Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miks olet jättänyt lähestymästä naista, vaikka merkit ihastumisesta on ollut molemminpuoliset?

Vierailija
08.10.2024 |

Itse odotin yli vuoden miehen askeleen ottoa eteenpäin, mutta turhaan. Miehen osoittama mielenkiinto minua kohtaan sai tunteeni leimahtamaan lähes välittömästi. Tein vastavuoroisesti selkeitä lähestymisyrityksiä, eli hiplailin miehen hiuksia, kosketin vaikka millä "tekosyyllä". Pienikin karva miehen vaatteissa, niin olin hellästi sitä putsaamassa pois. Mies selvästi tykkäsi näistä, vaikka oli joskus hämillään. Olemme reilusti yli 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla kyse teini ujostelusta. Itse aloin pelkäämään pakkeja (tunsin itseni tyhmäksi) ja lopetin kaikki huomion osoitukset. Odotin, että mies aktivoituisi, mutta ei. 

Kommentit (425)

Vierailija
421/425 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä oli naisena mielenkiintoista lukea, kiitos vastauksista :)

Vierailija
422/425 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ghostasi ekan tapaamisen jälkeen vaikka sanoikin haluavansa tavata uudelleen kun kotiutuu reissusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/425 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain vinkkejä millä ihastumisen tunteen saa kuoletettua pois? Alkaa käydä ahdistavaksi, kun ei paljoa muuta pysty ajattelemaan. Haluaisin palata mieluummin vaikka entiseen tylsään horteeseen, jossa ei tarvinnut haluta palavasti jotakin, jota ei voi saada. Tekee kipeää.

Kasva aikuiseksi äläkä leiki kenenkään tunteilla.

Vierailija
424/425 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että naiset tekevät kyllä aloitteen, jos ovat aidosti kiinnostuneita.

M37

Vierailija
425/425 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli todella kaunis ja sai paljon huomiota miehiltä. Olisi siis lähtökohtaisesti saanut halutessaan kenet tahansa miehen. Minä olin ainakin omasta mielestäni enemmänkin keskirivin keskimmäinen mies. Tosin vartaloni oli kovan treenaamisen seurauksena todella timmi ja se näkyi myös ulospäin.

Jostakin syystä nainen hakeutui esim. opiskelijabileissä mun seuraan, nauroi mun jutuille, halusi tanssia mun kanssa ja kosketteli mua esim. olkapäille tai rintakehään. Mä vaan ajattelin, että hän leikkii mulla, kun sitten kuitenkin ottajia olisi jonoksi asti. 

En koskaan sanonut hänelle, mitä oikeasti häntä kohtaan tunsin, mutta tuskin se hänelle epäselväksi jäi. Ajattelin niin, että jos hän minut oikeasti haluaa, niin hän sen minulle myös kertoo. Ei sitten kertonut ja minä aloin seurustelemaan toisen naisen kanssa. Tästä myös tämä nainen sai tietää, koska kertoi nähneensä minut jonkun naisen kanssa kaupungilla. Sitten meidät välit alkoivatkin pikku hiljaa viilentyä ja lopulta elämä vei eri teille.

En tiedä, mitä tälle naiselle nykyisin kuuluu ja onko hän naimisissa ja onko hänellä lapsia. Ajattelen häntä kuitenkin lämmöllä ja toivottavasti hänellä on kaikki hyvin. Ja vieläkin välillä muistelen, kuinka jumalattoman kaunis hän oli. 

Yhtä lailla sä jätit kertomatta hänelle mitä tunsit. Ja yhtä lailla hän luuli sun tietävän hänen tunteensa, hänhän hakeutui sun seuraan, nauroi virtseille ja kosketteli! Mitä muuta tuo on kuin flirttiä! Molemmat missasitte mahdollisen suhteen. No, toivottavasti olet onnellinen oman naisesi kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä