Miksi poikani ei kelpaa?
Poikani, 23 v, suree kun ei löydy tyttöystävää. Hän on kunnollinen, ei juo tms ja hoitaa koulut. Ja ihan ulkonäönkin pitäisi olla kunnossa. Toki äiti on jäävi toteamaan tämän.
Monenlaiset rentut ympäristössä vaihtaa ja saa tyttöystävänsä tuosta vaan, jotkut saanut jo lapsiakin. Poika ihmettelee pitäisikö lyödä läskiksi niin saisi seuraa. Puolitosissaan kyllä ihmettelen itsekin.
Miksi naiset rakastuu renttuihin kysyttiin jo muinoin. Mutta kylläkin moni kunnon mies saa naisystävänsä joten mikä vika? Voiko olla liian hyvä/kiltti?
Kommentit (270)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen vielä tovi menee ennen kuin on "pinkka kasassa ja komea auto omistustalon pihassa". Väkisinikin sinne kolmeenkymppiin ja sen yli.
Ohis, mutta miksi ajatellaan, että omakotitalo ja auto helpottavar pariutumista? Eivät kaikki naiset edes haluaisi asua omakotitalossa, ja jos haluaisivatkin, eivät he halua muuttaa miehen taloon, vaan he haluavat itse olla mukana valitsemassa taloa. Ja sitten osa tosiaan tykkää asua lähempänä keskustaa tai kerrostalossa. Itse swaippaan vasemmalle Tinderissä nimenomaan kaikki omakotitalomiehet siksi, että elämäntyyli tuntuu liian erilaiselta. Lisäksi silloin on iso riski, että mies asuu kaukana, enkä halua tapailun ja seurustelun olevan hankalaa junassa istumista.
Aika pienestä syystä swaippaat vasemmalle. Voihan asuinoloja aina muuttaa.
Niin voi, mutta millä todennäköisyydellä se metsässä okt:ssa asuva mies haluaa muuttaa ydinkeskustaan kaksioon?
Lika barn leka bäst.
Ohis
Lähtökohta on se, että miehen elämän tärkein tekijä on se, että hänellä on hyvä vaimo/tyttöystävä/tms. Tämä on aivan ehdoton asia.
Jos em. ei pitäisi paikkaansa, niin meillä ei olisi tätä ns. incel -ilmiötä, vaan miehet elelisivät tyytyväisinä omillaan.
Mutta sitten asiaan. Miehen kannalta pariutuminen on melko helppoa, jos omaat ns. perinteisiä maskuliinisia piirteitä. Olet sopivat itsevarma, tiedät ja pidät omat rajasi, et anna periksi, tiedät mitä haluat ja olet valmis tekemään kaikkesi sen eteen.
Ongelma on se, että tällaisia miehiä alkaa olla hyvin harvassa. Tätä ei enää kukaan opeta pojilleen - ennemminkin opetetaan "voit olla mitä haluat" -tyyppistä soopaa, joka ei tarkoita mitään. Me ollaan unohdettu, että jokainen meistä on osa yhteiskuntaa, ja se yhteiskunta, eli muut ihmiset odottaa meiltä jotain. Toki pitää olla oma itsensä, mutta jos meinaat hyvän kumppanin itsellesi saada, niin itseltään pitää vaatia kehittymistä.
Eli tässä tapauksessa pitää kasvaa mieheksi, jotta pariutuminen onnistuu. Ei naiset halua heikkoja ja tahdottomia vätyksiä, vaan omilla jaloillaan seisovia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen vielä tovi menee ennen kuin on "pinkka kasassa ja komea auto omistustalon pihassa". Väkisinikin sinne kolmeenkymppiin ja sen yli.
Ohis, mutta miksi ajatellaan, että omakotitalo ja auto helpottavar pariutumista? Eivät kaikki naiset edes haluaisi asua omakotitalossa, ja jos haluaisivatkin, eivät he halua muuttaa miehen taloon, vaan he haluavat itse olla mukana valitsemassa taloa. Ja sitten osa tosiaan tykkää asua lähempänä keskustaa tai kerrostalossa. Itse swaippaan vasemmalle Tinderissä nimenomaan kaikki omakotitalomiehet siksi, että elämäntyyli tuntuu liian erilaiselta. Lisäksi silloin on iso riski, että mies asuu kaukana, enkä halua tapailun ja seurustelun olevan hankalaa junassa istumista.
Aika pienestä syystä swaippaat va
Kokemukseni mukaan miehet mielellään joustavat. Varsinkin jos saavat kuitenkin pitää sen talon. Asun itsekin mieluiten kerrostalossa, mutten ollut ajatellut että sekin asia olisi jotenkin oleellinen pariutumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pienestä syystä swaippaat vasemmalle. Voihan asuinoloja aina muuttaa.
No itse en lähde siitä, että swaippailen oikealle epäsopivan tuntuisia sillä ajatuksella, että rupean sitten muuttamaan heitä. No, toki jos henkilö muuten kuvailisi itseään niin, että vaikuttaisi todella samanhenkiseltä ja ehdottomasti itseni kaltaiselta, saattaisin silloin swaipata oikeallekin, mutta kyllä ne omakotitalon profiilissaan maininneet miehet ovat tähän asti vasemmalle menneet. Tässä on vähän sekin, että profiilissahan mainitaan asioita, joita pitää itsessään olennaisina tai joista olettaa vastapuolen saattavan kiinnostua. Jos mies ajattelee, että omakotitalo lisää hänen kiinnostavuuttaan naisen silmissä, hän ei todennäköisesti ole itselleni sopiva mies. Ja toiseksi omakotitaloihmiset EIVÄT mielellään myy taloaan ja muuta asuinolojaan - on ihan haihattelua kuvitella, että niitä taloja jatkuvasti myydään ja muutetaan kerrostaloon. Omakotitaloon on muutettu siksi, että halutaan asua nimenomaan omakotitalossa, ja toisaalta ne talot ovat asukkailleen yleensä aika rakkaita. Moni saattaa olla jopa rakennuttanut mieleisensä. Ei näistä haluta muuttaa pois. Valtaosa omakotitalossa asuvista toivoisi kumppanin muuttavan heidän luokseen, mikäli yhdessä asuminen tulee ajankohtaiseksi.
Aika vähän laitan ketään oikealle, taitaa olla oikealle päätynyt yhteensä max 30, ja todella paljon olen swaippallut. Etsin oikeasti samanhenkistä tyyppiä, joten oikealle menee monia sinänsä fiksun ja mukavan oloisia miehiä. En myöskään jaksa liian moni viestittelyjä enkä jaksa/ehdi/pysty ramppaamaan treffeillä koko ajan. Pakko sitä on karsia ja valita oikealle vain oikeasti kiinnostavia. Yli puolet kuitenkin on tykännyt takaisin ja näistä valtaosa on aloittanut keskustelun, näistä melkein kaikki ovat kysyneet treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan miehet mielellään joustavat. Varsinkin jos saavat kuitenkin pitää sen talon. Asun itsekin mieluiten kerrostalossa, mutten ollut ajatellut että sekin asia olisi jotenkin oleellinen pariutumisessa.
Eli erillään asuminen voisi siis onnistua? Niin ehkä, jos ei välimatkaa ole paljon. Itse en autottamana ja Helsingissä ratikkalinjan varrella asuvana halua seurustella jonkun Nurmijärvellä asuvan kanssa - liian hankalaa. Ja jos olisin lastentekoiässä, en tiedä miellyttäisikö minua ajatus siitä, että mukana roikkuisi koko ajan joku talo, jonka ylläpitämiseen menee aikaa ja rahaa - ja lopulta mies alkaisi kuitenkin vonkua, että voitaisiinko kuitenkin muuttaa sinne omakotitaloon.
Tässä on myös sekin pointti, että entäs naisen omistama asunto? Mies haluaa pitää talonsa, mutta oletetaanko, että nainen myy oman asuntonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli erillään asuminen voisi siis onnistua? Niin ehkä, jos ei välimatkaa ole paljon. Itse en autottamana ja Helsingissä ratikkalinjan varrella asuvana halua seurustella jonkun Nurmijärvellä asuvan kanssa - liian hankalaa. Ja jos olisin lastentekoiässä, en tiedä miellyttäisikö minua ajatus siitä, että mukana roikkuisi koko ajan joku talo, jonka ylläpitämiseen menee aikaa ja rahaa - ja lopulta mies alkaisi kuitenkin vonkua, että voitaisiinko kuitenkin muuttaa sinne omakotitaloon.
Tässä on myös sekin pointti, että entäs naisen omistama asunto? Mies haluaa pitää talonsa, mutta oletetaanko, että nainen myy oman asuntonsa?
En tiedä miten kaikki toimivat, mutta kun aloin seurustella miehen kanssa jolla oli omakotitalo, muutimme yhdessä kaupunkiin ja tuo talo jäi kakkosasunnoksi. Onhan monillakin ihmisillä mökkejä, kesähuviloita ja kakkosasuntoja. Tuntuisi hassulta hylätä jokin muuten hyvä vaihtoehto vain omakotitalon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kaikkien pariutuneiden miesten olevan renttuja? Luultavammin aika monella heistä on samat speksit kuin pojallasi.
Pieni paikkakunta missä ihmiset tuntee tai tietää väkisinkin toisensa. Etenkin pikkurikolliset tuntuu olevan suosiossa. Ei täällä mitään isoja konnia ole, ovat linnassa toivottavasti. Mutta tällaista autovarasta, juokskaljapoikaa ym. Ei ole mitään tohtorin alkuja, hyvä jos yläkoulu tuli kahlattua läpi. Suosio tyttöjen suhteen alkoi jo silloin.
Ap.
No niin. Eli tuppukylä josta kaikki fiksut naiset ovat lähteneet, sekä peräkammarinpoika, jonka äiti hoitaa asioita hänen puolesta. Se selittää kaiken.
Jos olisit lukenut, olisit tajunnut ettei äiti hoida puolesta, poika on aktiivinen, opiskelee eri paikkakunnalla jne. Älä vääristele!!
Ei kannata pojan alkaa parisuhteeseen. Naisen tyytyväisenä pitäminen on kovaa työtä, eikä pillu pitkässä juoksussa ole sen arvoista.
Mitä sellaista tarjottavaa pojallasi on, että naisen kannattaisi ryhtyä parisuhteeseen hänen kanssaan? Miten poikasi tekisi naisen elämän paremmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät kaikkien pariutuneiden miesten olevan renttuja? Luultavammin aika monella heistä on samat speksit kuin pojallasi.
Pieni paikkakunta missä ihmiset tuntee tai tietää väkisinkin toisensa. Etenkin pikkurikolliset tuntuu olevan suosiossa. Ei täällä mitään isoja konnia ole, ovat linnassa toivottavasti. Mutta tällaista autovarasta, juokskaljapoikaa ym. Ei ole mitään tohtorin alkuja, hyvä jos yläkoulu tuli kahlattua läpi. Suosio tyttöjen suhteen alkoi jo silloin.
Ap.
Eiköhän siellä teilläkin kuitenkin valtaosa ihan niistä tavallisistakin pojista pariudu. Miten he onnistuvat ja mitä he tekevät eri tavalla kuin sinun poikasi? Tuskin sielläkään on vain pelkkiä renttuja ja sitten sinun poikasi ainoana kunnollise
Eivät enää halua parisuhteita?! Vaikka Tinderit ja muut kovassa käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sellaista tarjottavaa pojallasi on, että naisen kannattaisi ryhtyä parisuhteeseen hänen kanssaan? Miten poikasi tekisi naisen elämän paremmaksi?
Tässä ollaan asian ytimessä. Juuri näin asia pitää miettiä.
Ja sitten kun tämä on kunnossa, niin sama mietintö toisin päin. Onko nainen sellainen, jonka kanssa on hyvä olla.
Kyllä se pieni paikkakunta on este. Kaikki järkevät nuoret naiset on muuttaneet isompiin kaupunkeihin opiskelemaan ja jäävät sille tielle.
Olisiko pojallekin hyväksi jotenkin laajentaa reviiriä? Lisäksi tietynlainen irtiotto omista vanhemmista tekee tuossa iässä hyvää.
Poikalapset laitetaan itsenäistymään 18-vuotiaana omaan kotiin ja jo tätä ennen ne opetetaan laittamaan ruokaa, siivoamaan ja pyykkäämään. Kukaan nainen ei halua alkaa piiaksi vanhalle pojalle. Lisäksi kannattaa opiskella ammatti, sivistää itseään kirjoilla, kulttuurilla ja tieteillä, sekä käydä myös ulkomailla avartamassa oppimaansa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohta on se, että miehen elämän tärkein tekijä on se, että hänellä on hyvä vaimo/tyttöystävä/tms. Tämä on aivan ehdoton asia.
Jos em. ei pitäisi paikkaansa, niin meillä ei olisi tätä ns. incel -ilmiötä, vaan miehet elelisivät tyytyväisinä omillaan.
Mutta sitten asiaan. Miehen kannalta pariutuminen on melko helppoa, jos omaat ns. perinteisiä maskuliinisia piirteitä. Olet sopivat itsevarma, tiedät ja pidät omat rajasi, et anna periksi, tiedät mitä haluat ja olet valmis tekemään kaikkesi sen eteen.
Ongelma on se, että tällaisia miehiä alkaa olla hyvin harvassa. Tätä ei enää kukaan opeta pojilleen - ennemminkin opetetaan "voit olla mitä haluat" -tyyppistä soopaa, joka ei tarkoita mitään. Me ollaan unohdettu, että jokainen meistä on osa yhteiskuntaa, ja se yhteiskunta, eli muut ihmiset odottaa meiltä jotain. Toki pitää olla oma itsensä, mutta jos meinaat hyvän kumppanin itsellesi saada, niin itseltään
Ja pitää lähteä pois äidin helmoista ja aikuistua! Sitä ennen on turha haaveilla mistään vakaasta parisuhteesta. Kotoa lähtemisen ja vakiintumisen välissä on monta kehitysvaiheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
No niin. Eli tuppukylä josta kaikki fiksut naiset ovat lähteneet, sekä peräkammarinpoika, jonka äiti hoitaa asioita hänen puolesta. Se selittää kaiken.
Jos olisit lukenut, olisit tajunnut ettei äiti hoida puolesta, p
Jo se että mamma kyselee täällä deittivinkkejä pojalleen on asioiden puolesta hoitamista. Älä itse vääristele. Ei se opiskelu kerro paljon mistään, mitä tulee aikuistumiseen. Ihminen käy kuitenkin koulua jo ennen opiskelemaan lähtemistä, eli tuttua hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pojan alkaa parisuhteeseen. Naisen tyytyväisenä pitäminen on kovaa työtä, eikä pillu pitkässä juoksussa ole sen arvoista.
Jos haluaa mennä sieltä mistä aita on matalin ja jäädä 10-vuotiaan tasolle, niin voi tosiaan jäädä äidin helmoihin. Äiti rakastaa myös sitä epäsosiaalista möykkyä, joka on lapsensa.
Nämä on todella selittämättömiä juttuja. Pojallasi sama kohtalo kuin mulla. 24v tienoilla mulla oli todella suuri tarve löytää kumppani. Ei löytynyt silloin, ja taisi jäädä iki-kohtaloksi.
Naiset rakastuu narsisti/pa*kaläjiin jne. Helsingin psykiatri tappoi vaimonsa. Sitä ennen oli yrittänyt hukuttaa lapsena autolla mereen. Vielä senkin teon jälkeen vaimo jatkoi hänen kanssaan.Siis HALOO! Sairasta. (Toki ääripää). Kai rikollisilla, sekopäillä on kyky olla aina jonkun kanssa mukava, riittää kun omalle kumppanille näyttelee mukavaa.
Oletteko lukeneet lehtiä? Kuinka moni nuorikin nainen on päätynyt kumppaninsa tappamaksi tai perhesurman uhriksi viime vuosina? Miksi nämä tappajat voittaa sellaiset ihmiset, jotka ei tee pahaa kärpäsellekkään?
Pitäisi olla joku aivan kumma small-talk taito. Ihmiset rakentaa suhteita aivan kummalla höpinällä. En käsitä, miten oppisi puhumaan jotain aivan puuta-heinää ja rakentaa koko elämän tuon p*skanpuhumisen taidon varaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Eli olet miespuolinen trolli. Jokainen nainen tietää, millaista sorttia nuo "jännisten" perässä olevat tytöt ovat eivätkä halua sellaisia pojilleen.
Tämä on sinulle ennenkin sanottu, että on naisia ja on naisia. Tasoero niiden, joille kelpaa koulupudokas ja meidän muiden välillä on aikamoinen.
Minun kiltti poikani on 22 eikä ole tarvinnut olla ilman tyttöjä. Kotiin tuodut 2kpl on lisäksi olleet mukavia, nättejä, fiksuja ja hoitaneet koulunsa.
Mun poika on osa isoa opiskelijakaveriporukkaa (15 hlöä, tyttöjä ja poikia, korkeakoulu, ikäjakauma 20-23). Monet alkoivat seurustelemaan ekana opiskeluvuotena, nyt jo muuttavat yhteen (2. vuosi). Mun poika ei. On yli 185cm pitkä, kivan näköinen, hauska, sosiaalinen, ollaan varakkaita. Mutta ja se aika iso ja hävettävä ja nolottava mutta. Mun pojalla on suhteellisen pieni varustus ja murrosikä alkoi myöhään. Ovat tehneet hänet epävarmaksi romanttisessa mielessä. Kohtelee tyttöjä kavereina. Aina valmis auttamaan ja tulee hyvin juttuun. Mutta se jokin puuttuu hänen olemuksessaan tai sitten itse pakittaa epävarmuuttaan. Ihan tosi ikävää ja surullista pojan kannalta. Naiset menettää kiinnostuksen seksiin anyway jossain vaiheessa pitkää parisuhdetta. Ja sitten vielä päälle ehkä ovat varattoman, jäyhän ja tylsän miehen kanssa. Mun poika oikeasti ajattelee läheisiään, on aina tehnyt niin. Ja nyt hän kamppailee itsetuntonsa kanssa naisasioissa ja kaverit vieressä pariutuu. Olen surullinen isä.
Äiti varmaan paaponut pojan pilalle..itselläni yksi sukulainen jolle on juuri käynyt noin..6-kymppisenä täysin avuton vanhapoika,eikä toivoa paremmasta näytä olevan..vanhemmat pilanneet hänen elämänsä