Alkaisitko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla ollut paljon seksikumppaneita?
Uskotko, että paljon kokenut ja usean henkilön kanssa seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen?
Kommentit (255)
En.
Ellei miehellä ole itsellään jotain aisurifantasioita, niin mies ei halua itselleen naista jonka kanssa ei voi kulkea kadulla ilman että jokainen vastaantulija on käynyt panemassa sitä.
Mulla ehti olemaan hieman vajaa 50 sammakkoa polun varrella ennnenkuin kohtasin sen oikean. 25 vuotta oltu yhdessä enkä haikaile entisiä.
Vierailija kirjoitti:
"Tarkoitan, että eihän mikään takaa sitä, että vaikka mies tai nainen olsi ollut yli 100 kertaa harrastanut seksiä eri seksikumppanin kanssa osasi tai edes haluaisi ossta ottaa toista huomioon vaan toistasii omaa toimintaansa enemmän ja vähemmän tietoisesti hakien lähinnä omaa nautintoa. Tai pitäen seksiä lähinnä vain suorituksena takon tai tekoina, joka onnistuu tai epäonnistuu enempi sattumasta kuin siitä, että haluaako hän edes yrittää tuottaa nautintoa ja iloa toiselle vai ei. "
Tästä olen ihan samaa mieltä. Ei pelkällä kassien tyhjentämisellä mitään opi vaikka sitä tekisi joka päivä vaan kyllä siinä pitää pohjalta löytyä aitoa kiinnostusta toiseen ihmiseen ja itsensä kehittämiseen. Eikä kaikkia edes kiinnosta - miehistä tunnistan koko joukon sellaisia joille se akti on lähinnä vaan suoritus ja nainen lähinnä objekti siinä mukana. Naisilla ehkä on vähän päinvastaista ongelmaa useammin etttä ollaan ujoja ja passiivis
Ja samahan se on ihmisten välisessä vuorovaikutuksessa muutenkin - helppoheikit, pleijerit sun muut etsivät nyrkkisääntöjä ja onelinereitäa jotka toimivat "riittävän moneen" että saavat tuotteensa ja itsensä myytyä ilman että ovat oikeasti kovinkaan kiinnostuneita siitä toisesta ihmisestä. Syvempää yhteyttä etsivät ja löytävät ovat ihan toisia ihmisiä ja aidosti kiinnostuneita toisesta ihan ainutlaatuisena ihmisenä eikä vain maalitauluna.
En missään tapauksessa. Ja olen mies. Jokainen seksikumppani vie naiselta jotain. Hän kuluu henkisesti. Jokainen seksikumppani tuo miehelle jotain, mies saa pääomaa.
Ei ole mukava ajatus miettiä jonkun toisen miehen kullia naisessani likoamassa ja nainen miehen alla voihkimassa.
Olen parisuhteessa sellaisen kanssa. Tottakai hän pystyy olemaan uskollinen. Ei ole tyytymistä.
Alkaisin.
Meillä on niin päin että vaimo oli nuori tyttö muutaman Jonnen kanssa ollut. Itselläni on ollut aivan uskomattoman paljon seksiä todella monen, monen, monen naisen kanssa. Itselläni oli ollut vain yksi aiempi suhde. No kuitenkin tapasimme, puhuimme seksistä ja oikeastaan vain seksistä ekat treffit. Sen jälkeen naimme lähes kaiken vapaa-ajan mitä meillä yhdessä oli. Nyt oltu naimisissa 10v, lapsia on. Seksi elämä on edelleen hyvää, avioliitto on mennyt todella hienosti. En ole pettänyt (vaikka tilaisuuksia on ollut paljon). Enkä usko että hänkään on. Pointti että aiemmin silloin suhde ei sopinut elämääni ja sitten kun se sopi niin ei ole ollut mitään ongelmia ainakaan siitä että tiedän mitä sängyssä pitää tehdä ja sen mistä oma vaimo pitää.
- Kuldeep
En kyllä mielellään alkaisi. Olisi liian erilaiset arvot.
Ihmettelen näitä muutamia kommentteja, että "en haluis sellasta jolla on ollut vain muutama, ois varmasti huono panemaan." Mä oon ollut parisuhteessa nyt 13 vuotta ja edelleen monta kertaa viikossa seksiä, niin eiköhän hyvän seksielämän omaavassa suhteessa tule keskimäärin enemmän sitä kokemusta kuin sinkkuna tai lyhyissä suhteissa :D Tai aikamoinen jakorasia saa olla, jos vaikka irtosuhteilla pääsee samaan kokemusmäärään.
Vierailija kirjoitti:
"Tarkoitan, että eihän mikään takaa sitä, että vaikka mies tai nainen olsi ollut yli 100 kertaa harrastanut seksiä eri seksikumppanin kanssa osasi tai edes haluaisi ossta ottaa toista huomioon vaan toistasii omaa toimintaansa enemmän ja vähemmän tietoisesti hakien lähinnä omaa nautintoa. Tai pitäen seksiä lähinnä vain suorituksena takon tai tekoina, joka onnistuu tai epäonnistuu enempi sattumasta kuin siitä, että haluaako hän edes yrittää tuottaa nautintoa ja iloa toiselle vai ei. "
Tästä olen ihan samaa mieltä. Ei pelkällä kassien tyhjentämisellä mitään opi vaikka sitä tekisi joka päivä vaan kyllä siinä pitää pohjalta löytyä aitoa kiinnostusta toiseen ihmiseen ja itsensä kehittämiseen. Eikä kaikkia edes kiinnosta - miehistä tunnistan koko joukon sellaisia joille se akti on lähinnä vaan suoritus ja nainen lähinnä objekti siinä mukana. Naisilla ehkä on vähän päinvastaista ongelmaa useammin etttä ollaan ujoja ja passiivis
Samaa mieltä. Olen jopa taipuvainen ajattelemaan, että jos kumppani on vaihtunut tiuhaan tahtiin, kertoo se lähinnä siitä ettei kukaan ole halunnut jäädä.
Ei aavistustakaan miten monta "säätöä" kumppaneillani on ollut. Eihän se nyt herranjumala minulle kuulu, joku raja sentään.
Mistä ihmeestä saisit tietää määrän? Usean kanssa ollut tuskin kertoo totuutta.
Mikä on paljon?
Mutta juu kyllä. En koskaan ole tiennyt kumppaneodeni tarkkaa seksikumppaneiden määrää.
AP kuule.... kenellä tahansa on paljon seksisuhteita sinuun verrattuna.
En halua miestä, jolla on ollut paljon seksikumppaneita, yök.
Vierailija kirjoitti:
En ala parisuhteeseen enää kenenkään kanssa.
On paljon mielenkiintoisia harrastuksia.
En halua valehtelevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kai oletetaan, ettei parisuhteessa valehdella tällaisista asioista. Lisäksi viimeistään siinä vaiheessa kun aletaan viettää aikaa kavereiden kanssa, joltakulta lipsahtaa jotain. Yleensä nämä paljastuvat kyllä.
Alkaisin. Todennäköisesti pitää seksistä ja osaa tehdä sängyssä muutakin kuin näytellä kuollutta, joka on yleisin leikki sängyssä...
En seurustele tiettyjen ammattien miesten kanssa, niillä naisia riittää.
En halua miestä, jolla on ollut paljon naisia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on iso ongelma. Totuutta on mahdotonta saada. Mutta jos itse tuo painokkaasti esiin, että itse harrastan seksiä vain seurustelusuhteessa ja en hyväksy irtosuhteita lainkaan, niin toisen reaktiosta pääsee yleensä päättelemään paljon. Jos jonkun kielteinen reaktio joutuisikin siitä, että he pitävät minua tiukkapipoisena, ei sekään haittaa. Sehän on totuus ja minä en voi olla kenenkään kanssa, jolla on toisenlaiset arvot. Hankalaa silti, kun olen myös ateisti, eikä tämä konservatiivisuus liity lainkaan uskontoon.
Tästä olen ihan samaa mieltä. Ei pelkällä kassien tyhjentämisellä mitään opi vaikka sitä tekisi joka päivä vaan kyllä siinä pitää pohjalta löytyä aitoa kiinnostusta toiseen ihmiseen ja itsensä kehittämiseen. Eikä kaikkia edes kiinnosta - miehistä tunnistan koko joukon sellaisia joille se akti on lähinnä vaan suoritus ja nainen lähinnä objekti siinä mukana. Naisilla ehkä on vähän päinvastaista ongelmaa useammin etttä ollaan ujoja ja passiivisia ja odotetaan että siltä mieheltä löytyy ne hokkuspokkustemput naisenkin nautintoon. Kumpikaan lähestymistapa ei ole kovin hedelmällinen kasvualusta nautittavalle, molempia tyydyttävälle seksille.