Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?
Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.
Kommentit (266)
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun youtube on täynnä tällaista huttua josta ei ole kellekään epäselvää mitä näissä videoissa katsellaan X-D
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)
Oletko mies vai nainen?
Tarviiko noin tyhmiä kysyä? .ohis
Koska janoan miesten huomiota ja aivoni ovat koodattu esittelemään vartaloani miehille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa kun youtube on täynnä tällaista huttua josta ei ole kellekään epäselvää mitä näissä videoissa katsellaan X-D
Huippu kamaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella että tuommoisellakin nykyään voi elvistellä. Näyttää vain ihan koomisen mauttomalta, mutta ehkä se olen vain minä.
Onhan se, mutta Suomessakin joku Erna Husko elää persettä trikoissa esittelemällä, ja vielä aika leveästi.
Itse en näe tuossa mitään väärää, että Erna tuolla tavoin saa hankittua leivän pöytään.
Kukin tyylillään. Jos vaatteita(ja siinä sivussa persettä) somessa esittelemällä saa tienattua elantonsa, niin keneltä se on muka pois?
Vierailija kirjoitti:
Hienot pistorasiat tuossa seinässä. Taitaa olla antennipistoke toinen.
Vierailija kirjoitti:
En katso videoita, mutta tämän alkuasetelmasta tulee ihan mieleen miehelle joululahjaksi ostamani bellotakinkku. Se tosin oli mustassa sukassa, cinco jotas.
Vierailija kirjoitti:
Netin ja somen myötä tämä eukkojen horoilu on lähtenyt täysin käsistä. Aika vaikeaa suhtautua kovin arvostavasti niihin. Suomessakin naisjulkkiksista varmaan puolet on jotain tyhjäpäisiä perseenhetkuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä misu on kyllä suosikki näissä jutuissa.
Ilmeisesti entinen voimistelija kun on niin notkea.
Mikä pakottava tarve naisilla on esitellä rintojaan ja perseitään?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa miltä se näyttäis jos miehekki alkais kulkea ulkona kalsareissa
Rypytetyllä pyllyllä?
💃
Näillä voisi saada kansanterveyden nousuun.
Herkkuperse kävelylle ja miehet sen perään. Kuukauden päästä ukot laihtuneet 5 kiloa jokainen.