Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?
Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.
Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit?
Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Nainen EI ymmärrä ylipäätään REILUUDESTA mitään, se on niiden ominaisuus, johtuu testosteronin puuttumisesta.
Aletaan keskustella reiluudesta sitten, kun miehet kantaa uusia ihmisiä sisällään 9 kk, punnertaa ne ulos vajavaisella kivunlievityksellä, imettää ja silleen.
Joku nainen on sinuakin sisällään kantanut ja kivulla ja vaivalla synnyttänyt ja rinnastaan ruokkinut.
Mieti sitä seuraavan kerran kun tahdot naisia kollektiivisesti moittia.
Ei mulla ainakaan ole ollut teini-iän jälkeen tuo parin etsintä noin ulkonäkökeskeistä, kuin tästä aloituksesta saisi kuvan. Enkä itse asiassa ole edes koskaan paria etsinyt, olenpa vaan arjessani törmännyt kivoihin miehiin, joiden kanssa on parisuhteita syntynyt, lopulta 32-vuotiaana ihan avioliittokin. Mies ei ole pitkä eikä komea, mutta huippuälykäs luonnontieteellisen alan tohtori, ja kiehtovin ihminen jonka tunnen. Ja vakaa arvoiltaan ja elämäntavoiltaan eikä yhtään pinnallinen. Tuollaiset asiat on minulle enemmän sitä tasoa kuin joku ulkokuori.
Pointti on se että naiset ovat typeriä koska eivät valitse miehiä joihin heidän rahkeet oikeasti riittävät. Ei se jännis joka pyörittää kymmentä muutakin muijaa samaan aikaan oikeasti teistä välitä.
Yhteiskunta tuhoaa hiljalleen itsensä jos naiset eivät opi ymmärtämään tuota.
Ap
Tilanne on ollut tuo sama viimeiset 3000 vuotta, aiemmin oltiin vielä ronkelimpia.
Ajattelitko ulinalla muuttaa tilanteen ja tehdä historiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vastuuta tässä nyt taas on ottamatta? Pitäisikö mun ottaa joku ruma reppana riesakseni ihan vaan velvollisuudesta ja alkaa muokkaamaan hänestä miestä? Mitä mä tuosta itselleni saisin?
Sitä paitsi, eikö miesten pitänyt olla se parempi, pärjäävämpi, älykkäämpi ja vahvempi sukupuoli? Luulisi niiden nyt tulevan erinomaisesti toimeen ilman tyhmien ja turhien naisten huomiota ja hoivaa.
Tämä on juuri se ongelma nykynaisten kanssa. "Minä minä minä" "mitä mä tuosta itse hyödyn".
Mitä sä sitten luulet että komea ja haluttu mies hyötyy naisesta joka ei ole priimaa tavaraa? Se taitaa olla menoksi kun muutaman kerran on kassit tyhjennetty.
Ap
Ilmeisesti molemmat hyötyy jotain, jos kerta molemmat päättivät vapaaehtoises
Nainen luulee hyötyvänsä mutta häviää vaan. Narsistinaisella on paskainen palkka, eli sp tauti, "valoisa" tulevaisuus yksinhuoltajana, maine kylänpyöränä tms.
Paljon parempi olisi jos hän valitsisi tasoisensa miehen, mutta ette sitä vaan millään usko.
Ap
Se sp tautihan tuli siltä mieheltä ja sillä miehelläkin on maine kyläpyöränä.
Mielialalääkeitä popsiva,matala palkkainen ja tavallisen näköinen nainen ei tietenkään huoli tavallista miestä vaan silti nyrpistetään nenää tavismiehelle vaikka ite on alhaalla deittimarkkinaarvossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä ilmeisesti reilua olisi se, että miehet saisivat valita naisista sen jonka haluavat, mutta naisilla ei olisi mitään päätösvaltaa?
Ei.
Pointti on se että naiset ovat typeriä koska eivät valitse miehiä joihin heidän rahkeet oikeasti riittävät. Ei se jännis joka pyörittää kymmentä muutakin muijaa samaan aikaan oikeasti teistä välitä.
Ap
Sä oot nyt kuule vauvapalstalla. Suurin osa meistä "mammoista" on ihan onnellisesti naimisissa tavisten kanssa, ei meillä ole mitään irtosuhteita jännisten kanssa.
Jos rahkeeni riittäisivät vain tällaiseen naisia vihaavaan ja uhkailevaan mieheen, valintani olisi selvä eli ei parisuhdetta. Onneksi näin ei ole :)
Niin se on aina ollut että ihmiskunta siivoaa itseään. Turhille miehille ei synny jälkeläisiä. Luojan kiitos.
Luonnonvalinta on kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä ilmeisesti reilua olisi se, että miehet saisivat valita naisista sen jonka haluavat, mutta naisilla ei olisi mitään päätösvaltaa?
Ei.
Ap
Kumma kyllä ainakin minun lähipiirissäni ihmiset pariutuvat ihan normaalisti. Ei ole naisilla ollut mitään vaikeuksia löytää itselleen jo nuorena hyvää puolisoa, jonka kanssa rakentaa elämää. Aloittajan kannattaisi unohtaa netin ns. totuudet parisuhteista ja tutustua todelliseen maailmaan, jossa ihmiset rakastuvat toisiinsa ja naisia pyörittää korkeintaan Linnanmäen karuselli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap
Ei naisten tarvi harjoittaa mitään hyväntekeväisyyttä miehille eikä yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkeitä popsiva,matala palkkainen ja tavallisen näköinen nainen ei tietenkään huoli tavallista miestä vaan silti nyrpistetään nenää tavismiehelle vaikka ite on alhaalla deittimarkkinaarvossa.
Siis sinulle antoi pakit kuvatunlainen nainen ja olet siitä katkera? Kyllä mt-ongelmaisen kannattaa ensi hoitaa pää kuntoon ennen kuin hakeutuu parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin mies uskoo deittimarkkina-arvoon, se ei kelpaa kyllä kenellekään. Tuolla maailmassa aidot ihmiset kohtaa aitoja ihmisiä, ihan taviksetkin. Tämä tasoteoria ja markkina-arvo toimii jossain lihamarkkinoilla, eikä suurinta osaa naisista kiinnosta osallistua sellaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap
Ei naisten tarvi harjoittaa mitään hyväntekeväisyyttä miehille eikä yhteiskunnalle.
Harhoissaan nämä kuvittelee, että jos naiset ei anna heille p*llua, kokoyhteiskunta tuhoutuu :D
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten? Se nainen ei halua sitä tavismiestä. Mitä sitten tapahtuu? Ei mitään. Miksi ketään pitäisi kiinnostaa kenet kukakin valitsee.
Onpa surkea luuseri tää ap. Hävettää olla mies.
Hmm mä olen itse ikisinkkumies eli en ole ainakaan toistaiseksi koskaan seurustellut elämäni aikana. En tiedä "huoliiko" kukaan nainen minua parisuhteeseen mutta en mä asiasta jaksa valittaa koska viihdyn ja pärjään sinkkuna myös hyvin.
Itse olen "iskäkroppanen" eli on vähän ylipainoa, toki on mulla leveät hartiat myös. En ole se muotiin panostava mies vaan pukeudun rennosti mutta siististi. Olen koko ikäni tehnyt töitä, en ole akateeminen vaan duunari joka tienaa sen 3500-4000 euroa kuukaudessa bruttona.
Kyllähän minäkin välillä ajattelen että olen jollakin tapaa ruma tai huono mies kun en seurustele mutta en jaksa asiasta valittaa netissä, seurustelen joskus jos seurustelen ja perustaan sitten vaikka perheen myös jos löydän naisen joskus.
Niin ja en mä parisuhteeseen "huoli" naista kuin naista koska en ole niin epätoivoinen.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ap
Harhoissaan nämä kuvittelee, että jos naiset ei anna heille p*llua, kokoyhteiskunta tuhoutuu :D
Ja jos ei tuhoudu, niin uhkaavat tuhota sen. Naurettavia pellejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sinulle antoi pakit kuvatunlainen nainen ja olet siitä katkera? Kyllä mt-ongelmaisen kannattaa ensi hoitaa pää kuntoon ennen kuin hakeutuu parisuhteeseen.
Esimerkkinä vaan että naisella voi olla mitä vaan ongelmaa mutta silti ollaan nirsoja ja valikoidaan vaan komaimmat ja fiksuimmat.Vaikka ite on ongelmajätettä. Sitten ruikutetaan ja itketään kun jätetään mutta silti lapsellisesti vältellään tavallista miestä
Ei täällä naiset valita parisuhteen puutetta ja valtaosalla aikuisista suomalaisista on parisuhde. Pieni parisuhteista syystä syrjäytyneiden miesten joukko ei uhkaa yhteiskuntaa, vaikka teillä kyllä näitä väkivaltafantasioita ja vihaa riittää.