Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?
Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.
Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit?
Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.
Kommentit (685)
Jahas poistettiinko se edellinen aloituksesi?
Jospa katselisit lapsettomia pyöreitä kolmikymppisiä, niillä voi olla suurempaa tarvetta kumppanille ja kiirettä ilmassa jos perheen perustaminen kiinnostaa? Tai vaikkei kiinnostaisikaan, niin yksinäisyys on lyönyt vasten kasvoja, kun kaikilla on jotain.
Vierailija kirjoitti:
Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina.
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.
Ruma mies - kaunis nainen pareja ei juuri koskaan näy.
Komea mies - ruma nainen on tavallinen näky.
Ei kai mun tartte miesten puolesta miettiä, että en varmaan tuo tarpeeksi pöytään tuollekaan könsikkäälle. Kai hän itte osaa päättää. Te miehethän ootte niin kovin rationaalisia ja loogisia 🥹. Osaatte ite valkata.
Nainen EI ymmärrä ylipäätään REILUUDESTA mitään, se on niiden ominaisuus, johtuu testosteronin puuttumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina.
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Ruma mies - kaunis nainen pareja ei juuri koskaan näy.
Ootko aatellut, että siihen voi olla joku syy jos susta äijät on kymppejä ja muidut nelosia 🥹?
No itse en en ole ruma, mutta en mikään mallikaunotar. Ja lisäksi olen matalasti koulutettu ja käytän vauvapalstaa.
Mies taas on komea, hauska, älykäs, koulutettu, hyvätuloinen ja jumaloi minua. Oisko pitänyt tyytyä vähempään?
Nyt reiluutta peliin! Kaikki ottaa se ykkösen viiva viitosen pois kuleksimasta!
Reiluudella ne häviää. 30v miehellä on säästöjä ja ura alussa. 30v naisella on yliopistolainaa huuhaa alalta ja 0 euroa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt reiluutta peliin! Kaikki ottaa se ykkösen viiva viitosen pois kuleksimasta!
Näin! Sitten jää kauniit ja komeat valkkaamaan toisiaan ja kaikki voimme olla tyytyväisiä!!!
Mitä reilua on olla sellaisen kanssa suhteessa joka ei kiinnosta yhtään? Kun se elämä sinkkuna antaa paljon enemmän hyvinvointia?
Voin lähettää ex-anoppini sinun vaimoksi. Lupaan että tekee kaikki mahdolliset temput pilatakseen elämäsi (minä olin ainut joka sai pidettyä jotenkin sitä ihmistä kurissa, joten en henkilökohtaisesti ole katkera), mutta reiluuden nimissä sinun sitten pitää olla hänen kanssaan.
Jokainen saa vaatia juuri sitä mitä haluaa. Pitää vain huomioida, ettei sitten ehkä välttämättä saa mitään jos vaatimukset on liian korkealla. Säännöllisesti täälläkin on aloituksia miehiltä, jotka miettivät mikseivät löydä naista. Vaatimuksina naiselle on kauneus, hoikkuus, lapsettomuus jne. Niinpä, siinä se vastaus jo tulikin.
Kyllä ap on täysin reilua, ettei sinulla ole naista. Senhän aloituksestasi huomaa jokainen täysijärkinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Ruma mies - kaunis nainen pareja ei juuri koskaan näy.
https://www.iltalehti.fi/formulat/a/27b3f549-d973-4d2b-b90c-739db4987028
Tuo heivasi huippumalli Heidi Clumin kun se oli liian vanha. Nyt seukkaa 24v neitosen kanssa. Ihan kivan näköinen.
https://www.controcampus.it/2020/07/chi-e-maria-ludovica-campana-biogra…
Vierailija kirjoitti:
Mitä reilua on olla sellaisen kanssa suhteessa joka ei kiinnosta yhtään? Kun se elämä sinkkuna antaa paljon enemmän hyvinvointia?
Voin lähettää ex-anoppini sinun vaimoksi. Lupaan että tekee kaikki mahdolliset temput pilatakseen elämäsi (minä olin ainut joka sai pidettyä jotenkin sitä ihmistä kurissa, joten en henkilökohtaisesti ole katkera), mutta reiluuden nimissä sinun sitten pitää olla hänen kanssaan.
Voin lähettää ap:lle siskoni, hänen nykyinen miehensä kiittäisi ja ap saisi piristävää vastusta ja ryyppyseuraa. Jännänaisiahan te tahdotte ja lupaan, että on hoikka!
Miksi niiden ylipainoisten 30+ naisten pitäisi kiinnostua ap:sta, kun eiväthän he kelpaa ap:lle. Pakkohan niiden on ottaa joku komea ja rikas, jota ei häiritse ylipaino eikä lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin lähettää ap:lle siskoni, hänen nykyinen miehensä kiittäisi ja ap saisi piristävää vastusta ja ryyppyseuraa. Jännänaisiahan te tahdotte ja lupaan, että on hoikka!
No niin, tässähän mammat jo ratkaisi ap:n pariutumisongelmat! Miltäs kuulostaa? Pari riivinrautaa voidaan toimittaa ovelle pikapakettina, asap. Pääset tutustumaan tyytymisen käsitteeseen perinpohjaisesti 🥹.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.
Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.
Seuraa sydämesi ääntä 🥹.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tässähän mammat jo ratkaisi ap:n pariutumisongelmat! Miltäs kuulostaa? Pari riivinrautaa voidaan toimittaa ovelle pikapakettina, asap. Pääset tutustumaan tyytymisen käsitteeseen perinpohjaisesti 🥹.
Loppuu ap:lta tosiaankin tämä joutava palstailu, sillä ainoa lepohetki jatkossa on matka töihin ja takaisin. Pakkaa työkalupaketti, paremmat kattilat ja itsellesi mieluisat siivousvälineet mukaan ja lahjaksi uudelle emännälle pari hanapakkausta pimeneviin iltoihin.