Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miks olet jättänyt lähestymästä naista, vaikka merkit ihastumisesta on ollut molemminpuoliset?

Vierailija
08.10.2024 |

Itse odotin yli vuoden miehen askeleen ottoa eteenpäin, mutta turhaan. Miehen osoittama mielenkiinto minua kohtaan sai tunteeni leimahtamaan lähes välittömästi. Tein vastavuoroisesti selkeitä lähestymisyrityksiä, eli hiplailin miehen hiuksia, kosketin vaikka millä "tekosyyllä". Pienikin karva miehen vaatteissa, niin olin hellästi sitä putsaamassa pois. Mies selvästi tykkäsi näistä, vaikka oli joskus hämillään. Olemme reilusti yli 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla kyse teini ujostelusta. Itse aloin pelkäämään pakkeja (tunsin itseni tyhmäksi) ja lopetin kaikki huomion osoitukset. Odotin, että mies aktivoituisi, mutta ei. 

Kommentit (425)

Vierailija
101/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös muutaman kerran ihmetellyt miksei miehet vaan pyydä vaikka kahville/ kalaan/ kävelylle kun molemmin puolin on selvää ihastumista ilmassa.

Yleensä petyn hieman, ajattelen että minussa olikin jotain vikaa jne. Sitten taas mietin uskallanko hymyillä enää ihmisille ollenkaan.

t. N 40+

Mikset itse tee aloitetta, jos molemmin puolinen ihastus on selvää? Miehellä on varmasti traumoja lukuisista pakeista, joten ei itse pysty.

Tuota ei moni nainen ymmärrä että miehellä voi oikeasti olla kymmeniä kipeitä pakkeja jotka nakertaa itseluottamusta ja tuovat epäluuloisuuta naisia kohtaan. Sitten sitä odottaa vain selviä merkkejä naiselta kuten suoraa pyyntöä treffeille tai suukkoa.

Minusta tuntuu että suuri osa naisista ei välttämättä edes tajua sitä kuinka herkkä moni mies oikeasti on. Totta kai pakkien saaminen kerta toisensa jälkeen jättää syvät jäljet. Se että ei kelpaa omana itsenään on hyvin raskas kokemus käsitellä.

Vierailija
102/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies parat! Miten niistä on tullut niin heikkoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä kesänä ihastunut todella syvästi erääseen saman harrastusporukan naiseen. Näin ei ole tapahtunut todella moneen  vuoteen, mutta vaikka hän tuntuu viihtyvän hyvin seurassani ja nauraa paljon jutuilleni, niin silti pelkkä ajatus tunteideni paljastamisesta saa minut kauhun valtaan. Menneisyydessä olen saanut monet pakit ja tullut petetyksi & jätetyksi useissa suhteissa eli traumat varmasti vaikuttavat.

Tiedän, että miehen pitäisi olla rohkea ja tehdä aloitteet, mutta itsetuntoni on yksinkertaisesti lyöty niin matalalle, että minusta ei vain enää ole siihen. Pelkään etten enää kestä yhtään pettymystä.

M38

Vierailija
104/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään flirttailla joskus ihan vaan huviksi.

Vierailija
105/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä mekin vain olemme..

Vierailija
106/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pelkään, että nainen tajuaa että olen typerä surkimus ja lähtee lätkimään. Näin on myös käynyt, joten nykyisin vältän edellä kuvattuja tilanteita.

Tämä. Olen liian monta kertaa särkenyt sydämeni todella pahasti, kun jossain vaiheessa kuitenkin käy aina selväksi, että en pysty/onnistu olemaan joka päivä se "paras versio" itsestäni.

On uskomattoman kamalaa seurata avuttomana vierestä, kun toinen alkaa vetäytyä kauemmaksi näytettyäsi heikkoutta/haavoittuvaisuutta. Jossain vaiheessa sitä sitten huomaa vierastavansa ja välttelevänsä tilanteita joissa ihastuminen voisi edes edetä yhtään mihinkään.

Mietitkö koskaan mitä saatat menettää? Eivät aiemmat kokemuksesi tarkoita että sama tapahtuu väistämättä tulevaisuudessa. Tuolla voi olla joku joka rakastaisi sinuakin enemmän kuin mitään ja pitäisi kädestä kiinni myös heikkona hetkenä.

Vierailija
107/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2020 luku eikä miehillä edelleenkään hyväksytä heikkoutta.

Vierailija
108/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on jo luovuttanut rakkauden suhteen. Sitten kun yhtäkkiä se tilanne tuleekin kohdalle, niin ei osata toimia oikein ainakaan nopeasti ja nainen luulee että hän tuli torjutuksi.

Vierailija
109/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin pelkään, että nainen tajuaa että olen typerä surkimus ja lähtee lätkimään. Näin on myös käynyt, joten nykyisin vältän edellä kuvattuja tilanteita.

Tämä. Olen liian monta kertaa särkenyt sydämeni todella pahasti, kun jossain vaiheessa kuitenkin käy aina selväksi, että en pysty/onnistu olemaan joka päivä se "paras versio" itsestäni.

On uskomattoman kamalaa seurata avuttomana vierestä, kun toinen alkaa vetäytyä kauemmaksi näytettyäsi heikkoutta/haavoittuvaisuutta. Jossain vaiheessa sitä sitten huomaa vierastavansa ja välttelevänsä tilanteita joissa ihastuminen voisi edes edetä yhtään mihinkään.

Mietitkö koskaan mitä saatat menettää? Eivät aiemmat kokemuksesi tarkoita että sama tapahtuu väistämättä tulevaisuudessa. Tuolla voi olla joku joka rakastaisi sinuaki

Totta kai mietin. En tosin ole enää varma uskonko siihen, että jossain olisi joku sellainen ihminen. Tiedän myös, että menneet eivät määritä tulevaa, mutta samalla omia pelkoja on hyvin vaikea järkeillä pelkällä järjellä pois.

Tämä on ehkä vähän surullista, mutta yksikään ihminen ei ole ikinä sanonut rakastavansa minua tai kertonut minulle, että olen tärkeä. Edes parisuhteessa ollessani. Luulen, että tällä on ollut merkittävä vaikutus omaan käytökseeni ja siihen miten ajattelen.

Vierailija
110/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma henkilökohtainen elämäni on surkeassa jamassa. Olisin naiselle pettymys. 

Et voi tietää sitä tai päättää toisen puolesta.

Vierailija
111/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse tehnyt aloitetta? Ihme vässykkä oot.

Vierailija
112/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parisuhteessa ja perheellinen. Olen myös ihastunut ja ihastukseni osoittaa selviä kiinnostuksen merkkejä, mutta en halua rikkoa lasten perhettä. Eikä parisuhteessanikaan ole mitään ongelmia, se on vain vähän väljähtynyt mutta edelleen ihan hyvä.

Olisi tyhmää rikkoa tämä kaikki jonkun epävarman ihastuksen takia. Silti tai ehkä juuri siitä syystä se ihastus tuntuu jotenkin elämää suuremmalta. On vaikea olla ajattelematta häntä, en ole koskaan tuntenut tällä tavalla aiemmin.

Haluaisin saada kaiken, mutta en voi. Todella hankala tilanne ja käyn pääni sisällä taistelua, jossa vastakkain ovat järki ja tunteet, velvollisuudet ja omat toiveet.

Suuret tunteet on mulla vähän samanlainen tilanne ja en ole ehkä 15 vuoteen tuntenut olevani näin elossa. Tuntuu, että herään henkiin hänen lähellään. Onko elämä liian lyhyt, että jättäisi tilaisuuden välistä? Siinäpä kysymys.

Vierailija
113/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut palstalta ihannemiesten kuvauksia ja ymmärtänyt ettei minulla oikeastaan ole mitään tarjottavaa naiselle.

Vierailija
114/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska viina maistuu.

Sille naiselle?

Ei kun itselle ja elämäntavat muutenkin minulla kulkutautiajan jäljiltä luolamiestasoa. Nainen on ilmeisesti kiinnostunut, mutta tässä tilanteessa en nyt ihan heti häpeältäni kehtaa. 

Vierailija
115/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nais paskat! Miten teistä on tullut niin v ttumaisia?

Vierailija
116/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, varattujen ei pitäisi mitään ryhtyä yrittämäänkään keskenään työpaikalla. Silti sitä tapahtuu paljon. On näitä työpaikkapareja, jotka ovat tahoillaan parisuhteessa ja jotka eivät ole varmaan koskaan sopineet ääneen siitä työpaikkasuhteesta.

Vierailija
117/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä merkit?

Mistä sinä nyt oikein puhut?

Vierailija
118/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena puolestani pelkään, että mies huomaa, että olenki viehätysvoimaton ja ankea tavis ja ajattelee, että huijasin olevani jotenkin eläväinen. (Olemukseni vaihtelee luonnostaan hyvin paljon vireystilasta riippuen)

Vierailija
119/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa enää pellenä olemista. Olen niin paljon noita kiinnostuksenosoituksia onnistunut tulkitsemaan elämässäni väärin, että jatkossa vain asioista suoraan puhuminen on minulle ainoa kiinnostuksenosoitus.

Vierailija
120/425 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju vei kyllä viimeisenkin uskon suomalaisiin miehiin. Missä on oikeat itsevarmat miehet?

Niinpä. Heikkous ja sen näyttäminen on etuoikeus joka valitettavasti kuuluu vain toiselle sukupuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä