Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?
Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.
Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit?
Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.
Kommentit (685)
Odotan jo kieli pitkällä aloittaja sitä, milloin avaat sydämesi ja housujesi vetoketjun minulle. Tarvitsen vain sähköpostiosoitteesi tai facebookkisi ossan.
Olen pukenut päälleni pitsipöxyt ja D-kupin hollarit ihan sinua varten. Vaikka rintani on kokoa D, niin muuten olen kokoa 36.
Hiukseni ovat puoleen selkään saakka ja ne ovat kuparin väriset. Missä voimme kohdata? Kruunaan hiukseni punaisella neilikka-hiuskoristeella. Siitä tunnistat minut. Missä tapaamme?
Ap kun treffaamme, niin voisitko sitoa pienen huivin joko kaulaasi tai ranteeseesi kuten Dingo teki aikoinaan. Siitä tunnistan uljaan prinssini sadun ihmen maan.
Nimimerkillä: Oi mikset saavu noutamaan.
Miehet haluavat naiselta resursseja: Lupausta hyvästä lisääntymisterveydestä ja terveistä jälkeläisistä. Eli suomeksi hyvää ulkonäköä. Muu on sekundaarista. Miehet ei sössötä kemiasta.
Naiset haluavat mieheltä resursseja: Lupausta hyvästä lisääntymisterveydestä ja terveydestä. Eli suomeksi hyvää ulkonäköä. Lisäksi vaaditaan ja voi jopa jossain kohtaa kompensoida edellistä: Lupausta kyvystä huolehtia naisesta tämän ollessa äitinä sekä lapsista. Eli resursseja kuten raha, valta, asema, fyysisesti tiukassa paikassa pärjäävän olemus. Tämä kuvio sotketaan selittämällä, että jokin ihmeellinen kemia on kaikkein tärkeintä ja se voi syttyä ihan keiden välille tahansa. Tämä sössötys hämää miehiä ja ne menevät sekaisin ja ovat pihalla, kun naiset eivät toimikaan niinkuin sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat naiselta resursseja: Lupausta hyvästä lisääntymisterveydestä ja terveistä jälkeläisistä. Eli suomeksi hyvää ulkonäköä. Muu on sekundaarista. Miehet ei sössötä kemiasta.
Naiset haluavat mieheltä resursseja: Lupausta hyvästä lisääntymisterveydestä ja terveydestä. Eli suomeksi hyvää ulkonäköä. Lisäksi vaaditaan ja voi jopa jossain kohtaa kompensoida edellistä: Lupausta kyvystä huolehtia naisesta tämän ollessa äitinä sekä lapsista. Eli resursseja kuten raha, valta, asema, fyysisesti tiukassa paikassa pärjäävän olemus. Tämä kuvio sotketaan selittämällä, että jokin ihmeellinen kemia on kaikkein tärkeintä ja se voi syttyä ihan keiden välille tahansa. Tämä sössötys hämää miehiä ja ne menevät sekaisin ja ovat pihalla, kun naiset eivät toimikaan niinkuin sanovat.
Annan kalikoiden eli alapeukkujen kalahdella.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa vaatia juuri sitä mitä haluaa. Pitää vain huomioida, ettei sitten ehkä välttämättä saa mitään jos vaatimukset on liian korkealla. Säännöllisesti täälläkin on aloituksia miehiltä, jotka miettivät mikseivät löydä naista. Vaatimuksina naiselle on kauneus, hoikkuus, lapsettomuus jne. Niinpä, siinä se vastaus jo tulikin.
Miehet ovat keskimäärin pinnallisempia kuin naiset. Pitäisi saada se nuori, kaunis ja hoikka instabeibe, vaikka itse olisi pelkkä tavis/rumahko. Ja sitten itketään naisten nirsoudesta :D Faktahan on että miehillä on naisia kovemmat ulkonäkökriteerit puolisolle
Ap vastaaaaaa! Odotan jo pilu märkänä. Se ossa se ossa tai kohtaamispaikka kiitti.
T. Panobeibe itiksestä N76
Ap:n mielestä ilmeisesti reilua olisi se, että miehet saisivat valita naisista sen jonka haluavat, mutta naisilla ei olisi mitään päätösvaltaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Totta kai nainen haluaa kaikkea tuota. Eikä se kemia todellakaan ole mitään sössötystä ainakaan naisten kohdalla. Ehkä asia on sitten toisin teillä miehillä, jotka panette kaikkea kanasta tikapuihin. Ei se naisten vika ole, että kriteerilistanne on lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina.
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.
Mite tämä on edes mahdollista, sillä miehissä on enemmän ylipainoisia (70 %) ja normaalivartaloiset vapaat miehet kiven alla.
Sattumalta tinderissä on se 70% miehiä.
Se myös selittänee miten tuo on mahdollista.
Se että tinderin käyttäjistä 70 % on miehiä ei tarkoita että 70 % miehistä käyttää tinderiä. 😂 Tinderillä on Suomessa ehkä 100 000 käyttäjää jos sitäkään. Toki useampi kuin 100 000 suomalaista on tinderiä käyttänyt koska käyttäjyys ei ole ikuista vaan ihmiset vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilusti yli puolet naisista on alle keskiarvon, jotka jää yksin.
Nyt meni keskiarvon määritelmä kiinnostavalla tavalla uusiksi :D
Tilastoillakaan ei taida olla merkitystä, kun täällä Vauvalla muovataan todellisuutta!
No se tarkoittaa sitä että 90% naisista on rumia/lihavia/tyhmiä.
Kuulutko itse huippu 10% miehistä? Et vai, no sitten sinulla ei ole mitään mahiksia haluamaasi naiseen, koska se 10% miehistä vie heidät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän vastuuta tässä nyt taas on ottamatta? Pitäisikö mun ottaa joku ruma reppana riesakseni ihan vaan velvollisuudesta ja alkaa muokkaamaan hänestä miestä? Mitä mä tuosta itselleni saisin?
Sitä paitsi, eikö miesten pitänyt olla se parempi, pärjäävämpi, älykkäämpi ja vahvempi sukupuoli? Luulisi niiden nyt tulevan erinomaisesti toimeen ilman tyhmien ja turhien naisten huomiota ja hoivaa.
Tämä on juuri se ongelma nykynaisten kanssa. "Minä minä minä" "mitä mä tuosta itse hyödyn".
Mitä sä sitten luulet että komea ja haluttu mies hyötyy naisesta joka ei ole priimaa tavaraa? Se taitaa olla menoksi kun muutaman kerran on kassit tyhjennetty.
Ap
Ilmeisesti molemmat hyötyy jotain, jos kerta molemmat päättivät vapaaehtoisesti osallistua aktiin.
Nainen luulee hyötyvänsä mutta häviää vaan. Narsistinaisella on paskainen palkka, eli sp tauti, "valoisa" tulevaisuus yksinhuoltajana, maine kylänpyöränä tms.
Paljon parempi olisi jos hän valitsisi tasoisensa miehen, mutta ette sitä vaan millään usko.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mielestä ilmeisesti reilua olisi se, että miehet saisivat valita naisista sen jonka haluavat, mutta naisilla ei olisi mitään päätösvaltaa?
Jos vain 10% naisista kelpaa, niin ovatko miehet valmiita siihen, että jakavat naisen yhdeksän muun miehen kanssa. Muutenhan 90% miehistä jää kokonaan ilman.
Naisten tehtävä ei ole miellyttää miehiä.
Naiset ovat sellasia nirso lehmiä jotka saa elämässä kaiken valmiiseen pöytään että ei paljoa kiinnosta mikään naisiin liittyvä enään. Titanicin uppoamisessa heittäsin naiset mereen pelastuslautalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Pointti on se että naiset ovat typeriä koska eivät valitse miehiä joihin heidän rahkeet oikeasti riittävät. Ei se jännis joka pyörittää kymmentä muutakin muijaa samaan aikaan oikeasti teistä välitä.
Yhteiskunta tuhoaa hiljalleen itsensä jos naiset eivät opi ymmärtämään tuota.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sellasia nirso lehmiä jotka saa elämässä kaiken valmiiseen pöytään että ei paljoa kiinnosta mikään naisiin liittyvä enään. Titanicin uppoamisessa heittäsin naiset mereen pelastuslautalta.
Jotenkin tuntuu, ettei sinulla ole puhtia edes lähteä vapaa-ajan matkalle saatika heitellä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina.
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.
Ronkelit runkkaa
Eiköhän jokainen osaa päättää itse millaisen kumppanin tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Voi nyyh, etkö ole tullut valituksi.
Paljon hyviä vastauksia ketjussa. Ei mene kauan aikaa kun ap poistattaa tämän ketjun ja aloittaa uuden vastaavan. Ei ap halua ymmärtää. Se ei ole aloitusten pointti. Aloitusten pointti on haukkua ja syyllistää naisia naisten itsemääräämisoikeudesta omaan kehoon ja elämään.