Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla ollut paljon seksikumppaneita?

Vierailija
05.09.2024 |

Uskotko, että paljon kokenut ja usean henkilön kanssa seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen?

Kommentit (255)

Vierailija
181/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen aseksuaali. Se, että seksikumppanit vaihtuu tiuhaan tarkoittaa yleensä sitä, että myös seksiä harrastetaan paljon ja/tai vaihtuvien kumppanien kanssa. En jaksaisi sellaista seksikeskeisyyttä elämässäni.

Vierailija
182/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen (kokemuksen  runsaan määrän)mukamas näkee? 

Ei mistään, paitsi ettei ihmisellä mene paskat housuun pelkästä seksin ajattelemisesta kuten ap:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä saisit tietää määrän? Usean kanssa ollut tuskin kertoo totuutta. 

Yleensä kai oletetaan, ettei parisuhteessa valehdella tällaisista asioista. Lisäksi viimeistään siinä vaiheessa kun aletaan viettää aikaa kavereiden kanssa, joltakulta lipsahtaa jotain. Yleensä nämä paljastuvat kyllä. 

Mitä ne kaverit paljastaa? Ja toisekseen mistä joku kaveri tietää niiden seksikumppaneiden määrän?

Vierailija
184/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen niin, että jos on ollut useampia, niin ehkä sitten tietää paremmin, mitä tehdä. Eli juu, kyllä alkaisin olemaan.

Vierailija
185/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kai oletetaan, ettei parisuhteessa valehdella tällaisista asioista. Lisäksi viimeistään siinä vaiheessa kun aletaan viettää aikaa kavereiden kanssa, joltakulta lipsahtaa jotain. Yleensä nämä paljastuvat kyllä. 

Huoh! Lipsahtaa jotain... lipsahteleleeko teiltä useinkin kavereidenne seksiasiat? Mitä muita sammakoita suustanne pääsee. Vaikea kuvitella, että vain möläyttelisin ystäväni intiimejä asioita. 

Vierailija
186/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään, paitsi ettei ihmisellä mene paskat housuun pelkästä seksin ajattelemisesta kuten ap:llä.

Ammatista ja onko komea.

Vierailija
187/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammatista ja onko komea.

Ja itsevarmoilla on yleensä ollut paljon seksikumppaneita ja osa käy paljon baareissa niin tietää, että naisia on ollut paljon.

Vierailija
188/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nopeasti seurustelu loppuisi jos huomaisin että kaveripiiri juoruilee muiden seksisuhteista.

Vierailija
189/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne kaverit paljastaa? Ja toisekseen mistä joku kaveri tietää niiden seksikumppaneiden määrän?

Samaa mietin mä, että mistä ne kaverit tietää niiden seksikumppaneiden määrän. En mä ole omien kumppaneiden määrää kertonut muuta kuin netissä anonyymisti. 

N45

Vierailija
190/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska todennäköisesti mieltymykset eivät kohtaisi sillä saralla. 

Vierailija
191/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin. Ei se välttämättä tee ihmistä huonommaksi. Prostituoidun kanssa en alkaisi, en entisen enkä nykyisen prostituoidun.

Mä olen ollut 19 eri naisen kanssa. Ei ongelmaa sitoutua. En mä kyllä sille kumppanille kerro monenko kanssa olen ollut

Mun mies kertoi. En nähnyt siinä ongelmaa. Hävetti vaan että itse ollut vaan 3 eri tyypin kanssa.  Itse halusi naimisiin ja helppoa kun kumpakaan ei mustis

Vierailija
192/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanien määrällä ei sinällään ole mitään väliä, vaan ihmisellä ja persoonalla. Mutta siltikään en usko, että minulla olisi mitään yhteistä miehen kanssa, joka on harrastanut paljon irtosuhteita. Elämänkatsomus ja arvot olisivat liian kaukana toisistaan. En usko myöskään, että tuollainen mies koskaan vakiintuu tai ainakaan pysyy kokonaan uskollisena. Olen Keski-ikäinen ja kumppanit yhden käden sormilla laskettavissa, kaikki pitkiä suhteita. 

Vierailija
193/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni rehelliset yhden yön jutut eivät ole niin epäilyttäviä kuin useat lyhyeksi jääneet tapailut. Yhden yön jutussa molemmille on yleensä selvää missä mennään, mutta lyhyet tapaillut kertovat, että tyypissä on jotain hämärää. Henkilö saattaa pyörittää kumppaneita vain itsetuntoa nostaakseen, kunnes kyllästyy, tai homma loppuu jonkinasteiseen muuhun sekoiluun, kuten liialliseen mustasukkaisuuteen, ahdistavaan käytökseen tai päihteiden käyttöön. 

Vierailija
194/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin. Ei se välttämättä tee ihmistä huonommaksi. Prostituoidun kanssa en alkaisi, en entisen enkä nykyisen prostituoidun.

Mä olen ollut 19 eri naisen kanssa. Ei ongelmaa sitoutua. En mä kyllä sille kumppanille kerro monenko kanssa olen ollut

Mun mies kertoi. En nähnyt siinä ongelmaa. Hävetti vaan että itse ollut vaan 3 eri tyypin kanssa.  Itse halusi naimisiin ja helppoa kun kumpakaan ei mustis

Miehen kirjoitus.

Vierailija
195/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa. Ja olen mies. Jokainen seksikumppani vie naiselta jotain. Hän kuluu henkisesti. Jokainen seksikumppani tuo miehelle jotain, mies saa pääomaa. 

Ei ole mukava ajatus miettiä jonkun toisen miehen kullia naisessani likoamassa ja nainen miehen alla voihkimassa. 

Mielestäni on hyvin outoa ajatella kumppanin tai ylipäätään kenenkään entisiä seksikokemuksia kuvaamallasi tavalla. 

Vierailija
196/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako paljon irtosuhteita harrastava ihminen tuottaa nautintoa toiselle, oppia aidosti tuntemaan kumppaninsa ja arvostaako tätä ihmisenä? Epäilen että ei, koska moni ei muista edes näiden kumppaniensa nimiä.

Yleensäkin (humalassa) harrastetut yhden illan jutut kertovat sen verran ihmisen persoonasta ja moraalista että miksi ihmeessä kukaan itseään kunnioittava ihminen alkaisi vakavaan parisuhteeseen sellaisia harrastaneen henkilön kanssa?

Vierailija
197/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä elämäni rakkauden seksikumppaneiden määrää, eikä hän tiedä minun. Olemme toistemme tärkeimmät ihmiset, eikä niillä muilla ole meidän kanssa mitään tekemistä. 

Vierailija
198/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako paljon irtosuhteita harrastava ihminen tuottaa nautintoa toiselle, oppia aidosti tuntemaan kumppaninsa ja arvostaako tätä ihmisenä? Epäilen että ei, koska moni ei muista edes näiden kumppaniensa nimiä.

Yleensäkin (humalassa) harrastetut yhden illan jutut kertovat sen verran ihmisen persoonasta ja moraalista että miksi ihmeessä kukaan itseään kunnioittava ihminen alkaisi vakavaan parisuhteeseen sellaisia harrastaneen henkilön kanssa?

Miten noihin saa vastauksen jos ei uskalla edes kokeilla?

Mutta juu kyllä ainakin minä nautin parisuhteessani seksistä vaikka molemmilla on kumppaneita ollut aikaisemmin. Sitä en tiedä paljonko niitä puolisollani on ollut.

Jos ja kun seksiin suhtautuu hyvin tiukkapipoisesti en oikein ymmärrä miten siitä pystyy nauttimaan.

Vierailija
199/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Ihmiset on usein sellaisia kulutushyödykkeitä tällaisille ihmisille, eikä mulla ole halua olla yksi silmukka piiiitkässä langassa. Jos oisin seksiaddikti, niin en kai silloin välittäisi.

Mutta eiköhän kaikille löydy omansa. Paljon partnereita omaamat nauttivat toisista samanlaisista paljon nssineista,  vertailevat kokemuksiaan ja tekniikoita. Pappana ja mummuna on sitten paljon muistettavaa, jos muistaa.

Vierailija
200/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni rehelliset yhden yön jutut eivät ole niin epäilyttäviä kuin useat lyhyeksi jääneet tapailut. Yhden yön jutussa molemmille on yleensä selvää missä mennään, mutta lyhyet tapaillut kertovat, että tyypissä on jotain hämärää. Henkilö saattaa pyörittää kumppaneita vain itsetuntoa nostaakseen, kunnes kyllästyy, tai homma loppuu jonkinasteiseen muuhun sekoiluun, kuten liialliseen mustasukkaisuuteen, ahdistavaan käytökseen tai päihteiden käyttöön. 

No olipahan taas oletuksia. Ei ole mitään hämärää jos on lyhyitä tapailuja. Siinä on vain huomattu, että ei tämä toimikaan ja lähdetty eri suuntiin. Ei yhtään mitään sen kummallisempaa. Ei ole kyse mistään itsetunnon kohottamisesta. 

N45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän