Mies, miks olet jättänyt lähestymästä naista, vaikka merkit ihastumisesta on ollut molemminpuoliset?
Itse odotin yli vuoden miehen askeleen ottoa eteenpäin, mutta turhaan. Miehen osoittama mielenkiinto minua kohtaan sai tunteeni leimahtamaan lähes välittömästi. Tein vastavuoroisesti selkeitä lähestymisyrityksiä, eli hiplailin miehen hiuksia, kosketin vaikka millä "tekosyyllä". Pienikin karva miehen vaatteissa, niin olin hellästi sitä putsaamassa pois. Mies selvästi tykkäsi näistä, vaikka oli joskus hämillään. Olemme reilusti yli 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla kyse teini ujostelusta. Itse aloin pelkäämään pakkeja (tunsin itseni tyhmäksi) ja lopetin kaikki huomion osoitukset. Odotin, että mies aktivoituisi, mutta ei.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut palstalta ihannemiesten kuvauksia ja ymmärtänyt ettei minulla oikeastaan ole mitään tarjottavaa naiselle.
Minäkään en tunnista yhtään itseäni tämän palstan miesihanteesta tai naistenlehtien vastaavista. En ole yhtään samanlainen kuin muut työpaikkani perheelliset miehet.
En halua tuottaa pettymistä naisille vaikka he lähestyisivät minua. Vastaan jotain ympäripyöreää tai olen sanomatta sanaakaan enkä katso silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju vei kyllä viimeisenkin uskon suomalaisiin miehiin. Missä on oikeat itsevarmat miehet?
Suosittelen tutustumaan siihen miten ihmisen itsetunto ja -varmuus muodostuu. Se ei tosiaan ole mikään synnynnäinen ominaisuus.
On selvää, että monella miehellä (ja varmasti myös naisella) on sen verran paljon rankkoja kokemuksia taustalla, että he ovat menettäneet uskonsa sekä itseensä että myös muihin.
Muistakaa kohdella kunnioittavasti toisia, kun annatte pakit tai lopetatte suhteen! Jo pelkästään tällä olisi suuri vaikutus.
Jos tämä oli niin suuri ongelma niin miksi et sitten AP itse tehnyt aloitetta? Jos kerran jotain haluaa niin turha odottaa, silloin pitää itse toimia.
Nyt kyllä kadun, kun en suoraan ilmaissut kiinnostustani erääseen mieheen. En vain uskaltanut. Ajattelin hänen olevan mies, joka kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut. Ehkä hän sitten olisi tarvinnut sen suoran aloitteen. No sitä en saa koskaan tietää, koska on toisen naisen jo. Katseet olivat kuitenkin sellaisia, että kuka mies katselee jatkuvasti naista, jos ei mitään kiinnostusta ole? Jotenkin tuntui, että viimeisee asti hän tuijotteli ja haki katsettani. Nyt kaikki on loppu, koska otti askeleen eteenpäin suhteessaan. Ehkä valitsi sen, kuka osoitti kunnolla kiinnostuksen ( tämän tiedän ),ehkä ei minusta ollut koskaan millään tapaa kiinnostunutkaa( katseli huvikseen, kun minäkin häntä ). Sen vain tiedän, että oli ehkä elämäni suurin ihastuminen ja olisin halunnut kuitenkin hänen tietävän kiinnostukseni häntä kohtaan. Enää en kehtaa edes katsoa häntä silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju vei kyllä viimeisenkin uskon suomalaisiin miehiin. Missä on oikeat itsevarmat miehet?
Suosittelen tutustumaan siihen miten ihmisen itsetunto ja -varmuus muodostuu. Se ei tosiaan ole mikään synnynnäinen ominaisuus.
On selvää, että monella miehellä (ja varmasti myös naisella) on sen verran paljon rankkoja kokemuksia taustalla, että he ovat menettäneet uskonsa sekä itseensä että myös muihin.
Muistakaa kohdella kunnioittavasti toisia, kun annatte pakit tai lopetatte suhteen! Jo pelkästään tällä olisi suuri vaikutus.
Kunnollinen mies ei heitä hanskoja tiskiin ja ala ruikuttamaan vaikka saisi huonot pakit.
Ei kannata jäädä miettimään miestä joka ei tehnyt aloitetta. Next.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä kadun, kun en suoraan ilmaissut kiinnostustani erääseen mieheen. En vain uskaltanut. Ajattelin hänen olevan mies, joka kyllä tekee aloitteen jos on kiinnostunut. Ehkä hän sitten olisi tarvinnut sen suoran aloitteen. No sitä en saa koskaan tietää, koska on toisen naisen jo. Katseet olivat kuitenkin sellaisia, että kuka mies katselee jatkuvasti naista, jos ei mitään kiinnostusta ole? Jotenkin tuntui, että viimeisee asti hän tuijotteli ja haki katsettani. Nyt kaikki on loppu, koska otti askeleen eteenpäin suhteessaan. Ehkä valitsi sen, kuka osoitti kunnolla kiinnostuksen ( tämän tiedän ),ehkä ei minusta ollut koskaan millään tapaa kiinnostunutkaa( katseli huvikseen, kun minäkin häntä ). Sen vain tiedän, että oli ehkä elämäni suurin ihastuminen ja olisin halunnut kuitenkin hänen tietävän kiinnostukseni häntä kohtaan. Enää en kehtaa edes katsoa häntä silmiin.
Tuon perusteella hän oli kyllä selvästi kiinnostunut sinusta muuna kuin pelkästään kaverina. On todella surullista miten pelot ja aikaisemmat pettymykset rajoittavat elämäämme :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnollinen mies ei heitä hanskoja tiskiin ja ala ruikuttamaan vaikka saisi huonot pakit.
En tiedä oleko vain trollaamassa, mutta ajattelutapasi on hyvä esimerkki erittäin toksisesta feminiinisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo sinun lähestymisyritykset on ainakin ihan kuin jostain yläasteelta.
Melkein mikä tahansa lähestymisyritys naiselta on hyvä juttu. Ei nyt mollata naista, joka selkeästi on osoittanut kiinnostustaan. Useimmat naiset eivät tee yhtään mitään.
Ai kato, valkoritari saapui paikalle. Naisten urhea puolustaja, ei kenenkään sankari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oleko vain trollaamassa, mutta ajattelutapasi on hyvä esimerkki erittäin toksisesta feminii
En ole tuo jolle vastasit, mutta miehen muotti on edelleen hyvin ahdas vaikka moni muuta väittääkin. Kaikki heikkous on edelleen miinusta.
Feministien ja muitten naisten vuosikymmeniä kestäneen miesvihakampanjan tulosta. Me2 etc, ja nyt tuo suostumuslaki joka pakottaa nauhoittamaan joka ikisen hetken naisen kanssa, ainakin uuden naisen. Ei maksa vaivaa lähteä semmoiseen, parempi elää rauhallista elämää kun olen Suomessa.
Toisaalta matkustan aika paljon, sekä työssä että vapaa-ajalla, ja säästän deittailut ulkomaille, fiksuimpiin maihin.
No tapahtumasta on 35-vuotta niin kaipa sen voi ääneen sanoa vaikka aika monta kertaa asia matkan varrella kaduttikin.
Itsetunto oli aivan rikki. En ollut yhtään sinut itseni kanssa, vihasin itseäni ja varmaan heikommalla luonteella olisin päiväni päättänyt. Ne hetket mitkä olit siinä olivat sen hetkisen elämäni ehdottomasti parhaimmat ja en unohda ikinä sitä, kun tulit halaamaan minua kaikkien edessä.
Olisib tehnyt mitä vain, jos olisin voinut siinä hetkessä heittää sen kaiken kuorman pois niskastani ja antaa vain mennä. Toivon, että elämä on kohdellut sinua hyvin, niin se lopulta kohteli minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo sinun lähestymisyritykset on ainakin ihan kuin jostain yläasteelta.
Melkein mikä tahansa lähestymisyritys naiselta on hyvä juttu. Ei nyt mollata naista, joka selkeästi on osoittanut kiinnostustaan. Useimmat naiset eivät tee yhtään mitään.
Ai kato, valkoritari saapui paikalle. Naisten urhea puolustaja, ei kenenkään sankari.
Jep. Mies ei saisi ikinä samnalaista kannustavaa vastausta ainakaan naisilta. Mies haukuttaisi epäitsevarmaksi, säälittäväksi, ruikuttavaksi, inceliksi ja ketju poistettaisi.
Liian kaunista naista ei kannata tällä naamalla lähestyä.
Ehkä siellä on jo niin monet pakit takana, että usko on mennyt. Muutenkin nämä "vihjailut" on vähän kalteva silta, kun yksi saattaa vihjailla niillä hipsutuksilla jos jonkinlaista halukkuutta, kun toinen taas ei tarkoita niillä yhtään mitään.
Itsekin sanoit alkaneesi pelätä. Ei miehet mitään kiviä ole, ihan samalla ne tuntee/kokee yhtä sun toista negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta miehen muotti on edelleen hyvin ahdas vaikka moni muuta väittääkin. Kaikki heikkous on edelleen miinusta.
Mukaan lukien heikkous naisiin. Eiks je?
Mies kyllästyi kun pihtasit pimpparaa.
Vierailija kirjoitti:
MeToo. Aiemmin lähestyin rennosti ja paineettomasti ilman mitään taka-ajatuksia tasa-arvomiehenä, mutta en uskalla enää. Naisen täytyy nykyään tehdä aloite minun kohdallani.
Voi kumpa kaikki miehet ottaisi tuon asenteen. Silti viime viikonloppuna yökerhossa pyöri minun ja kaverini ympärillä kaikenlaista vonkaajaa. Ei hetkeäkään saanut olla kaverin kanssa rauhassa juomassa drinkkejä ja tanssimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MeToo. Aiemmin lähestyin rennosti ja paineettomasti ilman mitään taka-ajatuksia tasa-arvomiehenä, mutta en uskalla enää. Naisen täytyy nykyään tehdä aloite minun kohdallani.
Voi kumpa kaikki miehet ottaisi tuon asenteen. Silti viime viikonloppuna yökerhossa pyöri minun ja kaverini ympärillä kaikenlaista vonkaajaa. Ei hetkeäkään saanut olla kaverin kanssa rauhassa juomassa drinkkejä ja tanssimassa.
Voi kuNpa pääsisin edes kerran viettämään illan yökerhossa, jossa naiset pöyrisivät ympärilläni niin tiuhaan, että en edes ehtisi juomaan drinkkejä tai tanssimaan.
Tunne oli yksipuolinen. Olit kaverivyöhykkeellä alusta asti.
Moni nainen erehtyy luulemaan kohteliasuutta ja hyviä tapoja joksikin suuremmaksi, jos mies on omaan makuun. SItten yleensä pettyvät tai jopa suuttuvat, kun eivät saa vastakaikua.