Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?

Vierailija
11.10.2024 |

Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.

Kommentit (266)

Vierailija
261/266 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako ap Suomeen kaiken peittävät kaavut? Pidätkö sen jälkeen turpasi kiinni?

Tekeekö ne kauhea alipaine suolistossa -housut käyttäjänsä noin kiukkuiseksi? Vai suutuitko siitä, että niitä pidetään naurettavan näköislnä?

Vierailija
262/266 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä pepputrikoita voi ostaa? Olen keski-ikäinen nainen ja nyt kun salitreeni alkaa tuottaa tulosta niin mielelläni testaisin tällaisia pöksyjä!

Löysinkin jo Gymsharkin trikoot missä on hidden schrunch, nämä lähtee ehdottomasti tilaukseen! Korostavat pakaroita ilman näkyvää rypytystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/266 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän kumpikin pakara saada olla mukavasti omassa lokerossaan!  

Vierailija
264/266 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)

Parasta on se vallan tunne. Luuserimiehet ette mua saa,  haha!

Vierailija
265/266 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tollaset

Mies

Vierailija
266/266 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyvä, etten ostanut. Oli alennusmyynnissä Prismassa ja ajattelin, että kivat jumppahousut. Onneksi en ostanut, kun niistä on tämmöinen haloo tullut.