Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian hyvännäköinen mies - pystyisitkö seurustelemaan?

Vierailija
12.10.2024 |

Olen tapaillut miestä, joka on äärimmäisen mukava ja meillä klikkaa hyvin. Ongelma on se, että hän on myös ns. kaunis mies, eli paljon paremman näköinen kuin minä. Aiemmin olen pitänyt itseäni ihan ok-näköisenä, mutta hänen seurassaan tunnen itseni rumaksi. 

muilla kokemusta vastaavasta? Miten päästä tästä ajatuksesta eroon. 

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma miesystäväni on hyvännäköinen. Ei siis vain minun silmissäni, vaan ihan objektiivisestikin. Kaiken kruunaa vielä se, että hän henkisiltä ominaisuuksiltaan myös upea. Kyllä hän katseita mutta myös lähestymisyrityksiä saa paljonkin osakseen. Joskus jopa minun läsnäollessani. Ei tämä kuitenkaan minua millään tavalla haittaa, ei ole minulta pois.

Muuten ok kommentti, mutta tuo "ei ole minulta pois"-jankkaus on rasittavaa. Miten joku voisi olla joltain pois? 😑 

Itse kyllä ymmärsin ihan sujuvasti tuosta lainaamastasi kommentista, että kirjoittaja ei koe muiden naisten hänen miesystäväänsä kohdistaman huomion olevan itseltään mitenkään pois.

Vierailija
42/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma miesystäväni on hyvännäköinen. Ei siis vain minun silmissäni, vaan ihan objektiivisestikin. Kaiken kruunaa vielä se, että hän henkisiltä ominaisuuksiltaan myös upea. Kyllä hän katseita mutta myös lähestymisyrityksiä saa paljonkin osakseen. Joskus jopa minun läsnäollessani. Ei tämä kuitenkaan minua millään tavalla haittaa, ei ole minulta pois.

Muuten ok kommentti, mutta tuo "ei ole minulta pois"-jankkaus on rasittavaa. Miten joku voisi olla joltain pois? 😑 

Itse kyllä ymmärsin ihan sujuvasti tuosta lainaamastasi kommentista, että kirjoittaja ei koe muiden naisten hänen miesystäväänsä kohdistaman huomion olevan itseltään mitenkään pois.

Mutta et sitten kyennyt ymmärtämään minun kommenttiani siihen 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, juuri näin. Tuostahan mustasukkaisuudessa ylipäätään on kyse, että kuvittelee jonkun asian olevan pois itseltään. Joku kuvittelee kumppanin saamien ihailevien katseiden olevan jotenkin häneltä pois, isompi sisarus on mustasukkainen pikkusisarukselle, koska kuvittelee tämän saavan huomion olevan pois itseltään jne. En oikein ymmärrä kuinka tuo olisi pitänyt sanoa, kun juuri tuosta siinä on kyse?

Vierailija
44/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuollaisia mieti. Totta kai otat sen kauniin miehen jos kerran saat.

Vierailija
45/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentissasi ei ollut mitään ymmärrettävää. Siinä oli vielä hymynaama vittuilun päälle, joka on järjestelmällisesti tarpeettoman kommentin merkki.

- eri

Vierailija
46/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa sitten viestisi olla sinullekin liian kryptinen, kun et sitä kyennys kuitenkaan avaamaan. 

Vierailija
47/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystyisi. Olen ollut tapailusuhteessa jossa asetelma oli tuo ja jo alkuvaiheessa mieheltä alkoi tulla sen suuntaista kommenttia, että olisi kauniimmankin saanut. Vaikka tiesin itsekin että saisi kauniimman koska tahansa, ei tuo hyvältä tuntunut, enkä halua samaan tilanteeseen enää koskaan. Muistan miehen sanat vielä näin vuosienkin jälkeen elävästi ja ne tulevat aina pinnalle, jos huomaan olevani treffeillä vähän liian hyvännäköisen miehen kanssa.

Naisella pitää olla todella rautainen itsetunto jos tuohon pystyy. Minulla ei ole.

Miksi ihmeessä tämä mies oli sitten sinun kanssasi jos hän heti alkoi kuittailla että saisi kauniimmankin? Miksei sitten ottanut jos se hänelle niin tärkeä asia oli? Taisit väistää luodin kun pääsit tuosta eroon.

Hyvä kysymys. Tiedän että minun jälkeenikin hän on ollut naisten kanssa, jotka ovat hänen rinnallaan huomattavasti huonomman näköisiä, joten hakisiko ihan tarkoituksella jotain valta-asetelmaa. Voi tuntea olevansa kumppaniaan parempi.

Ehkä hänen on helpompi luulotella itselleen, että "saisi kauniimmankin" kuin oikeasti saada kauniimpi nainen kiinnostumaan itsestään.

Vierailija
48/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pystyisin, en miettisi tuollaisia ollenkaan. Jos hän kerran haluaa olla minun kanssani, niin en minä sitä kumoamaan tai epäilemään lähde. Eikä sitäpaitsi ulkonäkö ole kaikille ihmisille se tärkein asia ollenkaan, ei miehillekään. Esim. oma mieheni on sapioseksuaali, joka kiihottuu älykkyydestä, ja ulkonäkö täysin sivuasia.

Kun kuvaan ilmestyy sinua älykkäämpi hottis, niin lennät kuin leppäkeihäs. Siis anteeksi, piti olla: miehesi kasvaa sinusta eroon.

Vierailija
49/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehen näin erityisen hyvännäköisenä ja piti myös itseään sellaisena.

Nyt jälkeenpäin ajateltuna ei hän ollut niin erikoinen. Itseään turhaan ihailevat tyyppi, joka sai itsenikin uskomaan, etten ole nätti. Olin silloin kuitenkin kaunis enkä sen vaatimattomampi kuin hänkään.

Vierailija
50/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on varmasti hyvännäköinen mies, mutta mitä olen itse havainnoinut, niin todella moni mies, tämä alkaa jo teineillä, pitävät itseään täysin aiheetta hyvännäköisenä. Tämä on taas sitä joidenkin jollottamaa taso_teoriaa, että miehet näkevät itsensä aivan liian hyvässä valossa ja taas toisaalta pitävät naisia liian huonoina. Naiset pystyvät paljon realistisemmin arvioimaan itseään.

Kyllähän tämä "Ei löydä ketään sopivaa" syndrooma on ennen kaikkea naistentauti. Sehän johtuu nimenomaan siitä, että arvio omasta arvosta parisuhdemarkkinoilla on niin ylimitoitettu, että on itse ilmaa niille, jotka kelpaisivat. Ja tyytymäänhän tälläinen helmi naiseksi ei tietenkään pysty.

Vierailija
51/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyn, tosin en kiinnostu kauniista siloposkipojista, vaan miehekkäistä miehistä. Ihan tarpeeksi saan huomiota itsekin (lue: paljon), en mene rikki siitä että oma miesystäväni huomataan. Minulla oli teininä oikein hyvännäköinen poikaystävä, joka kyllä huomattiin ja näin miten tytöt katselivat häntä. Monesti sanoin siitä poikaystävälle ihan itse. Mitäs se minuun vaikuttaa. Poikaystävältä en hyväksy katselua ja firttailevaa asennetta.

Tuo miehen oma suhtautuminen ja käytös on varmasti se pääasia. Olin joskus miehen kanssa, joka flirttaili ja katsoi jokaisen naisen perään kuin mikäkin elukka, ja kehui kavereidensa puhuneen että minä olen onnentyttö kun olen napannut hänenlaisensa uroksen. Minua ei ohimennen mainiten muuten paljon muistanut kehua... Tämä on tietysti aivan käytöksen ääripää, mutta juurikin jos miehellä on käytöstavat ja kohtelee juuri sinua hyvin, niin se on olennaisempaa kuin ulkonäkö. Tuo minun urokseni ei muuten yleiseen silmään ollut mikään jumalan lahja naisille, vaikka itse häntä ihastuneena ihan todella komeana pidinkin.

Vierailija
52/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on varmasti hyvännäköinen mies, mutta mitä olen itse havainnoinut, niin todella moni mies, tämä alkaa jo teineillä, pitävät itseään täysin aiheetta hyvännäköisenä. Tämä on taas sitä joidenkin jollottamaa taso_teoriaa, että miehet näkevät itsensä aivan liian hyvässä valossa ja taas toisaalta pitävät naisia liian huonoina. Naiset pystyvät paljon realistisemmin arvioimaan itseään.

Kyllähän tämä "Ei löydä ketään sopivaa" syndrooma on ennen kaikkea naistentauti. Sehän johtuu nimenomaan siitä, että arvio omasta arvosta parisuhdemarkkinoilla on niin ylimitoitettu, että on itse ilmaa niille, jotka kelpaisivat. Ja tyytymäänhän tälläinen helmi naiseksi ei tietenkään pysty.

Höpsis. Naisilla on rima korkealla, koska ovat mieluummin yksin, kuin sellaisen kanssa joka ei miellytä.

Miehet taas joskus pitävät rimaa matalalla, koska eivät osaa olla yksin. Ottavat sitten puolison, josta eivät edes pidä, ja sitten kohtelevat sitä huonosti.

Vierailija
53/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen komea mies, joten ylipaino on naisella ehdoton turn off. Moni on kehdannut ilmaantua ensitreffeille ylipainoisena, vaikka ovat antaneet ymmärtää olevansa normaalipainoisia. Monilla on myös mt-ongelmia ja sellaistakaan en halua riesakseni. Eräs hyvännäköinen nainen teki "pienen" mokan ollessaan luonani kylässä. Minulla oli videokamera tv-tasolla, koska olin siirtänyt kameran nauhalta tavaraa tietokoneelle ja naisen tarkoitus kai oli ollut ryhtyä katsomaan töllöä, mutta olikin ensin laittanut kameran nauhoittamaan. Nauhalle päätyi sitten kun katselimme yhdessä telkkua, sekstailua ja lopussa se, että kun lähdin pesulle, niin nainen ryhtyi kaivelemaan nenäänsä ja söi kaiken räkänsä. Lisäksi puri varpaankynsiänsä ja en ole varma söikö myös nekin, mutta kun myöhemmin näin kyseisen videon, tapaileminen loppui kyllä lyhyeen. Hyi helvetti sentään.

Arvosta luonnollisen kauniita ja sopusuhtaisia, mukavaluonteisia naisia ja se

AXL SMITH?🤣

Vierailija
54/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä hänen on helpompi luulotella itselleen, että "saisi kauniimmankin" kuin oikeasti saada kauniimpi nainen kiinnostumaan itsestään."

No siis kyseessä oli sen verran hyvännäköinen mies että on ihan fakta, että saisi halutessaan vaikka millaisen kaunottaren. Puhutaan mallitasoisesta miehestä, ei mahdu vastaavia edes yksi tuhanteen.

Vierailija
55/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä hänen on helpompi luulotella itselleen, että "saisi kauniimmankin" kuin oikeasti saada kauniimpi nainen kiinnostumaan itsestään."

No siis kyseessä oli sen verran hyvännäköinen mies että on ihan fakta, että saisi halutessaan vaikka millaisen kaunottaren. Puhutaan mallitasoisesta miehestä, ei mahdu vastaavia edes yksi tuhanteen.

Eli:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
56/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehille naisessa on tärkeintä ulkonäkö, ne luulevat, että myös naisille se on tärkeintä miehessä.

Mutta ei naiset välitä muista kuin älykkäistä ja sanavalmiista, olipa ulkonäkö mikä vain.

Vierailija
57/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehille naisessa on tärkeintä ulkonäkö, ne luulevat, että myös naisille se on tärkeintä miehessä.

Mutta ei naiset välitä muista kuin älykkäistä ja sanavalmiista, olipa ulkonäkö mikä vain.

Tästä juuri keskusteltiin pari päivää sitten, että naiset katsovat juurikin ulkonäköä. Ehkä joillekin sellaisille naisille, jotka eivät niin kiinnostakaan ketään, ulkonäkö ei ole tärkeää. Muutoin nimenomaan ulkonäkö on se, millä mies(kin) luo seksuaalisen kiinnostavuuden. Ja kuten tiedetään, näitä miehiä on erittäin vähän.

Vierailija
58/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä voi olla muita heikkouksia, mitä sinä kompensoit. Sinuna kuulostelisin lähinnä sitä, onko mies monogaminen ja päästään terve. Kauneimmat itse tapaamani miehet ovat olleet aika häiriintyneitä: vihamielisiä, ylimielisiä, yksi kerännyt aivan mielettömän määrän irtosuhteita, jne.

Vierailija
59/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä juuri keskusteltiin pari päivää sitten, että naiset katsovat juurikin ulkonäköä. Ehkä joillekin sellaisille naisille, jotka eivät niin kiinnostakaan ketään, ulkonäkö ei ole tärkeää. Muutoin nimenomaan ulkonäkö on se, millä mies(kin)

Äly, sanavalmius ja itsevarmuus saavat vaikka millaisen turjakkeen näyttämään naisen silmissä maailman komeimmalta.

Vierailija
60/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on minulle liian hyvännäköinen joten vaikea sanoa. Ehkä joku täydellinen kansikuvapoika olisi kiusallinen, mutta siinä kohden vaikuttaisi edelleen eniten hänen sisäinen tasonsa sekä meidän kahden välinen side.