Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikani ei kelpaa?

Vierailija
13.09.2024 |

Poikani, 23 v, suree kun ei löydy tyttöystävää. Hän on kunnollinen, ei juo tms ja hoitaa koulut. Ja ihan ulkonäönkin pitäisi olla kunnossa. Toki äiti on jäävi toteamaan tämän. 

Monenlaiset rentut ympäristössä vaihtaa ja saa tyttöystävänsä tuosta vaan, jotkut saanut jo lapsiakin. Poika ihmettelee pitäisikö lyödä läskiksi niin saisi seuraa. Puolitosissaan kyllä ihmettelen itsekin. 

Miksi naiset rakastuu renttuihin  kysyttiin jo muinoin. Mutta kylläkin moni kunnon mies saa naisystävänsä joten mikä vika? Voiko olla liian hyvä/kiltti? 

Kommentit (270)

Vierailija
121/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen vielä tovi menee ennen kuin on "pinkka kasassa ja komea auto omistustalon pihassa". Väkisinikin sinne kolmeenkymppiin ja sen yli.

Ohis, mutta miksi ajatellaan, että omakotitalo ja auto helpottavar pariutumista? Eivät kaikki naiset edes haluaisi asua omakotitalossa, ja jos haluaisivatkin, eivät he halua muuttaa miehen taloon, vaan he haluavat itse olla mukana valitsemassa taloa. Ja sitten osa tosiaan tykkää asua lähempänä keskustaa tai kerrostalossa. Itse swaippaan vasemmalle Tinderissä nimenomaan kaikki omakotitalomiehet siksi, että elämäntyyli tuntuu liian erilaiselta. Lisäksi silloin on iso riski, että mies asuu kaukana, enkä halua tapailun ja seurustelun olevan hankalaa junassa istumista. 

Vierailija
122/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehessä pitää olla energiaa. Se energia voi olla nörttienergiaakin ja kunnollisen miehen energiaa. Mutta energiaa pitäisi olla. Toki jotkut onnekkaat passiiviset miehet kohtaavat sen oman Justiinansa.

Naisilla ulkonäkö auttaa ja passiivisuus ei ole niin iso ongelma, mutta tunsin ja tunnen kyllä naisia, joilla passiiviisuus yhdistettynä negatiivisuuteen on ollut se suurin ongelma, ei ulkonäkö tai ulkoiset speksit.

Mä tunnen myös yhden tuollaisen naisen. Keskivertoa paremman näköinen, eli hänelle tullaan juttelemaan (hän ei itse lähesty ketään), mutta suhtautuu kaikkiin niin ynseästi korkeintaan yhdellä sanalla vastaten ja hymyilemättä, että joutui aika kauan olemaan yksin. 

Tämä onkin kyllä jännä juttu, energia nimittäin. Itse olen ollut aina kasvoistani aika kirveellä veistetty nainen, vartalo kyllä ihan ok. Mutta etenkin nuorempana olin koko ajan tohkeissani maailmasta, jokainen bändi jota kuuntelin oli juuri sillä hetkellä maailman paras, jokainen filosofinen kysymys selvitettävä heti. Minne meninkin, minuun ihastuttiin ja rakastuttiin.

Miehet eivät lakanneet pyörimästä ympärilläni silloin, kun rupsahdin, vaan silloin kun huomioni kiinnittyi pelkästään omaan perheeseen. Eli salaisuus on ulkomaailmaan suuntautuva energia, ei edes miehiin vaan kosmokseen ylettyvä kiinnostus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kaikkihan tämän tietävät muttei siitä yleensä saa puhua, ihmettelen miksi ei."

No kun se esitetään siinä virhellisessä muodossa että vain nämä "pahat pojat" pariutuisivat ja naiset tykkäisivät vain heistä.

Oikeassa maailmassa toki nuo nuo rentut saavat naisia mutta niin saa myös iso osa tavismiehistä. Se vaatii vain hieman enemmän aikaa ja yritystä ja rohkeutta tulla sieltä omalta mukavuusalueelta pois.

Osa miehistä ei sitten siihen syystä tai toisesta kykene ja he mielellään kertovat miten "tavallinen mies ei kelpaa" kun kyse on siitä että he eivät kelpaa koska ovat passiivisia ja sosiaalisesti varautuneita niissä tilanteissa kun niitä naisia voisi tavata.

Vierailija
124/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vielä se paradoksi, että vaikka poika löytäisi tyttöystävän, se ei kelpaisi äiteelle. Maan päällä ei ole ja taivaasta ei anneta. Vanha sananlasku. 

Vierailija
125/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inseli vaihtoi perjantain ulinaansa näkökulmaa :D :D

Joo, tämä sama saaga toistuu aina, milloin se on oma poika, milloin työkaverin ja milloin naapurin. Hohhoijakkaa.

Vierailija
126/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin se vaan menee, naisten biologiaa se. Se ohjaa valitsemaan miehiä tiettyjen ominaisuuksien perusteella. Pääsääntöisesti pitää olla vahva, vaarallinen, auktoriteettis, jne jne jne jne ja sitten monilla joilla on näitä ominaisuuksia käyttävät niitä lopulta väärin eli sitten nämä naiset joutuvat siitä itse kärsimään.

Se on paradoksi. Nainenhan ei libidolleen ja biologialleen voi mitään. Se ohjaa tietyn tyyppisiä miehiä kohtaan. Luonnon tarkoituksena on karsia heikot geenit pois ja taata mahdollisille jälkeläisille mahdollisimman hyvät lähtökohdat pärjäämiseen.

Ja kaikkihan tämän tietävät muttei siitä yleensä saa puhua, ihmettelen miksi ei. Sehän on vain biologiaa. Miehet tämän kyllä tietävät ja naiset itsekin.

Niin, paitsi että tilastollisesti naiset suosivat kilttejä miehiä jotka näyttävät merkkejä

Ji sitten tilastollisesti ottavat heistä eron.

Vierailija
127/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi ei ole kokea jännämies joten naiset ei kiinnostu. Pitää olla viinaa juova mies joka tekee rikoksia ja hakkaa naisia.  Niin se oli 30 vuotta sitten kun olin 20 vuotias eikä mikään ole muuttunut. Naiset yhä haluaa niitä pettäviä jännämiehiä jotka pahoinpitelee naisia. Kiltti tavis mies ei mitenkään saa naista.

Ja näin myös minun nuoruudessa ja jo vuosituhansien ajan. Niin se vaan menee. Turha on tästä keskustella kun kaikki kyllä tietävät miten tämä toimii. Naiset on naisia.

Juu, kaikkihan me tiedämme että jokainen lastaan vaunuissa työntelevä tai päiväkodista hakeva mies on tatuoitu linnakundi joka hakkaa naisensa aina kun vain kiinni saa. Kunnon miehillä ei ole koskaan naista tai lasta ja he vain itkevät itsensä uneen haaveillen naisesta ja perheestä. Niin se menee. Me kaikki tiedämme tämän.

Vierailija
128/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehessä pitää olla energiaa. Se energia voi olla nörttienergiaakin ja kunnollisen miehen energiaa. Mutta energiaa pitäisi olla. Toki jotkut onnekkaat passiiviset miehet kohtaavat sen oman Justiinansa.

Naisilla ulkonäkö auttaa ja passiivisuus ei ole niin iso ongelma, mutta tunsin ja tunnen kyllä naisia, joilla passiiviisuus yhdistettynä negatiivisuuteen on ollut se suurin ongelma, ei ulkonäkö tai ulkoiset speksit.

Mä tunnen myös yhden tuollaisen naisen. Keskivertoa paremman näköinen, eli hänelle tullaan juttelemaan (hän ei itse lähesty ketään), mutta suhtautuu kaikkiin niin ynseästi korkeintaan yhdellä sanalla vastaten ja hymyilemättä, että joutui aika kauan olemaan yksin. 

Tämä onkin kyllä jännä juttu, energia nimittäin. Itse olen ollut aina kasvoistani aika kirveellä veistetty nainen

Tuon energian saa parhaiten ulos itsestään psykedeelisillä huumeilla. Naiset ilmestyvät kuin itsestään.

Vierailija
129/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen vielä tovi menee ennen kuin on "pinkka kasassa ja komea auto omistustalon pihassa". Väkisinikin sinne kolmeenkymppiin ja sen yli.

Ohis, mutta miksi ajatellaan, että omakotitalo ja auto helpottavar pariutumista? Eivät kaikki naiset edes haluaisi asua omakotitalossa, ja jos haluaisivatkin, eivät he halua muuttaa miehen taloon, vaan he haluavat itse olla mukana valitsemassa taloa. Ja sitten osa tosiaan tykkää asua lähempänä keskustaa tai kerrostalossa. Itse swaippaan vasemmalle Tinderissä nimenomaan kaikki omakotitalomiehet siksi, että elämäntyyli tuntuu liian erilaiselta. Lisäksi silloin on iso riski, että mies asuu kaukana, enkä halua tapailun ja seurustelun olevan hankalaa junassa istumista. 

Tämä. Omakotitalomiehissä on kahta vaihtoehtoa. Joko on tullut ero ja mies jää taloon. Siellähän on sitten exän valitsema sisustus, mitä on jäänyt ja surullinen tunnelma. Tai sitten mies on joku autonrassaaja, metsästäjä tms. joka tarvitsee kaikki tilat harrastuksilleen. Joka tapauksessa talo on hyvin todennäköisesti ruma ja epäkäytännöllinen sekä lisäksi jossain mettässä. 

Vierailija
130/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi ei ole kokea jännämies joten naiset ei kiinnostu. Pitää olla viinaa juova mies joka tekee rikoksia ja hakkaa naisia.  Niin se oli 30 vuotta sitten kun olin 20 vuotias eikä mikään ole muuttunut. Naiset yhä haluaa niitä pettäviä jännämiehiä jotka pahoinpitelee naisia. Kiltti tavis mies ei mitenkään saa naista.

Ja näin myös minun nuoruudessa ja jo vuosituhansien ajan. Niin se vaan menee. Turha on tästä keskustella kun kaikki kyllä tietävät miten tämä toimii. Naiset on naisia.

Jännänaiset haluavat jännämiehiä, tavalliset naiset tavallisia miehiä. Minä halusin fiksun miehen, joka ei uikuta. Samanlaiset lapset leikkivät keskenään parhaiten. 

Vierailija
131/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ji sitten tilastollisesti ottavat heistä eron."

Naisten suurimmat syyt erota miehestä ovat kommunikaation ongelmat ja kotitöiden epätasainen jakautuminen. Ja kyllä nämä ovat enemmän jännämiesten ongelmia kuin niiden kunnon miesten.

Jos mietin muutamaa tuntemaani ns. jännämiestä niin harvoin heidän liittonsa kovin pitkään kestävät. Ne kunnon miehet taas ovat kyllä vuosikymmeniä naimisissa.

132/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen isä renttu tai juoppo, niin nainen valitsee samanlaisen miehen itselleen.

Kyllä. Usein alkoholisti-isän tytär hankkii aikuisena itselleen alkoholistipuolison.

Vierailija
133/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se itse on tehnyt löytääkseen tyttöystävän? Ei kai se istu peräkammarissa pleikan ääressä itsekseen ihmettelemässä, että miksi kukaan ei tule kotoa hakemaan?

Yrittänyt kyllä treffisivuilta, koulusta ja ravintolasta sekä kuntosalilla ja harrastuksista. 

Tyypillisimmät paikat löytää kumppani ovat deittisovellukset ja kaveripiirit. Eli hän on siis ohittanut ne tavallisimmat

Vierailija
134/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se itse on tehnyt löytääkseen tyttöystävän? Ei kai se istu peräkammarissa pleikan ääressä itsekseen ihmettelemässä, että miksi kukaan ei tule kotoa hakemaan?

Yrittänyt kyllä treffisivuilta, koulusta ja ravintolasta sekä kuntosalilla ja harrastuksista. 

Poikasi pitää lähteä "maailmalle", eli lähteä opiskelemaan korkeakouluun ja muuttaa kaupunkiin. Siellä ne naiset on. 

Hän siis opiskelee naapurikaupungissa yliopistossa. Mainitsinkin tämän. Asuu kotona koska täältä hyvät yhteydet niin olisi älytöntä maksaa vuokraa monta sataa kun kotona voi asua. 

No miksi hän sitten kokee, että kumppani pitäisi löytyä sieltä pikkupaikkakunnalta? Kannattaa mennä opiskelijabileisiin ja muihin tapahtumiin siellä. En todellakaan usko, että vanhempien luona asuminen tuossa tilanteessa on suurin este pariutumiselle.

Vierailija
135/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, kaikkihan me tiedämme että jokainen lastaan vaunuissa työntelevä tai päiväkodista hakeva mies on tatuoitu linnakundi joka hakkaa naisensa aina kun vain kiinni saa. Kunnon miehillä ei ole koskaan naista tai lasta ja he vain itkevät itsensä uneen haaveillen naisesta ja perheestä. Niin se menee. Me kaikki tiedämm

Tai sitten naiset menevät ja eroavat kunnollisesta lastensa isästä, kuten tuossa eräs väitti tilastollisena tosiseikkana. Linnakundit taas jatkavat ydinperheissään iäti uskollisina.

Vierailija
136/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näin se vaan menee, naisten biologiaa se. Se ohjaa valitsemaan miehiä tiettyjen ominaisuuksien perusteella. Pääsääntöisesti pitää olla vahva, vaarallinen, auktoriteettis, jne jne jne jne ja sitten monilla joilla on näitä ominaisuuksia käyttävät niitä lopulta väärin eli sitten nämä naiset joutuvat siitä itse kärsimään.

Se on paradoksi. Nainenhan ei libidolleen ja biologialleen voi mitään. Se ohjaa tietyn tyyppisiä miehiä kohtaan. Luonnon tarkoituksena on karsia heikot geenit pois ja taata mahdollisille jälkeläisille mahdollisimman hyvät lähtökohdat pärjäämiseen.

Ja kaikkihan tämän tietävät muttei siitä yleensä saa puhua, ihmettelen miksi ei. Sehän on vain biologiaa. Miehet tämän kyllä tietävät ja naiset itsekin.

Niin, paitsi että tilastollisesti naiset suos

Niin, kun tilastollisesti edelleen kotityöt ja taloudenhoito kaatuvat enimmäkseen naisten niskaan. Jossain vaiheessa kamelin selkä katkeaa.

Vierailija
137/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 23 ole vielä ikä eikä mikään! Monet alkaa seurustella ensimmäisen kerran siinä 25 paikkeilla.

Vierailija
138/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä poika opiskelee? Vika taitaa olla pikkupaikkakunnalla. Opiskeluiden yhteydessä yleensä löydetään tyttöystävä.

Ohis mutta entä ne jotka eivät opiskele ns. pitkään vaan käy ysin jälkeen amiksen tai amk:n? Niistä valmistuu alle parikymppisenä jos suoraan ysiltä meni kouluun. Harva tänä päivänä noin nuorena löytää lopullisen puolison?

Mä olen jo iällään ;) mutta valmistuin aikanaan 18 vuoden iässä. Puoliso löytyi 24-vuotiaana keikkareissulta ja nyt ollaan jo mummi ja pappa. Aika kakara olisin ollut 16-18 vuotiaana löytämään luokaltani aviomiehen. Eikä ollut edes ketään kiinnostavaa :) 

Entä miten tää juttu jos löytää vaikka ns. lääkiksessä puolison  niin noihan maisterit sun muut muuttaa opiskellun jälkeen pitkällekin, jopa ulkomaille niin miten siinä taipuu elo puolison kanssa jos toinen jää Joensuuhun lö

Tämähän se ongelman ydin usein onkin. Naiset muuttavat pikkupaikoilta pois ja opiskelevat pitkään. Pojat ovat usein vähintään toinen jalka siellä pikkupaikkakunnalla, kuten aloittajan poika joka asuu kotona.

Korkeakouluissa on myös enemmän naisia kuin miehiä, ja harva enää valmistuttuaan haluaa amismiestä. Jos sen sijaan ehtisi rakastua ennen opintoja, tilanne voisi olla toinen. 

Vierailija
139/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on seurustellut pari-kolme vuotta.

Kummatkin täysraittiita. Käyvät osapäivätyössä ja opiskelevat.

Täyspäisiä.

Useimmat aikalaisensa aivan sekoja elämäntyyliltään ja elämänarvoiltaan.

T. Onnellinen äiti

Vierailija
140/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pienestä syystä swaippaat vasemmalle. Voihan asuinoloja aina muuttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan