Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että exällä pysyy aina paikka sydämessään

Vierailija
11.09.2024 |

Koska oli niin tärkeä. Onko yleistä? Ollaan oltu vuosi yhdessä.

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja exälle annetaan aina munaa myös.

Vierailija
2/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä exää voi aina sillointällöin pamputtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo positiivisempaa kuin haukkua kaikki exät lyttyyn. Jos on jakanut useita vuosia elämäänsä toisen kanssa, on ymmärrettävää ja kaunista ajatella noin.

Vierailija
4/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies.

Vierailija
5/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aikuiselta ihmiseltä eikä katkeruuden näivettämältä narsistilta. Onnea! 

Vierailija
6/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aikuiselta ihmiseltä eikä katkeruuden näivettämältä narsistilta. Onnea! 

:') Tilannetajuttomalta törpöltä myös.

Vierailija
7/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on lapseni isä, meillä oli hyviäkin aikoja ja siksi hänellä on aina paikka sydämessäni. Lapseni rakastaa isäänsä, ja sekin on kunniaksi eksälle.

Vierailija
8/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:') Tilannetajuttomalta törpöltä myös.

Tämä. Missä kunnioitus nykyistä kohtaan??

Vierailija
9/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on normaaleilla ihmisillä,jotka eivät purjehdi draamasta toiseen ja raivoa aina kaikille. Olin exän kanssa 10 vuotta, tottakai hän on tärkeä osa elämääni ja kasvutarinaani.

Ei ne exät mitenkään nollaudu aina seuraavan suhteen alussa. 

Vierailija
10/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikkien ole pakko erota vihollisina?

Vierailija
11/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska näin voi olla. Sydämessä on monta lokeroa eri ihmisille. Ja mikä parasta niitä voi saada lisää. Jos ero ei ole ollut riitaisa onko syytä miksei sydämessä voisi olla paikkaa exällekin? Vaikka sitten se pieni siellä takana.

Vierailija
12/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna jättäisin haikailemaan sen exänsä perään, ja hoivaamaan sitä paikkaa sydämessään.

Mikä on ollutta, on mennyttä. Se on elettyä elämää, eikä sitä ole tarkoitus pyyhekumilla poistaa omasta henkilöhistoriasta.

Mutta exät on exiä hyvästä syystä, eikä niitä muistoja paapota eikä haikailla. Tai sitten se juttu ei olekaan vielä prosessoitu. Mutta tuskin sinäkään haluat olla laastarina?

Vierailija
13/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nainen ja mun ex oli mun elämän rakkaus. Muistelen häntä aina lämmöllä. Mä muistelen sitä miestä vielä mummonakin. Kerron tämän myös nykyisille. Miks siitä ei saisi puhua? Sehän on hienoa jos elämässä on ollut joku niin tärkeä, kaikki ei sellaista löydä ikinä. Jos joku mies ei sitä kestä, niin joutaa mennä.

Vierailija
14/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on, varsinkin jos suhde on alkanut ns kakkosen paikalta. 

Vierailija
15/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi tuo on kuin se, että tuttuni mies huudahti entisen vaimonsa nimen kesken seksin: ihanaa "Maija". 

Tuon uuden kanssa olivat olleet jo jotain 3 vuotta ja erosta entiseen oli noin 6 vuotta. 

Vierailija
16/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Tai sitten oli hakannut ex:n niin pahasti, että tälle jäi ikuiset vammat mistä muistaa... 

Vierailija
17/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nainen ja mun ex oli mun elämän rakkaus. Muistelen häntä aina lämmöllä. Mä muistelen sitä miestä vielä mummonakin. Kerron tämän myös nykyisille. Miks siitä ei saisi puhua? Sehän on hienoa jos elämässä on ollut joku niin tärkeä, kaikki ei sellaista löydä ikinä. Jos joku mies ei sitä kestä, niin joutaa mennä.

Tuollainen käytös sopii vain leskelle. 

Vierailija
18/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän exät jonkin jäljen jättää, mutta ei siitä uusille kerrota.

Vierailija
19/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna jättäisin haikailemaan sen exänsä perään, ja hoivaamaan sitä paikkaa sydämessään.

Mikä on ollutta, on mennyttä. Se on elettyä elämää, eikä sitä ole tarkoitus pyyhekumilla poistaa omasta henkilöhistoriasta.

Mutta exät on exiä hyvästä syystä, eikä niitä muistoja paapota eikä haikailla. Tai sitten se juttu ei olekaan vielä prosessoitu. Mutta tuskin sinäkään haluat olla laastarina?

Onko kyse haikailusta vai pelkästään siitä, että exä on ollut osa hänen elämäänsä? Tärkeä ihminen jolla oli oma osansa sinä aikana kun olivat yhdessä. Miksi hänet pitäisi hävittää pois? Hänet laitetaan taka-alalle muttei hävitetä täysin. Oletko sinä niitä henkilöitä jotka hävittävät kuvat missä exä näkyy?

Vierailija
20/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä mies.

Päinvastoin. Järkevä ja kypsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi