Mies sanoi että exällä pysyy aina paikka sydämessään
Koska oli niin tärkeä. Onko yleistä? Ollaan oltu vuosi yhdessä.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä exää voi aina sillointällöin pamputtaa
Joo, näin mullekin mies väitti..ja siitä tuli sillä hetkellä mulle ex. Ja ilman pamputusoikeutta.
Toki lasten isä on jollain tapaa tärkeä ihminen, vaikka ero oli rankka. Oli meillä hyviäkin aikoja ja niitä on joskus kiva muistella. En minä häntä silti takaisin kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Toki lasten isä on jollain tapaa tärkeä ihminen, vaikka ero oli rankka. Oli meillä hyviäkin aikoja ja niitä on joskus kiva muistella. En minä häntä silti takaisin kaipaa
Muisteletko ääneen nykyisellesi?
No, ajatelkaapa asiaa nykyisen kannalta, varsinkin suhteen alkuvaiheessa. Kyllä taitaa sydän jysähtää pari ylimääräistä kertaa, kun rakastunut kuulee tuon lauseen. Useinhan se todellakin tarkoittaa haikailua, tapailua, vertailua ja toisen kakkoseksi jäämistä, joskus kaikessa. Kukapa haluaisi moista kuulla.
Tietenkin on ihmisiä, joille kaikki ovat "tasavertaisia", toinen ei eroa mitenkään toisesta, mutta on myös ihmisiä, joille rakastettu on se ykkönen. hienointa olisi tietenkin, jos samanlaiset löytäisivät toisensa. Säästyttäisiin monelta murheelta ja epäilykseltä, huolelta ja harmilta.
Ihmeellistä vastakkainasettelua täällä. Joko ex on tärkeä ja ei voi mitenkään olla niin, että on yhdentekevä tai sitten se joka sanoo yhdentekeväksi tuhoaa myös kaikki kuvat ja häpeää liittoaan.
Rakkauden vastakohta ei ole viha. Rakkauden vastakohta on välinpitämättömyys. Kun exän ajattelu ei nostata rakkautta, mutta ei myöskään vihaa, vaan häneen voi suhtautua täysin neutraalisti, on päässyt yli. -Määritelmä ei ole omani, vaan on napattu jostain erokirjasta. Osuva.
Haluaisin uskoa, että en ole ainut joka voi sanoa, että exällä ei ole erityistä paikkaa sydämessä, mutta kuitenkin toivon hänelle hyvää, kuten kaikille muillekin. Etten ole ainoa, joka sovussa mahtuu samoihin lasten ja kavereiden juhliin uudet puolisot mukana ja voi kohteliaasti vaihtaa muutaman sanan, vaikka ei oikeasti ne kuulumiset niin kauheasti kiinnosta, että niitä muuten kyselisi. Etten ole ainoa, joka voi laittaa lasten asioissa viestin ja saa siihen asiallisen vastauksen ja silti ei jää lätisemään kaikkea muuta eikä varsinkaan ala neuvomaan miten toisessa kodissa pitää toimia.
Miksi tuo pitää kertoa? Että ihan oikein selventää, että ex on mun sydämessä. Toihan on ilkeää.
Miettisin sinuna koko suhdetta ja miehen luonnetta kunnolla. Ja puhuisin suoraan miehelle miltä tuntuu.
Olen ollut suhteessa, jossa oli samantyylistä käytöstä. Puhuin asiasta rauhallisesti ja se auttoi hetken. Mutta lopulta oli selvää, että mies haikaili exän perään ja lisäksi tosiaan halusi tehdä minut epävarmaksi, varmaan ajatteli että rupean roikkumaan hänessä ja olen epätoivoinen. Lopetin suhteen.
Exät on ongelma. Niiden takia voi tulla ero.