Mies, miks olet jättänyt lähestymästä naista, vaikka merkit ihastumisesta on ollut molemminpuoliset?
Itse odotin yli vuoden miehen askeleen ottoa eteenpäin, mutta turhaan. Miehen osoittama mielenkiinto minua kohtaan sai tunteeni leimahtamaan lähes välittömästi. Tein vastavuoroisesti selkeitä lähestymisyrityksiä, eli hiplailin miehen hiuksia, kosketin vaikka millä "tekosyyllä". Pienikin karva miehen vaatteissa, niin olin hellästi sitä putsaamassa pois. Mies selvästi tykkäsi näistä, vaikka oli joskus hämillään. Olemme reilusti yli 40 vuotiaita, eli ei pitäisi olla kyse teini ujostelusta. Itse aloin pelkäämään pakkeja (tunsin itseni tyhmäksi) ja lopetin kaikki huomion osoitukset. Odotin, että mies aktivoituisi, mutta ei.
Kommentit (425)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös muutaman kerran ihmetellyt miksei miehet vaan pyydä vaikka kahville/ kalaan/ kävelylle kun molemmin puolin on selvää ihastumista ilmassa.
Yleensä petyn hieman, ajattelen että minussa olikin jotain vikaa jne. Sitten taas mietin uskallanko hymyillä enää ihmisille ollenkaan.
t. N 40+
Olet liian vanha etkä kovinkaan lisääntymiskykyinen. Miehet haluavat itselleen naisen jolla on edes jonkinlaiset mahdollisuudet lisääntyä. Maho nainen ei ole kovin tavoittelemisen arvoinen.
Siirrä toinenkin jalkasi hautaan hei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuuko tämä työpaikalla, harrastuksessa tai muussa ei-aivan-vapaassa ympäristössä, jossa olette tavallaan jonkinlaisessa roolissa? Ehkä hän on suhteessa tai ehkä ei, mutta sinä sitten olet hänelle ikään kuin työpaikkatyttöystävä, jonka kanssa flirttaillaan töissä muttei ole tarkoituskaan edetä tosielämässä mihinkään?
Tiedän niin hyvin tämän. Työpaikoilla on ollut näitä miehiä, jotka suhtautuvat minuun kuin työpaikkatyttöystävään. Hyvin läheisesti, lämpöisesti ja flirttaillen.
Minuun taas suhtaudutaan kuin työpaikkapoikaystävään minkä luonnollisesti olen tulkinnut oikeaksi kiinnostukseksi ja sitten kun minä olen tehnyt selvän aloitteen, niin vastakaikua en olekaan saanut. Tuntuu tosi pahalta nähdä nainen joka päivä töissä tämän jälkeen.
Hän voi pitää sinusta, ystävänä. Tiedostaa ettet toisi parisuhteeseen mitään positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan kannattanut vaikka hellästi suudella tai edes antaa pusu poskelle? Minulla on ollut tuollaista "hiplailua" kavereiden kanssa ja se ei kerro muuta kuin että tulemme hyvin juttuun keskenämme. Joskus korjaan kaverimiehen hiuksiakin ilman mitään sen ihmeenpää vihjailua tai halaan kavereitä kohdatessa.
Olemme työkavereita, mutta emme näe välttämättä viikkoihin. En nyt viitsisi alkaa työpaikalla suutelemaan tai pussailemaan poskelle. Olen halunnut pitää myös asian salassa muilta työkavereilta.
Ap.
Sitten pyydät treffeille? Hyvä jumala miten voi aikuisille ihmisille olla vaikeaa tuo tunteidensa kertominen. Haiskahtaa jopa trollille?
Vierailija kirjoitti:
Olen myös muutaman kerran ihmetellyt miksei miehet vaan pyydä vaikka kahville/ kalaan/ kävelylle kun molemmin puolin on selvää ihastumista ilmassa.
Yleensä petyn hieman, ajattelen että minussa olikin jotain vikaa jne. Sitten taas mietin uskallanko hymyillä enää ihmisille ollenkaan.
t. N 40+
Olen pyytänyt, mutta sittenpä ei vastatakaan, hymyillään vain. Ja jatketaan kiusoittelua. Kun tympäännyn tähän ja en ota enää kontaktia, loukkaannutaan.
Vierailija kirjoitti:
t. N 40+
Mikset itse tee aloitetta, jos molemmin puolinen ihastus on selvää? Miehellä on varmasti traumoja lukuisista pakeista, joten ei itse pysty.
Vierailija kirjoitti:
Viimeiset kolme kertaa "molemminpuoliset merkit" olivat näemmä vain oman pääni sisällä.
En tiedä lohduttaako, mutta noin se on mulla mennyt ihan joka kerta (vaikka ei niitä molemminpuolisina pitämiä ihastumisia nyt kahden käden sormilla tarvitsekaan laskea).
Olen nainen.
Moni on oppinut kerrasta ettei kuormasta kannata syödä.
Me too ja uusi raiskauslaki johtavat ennen pitkää siihen, että yhden yön panot loppuvat kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan kannattanut vaikka hellästi suudella tai edes antaa pusu poskelle? Minulla on ollut tuollaista "hiplailua" kavereiden kanssa ja se ei kerro muuta kuin että tulemme hyvin juttuun keskenämme. Joskus korjaan kaverimiehen hiuksiakin ilman mitään sen ihmeenpää vihjailua tai halaan kavereitä kohdatessa.
Olemme työkavereita, mutta emme näe välttämättä viikkoihin. En nyt viitsisi alkaa työpaikalla suutelemaan tai pussailemaan poskelle. Olen halunnut pitää myös asian salassa muilta työkavereilta.
Ap.
Mutta hiplata voi työpaikalla?
Miehille on aivan järjetön riski lähestyä naista tänä päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin pelkään, että nainen tajuaa että olen typerä surkimus ja lähtee lätkimään. Näin on myös käynyt, joten nykyisin vältän edellä kuvattuja tilanteita.
Tämä. Olen liian monta kertaa särkenyt sydämeni todella pahasti, kun jossain vaiheessa kuitenkin käy aina selväksi, että en pysty/onnistu olemaan joka päivä se "paras versio" itsestäni.
On uskomattoman kamalaa seurata avuttomana vierestä, kun toinen alkaa vetäytyä kauemmaksi näytettyäsi heikkoutta/haavoittuvaisuutta. Jossain vaiheessa sitä sitten huomaa vierastavansa ja välttelevänsä tilanteita joissa ihastuminen voisi edes edetä yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N 40+
Mikset itse tee aloitetta, jos molemmin puolinen ihastus on selvää? Miehellä on varmasti traumoja lukuisista pakeista, joten ei itse pysty.
Tuota ei moni nainen ymmärrä että miehellä voi oikeasti olla kymmeniä kipeitä pakkeja jotka nakertaa itseluottamusta ja tuovat epäluuloisuuta naisia kohtaan. Sitten sitä odottaa vain selviä merkkejä naiselta kuten suoraa pyyntöä treffeille tai suukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Tuollainen näkyy kyllä kaikille työpaikalla, vaikka sen kuinka muka pitäisi salassa. Hyvin usein näillä työpaikkapareilla on kumppanit ja perheet kotona, eivätkä ole välttämättä vapaa-ajalla missään tekemisissä.
Naisen asenne Aasiassa matkustelua harrastavia miehiä kohtaan ja animeviha.
Vierailija kirjoitti:
Naisen asenne Aasiassa matkustelua harrastavia miehiä kohtaan ja animeviha.
Pedofiilit katsoo loleja ja Aasiassa juoksee vain pervot setämiehet, jotka ei saa suomalaista naista.
Iso perse ja maha, pienet tissit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N 40+
Tuota ei moni nainen ymmärrä että miehellä voi oikeasti olla kymmeniä kipeitä pakkeja jotka nakertaa itseluottamusta ja tuovat epäluuloisuuta naisia kohtaan. Sitten sitä odottaa vain selviä merkkejä naiselta kuten suoraa pyyntöä treffeille tai suukkoa.
Tuota moni mies ei ymmärrä että naisellakin voi olla kipeitä eroja. Huonosti päättyneitä. Pakit ei oo mitään eroihin verrattuna. Kyllä se naisellakin nakertaa itseluottamusta.
Kyllä itse odotan miehen aloitetta, muuten pärjään yksin.
Ap.