Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että exällä pysyy aina paikka sydämessään

Vierailija
11.09.2024 |

Koska oli niin tärkeä. Onko yleistä? Ollaan oltu vuosi yhdessä.

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mutta ei sitä normaalit ihmiset kerro. 

Vierailija
22/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nainen ja mun ex oli mun elämän rakkaus. Muistelen häntä aina lämmöllä. Mä muistelen sitä miestä vielä mummonakin. Kerron tämän myös nykyisille. Miks siitä ei saisi puhua? Sehän on hienoa jos elämässä on ollut joku niin tärkeä, kaikki ei sellaista löydä ikinä. Jos joku mies ei sitä kestä, niin joutaa mennä.

Jos exäsi olisi ollut elämäsi rakkaus niin ette olisi eronneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola janottaa.

Vierailija
24/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nainen ja mun ex oli mun elämän rakkaus. Muistelen häntä aina lämmöllä. Mä muistelen sitä miestä vielä mummonakin. Kerron tämän myös nykyisille. Miks siitä ei saisi puhua? Sehän on hienoa jos elämässä on ollut joku niin tärkeä, kaikki ei sellaista löydä ikinä. Jos joku mies ei sitä kestä, niin joutaa mennä.

Niin väsynyt ja paikkansapitämätön kommentti kuin kokemattomalta teiniltä voisi odottaa.

Vierailija
25/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minun eksäni olisi elämäni rakkaus, en todellakaan olisi nykyisen mieheni kanssa.

Vierailija
26/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minun eksäni olisi elämäni rakkaus, en todellakaan olisi nykyisen mieheni kanssa.

Kenenkäs kanssa? Jos exä ei ajattelisi sinua elämänsä rakkautena?

Vierailija
27/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippunee varmasti paljon mm. siitä, kuinka kauan olivat yhdessä. Tai syntyikö tuosta parisuhteesta yhtesiä lapsi...

Joskus olin treffeillä naisen kanssa, joka aina tilaisuuden tullen, joitain kertoja ihan oma aloitreisesti haukkui ja tai puhui ikävään sävyyn ja tai vain tokaisi rumasti ex kumppanistaan.

En muista, että hän olisi koskaan sanonut kuulleni hänestä mitään myönteistä.

- Minulle tämä tai ne olivat varoitusmerkkejä tai kuten joku sanoisi red flags..

Ehkä olisin ymmärtänyt hänen exänsä dissaamisen paremnin, jos tuo suhde olisi olkut lyhyt tai jolkei siitä olisi syntynyt ensimmäitäkään lasta ja tai jos hän olisi kertonut sen olleen exän toinesta väkivaltainen tms. 

Sinkkumies

Vierailija
28/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on lapseni isä, meillä oli hyviäkin aikoja ja siksi hänellä on aina paikka sydämessäni. Lapseni rakastaa isäänsä, ja sekin on kunniaksi eksälle.

Mitä ihmettä? Kyllä minunkin exäni on lasteni isä ja tulemme oikein hyvin toimeen lasteni yhteishuoltajina. Tottakai hänellä asema meidän elämässämme on, koska on lasten isä ja täysvaltainen huoltaja, ja hyvin joustavasti hoidetaan yhteisvanhemmuutta.

En silti missään nimessä alkaisi selittää miesystävälleni, että exäni olisi jotenkin minun sydämessäni. Todellakaan. Exäni on lasteni isä, ei mikään minun rakkaani. Nykyinen mieheni on minun sydämessäni (lasten lisäksi). Todellakin tökeröä alkaa kumppanilleen selittää, että sinulla olisi sydämessäsi joku toinen mies. Kyllähän sitä nyt voi kunnioittaa vaikka ketä ja tulla hyvin toimeen jne., mutta vähän eri asia alkaa puolisolle selittää, että on joku exä sydämessä.

Vierailija
29/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se eksä voinut olla se osapuoli joka on halunnut erota.

Vierailija
30/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei ex ole kuollut. 

Vierailija
31/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannetaju puuttuu, mutta antaisin rehellisyydestä plussaa. 2/9+ Points.

Vierailija
32/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenenkäs kanssa? Jos exä ei ajattelisi sinua elämänsä rakkautena?

En kenenkään kanssa tietenkään.

Vierailija
33/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on joko hyvä tai huono asia. Joko aidosti tai nk. pakotetusti mielistyn vuoksi. Ota selvää kummasta on kyse. Jotkut osaavat oikeasti erota järkevästikin ja olla rehellisiä hyvässä sekä pahassa eivätkä haikaile kuitenkaan takaisin. Fakta pöytään.

Vierailija
34/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on lapseni isä, meillä oli hyviäkin aikoja ja siksi hänellä on aina paikka sydämessäni. Lapseni rakastaa isäänsä, ja sekin on kunniaksi eksälle.

Mitä ihmettä? Kyllä minunkin exäni on lasteni isä ja tulemme oikein hyvin toimeen lasteni yhteishuoltajina. Tottakai hänellä asema meidän elämässämme on, koska on lasten isä ja täysvaltainen huoltaja, ja hyvin joustavasti hoidetaan yhteisvanhemmuutta.

En silti missään nimessä alkaisi selittää miesystävälleni, että exäni olisi jotenkin minun sydämessäni. Todellakaan. Exäni on lasteni isä, ei mikään minun rakkaani. Nykyinen mieheni on minun sydämessäni (lasten lisäksi). Todellakin tökeröä alkaa kumppanilleen selittää, että sinulla olisi sydämessäsi joku toinen mies. Kyllähän sitä nyt voi kunnioittaa vaikka ketä ja tulla hyvin toimeen jne., mutta vähän eri asia alkaa puolisolle selittää, että on

Tämä! Ihme lässytystä useammalta ja plussapeukkuja kommenteille jotka kertoo jostain exän paikasta sydämessä.

Silloin ymmärtäisin ehkä tuollaisen sanonnan jos ap ois ollut jotenkin todella mustasukkainen exästä ja miehen eletystä elämästä. Mutta ihan noin vaan ilmoitettuna en ymmärrä. 

Vierailija
35/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En silti missään nimessä alkaisi selittää miesystävälleni, että exäni olisi jotenkin minun sydämessäni. Todellakaan. Exäni on lasteni isä, ei mikään minun rakkaani. Nykyinen mieheni on minun sydämessäni (lasten lisäksi). Todellakin tökeröä alkaa kumppanilleen selittää, että sinulla olisi sydämessäsi joku toinen mies. Kyllähän sitä nyt voi kunnioittaa vaikka ketä ja tulla hyvin toimeen jne., mutta vähän eri asia alkaa puolisolle selittää, että on

Ex-kumppani ei ole kuka tahansa ihminen. Hän on lastesi isä. Te olitte joskus rakastavaiset. Siitä ei voi pyyhkiä pois.

On teeskentelyä väittää, että kyseessä on yhdentekevä ihminen. On hölmöä hävetä aiempaa parisuhdettaan ja elää kuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan. 

Vierailija
36/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aikuiselta ihmiseltä eikä katkeruuden näivettämältä narsistilta. Onnea! 

:') Tilannetajuttomalta törpöltä myös.

Yksi lause isosta kontekstista?

Ja kokonaisuus menee näin:

Olen nyt sinun kanssa ja rakastan vain sinua. Ei minulla ole enää tunteita exää kohtaan. meillä oli ihan hyvä suhde, joka loppui, kun se tuli tiensä päähän. Ei me mitään vihamiehiä haluta olla, voidaan olla hyvissä väleissä ja vaihtaa vaikka kuulumisia. Hän oli elämäni nainen 10 vuotta ja onhan meillä yhteinen menneisyys. Hänellä on aina paikka sydämessäni, ja välitän hänestä ystävänä. Mustasukkaisuuteen ei kuitenkaan ole mitään syytä.

Vierailija
37/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on tuollainen ex-mies. rakastan häntä vieläkin, vaikka erostamme on jo aikaa ja molemmat jo uusissa suhteissa. Meillä vain oli jotain erikoista, jota itse kuvailisin sielullisella rakkaudella. Muuten emme sitten soveltuneet pariksi emmekä saaneet parisuhdetta toimimaan. Ihan aina hän tulee olemaan sydämessäni hyvn positiivisessa lokerossa ja minä hänen. Samalla molemmat tiedämme ettei meistä pariskuntaa tule.  Se on jonkinlaista sielullista rakkautta, joka ei tässä elämässä ainakaan tule täyttymään ja molemmille meille se on ok.

olemme molemmat uusissa suhteissa ja omaa kumppaniani rakastan myös täydesti ja hän on minulle sopiva nimenomaan elämänkumppaniksi.

Vierailija
38/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se, että jollakin on paikka sydämessäni, tarkoita automaattisesti sitä että olen vieläkin rakastunut ja haluan olla hänen kanssaan.

Vierailija
39/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on joko hyvä tai huono asia. Joko aidosti tai nk. pakotetusti mielistyn vuoksi. Ota selvää kummasta on kyse. Jotkut osaavat oikeasti erota järkevästikin ja olla rehellisiä hyvässä sekä pahassa eivätkä haikaile kuitenkaan takaisin. Fakta pöytään.

*mielistelyn vuoksi

Vierailija
40/127 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ellei ex ole kuollut. 

Silloin kyseessä ei ole ex, vaan edesmennyt kumppani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi