittelutreffien aikana että siihen se jää.
Kannattaa oikeasti käyttää hiukan vaivaa siihen habitukseen ja miettiä tilannetta. Jos menette siistiin kahvilaan niin ei mitään vaellustuulipukua päälle. Jos mulle tulee ensivaikutelma että tuota en halua halata, pussata saati vielä intiimimpää niin ei tule jatkotreffejä.
Ehkäpä kyseinen nainen oli sitä mieltä että ei haluakaan ylipäätään mitään parisuhdetta, vaan haluaa jatkaa kűllikarusellissa
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miksi naiset vaativat noin paljon vaikka itse eivät ole ja mä sanon nyt rehellisesti mitenkään kauniita? Se nainen olisi kelvannut mulle mutta pitkä rauhallinen mies ei riitä.. en ole mikään juoppo luuseri, mulla on hyvä työ ja hieno asunto, pidän autoakin jne
Minä suostuin kerran treffeille miehen kanssa. Oli viesteissä ihan ok. Treffit sovittiin ihan keskiluokkaiseen baariin. Tulin hyvin pukeutuneena turkissa ja mies odotteli verkkareissa. Totesin, että emme ole edes samaa yhteiskuntaluokkaa, joten käännyin kannoillani ja poistuin.
Olet ollut liian hyökkäävä tyyliltäsi. Nainen on kuvitellut sinun olevan joku michael penttilä tms. sarjamurhaaja. Itseä ainakin ahdistaisi pirusti, jos mies olisi hyvin selvästi pillun perään heti ensi minuuteista, kuin kiimainen gorilla. Ja vaikka asiasta olisi aiemmin heitetty hieman pikkutuhmaa ja kaksimielistä viestiä, niin ei, se ei tarkoita sitä, että ventovieraan jampan kanssa ollaan automaattisesti lähdössä panemaan muutaman sananvaihdon jälkeen. Ehkä se homoilla menee niin, mutta naiset pelkäävät raiskauksia, raskaaksi tulemista, sukupuolitauteja ja sitä, että jos on vaikka menkat, pitää silti antautua jollekin huohottajalle saman tien.
Kerran nuorena tyttönä, olin karvan verran alle parikymppinen, tapasin erään itseäni jonkun verran vanhemman miehen, jonka kanssa tein lyhyen juttelun päälle treffit jonnekin julkiselle paikalle. Sovittiin, että mennään syömään. Mies alkoi kirjaimellisesti saman tien ruikuttamaan, että meidän täytyy tilata pitsat ja mennä syömään niitä hänen luokseen. Mikään muu ei käy. Kun kieltäydyin, hän yritti "huijata" minut asunnolleen, vaikka millä verukkeilla.
Kai se eukko tajuaa, ettet ole oikeasti hänestä kiinnostunut, ei kukaan tosirakkautta etsivä ala ensimmäisenä ehdottelemaan, että mennään meille, ei siinä kauan kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies kirjoittaa kuin teini, ja pitää lenkkareita treffeillä?
Itse ihastuin aikanani miehessäni siihen, että se ei pitänyt edes kotonaan verkkareita. Sai kuulemma treeneissä pitää urheiluvaatteita tarpeekseen. Samoin kengät oli aina hyvät.
Vielä 20 vuotta myöhemminkin se edelleen urheilee niin paljon, ettei viitsi muuten lenkkareita tai tekokuitua käyttää. Me likey.
Eikä ole mahaa, vaikka ikää on kohta 50.
Kuvailehan palkintosonniasi vielä lisää. Ei varmaan kivekset mahdu kahteen käteen? Onko eläinlääkäri käynyt harjaamassa hampaat jo tänä syksynä?
Tästähän ketjussa oli kyse.
Se osaa hoitaa hygieniansa ihan itse, aikuinen mies kun on. Ja hyvä kun sanoit tuon palkintosonnin. Heijari kun edelleen kuin heinäseiväs, kun sitä pötsiä ei ole kertynyt, olen kuullut että osalla alkaa jo tässä iässä olla ongelmia.
Lisäksi se maksaa elämisen ja minä käytän rahani itseeni.
On myös älykäs keskustelija ja hyvä, huomaavainen, välittävä ja avulias ihminen, isä ja poika. Että semmoinen palkintosonni.
Kannattaa ottaa uskovainen mies.
Älkää naiset tyytykö yhtään vähempään. Koskaan. Oikeasti tasokkaita miehiä on kyllä, ja jos minäkin olen sellaiselle kelvannut, kelpaa varmasti muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ihastuin aikanani miehessäni siihen, että se ei pitänyt edes kotonaan verkkareita. Sai kuulemma treeneissä pitää urheiluvaatteita tarpeekseen. Samoin kengät oli aina hyvät.
Vielä 20 vuotta myöhemminkin se edelleen urheilee niin paljon, ettei viitsi muuten lenkkareita tai tekokuitua käyttää. Me likey.
Kuvailehan palkintosonniasi vielä lisää. Ei varmaan kivekset mahdu kahteen käteen? Onko eläinlääkäri käynyt harjaamassa hampaat jo tänä syksynä?
Tästähän ketjussa oli kyse.
Ihan luokatonta,asiatonta moinen toisten nimittely ja jopa räyhääminen. Törkeää. Ikäänkuin nautinto päästä haukkumaan epäasiamattomuuksillaan toisia. mt-ongelmaa,ei voi muta sanoa ja sillehän ihminen ei itse voi mitään,Mutta noin paljon sairaita,mistä niitä sikiääkin
Jos treffien tavoitteena on pelkkä pano eikö olisi helpompi tyytyä maksulliseen? Heille ei ulkonäkö, tulotaso, älykkyys tai yleinen mukavuus ole mitenkään välttämättömyys.
Tapaamasi nainen tajusi ettei halua sänkyyn ainakaan 1. tapaamisella (ehkei koskaan) ja lähti. Mua ainakin ahdistaisi tavata joku randomtyyppi joka olettaisi että kahvit tarjottuaan pääsisi panolle!? Ikinä en ole joutunut sellaiseen alentumasn
Otiti liian nopeasti puheeksi sen kämpillesi menon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvailehan palkintosonniasi vielä lisää. Ei varmaan kivekset mahdu kahteen käteen? Onko eläinlääkäri käynyt harjaamassa hampaat jo tänä syksynä
2 uskista nähnyt elämässäni, ukkoja,molemmat sarjanaan vieraissa, jopa ruokatunilla ja päällekäyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiden minuutin sisään aloit ehdotella käpälöintiä ja coitusta kämpilläsi? Ei ihme että naiselle tuli huono olo.
Tästä oltiin jo puhuttu ennen treffejä
Eli sinä puhuit eikä nainen heti kieltänyt?
Keski-ikäinen mies ehdottelemassa noutopizzaa ja leffaa. Suokoon luoja, etten joudu enää koskaan deittailemaan, jos se on nykyään tuollaista.
Kyllä koti-ilta on kivaa. onko eroa jos ukko olisi laittanut lasagne tai karjalanpaistin ,kukkia pöytään ja sitten leffa,musaa tms seurustelua. no pitsalle voisi mennä pitseriaankin,itse pitsa on sitä mistä miltei kaikki tykkää. ainako jotain luksusta, ooppera, teatteri, spaa,kylpylään periksi päiväksi. ihan ulkoilupäivä, tavallinen kotiruokaa-ihanaa pääsee valmiille- 
Kertoohan se, ettei kutsuja toista arvosta ensinkään, jos ei viitsi keksiä muuta kuin aivotonta elokuvan katselua ja noutopizzaa.
Elokuvaa katsellessa ei sitäpaitsi tutustu siihen toiseen lainkaan. Elokuvan ehdottaminen on merkki siitä että mies vaan tahtoo vehdata sohvalla sen sijaan, että keskusteltaisiin.
Itse menisin paljon mieluummin patikoimaan, melomaan, avantouimaan tai vaikka taidenäyttelyyn. Siis tekemään jotain, missä samalla tutustuu toiseen, mutta ei olla heti lääppimässä.
Oopperassakin on se vika, että ei siellä voi keskustella, vaikka vehtaaminen yleensä pois jääkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta miksi naiset vaativat noin paljon vaikka itse eivät ole ja mä sanon nyt rehellisesti mitenkään kauniita? Se nainen olisi kelvannut mulle mutta pitkä rauhallinen mies ei riitä.. en ole mikään juoppo luuseri, mulla on hyvä työ ja hieno asunto, pidän autoakin jne
Koska naiselle ei ole rangaistus olla yksin. Mieluummin yksin kun huonon kanssa.
Allu, oliko niin, että olet lievästi kehitysvammainen? Nainen varmasti huomasi sen pian tavattuanne ja lähti sen vuoksi menemään. Olet myös väkivaltainen ja täälläkin esittänyt väkivaltaisia fantasioitasi.
Aika useat naiset ovat tuhraavia puhtoisille miehille. Välttäkää tuhrutanjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"MIKÄS TÖRKYTURPA SITTEN ITSE OLET. JOS NIELU,HAMPAAT, HAMMASVÄLIT TERVEET. EI RIITÄ HAMMASPESU. EI TARVIIII OLLA BOSS PUKUJA,MUTTA OK CASUALIA TREFFEILLE. SIISTIT JALKINEET,ASUUN SOPIVAT. EDULLISESTIKIN SAA. EI SIISTISTÄ TULE MITÄÄN NÄYTTELYESINETTÄ SAATI ELUKKAA. MIKÄHÄN ITSE OLET KUN ET TÄTÄ TAJUU"
En tiedä mitä olen, mutta ainakin minä osaan tuottaa ymmärrettävää tekstiä, oletko sinä työntäny väriliidun nenän kautta aivoihin vai mitä tää on?
Asiasisältö tuli meille muille selväksi,mutta sinulle ei näemmä.
Ei tullut ei, särki aivoja ja sielua yrittää edes.
Kieliopista viis, mutta tuo ei ollut ymmärrettävää tekstiä.
Yritä ,koko huominen aikaa kun ei muutakaan sinulla ole. Oletko h
...mitä?
Vttu mikä sekopää, akka huutaa pää punaisena kaiken caps lockeilla semmoista sekavaa ajatuksen juoksuq ja sit mun pitäis "yrittää".
Mä voin yrittää maailman tappiin asti ja se ei tota sun mökellystä muuta piiruakaan ymmärrettävämmäks.
Ei yhtään tarkoituksenhakuista tai pahantahtoista toistella, miten täpärästi 40v mies on "keski-ikäinen". Tuossa ei muuten ollut mitään kehitysehdotuksia. Mitä AP hyötyy tuosta?