Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi käytät "katso tänne persvakoon"-rypytyksellä varustettuja legginsejä?

Vierailija
11.10.2024 |

Äläkä selitä mitään hevonkukkua mukavuudesta, ei se rypytys siihen liity.

Kommentit (266)

Vierailija
21/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa miltä se näyttäis jos miehekki alkais kulkea ulkona kalsareissa

Rypytetyllä pyllyllä?

Vierailija
22/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska Suomessa ei ole avointa prostituutiota.

Maissa joissa on avointa prostituutiota, ei ole muodikasta pukeutua kuin prostituoitu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa miltä se näyttäis jos miehekki alkais kulkea ulkona kalsareissa

Rypytetyllä pyllyllä?

Hmmm rekkamies Jarmo lähisalessa mukavissa ololegginseissä joissa "norsun kärsä" etupuolella ei jätä mitään arvailujen varaan Jarmon meisselin koosta, ja takapuolella piukea rypytys kutsuu arvuuttelemaan kuinka monta rekkamiehen pastillia Jarmolla siinä vähän alempana on.

Tapakouluttajien tyrmistynyt huuto kuuluisi Uranukseen asti.

Vierailija
24/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niillä on koprofilia. Ne rypyryksen näyttävät ihan p.reiän poimuilta. 

Vierailija
25/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maissa joissa on avointa prostituutiota, ei ole muodikasta pukeutua kuin prostituoitu.

Suomessa prostituoidut erottaa muista ihmisistä tyylikkäämmästä pukeutumisesta.

Vierailija
26/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vaatteita käyttävät professorit varmaan ymmärtävät itsekin, että heidän vahvuutensa sijaitsevat pääasiassa siellä alakerrassa ja juuri muuta näytettävää ei ole.

Vierailija
27/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iihan sun kiusaksi, pus...

Kas, joukossa oli yksi rehellinenkin.

Vierailija
28/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (naisten)salilla yksi nuori nainen käyttää tuommoisia ihonvärisiä. Aina nopealla vilkaisulla katson ensin ettei sillä ole housuja ollenkaan. Siinähän käyttää, itse olen tippunut näistä villityksistä ulos jo aikoja sitten etten tosiaan tiedä mikä milloinkin on muotia. Onhan ne kuitenkin aika hassun näköiset.

Vierailija
29/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä (naisten)salilla yksi nuori nainen käyttää tuommoisia ihonvärisiä. Aina nopealla vilkaisulla katson ensin ettei sillä ole housuja ollenkaan. Siinähän käyttää, itse olen tippunut näistä villityksistä ulos jo aikoja sitten etten tosiaan tiedä mikä milloinkin on muotia. Onhan ne kuitenkin aika hassun näköiset.

Olen nähnyt tämmöisiä kaupassa iltapäiväryysiksessä ihan muina tyttöinä kassajonossa. Näyttää tosiaan kauempaa että olisivat alasti.

M

Vierailija
30/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kyllä aika pirnot

😻

Mutta miksi ihan varatut käyttää, onko suhde loppumassa

Näkeekö joku asiat ihan oikeasti näin? Että kun on parisuhteessa, niin ei enää saisi pukeutua yhtään näyttävämmin? Jos siis nyt oletetaan edes, että joku haluaa pukea tuollaiset housut näyttämishalusta. Kaikilla on oikeus pukeutua ja laittautua ihan itseään ja muitakin varten riippumatta parisuhteesta.

Vierailija
31/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska mua kiihottaa kun miehet katsoo mun takamusta. Kerran yks mies jopa asettautui kävelemään mun taakse ihan siksi kun mulla oli tollaset leggingsit. Käveltiin aika pitkä matka peräkkäin ja sitten menin kotiin ja runkkasin ajatellen että nyt se mies runkkaa myös ja ajattelee mua. Ihanaa ;)

Todellista turvaseksiä 😋

Vierailija
32/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko tällaiset housut paremmat? https://youtu.be/qTA0RuZoIxM?si=1TnxtehZC5RyitBO 

Vierailija
33/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on olemassa tiukkoja pyöräilytrikoita. Niihin siis vielä etupuolelle pieni  kärsä ja scrunch rypystä eteen ja taakse, ettei vain ihan mitään jää mielikuvituksen varaan. Avot sitten vaan miehetkin kaupungille niissä.

Vierailija
35/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
36/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa prostituoidut erottaa muista ihmisistä tyylikkäämmästä pukeutumisesta.

Ainoa porukka jolla on ylimääräistä rahaa ostaa vaatteita.

Tavallisten ihmisten ylimääräiset rahat pöllitään eläkemaksuihin.

Vierailija
37/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko tällaiset housut paremmat? https://youtu.be/qTA0RuZoIxM?si=1TnxtehZC5RyitBO 

Noi persvaon näyttävät matalavyötäröhousut naisilla on ikivanha juttu jostain vuosituhannen vaihteesta. Ei siinä, ihan kiva oli tuijottaa kaupassa kyykkysillään olevien naisten persvakoon suunnilleen ruskeaan rusinaan saakka.

M

Vierailija
38/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin herkullista.

Vierailija
39/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuossa jotain aika narsistista. Salilla käynti kun ei suoraan tarkoita sitä että peilailisi ihastuneena kotona itseään joka kulmasta ja miettisi mistä pitäisi hioa, mistä pullistaa.

Ei ainakaan aiemmin tarkoittanut. Treenatun7hyväkuntoisen vartalon näkee kyllä löysissä vaatteissa ja tuo on omaan silmääni kaunista.

Vierailija
40/266 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat näyttää hyvältä ja pantavalta, tiukat housut kiristävät mukavasti haaroista ja lisäävät panetusta, tämä on se epävirallinen selitys, sitä ei vaan saa sanoa ääneen. Virallinen naisen logiikan mukainen selitys lienee jotenkin näin, naiset haluavat näyttää hyvältä itseään varten niin että muut ihmiset näkevät naisen haluttavana, silloin nainen tuntee olevansa haluttu ja kaunis, katsoa saa mutta ei todellakaan koskea, eikä tuijotellakaan sovi, pervo.