Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?
Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.
Kommentit (266)
Haluaisi sinun tulevan anaaliini, joka on myös "ryppyinen" kuten housuni.
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että tuommoisellakin nykyään voi elvistellä. Näyttää vain ihan koomisen mauttomalta, mutta ehkä se olen vain minä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat näyttää hyvältä ja pantavalta, tiukat housut kiristävät mukavasti haaroista ja lisäävät panetusta, tämä on se epävirallinen selitys, sitä ei vaan saa sanoa ääneen. Virallinen naisen logiikan mukainen selitys lienee jotenkin näin, naiset haluavat näyttää hyvältä itseään varten niin että muut ihmiset näkevät naisen haluttavana, silloin nainen tuntee olevansa haluttu ja kaunis, katsoa saa mutta ei todellakaan koskea, eikä tuijotellakaan sovi, pervo.
Ei kaikki kuitenkaan. Itse tykkään vain makkarissa omaa miestä varten. Ulos sitten löysät lökärit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että tuommoisellakin nykyään voi elvistellä. Näyttää vain ihan koomisen mauttomalta, mutta ehkä se olen vain minä.
Onhan se, mutta Suomessakin joku Erna Husko elää persettä trikoissa esittelemällä, ja vielä aika leveästi.
Vierailija kirjoitti:
Ainut edes jonkunlainen selitys mitä tälle on näkyny on se, että ne näyttää omasta mielestä hyvältä, niin tällöin ne on myös mukavat piettää jalassa.
Puolangaltako kirjoitat ? Piettää ?
Onko prseestä nyt sitten tehty naisille uusin peniksenkorvike, jolla voivat kilvoitella keskenään? Että kenellä on isoin?
Isoihin pallotisseihin kyllästyttiin, kun ne tavallaan vain ostetaan , takapuolta voi sentään hartaasti rakentaa kuin uraa ainakin. Tai jotain.
Koska niitä saa ihan hemmetin halpaan hintaan Temusta ja ovat laadukkaita.
Voin vain kuvitella, kuinka äkäiset feministin vihaa tollaisia pöksyjä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisi sinun tulevan anaaliini, joka on myös "ryppyinen" kuten housuni.
Miksi kuulostat niin pettyneeltä..? Jospa nuo tarjoavat sinulle juuri sen mistä arvelevat sinun eniten haaveilevan?
Vierailija kirjoitti:
Erehdyt. Veikkaan, että kaikkein happamimmat feministit tekevät juuri tuosta ryppyperseestä juoksevaa tilinauhaa ja nauravat matkallaan pankiin.
Easy money..
Eikö ne haisekin pershielle, muhittuaan tuntitolkulla lämpimässä persvaossa? Vaikka kuinka olisi suihkunraikkaana ja puhtaana puettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miltä se näyttäis jos miehekki alkais kulkea ulkona kalsareissa
Rypytetyllä pyllyllä?
Jos on hyvä, treenattu pylly, niin mikä ettei. Monella miehellä on! Näkyviin vaan! Väriksi vaaleanharmaa, mikä koristaa kivasti pinnanmuodostusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erehdyt. Veikkaan, että kaikkein happamimmat feministit tekevät juuri tuosta ryppyperseestä juoksevaa tilinauhaa ja nauravat matkallaan pankiin.
Easy money..
Feministit ei vedä päälleen semmosia vaatteita, joista miehet pitäisivät.
Kaikenlaisia muotihullutuksia tulee ja menee, ja aika vähän mitään uutta keksitään. Välillä kyllä tulee katsottua pitkään edellä hyllyvää ja vääntyilevää persvakoa ihan "oletko tosissasi" -ajatuksella (työpaikalla paljon legginstyttöjä) ei ihme, jos miehistä on hypnoottista.