Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmisjoukot käyttää takkia, hanskoja tai pipoa syyskuussa?

Vierailija
10.09.2026 |

Öööh näitä käytetään vasta talvella?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt jopa käytettävän kenkiä ja sukkia! Voitko kuvitella?

Vierailija
2/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä näkyi pitkin kesääkin jos vaan vähänkään oli pilvinen/tuulinen sää. Naapurissani asuva vanha pariskunta käyttää talvitakkia, hanskoja ja talvikenkiä pitkin vuotta, en ole koskaan nähnyt heitä esim. t-paidassa. Kai niillä sit on aina kylmä. Itse aina hiestä märkänä mutta olenkin lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööööööh

Vierailija
4/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnesihmiset ja poliitikot joutuvat hikoilemaan puvuntakissa helteelläkin.

Vierailija
5/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin joillakin on myös toppatakkeja päällä ympäri vuoden

Vierailija
6/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut joutuvat olemaan ulkona suurimman osan vuorokaudesta. Asunnottomat esim. Onhan se tietysti helppo tehdä vaikka shoppailua kaupungilla edustavan näköisenä, kun on paikka minne mennä sen jälkeen. 

Mutta mieti jos joudut olemaan esim. 20 tuntia vuorokaudessa ulkona ja kaikki omaisuus mukana. There are haves and don't haves.

Vierailija
7/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä näkyi pitkin kesääkin jos vaan vähänkään oli pilvinen/tuulinen sää. Naapurissani asuva vanha pariskunta käyttää talvitakkia, hanskoja ja talvikenkiä pitkin vuotta, en ole koskaan nähnyt heitä esim. t-paidassa. Kai niillä sit on aina kylmä. Itse aina hiestä märkänä mutta olenkin lihava.

Vanhuksilla useimmiten on kylmä. 

Varmasti ikävä asua vanhana talossa, jonka lämpötilaan ei itse pysty vaikuttamaan, sivu mennen sanoen. 

Vierailija
8/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytin sortseja ja t-paitaa eilen, kun oli 18 astetta. Kaikilla muilla oli housut ja takki päällä.

Vierailija
9/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tämmönen hullu ajatus tuli mieleen, että ehkä niillä on kylmä. Voisko olla.

Vierailija
10/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän marraskuuhun asti tee-paitaa. Mulla on aina kuuma,a

Vierailija
11/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meidän huudeilla on sällisakki, joka ajoittain piripäissään tms lyö vetoa siitä, kuka kipaisee pisimmälle munasillaan. Odotan jo seuraavaa kisailtaa. Ikkunasta kiva katsella kun nuoret miehet pinttelevät pikkuiset kikkelit napsuen ohi.

Vierailija
12/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipoa?

Vierailija
13/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tämmönen hullu ajatus tuli mieleen, että ehkä niillä on kylmä. Voisko olla.

Sanotaan että on samanlainen ilta kuin täällä oli. Lämpötila 7 -8 astetta ja jonkin verran tuulta. Siinä kun ajelee pyörällä rauhallisesti käy aika tehokas viima. Siinä on pipo ja hanskat ihan tarpeeseen.

Vierailija
14/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna oli meillä päin 6-7 astetta lämmintä, tuuli pohjoisessa ja satoi vettä. Aika hölmöläisen näköistä, kun osa vetää vielä shortseissa ja teepaidassa. Itse piti kaivaa kaapista kevytuntuva, pipo ja kashmirhuppari. Ei yhtään liikaa. Viisas pukeutuu sään, ei kalenterin mukaan.

Vierailija
15/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksi suohon

Vierailija
16/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta kyllä etteivät pyytäneet ap:lta lupaa käyttää :o 

Vierailija
17/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

öööööööööööööhöööööööööööööö

Vierailija
18/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on nähty, että porukoilla on kevyttoppatakit päällä jo +18 asteessa. Pikkasen hymyilyttää.

Vierailija
19/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä joku pipojengi, johon AP on törmännyt? Varmaan menossa ryöstämään jalokiviä jostain museosta kun on hanskatkin kädessä, en keksi muuta.

Vierailija
20/23 |
10.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä joku pipojengi, johon AP on törmännyt? Varmaan menossa ryöstämään jalokiviä jostain museosta kun on hanskatkin kädessä, en keksi muuta.

Jos kävelivät hitaasti, niin yrittivät varmaan olla herättämättä liikaa huomiota ja jos vaatteiden alla näytti olevan pari liikakiloa, niin varmaan olivat itse asiassa jo suorittaneet rötöksensä ja siellä takin sisällä piilottelevat saalistaan. Kaikenlaista, kirkkaassa päivänvalossa vaan muina miehinä, vai oliko naisia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi