Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poikani ei kelpaa?

Vierailija
13.09.2024 |

Poikani, 23 v, suree kun ei löydy tyttöystävää. Hän on kunnollinen, ei juo tms ja hoitaa koulut. Ja ihan ulkonäönkin pitäisi olla kunnossa. Toki äiti on jäävi toteamaan tämän. 

Monenlaiset rentut ympäristössä vaihtaa ja saa tyttöystävänsä tuosta vaan, jotkut saanut jo lapsiakin. Poika ihmettelee pitäisikö lyödä läskiksi niin saisi seuraa. Puolitosissaan kyllä ihmettelen itsekin. 

Miksi naiset rakastuu renttuihin  kysyttiin jo muinoin. Mutta kylläkin moni kunnon mies saa naisystävänsä joten mikä vika? Voiko olla liian hyvä/kiltti? 

Kommentit (270)

Vierailija
161/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikasi ei ole kokea jännämies joten naiset ei kiinnostu. Pitää olla viinaa juova mies joka tekee rikoksia ja hakkaa naisia.  Niin se oli 30 vuotta sitten kun olin 20 vuotias eikä mikään ole muuttunut. Naiset yhä haluaa niitä pettäviä jännämiehiä jotka pahoinpitelee naisia. Kiltti tavis mies ei mitenkään saa naista.

Ja näin myös minun nuoruudessa ja jo vuosituhansien ajan. Niin se vaan menee. Turha on tästä keskustella kun kaikki kyllä tietävät miten tämä toimii. Naiset on naisia.

Jännänaiset haluavat jännämiehiä, tavalliset naiset tavallisia miehiä. Minä halusin fiksun miehen, joka ei uikuta. Samanlaiset lapset leikkivät keskenään parhaiten. 

Jaa, itse taas seurailin vierestä kun kiltti naapurintyttö kikatteli kiltisti tälläisen rentunroinarin jutuille, joiden aihe oli, että haukkui kaiken mahdollisen maan ja taivaan väliltä

Vierailija
162/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tota.... Mitkä kriteerit pojalla on? 

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin myös, että naiset, kaiken ikäiset: Välttäkää miehiä, jotka ovat liiaksi äitinsä talutusnuorassa. Aloituksessa on vähän tällaista vibaa, jos mies tällaista äitinsä kanssa pohtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väsynyttä tekeytyä äidiksi. 

No, sinällään tässä on totuutta, että näiden miesten ongelma on äiti. 

Ja joo, ihan ensimmäinen askel on perehtyä siihen, mikä on liian kiltti mies ja katsoa peiliin ja opetella siitä pois (terveesti, ei ryhtymällä vastuuttomaksi paskapääksi). Jotkut ovat tuon tehneet ja siinä onnistuneet. 

Itseään kiltiksi väittävä mies, joka ei saa halustaan huolimatta naista on todella creepy tyyppi eikä edes tajua sitä. Ja sitten, kun saavat pakit, kiltteys karisee sekunnissa ja läskiksi haukkiminen ja huo**ttelu alkaa, että se siitä kiltteydestä... Toki haukkuminen onnistuu ilman pakkejakin nimittämällä naisia kollektiivisesti jakamalla heidät läskeihin ja huo**in.

Vierailija
164/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on todella selittämättömiä juttuja. Pojallasi sama kohtalo kuin mulla. 24v tienoilla mulla oli todella suuri tarve löytää kumppani. Ei löytynyt silloin, ja taisi jäädä iki-kohtaloksi. 

Naiset rakastuu narsisti/pa*kaläjiin jne. Helsingin psykiatri tappoi vaimonsa. Sitä ennen oli yrittänyt hukuttaa lapsena autolla mereen. Vielä senkin teon jälkeen vaimo jatkoi hänen kanssaan.Siis HALOO! Sairasta. (Toki ääripää). Kai rikollisilla, sekopäillä on kyky olla aina jonkun kanssa mukava, riittää kun omalle kumppanille näyttelee mukavaa.

Oletteko lukeneet lehtiä? Kuinka moni nuorikin nainen on päätynyt kumppaninsa tappamaksi tai perhesurman uhriksi viime vuosina? Miksi nämä tappajat voittaa sellaiset ihmiset, jotka ei tee pahaa kärpäsellekkään?

Pitäisi olla joku aivan kumma small-talk taito. Ihmiset rakentaa suhteita aivan kummalla höpinällä. En käsitä, miten oppisi puhumaan jotain aivan puuta-heinää ja rakent

Ei ole selittämätöntä. Johtuu siitä, että monet naiset eivät erota toksista maskuliinisuutta ns. oikeasta, eli terveestä maskuliinistuudesta. Terveellä tavalla toteutuvat maskuliinisuus on hyvä ja tavoiteltava asia, mutta toksinen taas kaikkea muuta. Monet naiset eivät vaan erota näitä, vaan kuvittelevat että epäsosiaalinen käytös kuuluu jotenkin maskuliinisuuteen. Ei kuulu.

On todella harmillista, että maskuliinisuus kokonaisuudessaan on nykyisin jotain sellaista, jota vierastetaan. Meidän nuorten poikien pitäisi ehdottomasti oppia (=heille pitäisi se opettaa) mitä oikeanlainen miehenä oleminen tarkoittaa.

Vierailija
165/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tarpeeksi huumorintajuinen?

Vierailija
166/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
167/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tota.... Mitkä kriteerit pojalla on? 

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin myös, että naiset, kaiken ikäiset: Välttäkää miehiä, jotka ovat liiaksi äitinsä talutusnuorassa. Aloituksessa on vähän tällaista vibaa, jos mies tällaista äitinsä kanssa pohtii.

Mammanpojat on ehdoton nou-nou!!! Puhun myös kokemuksesta. 

Vierailija
168/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siihen vielä tovi menee ennen kuin on "pinkka kasassa ja komea auto omistustalon pihassa". Väkisinikin sinne kolmeenkymppiin ja sen yli.

Ohis, mutta miksi ajatellaan, että omakotitalo ja auto helpottavar pariutumista? Eivät kaikki naiset edes haluaisi asua omakotitalossa, ja jos haluaisivatkin, eivät he halua muuttaa miehen taloon, vaan he haluavat itse olla mukana valitsemassa taloa. Ja sitten osa tosiaan tykkää asua lähempänä keskustaa tai kerrostalossa. Itse swaippaan vasemmalle Tinderissä nimenomaan kaikki omakotitalomiehet siksi, että elämäntyyli tuntuu liian erilaiselta. Lisäksi silloin on iso riski, että mies asuu kaukana, enkä halua tapailun ja seurustelun olevan hankalaa junassa istumista. 

Aika pienestä syystä swaippaat va

Niin voi, mutta millä todennäköisyydellä se metsässä okt:ssa asuva mies haluaa muuttaa ydinkeskustaan kaksioon?

Lika barn leka bäst.

Ohis

Vaikka asia sinänsä on oikein, tuo sanonta on todella ärsyttävä ja ylimielinen. 

Sitä paitsi ihan ok surra sitä, ettei ole sellaisia naisia, jotka haluaisivat sinne metsän okt:oon. 

Vierailija
169/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäisin sanan kelvata niin, että ei ole löytynyt sopivaa. Mitä uniikimpi on tai elintavat eroavat keskimääräisen naisen elintavoista, sitä epätodennäköisempää törmätä sopivaan. Ja mitä vahvemmin on kiinni äidissä ja äidin mielipiteissä, todennäköisyys laskee vielä paljon, paljon enemmän. 

Vierailija
170/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät kaikkien pariutuneiden miesten olevan renttuja? Luultavammin aika monella heistä on samat speksit kuin pojallasi.

Pieni paikkakunta missä ihmiset tuntee tai tietää väkisinkin toisensa. Etenkin pikkurikolliset tuntuu olevan suosiossa. Ei täällä mitään isoja konnia ole, ovat linnassa toivottavasti. Mutta tällaista autovarasta, juokskaljapoikaa ym. Ei ole mitään tohtorin alkuja, hyvä jos yläkoulu tuli kahlattua läpi. Suosio tyttöjen suhteen alkoi jo silloin. 

Ap. 

Kannattaako tuota surra, että poikasi ei ole huonoitsetuntoisten kanssa tekemisissä? Yksikään terveitsetuntoinen ei renttujen kanssa ala tekemisiin. Rentuilla jännitystä janoavat geenit saavat heidät yrittämään koko ajan seuran iskemistä.

Vierailija
171/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat, että mies käyttää heitä nyrkkeilysäkkinään ja lukitsee heidät kellariin.

Vierailija
172/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis joku tanssikurssi ja sitten lavoille.

Vierailija
173/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä rentuilla on miljoona selitystä ja huijausta, joilla peittelevät omaa luonnettaan ja lisäksi tekevät lähestymisiä liukuhihnalta niin toki se onnistumismäärä kasvaa. Lisäksi suhteet ovat lyhytaikaisia tai jopa päällekkäisiä niin sekin nostaa naissuhteiden määrää. 

Sitä en vaan ikinä tajua, että miksi nämä "kilttimiehet" identifioivat itsensä näihin renttuihin eivätkä tavallisiin normaaleihin miehiin. Ilmeisesti siksi, että ovat samaa puuta, mutta ilmennys on vain erilainen, he olisivat itse näitä renttuja, mutta ei ole riittävästi munaa. Rentut ovat heidän pikkupojan mielessään supersankareita. Molemmat yhtä paskoja saaliita. 

Vierailija
174/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP paljastaa oikeastaan itse, mikä kiikastaa. Olet paaponut pojan pilalle. Jos on herkkä taiteilijasielu, hän ei ole löytänyt vielä paikkaansa. Minun mieheni menetti neitsyytensä minulle 22-vuotiaana, mutta emme seurustelleet. Hänellä on ylisuojeleva äiti, jolle poika kertoi kaiken mitä missäkin tapahtui.

Jouduimme pienellä paikkakunnalla samaan työpaikkaan kun hän oli 31 vuotias, äidin peräkammarinpoika, tai oli ainakin tulossa sellainen, hiljainen hissukka. Minä päätin katsoa mistä hänet on tehty, aloin jutella hänen kanssaan ja pyysin häntä käymään asunnossani nostamassa akvaariota vähän, että saan pyyhittyä pölyt ja laitettua uuden liinan sinne alle.

Sitten keiteltiin kahvit ja juteltiin lisää. Kyllä sieltä paljastui miestäkin äidin pehmentämän ulkokuoren alta. Hän kävi luonani yhä useammin ja jäipa pari kertaa yöksikin kun kävimme naapurikaupungissa teatterissa. Siitä se lähti pikkuhiljaa, anopin kanssa keskustelin erään viikonlopun keittiössä ja puhuttiin melko suoraan pojasta, minusta, heidän perheestä, elämänarvoista ja odotuksista, minä kerroin myös muista, mutta sanoin että kyllä minun itse pitää selvittää millainen poika teillä on, äidin on turha kehua poikaansa joka välissä. No se oli vähän erikoinen keskustelu, mutta hän oli (on edelleen) järkevä ihminen ja ymmärsi mitä tarkoitin.

No, sattuihan sitä kaikenlaista vuosien mittaan, häät kuitenkin pidettiin ja pari lastakin hän sai alulle (siemennettyä kuten hän sanoo). Kyllä ihan hyvä valinta, ei vielä pilalle mennyt ihminen, tosin lähellä se kyllä oli. No, kyllähän sitä välillä kaipaa sellaista kunnon miestä, josta on sanomaan välillä vastaankin, nyt joudun riitelemään yksin itseni kanssa.

Vierailija
175/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites olis joku tanssikurssi ja sitten lavoille.

Lavatanssit on nyt muotia! Ja kotoa omaan kotiin muutto nostaa mahiksia myös. Äidin kanssa asuminen on iso turn off.

Vierailija
176/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pojalla yli 100k€ vuositulot, vähintään tohtori tason koulutus, työ seksikkäällä alalla korkealla paikalla, omaisuutta toista miljoonaa, ...? 

Jos on niin en tiedä sanoa miksei kelpaa. Ehkä on ruma ja tylsä

Vierailija
177/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka äiti muka puhuisi lapsestaan sanalla kelpaa? 

Toxic boy mumien pojat kannattaa kiertää kaukaa. 

Vierailija
178/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka äiti muka puhuisi lapsestaan sanalla kelpaa? 

Toxic boy mumien pojat kannattaa kiertää kaukaa. 

Miehet aina vain kelpaa

Vierailija
179/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset on niin nirppanokkia. Pitäs olla Richard Gere

Vierailija
180/270 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se itse on tehnyt löytääkseen tyttöystävän? Ei kai se istu peräkammarissa pleikan ääressä itsekseen ihmettelemässä, että miksi kukaan ei tule kotoa hakemaan?

Yrittänyt kyllä treffisivuilta, koulusta ja ravintolasta sekä kuntosalilla ja harrastuksista. 

Sitten ei ole vain tarpeeksi "kuumaa kamaa" kenellekään tai on ehdot tyttöystävälle liian korkealla omaan tasoon nähden. Joku asia voi olla parisuhdemielessä p*rsiillään jota ei äippä ymmärrä. Me asutaan pienellä paikkakunnalla kans, toki täältä ei hurauta kuin tunnin Helsinkiin. Mun poika on tyttöjen suosiossa ollut jo pienestä saakka; Poika on urheilullinen, sosiaalinen, huumorintajuinen ja ottaa kaikki huomioon. Ulkonäkö on meidän suvussa kyl 10/10 oikeestaan kaikilla. 17 v saakka on nykyinen tyttöystävä ollut, pojalla ikää 21v. Ei käytä alkoholia juuri koskaan (tietääkseni) ja opiskelee hyvin palkattuun ammattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä