Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian hyvännäköinen mies - pystyisitkö seurustelemaan?

Vierailija
12.10.2024 |

Olen tapaillut miestä, joka on äärimmäisen mukava ja meillä klikkaa hyvin. Ongelma on se, että hän on myös ns. kaunis mies, eli paljon paremman näköinen kuin minä. Aiemmin olen pitänyt itseäni ihan ok-näköisenä, mutta hänen seurassaan tunnen itseni rumaksi. 

muilla kokemusta vastaavasta? Miten päästä tästä ajatuksesta eroon. 

Kommentit (106)

Vierailija
61/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äly, sanavalmius ja itsevarmuus saavat vaikka millaisen turjakkeen näyttämään naisen silmissä maailman komeimmalta."

No ei varmasti saa. Eivät naiset mitään sokeita ole.

Vierailija
62/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on varmasti hyvännäköinen mies, mutta mitä olen itse havainnoinut, niin todella moni mies, tämä alkaa jo teineillä, pitävät itseään täysin aiheetta hyvännäköisenä. Tämä on taas sitä joidenkin jollottamaa taso_teoriaa, että miehet näkevät itsensä aivan liian hyvässä valossa ja taas toisaalta pitävät naisia liian huonoina. Naiset pystyvät paljon realistisemmin arvioimaan itseään.

Kyllähän tämä "Ei löydä ketään sopivaa" syndrooma on ennen kaikkea naistentauti. Sehän johtuu nimenomaan siitä, että arvio omasta arvosta parisuhdemarkkinoilla on niin ylimitoitettu, että on itse ilmaa niille, jotka kelpaisivat. Ja tyytymäänhän tälläinen helmi naiseksi ei tietenkään pysty.

No itselleni tyytyminen on mahdotonta. Jos en tunne kipinää niin ei se ilmesty tyhjästä. No korkeintaan jos vetäisin jotain ekstaasia niin voisin tuntea halua :D 

miten voisin koskea ja rakastella miehen kanssa joka ällöttää ja tuntuu samalta kuin koskisi omaa veljeä?  Kuvittele esimerkiksi rakastelevasi intohimoisesti  homomiehen kanssa. et varmasti pystyisi jos olet hetero? Siltä se tuntuu kun ei pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja se

Huh huh.

Siis filmaat panosi?

Vierailija
64/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on että mitä komeampi mies sen parempi ja paremmalla itsetunnolla varustettu. On hyvä että mies vetää puoleensa muitakin naisia ja paras kun ei välitä niistä tippaakaan. 

Vierailija
65/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä hänen on helpompi luulotella itselleen, että "saisi kauniimmankin" kuin oikeasti saada kauniimpi nainen kiinnostumaan itsestään."

No siis kyseessä oli sen verran hyvännäköinen mies että on ihan fakta, että saisi halutessaan vaikka millaisen kaunottaren. Puhutaan mallitasoisesta miehestä, ei mahdu vastaavia edes yksi tuhanteen.

Koska miehille naisessa on tärkeintä ulkonäkö, ne luulevat, että myös naisille se on tärkeintä miehessä.

Mutta ei naiset välitä muista kuin älykkäistä ja sanavalmiista, olipa ulkonäkö mikä vain.

Tästä juuri keskusteltiin pari päivää sitten, että naiset katsovat juurikin ulkonäköä. Ehkä joillekin sellaisille naisille, jotka eivät niin kiinnostakaan ketään, ulkonäkö ei ole tärkeää. Muutoin nimenomaan ulkonäkö on se, millä mies(kin)

Tietenkin se on ulkonäkö mitä katsotaan, ei naisilla ole mitään kristallipalloa jolla katsotaan tuntemattoman miehen sisintä. Ulkonäkö riittää kuitenkin tasan kerran. 

Vierailija
66/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi hel

Rahalla saa ja hevosella pääsee.

Vierailija
67/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietenkin se on ulkonäkö mitä katsotaan, ei naisilla ole mitään kristallipalloa jolla katsotaan tuntemattoman miehen sisintä. Ulkonäkö riittää kuitenkin tasan kerran. "

Ja kun niitä ulkonäöllisesti naisille riittäviä miehiä on hyvin vähän, niin mitä hyötyä on mistään muusta, jos/kun tuota ulkonäköseulaa ei läpäise? Ei mitään.

Vierailija
68/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Äly, sanavalmius ja itsevarmuus saavat vaikka millaisen turjakkeen näyttämään naisen silmissä maailman komeimmalta."

Sallin itseni olla eri mieltä. Toki se itsevarmuus ei yleensä valokuvassa välity. Lisäksi ihailu ja itsevarmuus ovat eräänlainen itseään ruokkiva noidankehä, eli jos ei ole lapsena saanut itsetunnon eväitä, niin se viehättävä itsevarmuus ei välttämättä koskaan pääse kehittymään. Fyysisiltä ominaisuuksiltaan komea mies kun saa sen ihailun automaattisesti.

Vierailija
69/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä:

eli itse tiedostan kyllä että suurinosa miehistä on ihan tavallisia, jopa kivan näköisiä kaikki omalla tavallaan ja tyylillään. On eri kokoisia ja muotoisia ja värisiä ja persoonat erilaisia. Kaikissa on jotain hyvää! Eikä kukaan ole täydellinen, eikä pidäkään olla. Mutta kaikkia en halua seksuaalisesti. Hyvin harva sytyttää. Voi olla vaikka kuinka upea mies ja ulkonäkö täysi 10, mutta ei silti sytytä. Se voi näyttää nirsoudelta, mutta se on monimutkaisempi juttu. Koska joku mies joka on vaatimattomampi ulkoisesti voi olla tuhat kertaa haluttavampi kuin se niin sanotusti komein. 

Vierailija
70/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallin itseni olla eri mieltä. Toki se itsevarmuus ei yleensä valokuvassa välity. Lisäksi ihailu ja itsevarmuus ovat eräänlainen itseään ruokkiva noidankehä, eli jos ei ole lapsena saanut itsetunnon eväitä, niin se viehättävä itsevarmuus ei välttämättä koskaan pääse kehittymään. Fyysisiltä ominaisuuksiltaan komea mies kun saa sen ihailun automaattisesti.

Jos itsevarmuus olisi mikään juttu naisille, niin Suomessa ei montaa paria muodostuisi. Alkoholilla Suomessa paikataan nuo itsevarmuuden puutteet paikataan, ja naiset ihastuvat sitten nuorissa miehissä tähän hivenen juopuneeseen versioon miehestä.

Vierailija
71/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tietenkin se on ulkonäkö mitä katsotaan, ei naisilla ole mitään kristallipalloa jolla katsotaan tuntemattoman miehen sisintä. Ulkonäkö riittää kuitenkin tasan kerran. "

Ja kun niitä ulkonäöllisesti naisille riittäviä miehiä on hyvin vähän, niin mitä hyötyä on mistään muusta, jos/kun tuota ulkonäköseulaa ei läpäise? Ei mitään.

Iso osa suhteista alkaa jollain tapaa tutun ihmisen kanssa. On tutustuttu työn/harrastuksen/kavereiden jne. kautta ja kiinnostus herännyt ihan ulkonäöstä riippumatta. 

Vierailija
72/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pystyisin, en miettisi tuollaisia ollenkaan. Jos hän kerran haluaa olla minun kanssani, niin en minä sitä kumoamaan tai epäilemään lähde. Eikä sitäpaitsi ulkonäkö ole kaikille ihmisille se tärkein asia ollenkaan, ei miehillekään. Esim. oma mieheni on sapioseksuaali, joka kiihottuu älykkyydestä, ja ulkonäkö täysin sivuasia.

Miehesi vain sanoo niin, koska miehet tietävät, että naisiin tekee vaikutuksen (siis saa näytettyä itsensä fiksumpana), kun sanoo, ettei välitä yhtään ulkonäöstä, vaan naisen älykkyydestä. Jos mies sanoo rehellisesti, että naisella hoikka vartalo kiinteillä rinnoilla tekee vaikutuksen, ei saa näytettyä itseään yhtään niin hyvässä valossa.

Vierailija
73/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, en!

Maanmatonen 

Vierailija
74/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli mies joka oli olevinaan ahhhh niin hyvännäköinen ja sai minut kokemaan itseni rumaksi. Pian tajusin, että se oli hänen peliään, ettei kukaan vain nouse hänen yläpuolelleen. Kun rakkaus haihtui, niin eipä se mieskään kovin kaunis ollut. 

Vierailija
75/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex oli ja on vieläkin hyvännäkönen. Oli sarjapettäjä, siksi nytten ex.

Nuorenahan sitä ihastu siihen ulkonäköön.

Katsotaan tulevaisuutta, olenko viisastunut vai en.

Vierailija
76/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sitten, kun naisen oma markkina-arvo alkaa laskea, niin ei juuri enää se ulkonäkökään merkitse miehessä. Eli summa summarum, mitä kysytympi ja halutumpi nainen on, sitä enemmän miehessä on oltava niitä klassisia komeuden piirteitä, eli se kuuluisa yli 183 cm pituus, täydellinen hiusraja ja leukalinja.

Vierailija
77/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tässäkin tarinassa mies loi viehätyksen naiseen nimenomaan ulkonäöllä ja todennäköisesti alkoholi oli mukana kuvioissa.

Vierailija
78/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä hänen on helpompi luulotella itselleen, että "saisi kauniimmankin" kuin oikeasti saada kauniimpi nainen kiinnostumaan itsestään."

No siis kyseessä oli sen verran hyvännäköinen mies että on ihan fakta, että saisi halutessaan vaikka millaisen kaunottaren. Puhutaan mallitasoisesta miehestä, ei mahdu vastaavia edes yksi tuhanteen.

Eli:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 

-----

Kuvailet ihan isäni ulkonäköä. Isälläni oli lisäksi hieno luonne. Näillä nykyisillä uniikkilumihiutale- sievillä miesvauvoilla ei ole. Luonne on narsistinen ja akkamainen. Hirveää, jos miehellä on akkamainen luonne.

Naiset, katselkaa normaaleja miehekkäitä miehiä.

Vierailija
79/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sitten, kun naisen oma markkina-arvo alkaa laskea, niin ei juuri enää se ulkonäkökään merkitse miehessä. Eli summa summarum, mitä kysytympi ja halutumpi nainen on, sitä enemmän miehessä on oltava niitä klassisia komeuden piirteitä, eli se kuuluisa yli 183 cm pituus, täydellinen hiusraja ja leukalinja.

Uskon asian menevän niin, että mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän muut ominaisuudet kuin ulkonäkö ovat niitä tärkeämpiä. Nuorenpana on vielä niin keskeneräinen itsensä kanssa, että helppo antaa ulkonäölle iso merkitys, kun ei oikein vielä tunne itseään ja sitä mitä haluaa. 

80/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja se

Siihen asti uskoin tämän jutun, kunnes luin aasialaisesta naisesta. Jos itse olisit komea ja tasokas, ei sinulla olisi vaikeuksia löytää tasokasta naisseuraa