Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian hyvännäköinen mies - pystyisitkö seurustelemaan?

Vierailija
12.10.2024 |

Olen tapaillut miestä, joka on äärimmäisen mukava ja meillä klikkaa hyvin. Ongelma on se, että hän on myös ns. kaunis mies, eli paljon paremman näköinen kuin minä. Aiemmin olen pitänyt itseäni ihan ok-näköisenä, mutta hänen seurassaan tunnen itseni rumaksi. 

muilla kokemusta vastaavasta? Miten päästä tästä ajatuksesta eroon. 

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just.. on teillä kanssanaisilla ongelmat.

Miten olisi kasvattaa vähän itseluottamusta?

Vierailija
82/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on sinut oman ulkonäkönsä kanssa, niin parisuhde ei ole tuollaisista asioista kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli ja on vieläkin hyvännäkönen. Oli sarjapettäjä, siksi nytten ex.

Nuorenahan sitä ihastu siihen ulkonäköön.

Katsotaan tulevaisuutta, olenko viisastunut vai en.

Niin. Sitten, kun naisen oma markkina-arvo alkaa laskea, niin ei juuri enää se ulkonäkökään merkitse miehessä. Eli summa summarum, mitä kysytympi ja halutumpi nainen on, sitä enemmän miehessä on oltava niitä klassisia komeuden piirteitä, eli se kuuluisa yli 183 cm pituus, täydellinen hiusraja ja leukalinja.

Aijaa. Minä olen iän myötä tullut entistä nirsommaksi kumppanin ulkonäön suhteen. En jaksa enää tuhlata aikaani ja voimiani suhteisiin, jossa toinen ei ole sitä mitä haluan, koska elämä on niin mukavaa yksinkin. En tarvitse miestä vain siksi että olisi joku suhde.

Vierailija
84/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siihen asti uskoin tämän jutun, kunnes luin aasialaisesta naisesta. Jos itse olisit komea ja tasokas, ei sinulla olisi vaikeuksia löytää tasokasta naisseuraa "

Vaikka tuo "komea mies" onkin trolli, niin kyllä se fakta on, ettei edes tasokkaalle miehelle ole helppoa löytää tasokasta naisseuraa, varsinkaan Suomesta. Suurin osa tasokkaista naisista on varattuja tai eivät ole kiinnostuneita selvästi vanhemmista miehistä. Toki, jos on tasokas ja hyvin nuori mies, niin sitten on eri asia. Sinkkunaisia on pilvin pimein, mutta ei heissäkään nykyisin ole tasokkaita ja saatavilla olevia kuin pieni osa.

Vierailija
85/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex oli ja on vieläkin hyvännäkönen. Oli sarjapettäjä, siksi nytten ex.

Nuorenahan sitä ihastu siihen ulkonäköön.

Katsotaan tulevaisuutta, olenko viisastunut vai en.

Niin. Sitten, kun naisen oma markkina-arvo alkaa laskea, niin ei juuri enää se ulkonäkökään merkitse miehessä. Eli summa summarum, mitä kysytympi ja halutumpi nainen on, sitä enemmän miehessä on oltava niitä klassisia komeuden piirteitä, eli se kuuluisa yli 183 cm pituus, täydellinen hiusraja ja leukalinja.

Aijaa. Minä olen iän myötä tullut entistä nirsommaksi kumppanin ulkonäön suhteen. En jaksa enää tuhlata aikaani ja voimiani suhteisiin, jossa toinen ei ole sitä mitä haluan, koska elämä on niin mukavaa yksinkin. En tarvitse miestä vain siksi että olisi joku suhde.

Eli vain miesmalli kelpaisi enää tässä vaiheessa elämää?

Vierailija
86/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sanoisi iän myötä tulleensa entistä nirsommaksi kumppanin ulkonäön suhteen, voin vain kuvitella kuinka lämpimän ja ymmärtäväisen vastaanoton hän saisi täällä :D

Vierailija
87/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 

Eli vain miesmalli kelpaisi enää tässä vaiheessa elämää?

Kalsarimallit eivät ole koskaan viehättäneet minua. Mutta entistä tarkemmin pidän kiinni omista ulkonäkökriteereistäni. 

Vierailija
88/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies sanoisi iän myötä tulleensa entistä nirsommaksi kumppanin ulkonäön suhteen, voin vain kuvitella kuinka lämpimän ja ymmärtäväisen vastaanoton hän saisi täällä :D

Minusta miesten pitäisi ylipäätään olla nirsompia. Tämänkin ketjun aloituksen ongelmahan on mielestäni se, että aloittaja epäilee riittääkö miehelle, joka kuitenkin on valinnut olla hänen kanssaan suhteessa. Miehillä kun on ainakin oman kokemukseni mukaan paha tapa aloittaa suhde ihan vain jonkun naisen kanssa, ja sitten koettaa tyytymättömänä saada tämä muuttumaan ulkoisesti haluamansalaiseksi.

Vierailija
89/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on varmasti hyvännäköinen mies, mutta mitä olen itse havainnoinut, niin todella moni mies, tämä alkaa jo teineillä, pitävät itseään täysin aiheetta hyvännäköisenä. Tämä on taas sitä joidenkin jollottamaa taso_teoriaa, että miehet näkevät itsensä aivan liian hyvässä valossa ja taas toisaalta pitävät naisia liian huonoina. Naiset pystyvät paljon realistisemmin arvioimaan itseään.

Minun miehellä oli tämä! Ei herrajestas. Hänelle on joskus teininä/parikymppisenä joku sanonut että hänellä pitäisi olla mallin näköinen tyttöystävä kun on niin komea. Oli toki urheilullinen pelatessaan jääkiekkoa. Minä tapasin miehen hänen ollessa 33 v eli noin kymmenen vuotta sen jälkeen kun oli lopettanut jääkiekkoilun ja hän yhä piti itseään poikkeuksellisen komeana ja timminä. 

Vierailija
90/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mies, jonka kanssa olisin halunnut seurustella, oli komein mies jonka olen nähnyt. En kuitenkaan ollut kiinnostunut hänestä ulkonäön vaan luonteen takia. No, hän ei ollut kiinnostunut minusta, mutta en uskonut sen johtuvan vain ulkonäöstäni vaan myös siitä että olin liian tyhmä hänelle. Hän kun oli myös harvinaisen älykäs.

Lopulta tämä mies meni naimisiin naisen kanssa, joka oli kyllä paremman näköinen kuin minä, mutta rumempi kuin mies itse. Lisäksi tämä nainen oli vielä minuakin tyhmempi, itse asiassa yhtä tyhmää naista saa hakea.

Yritän vain sanoa, että nämä eivät ole ihan yksinkertaisia asioita, eivätkä mene aina niin kuin luulisi...

Vierailija
91/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on varmasti hyvännäköinen mies, mutta mitä olen itse havainnoinut, niin todella moni mies, tämä alkaa jo teineillä, pitävät itseään täysin aiheetta hyvännäköisenä. Tämä on taas sitä joidenkin jollottamaa taso_teoriaa, että miehet näkevät itsensä aivan liian hyvässä valossa ja taas toisaalta pitävät naisia liian huonoina. Naiset pystyvät paljon realistisemmin arvioimaan itseään.

Minun miehellä oli tämä! Ei herrajestas. Hänelle on joskus teininä/parikymppisenä joku sanonut että hänellä pitäisi olla mallin näköinen tyttöystävä kun on niin komea. Oli toki urheilullinen pelatessaan jääkiekkoa. Minä tapasin miehen hänen ollessa 33 v eli noin kymmenen vuotta sen jälkeen kun oli lopettanut jääkiekkoilun ja hän yhä piti itseään poikkeuksellisen komeana ja timminä. 

Samaa kokemusta. Jokainen mies, aloitin seurustelemaan jo teininä suurinpiirtein samanikäisen kanssa, kaikki miehet siinä välissä ja nykyinen mieheni. Ihan jokainen on luullut ihan liikaa omasta ulkonäöstään. En käsitä miksi miespuoleisen pitää kehua omaa ulkonäköään naiselleen, enhän minäkään korosta sitä miten kaunis ja upea olen. En varmasti nykyään oikeastikaan ole, mutta nuorempana kylläkin. Silti minulla ei ole koskaan ollut tarvetta sanoittaa tätä. Miesten on pitänyt syystä tai toisesta kertoa miten se ja se oli kehunut häntä siitä ja siitä. Ei hel*etti, minulle ei olisi tullut mieleenkään kertoa miten joku oli kehunut kasvojani, takapuoltani ja mitä milloinkin. Lisäksi joidenkin kohdalla heidän kuulemansa kehut ovat taatusti kerrottu vain tyypin itsetuntoa kohottamaan tai puheet ovat täysin tuulesta temmattu, miehen itsensä keksimiä.

Vierailija
92/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tietenkin se on ulkonäkö mitä katsotaan, ei naisilla ole mitään kristallipalloa jolla katsotaan tuntemattoman miehen sisintä. Ulkonäkö riittää kuitenkin tasan kerran. "

Ja kun niitä ulkonäöllisesti naisille riittäviä miehiä on hyvin vähän, niin mitä hyötyä on mistään muusta, jos/kun tuota ulkonäköseulaa ei läpäise? Ei mitään.

Niin juuri siksi siitä kaikesta muusta on hyötyä parisuhdemarkkinoilla. Naisia, jotka haluavat miehen, on enemmän kuin sellaisia miehiä, joiden ulkonäkö on niin mahtava, että se riittää yksinään tekemään miehestä haluttavan. Joten useimmat naiset valitsevat miehen sen muun perusteella.

Vierailija
93/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä hänen on helpompi luulotella itselleen, että "saisi kauniimmankin" kuin oikeasti saada kauniimpi nainen kiinnostumaan itsestään."

No siis kyseessä oli sen verran hyvännäköinen mies että on ihan fakta, että saisi halutessaan vaikka millaisen kaunottaren. Puhutaan mallitasoisesta miehestä, ei mahdu vastaavia edes yksi tuhanteen.

Koska miehille naisessa on tärkeintä ulkonäkö, ne luulevat, että myös naisille se on tärkeintä miehessä.

Mutta ei naiset välitä muista kuin älykkäistä ja sanavalmiista, olipa ulkonäkö mikä vain.

Väärin: Älykkyys ja sanavalmius on lisähyötyä vain, jos on riittävän hyvä ulkonäkö. Muuten tasan samoilla jutuilla on vastenmielinen ihme höpöttöjänörtti. Josta hyvännäköinen vähän hönömpikin mies menee heittämällä ohi. Me miehet elämme ja voimme elää tämän totuuden kanssa. Suurelle osalle naisia tämän ääneen sanominen on punainen vaate. Miksi? 

Vierailija
94/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siihen asti uskoin tämän jutun, kunnes luin aasialaisesta naisesta. Jos itse olisit komea ja tasokas, ei sinulla olisi vaikeuksia löytää tasokasta naisseuraa "

Vaikka tuo "komea mies" onkin trolli, niin kyllä se fakta on, ettei edes tasokkaalle miehelle ole helppoa löytää tasokasta naisseuraa, varsinkaan Suomesta. Suurin osa tasokkaista naisista on varattuja tai eivät ole kiinnostuneita selvästi vanhemmista miehistä. Toki, jos on tasokas ja hyvin nuori mies, niin sitten on eri asia. Sinkkunaisia on pilvin pimein, mutta ei heissäkään nykyisin ole tasokkaita ja saatavilla olevia kuin pieni osa.

Tietenkään tasokasta naisseuraa ei ole helppoa löytää, jos sitä etsiskelee itseään nuoremmista. Siinä vaiheessa on vain tunnustettava, ettei itse oikeastaan olekaan niin tasokas, että se riittäisi kompensoimaan ikäeron.

Vierailija
95/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Väärin: Älykkyys ja sanavalmius on lisähyötyä vain, jos on riittävän hyvä ulkonäkö. Muuten tasan samoilla jutuilla on vastenmielinen ihme höpöttöjänörtti. Josta hyvännäköinen vähän hönömpikin mies menee heittämällä ohi. Me miehet elämme ja voimme elää tämän totuuden kanssa. Suurelle osalle naisia tämän ääneen sanominen on punainen vaate. Miksi?"

Ja sitten on meitä naisia, joille tuo on itsestäänselvyys. Tietenkin miehen pitää olla ulkonäöltään miellyttävän näköinen, jotta herää kiinnostus tutustua hänen persoonaansa. Se miellyttävän näköinen voi kuitenkin olla hyvin erilainen riippuen keneltä kysyy. Yhdelle vastenmielinen ei ole sitä kaikille, tämä olisi hyvä jokaisen tajuta.

Vierailija
96/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä hänen on helpompi luulotella itselleen, että "saisi kauniimmankin" kuin oikeasti saada kauniimpi nainen kiinnostumaan itsestään."

No siis kyseessä oli sen verran hyvännäköinen mies että on ihan fakta, että saisi halutessaan vaikka millaisen kaunottaren. Puhutaan mallitasoisesta miehestä, ei mahdu vastaavia edes yksi tuhanteen.

Koska miehille naisessa on tärkeintä ulkonäkö, ne luulevat, että myös naisille se on tärkeintä miehessä.

Mutta ei naiset välitä muista kuin älykkäistä ja sanavalmiista, olipa ulkonäkö mikä vain.

Tästä juuri keskusteltiin pari päivää sitten, että naiset katsovat juurikin ulkonäköä. Ehkä joillekin sellaisille naisille, jotka eivät niin kiinnostakaan ketään, ulkonäkö ei ole tärkeää. Muutoin nimenomaan ulkonäkö on se, millä mies(kin) luo seksuaalisen kiinnostavuuden. Ja kuten tiedetään, näitä miehiä on erittäin vähän.

Sinkkuna ehkä vähän.

Suuri osa miehistä on kuitenkin päässyt suhteeseen eli saanut luotua sen seksuaalisen kiinnostavuuden eli tarpeeksi komeita.

Vierailija
97/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Äly, sanavalmius ja itsevarmuus saavat vaikka millaisen turjakkeen näyttämään naisen silmissä maailman komeimmalta."

No ei varmasti saa. Eivät naiset mitään sokeita ole.

Samaa mieltä. Mutta nuo ominaisuudet ja hurmaava ääni saa mun silmissä perustaviksen näyttämään maailman komeimmalta.

Vierailija
98/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin mies itselleen selkeästi rumempaa naista ottaa joten lienee AP:n itsetunnosta kysymys. Todennäköisesti olet ihan kaunis nainen.

Monestihan papariskunnasta molemmat ovat lajissaan kastia ja lopuille jää sitten mitä jäljellä on. Miehelle toki pelkkään seksiin käy rumempikin yksilö mutta ei semmoista parisuhteeseen haluta. Nuo hyvännäköiset parit myös ymmärtävät pitää itsensä hyvässä kunnossa kun taas nämä loput jättää senkin tekemättä.

Vierailija
99/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies onkin sitä mieltä, että ap on heistä kahdesta se paremman näköinen.

Vierailija
100/106 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tietenkin se on ulkonäkö mitä katsotaan, ei naisilla ole mitään kristallipalloa jolla katsotaan tuntemattoman miehen sisintä. Ulkonäkö riittää kuitenkin tasan kerran. "

Ja kun niitä ulkonäöllisesti naisille riittäviä miehiä on hyvin vähän, niin mitä hyötyä on mistään muusta, jos/kun tuota ulkonäköseulaa ei läpäise? Ei mitään.

Iso osa suhteista alkaa jollain tapaa tutun ihmisen kanssa. On tutustuttu työn/harrastuksen/kavereiden jne. kautta ja kiinnostus herännyt ihan ulkonäöstä riippumatta. 

Tuo ei liity mitenkään asiaan eikä ole poissulkeva. Ulkonäkö on merkittävä suhteen syntyyn vaikuttava tekijä, kieltäminen ei tätäkään tosiasiaa muuta.