Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Entien hämmentää tässä jupakassa että kaksio- rivari on mystisesti nimetty "PARITALOKSI"! LOL! hahah
Kyllä te pk-seudulla osaatte nostaa rivari- kaksion hinnat joillain sanväännöksillä! Tuo rivarinpätkä ei ole TALO:a nähnytkään! Aivan naurettavaa. Aivan tavallinen 1,5 kerroksinen rivarin pätkä.
Tuskinpa oli kaksio, urpo.
Jos pettää, niin täytyisi kyllä älytä varoa suututtamasta enää lisää sitä petettyä. Matalaa profiilia, ja pysyä kaukana siitä petetystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se huumedrinkki asiaan vaikuttaa? Tuskin se niitä on joka ilta saanut? Toimi kuitenkin erittäin suunnitelmallisesti. Ja pitäisi olla teräksenkylmät hermot, kun pystyi toimimaan eläinlääkärinä.
Joo vähän köyhä ajatuksenjuoksu siinä, että miksi häntä olisi kukaan huumannut, kun nimenomaan kaikki omaisuus ja rahat, lompakko oli tallella :D
Jos meni neitsyys? :))
Sisko kävi huutamassa rolfille jotain, ja tuomari ripitti siskoa. Toimittaja ei saanut selvää sanoista. Sitten sali tyhjennettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rolf on kyllä ottanut elämästä kaiken irti. On ollut naisia, on ollut miehiä, on ollut komea, on saanut omat lapset, on ollut hyvä ura, yritys, matkustellut, harrastanut, rahaa on ollut jos on ollut mällätä 2 miljoonaa. On voinut syntyä harhainen kuva omasta itsestään, kun on ollut niin onnekas. Tähän asti.
Näinhän se on.
Rolffi on elännyt täysin siemauksin, varsinkin sen jälkeen kun tuli kaapista.
Kuitenkaan elämänkokemus ei estänyt vaatimasta 19 vuotiasta sitoutua itseensä.
Samaa ei olisi varmastikaan tehnyt jos olisi ollut itse 20 vee ja koko gay maailma avoinna.
Joko suuruuden hullu tai minäitse mies tämä Rolffi selvästikin.
Jaa. Itse taas ajattelin kuultuani, että minulla ei olisi ikinä ollut pokkaa 19-vuotiaana ottaa yhteyttä melkein 60-vuotiaaseen yuntemattomaan ihmiseen ja alkaa iskemään. Aika grandioosit kuvitelmat itsestä. Kerran olen yhdelle noin omanikäiselle miehelle alkanut juttelemaan (olen nainen) ja vastaus oli niin penseä, että en tiedä miten ihmiset tutustuu somessa. Annoin olla siis. Mutta tosiaan en olisi 19-vuotiaana uskaltanut edes yrittää jotain itseäni melkein 3x vanhempaa. Outoa leimata viestin vastaanottaja eli R suuruudenhulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannen isän todistus oli laimea, yhtä tyhjän kanssa. Sisko sen sijaan sanoi, että perheellä oli pahat aavistukset. Miksi isä ei sanonut? Miksi äiti ei ollut todistajana?
Ei kaikki pysty puhumaan julkisesti vaikeista asioista, jos ei ole pakko. Eihän mikään tuo enää poikaa takaisin. Ei vaikka kuinka hienosti puhuisi.
Sisko ei ole vielä lannistunut.
Hyvä että sisko kävi räksyttämässä rolfille oikeussalissa sairaskohtauksen yhteydessä.
Missä tämä juttu ollut?
Oikeusistunnon liveseurannassa. Joku Jannen omainen vietiin lanssilla. Sitä ennen kirurgi riensi hätiin.
Sisko kävi ripittämässä Rolfia, usko jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannen isän todistus oli laimea, yhtä tyhjän kanssa. Sisko sen sijaan sanoi, että perheellä oli pahat aavistukset. Miksi isä ei sanonut? Miksi äiti ei ollut todistajana?
Ei kaikki pysty puhumaan julkisesti vaikeista asioista, jos ei ole pakko. Eihän mikään tuo enää poikaa takaisin. Ei vaikka kuinka hienosti puhuisi.
Sisko ei ole vielä lannistunut.
Hyvä että sisko kävi räksyttämässä rolfille oikeussalissa sairaskohtauksen yhteydessä.
Missä tämä juttu ollut?
Oikeusistunnon liveseurannassa. Joku Jannen omainen vietiin lanssilla. Sitä ennen kirurgi riensi hätiin.
Niin mutta onko mainintaa että sisko käynyt ripittämässä Rolfia tuolloin?
Iltalehden seurannassa oli. Se oli muutenkin paras seuranta, harmittaa, etten tajunnut seurata siitä jo torstaina. Kertoo kaikkein tarkimmin salin tapahtumista, IS ja HS ärsyttävästi kaunistelee tai ei vain raportoi kaikkea. Yle ei tehnyt enää pe liveseurantaa ollenkaan, nolosti.
Itse seurasin pe noita kaikkia kolmea, IL, IS ja HS. Kaikissa on kuitenkin omat hyvät puolensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rolf on kyllä ottanut elämästä kaiken irti. On ollut naisia, on ollut miehiä, on ollut komea, on saanut omat lapset, on ollut hyvä ura, yritys, matkustellut, harrastanut, rahaa on ollut jos on ollut mällätä 2 miljoonaa. On voinut syntyä harhainen kuva omasta itsestään, kun on ollut niin onnekas. Tähän asti.
Näinhän se on.
Samaa ei olisi varmastikaan tehnyt jos olisi ollut itse 20 vee ja koko gay maailma avoinna.
Rolffillahan on ollut kaikki edellytykset narsistiksi. Hyvännäköinen mies, joka on vain menestynyt elämässä. Ei mitään suuria vaikeuksia ennen Jannea. Pelkkää voittamista vaan. Elämänkokemusta tullut vasta Jannen tempuista. Eihän Rolf oo varmaan voinut uskoa todeksi, että joku jättää HÄNET.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on.
Jaa. Itse taas ajattelin kuultuani, että minulla ei olisi ikinä ollut pokkaa 19-vuotiaana ottaa yhteyttä melkein 60-vuotiaaseen yuntemat
Ootko vähän tyhmä? Eiköhän se ole toisin päin, eli että kenenkään 5-kymppisen on turha kuvitella, että kantsis iskeä 19-vuotiasta. Sen sijaan se, että vanha on innoissaan saadessaan nuoren kumppanin on ihan helppo nakki ja asetelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäri Marie: https://g.acdn.no/obscura/API/dynamic/r1/ece5/tr_2000_2000_s_f/0000/arb…
Ilmeisesti kiinteistönvälittäjä Martin: https://images.em1.no/3M2Uxo_0vmtHtH2Zv_XqjrIP3IQ=/600x600/filters:blur…()/https%3A%2F%2Fem1.webtopsolutions.com%2Fflow%2Fapi%2FPublic%2FEmployees%2Fa9c74c90-44de-4f38-8b76-2cd6766adbf6%2FImages%2FOriginal%3Fpmi%3Dd5e2f091-a6f1-462e-96f1-366155ea3f08
Juristi Marthe on peittänyt jälkensä.
Toikin vielä hyvin menestyneitä lapsia. Kaikilla hyvät ammatit.
Kiinteistönvälittäjä 😀
Iltalehdellä oli paras seuranta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se huumedrinkki asiaan vaikuttaa? Tuskin se niitä on joka ilta saanut? Toimi kuitenkin erittäin suunnitelmallisesti. Ja pitäisi olla teräksenkylmät hermot, kun pystyi toimimaan eläinlääkärinä.
Joo vähän köyhä ajatuksenjuoksu siinä, että miksi häntä olisi kukaan huumannut, kun nimenomaan kaikki omaisuus ja rahat, lompakko oli tallella :D
Voi olla että se yö läksi jonku matkaan. Pelkää nytten että tämä mies tulee kertomaan yöstä oikeuteen tai iltapäivä lehtiin.
Ei villi seksiyö olisi hyvää Rolffin maineelle.
Meinaa olisihan se järkyttävää jos paljastuis että piti Janne tappaa vaikka jo oli muitakin jo maistanut eron jälkeen ja ehkäpä ennen eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Ukko on elänyt unelmaa, voisi sanoa. Tehnyt mitä haluaa. Nyt sitten päättyi näin.
Olisi mielenkiintoista tietää missä merkeissä Rolf erosi aikanaan siitä ekasta miessuhteestaan? Jos hän on narsisti, on ero ollut todennäköisesti hankala. Ellei ole itse jättänyt. Tai sitten hän ei ole narsisti ja ero on sujunut asiallisesti, molemmat lähteneet omiin suuntiinsa jne. Rolfilla tuolloin vielä bisnekset mallillaan ja ikääkään ei liikaa. Mutta ei ole taidettu tätä exää haastatella missään.
<
Kun on saanut lääkäriltä vietyä maton alta eli talon ja omaisuuden niin on tehtävä toteutettu, aika jättää lääkäri ja siirtyä seuraavaan uhriin?
Homot homoilee, diivat draamailee. Hajaantukaa, ei mitään nähtävää.
Tytär tulee puolustamaan isää, ettei koko perintö mene korvauksiin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläinlääkäri Marie: https://g.acdn.no/obscura/API/dynamic/r1/ece5/tr_2000_2000_s_f/0000/arb…
Ilmeisesti kiinteistönvälittäjä Martin: https://images.em1.no/3M2Uxo_0vmtHtH2Zv_XqjrIP3IQ=/600x600/filters:blur…()/https%3A%2F%2Fem1.webtopsolutions.com%2Fflow%2Fapi%2FPublic%2FEmployees%2Fa9c74c90-44de-4f38-8b76-2cd6766adbf6%2FImages%2FOriginal%3Fpmi%3Dd5e2f091-a6f1-462e-96f1-366155ea3f08
Juristi Marthe on peittänyt jälkensä.
Toikin vielä hyvin menestyneitä lapsia. Kaikilla hyvät ammatit.
Kiinteistönvälittäjä 😀
Norjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että se yö läksi jonku matkaan. Pelkää nytten että tämä mies tulee kertomaan yöstä oikeuteen tai iltapäivä lehtiin.
Ei villi seksiyö olisi hyvää Rolffin maineelle.
Meinaa olisihan se järkyttävää jos paljastuis että piti Janne tappaa vaikka jo oli muitakin jo maistanut eron jälkeen ja ehkäpä ennen eroa?
Jos paljastuukin, että niillä on ollut avoin suhde, ja lekuri tappanut vain rahan tähden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on.
Jaa. Itse taas ajattelin kuultuani, että minulla ei olisi ikinä ollut pokkaa 19-vuoti
Ootko vähän tyhmä? Eiköhän se ole toisin päin, eli että kenenkään 5-kymppisen on turha kuvitella, että kantsis iskeä 19-vuotiasta. Sen sijaan se, että vanha on innoissaan saadessaan nuoren kumppanin on ihan helppo nakki ja asetelma.
Jos joku alkaa sinulle kadulla puhumaan tästä jutusta tai säästä tai kysyy vaikka kelloa, niin haukutko heti tyhmäksi? Missä pitäjässä tämmöistä puhetyyliä opetetaan? Ei voi käsittää. Ei vie asiaa eteenpäin yhtään, että kyselet koko ajan onko joku tyhmä. Taidat olla se olmihullu, joka on fiksoitunut Jannen vaaleaan ulkonäköön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on.
Jaa. Itse taas ajattelin kuultuani, että minulla ei olisi ikinä ollut pokkaa 19-vuotiaana ottaa yhteyttä melkein 60-vuotiaaseen yuntemat
Juu, varmasti 19 vee groomasi isoisänsä ikäsen äijän väkisin.
Samahan se Thaimaan matkaaja papparaisilla.
Tytöt vie väkisin.
Samahan se on aina Dannyläkin.
Tossa tietty jos kaapissa ollut niin kun vihdoinkin pääsee toteuttamaan itseään niin miksi tyytyä yhteen?