Miksi poikani ei kelpaa?
Poikani, 23 v, suree kun ei löydy tyttöystävää. Hän on kunnollinen, ei juo tms ja hoitaa koulut. Ja ihan ulkonäönkin pitäisi olla kunnossa. Toki äiti on jäävi toteamaan tämän.
Monenlaiset rentut ympäristössä vaihtaa ja saa tyttöystävänsä tuosta vaan, jotkut saanut jo lapsiakin. Poika ihmettelee pitäisikö lyödä läskiksi niin saisi seuraa. Puolitosissaan kyllä ihmettelen itsekin.
Miksi naiset rakastuu renttuihin kysyttiin jo muinoin. Mutta kylläkin moni kunnon mies saa naisystävänsä joten mikä vika? Voiko olla liian hyvä/kiltti?
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kaikkien pariutuneiden miesten olevan renttuja? Luultavammin aika monella heistä on samat speksit kuin pojallasi.
Pieni paikkakunta missä ihmiset tuntee tai tietää väkisinkin toisensa. Etenkin pikkurikolliset tuntuu olevan suosiossa. Ei täällä mitään isoja konnia ole, ovat linnassa toivottavasti. Mutta tällaista autovarasta, juokskaljapoikaa ym. Ei ole mitään tohtorin alkuja, hyvä jos yläkoulu tuli kahlattua läpi. Suosio tyttöjen suhteen alkoi jo silloin.
Ap.
Asuuko 23-vuotias poika vielä lapsuudenkodissaan äidin ja isän luona?
Aivan ohis, mutta mun mieheni muutti juurikin 23-vuotiaana lapsuudenkodistaan. Silloin ja edelleen muun muassa avaa virastojen ovet mummeleille ja tekee naapu
Se voi olla, mutta nuoren naisen näkökulmasta mamman passattavana roikkuva aikamies on useimmiten iso nou-nou. Miksi itsenäistä elämää viettävä nainen tuntisi vetoa lapsuudenperheestään riippuvaiseen mieheen?
Tapasin itse 21-vuotiaana kaverin kautta baarissa saman ikäisen miehen. Juttu luisti ja olin tosi kiinnostunut, mutta kun illan päätteeksi selvisi että mies asuu äitinsä kanssa, tein kirjaimellisesti u-käännöksen ja lähdin kävelemään kotiin. Tuntui ihan absurdilta alkaa tapailla moista vätystä. Myöhemmin törmäsimme uudelleen, ja mies kiirehti kertomaan ettei kuvio ole ihan sellainen mitä kuvittelen. Suostuin sitten muutamille treffeille, ja kun kävin hänen kotonaan, näin omin silmin mistä oli kyse. Äiti ja poika elivät yhdessä mutta ns. tasa-arvoisessa aikuisten välisessä kämppissuhteessa. Molemmat kokkasivat, tiskasivat ja siivosivat saman verran, poika teki niitä kuuluisia miesten hommia enemmän (pikkukorjauksia autoon, sähkölaiteasennuksia, pintaremppaa yms.). Kyse ei siis ollut siitä että mamma passaa, vaan poika oli ns. jäänyt auttelemaan äitiään kun tämän aviomies (pojan isä) oli ottanut ja lähtenyt yllättäen perustamaan uutta perhettä toisaalle.
TL:DR; kaikissa tapauksissa vanhempien/vanhemman luona asuminen ei tarkoita sitä että mies on säälittävä ja palveltava vässykkä, mutta se nainen opiskelijatapahtumassa ei voi tietää sitä etukäteen. Lähtökohtaisesti se ei ole houkuttelevaa.
Poikasi on vielä hyvin nuori. Moni mies löytää kumppanin kolmekymppisenä.
Monet niistä naisista, jotka kiinnostuvat rauhallisemmista miehistä, keskittyvät nuorena opiskelemaan ja alkavat pariutumaan vasta opintojen jälkeen. Eivät tietenkään kaikki, mutta monet.
Varmasti AP muistat omasta nuoruudestasi, että niistä pahoista pojista tykkäsivät tietyn tyyppiset tytöt. En usko hetkeäkään että joku rauhallinen, opiskelunsa hyvin hoitava mies olisi onnellinen sen draaman keskellä, mitä sellainen nainen hänen elämäänsä toisi.
No niin, täällä joukoittain inselipojat kertovat että mistä ne tytöt oikeasti tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Apua, 23-vuotias ressukka asuu mamman helmoissa ja mamma ihmettelee onko poika liian hyvä naisille. :D
Tämän on pakko olla trolli.
En sanoisi ressukaksi. Muutaman vuoden päästä poika on ehkä lääkäri. Hyväpalkkainen, komea mies jolla pinkka kasassa eikä lapsia sinne tänne. Komea auto omistustalon pihassa. Rentut jatkaa entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti
Rauhallinen ja epäsosiaalinen luonne+raivoraittius... Ööh.. Hän varmaan tarvitsisi pari rohkaisevaa silloin tällöin, jotta löytyy juttua mitä heittää naisille? Nurkassa istuva tylsimys ei kiinnosta.
Jännää, miten alkoholia käyttämätön onkin automaattisesti raivoraitis tylsimys? Pitäisiköhän sinun miettiä omaa suhdettasi alkoholiin?
Ja tämä palstan lainaustoiminto on aivan per seestä.
Tuo ryyppäämisen sosiaalinen paine on nykyään olemassa lähinnä boomereiden muistoissa. Nykynuoret pitävät humalaa ennemminkin nolona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, 23-vuotias ressukka asuu mamman helmoissa ja mamma ihmettelee onko poika liian hyvä naisille. :D
En sanoisi ressukaksi. Muutaman vuoden päästä poika on ehkä lääkäri. Hyväpalkkainen, komea mies jolla pinkka kasassa eikä lapsia sinne tänne. Komea auto omistustalon pihassa. Rentut jatkaa entiseen malliin.
Voi olla. Sitä sitten odotellessa. Naiset ovat siihen mennessä toisella kierroksella, mutta eiköhän lääkärillä ole sitten tilaa ja varaa pyörittää uusperhettä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kiire? Kannattaa nauttia sinkkuudesta.
Mitäs nautintoa tuo nyt on kun nuori kundi parhaassa iässä on täysi neitsyt vastoin tahtoaan? Katsoo vieressä kun muut kundit vie naiset. En pitäisi tuota minään sinkkuudesta nauttimisena ja juttuna mitä voisi naama punaisena vanhana muistella.
N46 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. Sitä sitten odotellessa. Naiset ovat siihen mennessä toisella kierroksella, mutta eiköhän lääkärillä ole sitten tilaa ja varaa pyörittää uusperhettä.
Miten kauan ajattelit ap:n lapsen vielä opiskelevan? Suomalainen ensisynnyttäjä on keskumäärin 29,6-vuotias, korkeasti koulutetut yleensä vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nautintoa tuo nyt on kun nuori kundi parhaassa iässä on täysi neitsyt vastoin tahtoaan? Katsoo vieressä kun muut kundit vie naiset. En pitäisi tuota minään sinkkuudesta nauttimisena ja juttuna mitä voisi naama punaisena vanhana muistella.
N46 v
Voihan se olla, että hän ei ole edes kiinnostunut tytöistä. Ei varmaan kauhean kivaa silloin asua tuppukylässä, kun mutsi jatkuvasti tivaa tyttöasioita.
N47 v
Tuleeko tässä diilissä mamma kaupan päälle? Vahva suositus kaikille nuorille naisille jättää väliin, säästyy paljolta.
Veikkaan, että aika harvalla on 23-vuotiaana se parisuhde, joka on "tarkoitettu lopulliseksi parisuhteeksi". Itse aloitin oman ensimmäisen aikuisiän parisuhteen 24-vuotiaana, joka kesti noin vuoden, ja sitä seuraavan 28-vuotiaana. 31-vuotiaana aloitin suhteen, joka on kestänyt näihin päiviin saakka, ja nyt olen 43v.
T: Mies (ainakin ulkoisesti)
Mä haluaisin AP vähän lohduttaa sua. Mä olen nainen eikä minullakaan ole hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista
Kolme tapailusuhdetta, joista yksi jatkuu edelleen
Ei mielestäni kovin hyvät lukemat. Kyllä naisen pitäisi lähes aina olla se joka antaa pakit
Pojan pitää mennä Naked Attractioniin. Jos löytyy yli 20 cm meisseli, niin nainen löytyy varmasti. Muutoin ei kannata..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46 v
Höpö höpö...... kuka sanoi että on neitsyt?
Christiiina kirjoitti:
Mä haluaisin AP vähän lohduttaa sua. Mä olen nainen eikä minullakaan ole hyvin mennyt. Olin Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 32
Annetut pakit 10
Saadut pakit 21, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista
Kolme tapailusuhdetta, joista yksi jatkuu edelleen
Ei mielestäni kovin hyvät lukemat. Kyllä naisen pitäisi lähes aina olla se joka antaa pakit
Pitihän se sinun TAAS KERRAN tunkea tuo vtun listasi tänne, helvetin pässi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan ajattelit ap:n lapsen vielä opiskelevan? Suomalainen ensisynnyttäjä on keskumäärin 29,6-vuotias, korkeasti koulutetut yleensä vanhempia.
Kyllä siihen vielä tovi menee ennen kuin on "pinkka kasassa ja komea auto omistustalon pihassa". Väkisinikin sinne kolmeenkymppiin ja sen yli.
Ei juo, on kunnollinen ja hoitaa koulut? Mikä noista erityisesti houkuttelee parisuhteeseen? Nämä ovat normaalin ihmisen ominaisuuksia. Nyt ei eletä 1920-luvulla jolloin naiset varmaan tappelivatkin siitä kylän ainoasta raittiista ukosta.
Näillä kunnollisilla tyypeillä on yleensä se "vika" että tuppaavat olemaan arkoja ja passiivisia naishommissa. Tämän seurauksena sitten katkeroituvat kun ketään ei kiinnosta ja kynnys seuranhakuun nousee edelleen. Itsevarmuus ja rentous on tärkeää sekä miehille että naisille. Niillä kusipäisimillä yksilöillä niitä on (ainakin pintapuolisesti) ja ottavat kontaktia naisiin pienellä kynnyksellä aktiivisesti. Tämä tekee heistä suosittuja.
Siis käy. Mutta ei ryyppää vaan on noissa selvänä.
Ei haittaa yhtään, jos vaan osaa pitää hauskaa muiden mukana. Luultavasti voi olla plussaakin monien naisten silmissä.