Liian hyvännäköinen mies - pystyisitkö seurustelemaan?
Olen tapaillut miestä, joka on äärimmäisen mukava ja meillä klikkaa hyvin. Ongelma on se, että hän on myös ns. kaunis mies, eli paljon paremman näköinen kuin minä. Aiemmin olen pitänyt itseäni ihan ok-näköisenä, mutta hänen seurassaan tunnen itseni rumaksi.
muilla kokemusta vastaavasta? Miten päästä tästä ajatuksesta eroon.
Kommentit (106)
No jaa. Kumppanini on paremman näköinen kuin minä, mutta kestän sen kyllä. Enhän minä naamalleni ihmeitä voi ja hän ei katsele muihin pöytiin. Jos olisi liian paljon ulkonäössä tasoeroa, siis tyyliin että ihmiset ihmettelisivät miksi mieheni on tyytynyt minuun tai miten olen onnistunut saamaan niin hyvännäköisen miehen, niin en tiedä tulisiko siitä hyvä suhde. Olen käsittänyt että ihmiset pariutuvat sellaisten kumppanien kanssa jotka ovat samalla tasolla itsensä kanssa ulkonäöllisesti ja itse voin tämän allekirjoittaa. Taviksena en haluaisi olla liian kauniin ihmisen kanssa, mutta tietysti haluan tykätä kumppanini ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi. Naisen kuuluu olla suhteen kauniimpi osapuoli. Liian hyvännäköinen mies saa aina runsaasti huomiota muilta naisilta, joten houkutuksiakin on enemmän ja pettäminen todennäköisempää. En jaksaisi sellaista.
Minulla on tuollainen hyvännäköinen mies, jota humalaiset naiset yrittävät iskeä aina mukaansa, vaikka itse olisin siinä hänen vierellään. Mietin olenko näkymätön?
Todella rasittavaa. Olisi pitänyt ottaa rumempi ukko, mutta minkäs enää teet. Onhan hän joka päivä ilo silmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pystyisi. Naisen kuuluu olla suhteen kauniimpi osapuoli. Liian hyvännäköinen mies saa aina runsaasti huomiota muilta naisilta, joten houkutuksiakin on enemmän ja pettäminen todennäköisempää. En jaksaisi sellaista.
Minulla on tuollainen hyvännäköinen mies, jota humalaiset naiset yrittävät iskeä aina mukaansa, vaikka itse olisin siinä hänen vierellään. Mietin olenko näkymätön?
Todella rasittavaa. Olisi pitänyt ottaa rumempi ukko, mutta minkäs enää teet. Onhan hän joka päivä ilo silmälle.
Ps. Olemme itse raittiita. Ehkä siksi tuo käytös kummaksuttaa. -sama-
Minusta naisten ei edes kannata vaivautua uhraamaan aikaansa ja ajatuksiansa niihin komeisiin miehiin.
Voi nimittäin käydä niin, että he ovat pääosin homoja. Homomiehet kun nimittäin lähes kaikki järjestään ovat kaikin tavoin sitä ehdotonta A- luokkaa. Ulkonäkö, vaatetus, koulutus jne.
Vaikuttaa, että nämä valioyksilöt ovat todella kiinnostuneita kaikkein kauneimmista yksilöistä ja usein ne ovatkin miehiä.
Tuossa on jotain tosi järkyttävää.
Tiedoksi kaikille naisille, että homomiehet osaavat flirttailua myös naisille.
Ennen tuo saattoi olla jopa yleisempää, koska he olivat kaapissa ja piti näytellä ulkopuolella muille heteroa.
Voiko olla mitään turhempaa, jos nainen rakastuu homomieheen?
Yksi maailman turhimmista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisten ei edes kannata vaivautua uhraamaan aikaansa ja ajatuksiansa niihin komeisiin miehiin.
Voi nimittäin käydä niin, että he ovat pääosin homoja. Homomiehet kun nimittäin lähes kaikki järjestään ovat kaikin tavoin sitä ehdotonta A- luokkaa. Ulkonäkö, vaatetus, koulutus jne.
Vaikuttaa, että nämä valioyksilöt ovat todella kiinnostuneita kaikkein kauneimmista yksilöistä ja usein ne ovatkin miehiä.
Tuossa on jotain tosi järkyttävää.
Tiedoksi kaikille naisille, että homomiehet osaavat flirttailua myös naisille.
Ennen tuo saattoi olla jopa yleisempää, koska he olivat kaapissa ja piti näytellä ulkopuolella muille heteroa.
Voiko olla mitään turhempaa, jos nainen rakastuu homomieheen?
Yksi maailman turhimmista asioista.
Heteroissa ja biseksuaaleissa on kauniita miehiä. Homot erottuvat edukseen siksi, että jaksavat tehdä työtä ulkonäkönsä eteen, mutta nuoremmissa sukupolvissa tämä kulttuuri on onneksi siirtynyt myös heteromiehille. Todella tunkkainen ajatus tuo että komeat miehet ovat homoja ja tyyliin suihkussa käyminenkin on merkki siitä että sama sukupuoli kiinnostaa.
Tämä on muuten jännä ilmiö, että miehet pitävät itseään ikuisesti urheilullisia, jos ovat joskus nuorempana urheilleet vähänkin enemmän. Keski-ikäiset ja keskivartalolihavat ukot kuvailevat itseään sporttisiksi koska nuorempana on tullut pelattua vähän lätkää.
Itse kilpailin nuorena omassa lajissani sm-tasolla, mutta sittemmin urheilu on jäänyt hyötyliikunnaksi ja lähinnä ylläpitäväksi saliharjoitteluksi. Ei tulisi mieleenkään kutsua itseäni urheilulliseksi.