Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla ollut paljon seksikumppaneita?

Vierailija
05.09.2024 |

Uskotko, että paljon kokenut ja usean henkilön kanssa seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen?

Kommentit (255)

Vierailija
121/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka varastaa naisilta on alinta kastia. Miehellä kuuluu olla omat rahat ettei tarvi varastaa mistään viimeksi lapsiltaan tai naisilta. 

Vierailija
122/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan ap naisten tyhmittelyä ja huorittelua täällä. Ei ole meidän vika että pilasit sitoutumiskykysi liiallisella nussimisella ympäriinsä 💋

Mistä sä nyt tuon huorittelun vedit tähän? Keksit omasta päästäsi, koska olet v*tun tyhmä. :)

Osaako ap muita ilmaisuja kuin v i t u n tyhmän? Taidat olla todella nuori tai sitten se amis jäi aikanaan kohdallasi kesken. Ja kyllä, sinä olet huo ritellut täällä, kiistä vaan mutta kyllä me sinunkaltaiset sovinistihuoripukit tiedetään

Servasit juuri itse itsesi, v*tun misogynisti fe-makkovalas :

Hmm, ensin olin vain tyhmä ja nyt jo misogynistife makkovalas 😅 naisvihaajahan se siellä, ja lisäksi heikolla impulssikontrollilla 💋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spermaa ja munasoluja voidaan pakastaa joten tehkää niin. Sitten sterilaatioon. Elämä on mukavaa. 

Vierailija
124/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin näitä arabimiehiä sitten lähiöissä nähty mitä ne tekee ja joku vaimo asunnossa myynnissä huivi päässä ihmiskauppaa. 

Vierailija
125/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan puhtaasta utelaisuudesta uskotko ja kuvitteletko oikeasti, että naiset olsivat sinun mielestäsi, olsiko oikea sana perustaltaan niin samanlaisia, että oikeasti joitain "tapoja" tai "keinoja" , jotka hallitsemalla ja osaamalla meis (tai miksiei vaikka toinen nainenkin) voisi tuottaa varmuudella iloa ja nautintoa, jos vain tällaiseen minusta perin intiimiin hetkeen tarjoutusii mahdollsiuus ja tilaisuus? - Itse näet epäilen, että sellaista ei ole. -"

En ole tuo jolta kysyit, mutta vastaan täältä sivusta että en itse näe tuota niin kovin mustavalkoisena asiana. Ehkä niin että monet naiset tykkäävät tietyistä asioista, toisista taas pitää vaan harva. Kahta samanlaista naista ei sinänsä ole ja koskaan ei voi olla varma siitä mikä toimii kenellekin eli ei mitään hokkuspokkustemppuja ole jonka kokemuksen myötä oppisi ja joka ihan jokaiselle toimisi.

Ne tärkeimmät jutut mitkä kokemuksen myötä karttuu liittyy kuitenkin siihen toisen ihmisen kohtaamiseen. Ensinnä siihen että oppii paremmin lukemaan ihmisiä niin löytyy ne juuri ko ihmiselle sopivat jututkit paremmin. Ja sitten toinen tärkeä taito mikä kehittyy on sellainen tietynlainen toisen aidon kohtaamisen taito, että pystyy luomaan siitä tilanteesta mahdollisimman luonnollisen ja turvallisen oloisen niin naiset uskaltavat myös itse olla paremmin omia itsejään, mikä on lopulta molemmin puolin hyvän seksin kannalta minusta kaiken A ja O.

Vierailija
126/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin ja sitä ennen minua on ollut niin ei merkkaa yhtään mitään.

Vierailija
127/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ikinä ole kysynyt ydeltäkään mieheltä paljonko heillä on ollut seksikumppaneita!

Joku on kertonut itse, mm. sellainen jolla ei ollut ollenkaan kokemusta naisista.

Itseni ei ole  edes kiinnostanut eikä kukaan ole minulta kysynyt.  En olisi siihen edes vastaanut sillä jos en kelpaa minuna ja sellaisena kuin on niin painukoot  hiiteen.

Vierailija
128/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ihan puhtaasta utelaisuudesta uskotko ja kuvitteletko oikeasti, että naiset olsivat sinun mielestäsi, olsiko oikea sana perustaltaan niin samanlaisia, että oikeasti joitain "tapoja" tai "keinoja" , jotka hallitsemalla ja osaamalla meis (tai miksiei vaikka toinen nainenkin) voisi tuottaa varmuudella iloa ja nautintoa, jos vain tällaiseen minusta perin intiimiin hetkeen tarjoutusii mahdollsiuus ja tilaisuus? - Itse näet epäilen, että sellaista ei ole. -"

En ole tuo jolta kysyit, mutta vastaan täältä sivusta että en itse näe tuota niin kovin mustavalkoisena asiana. Ehkä niin että monet naiset tykkäävät tietyistä asioista, toisista taas pitää vaan harva. Kahta samanlaista naista ei sinänsä ole ja koskaan ei voi olla varma siitä mikä toimii kenellekin eli ei mitään hokkuspokkustemppuja ole jonka kokemuksen myötä oppisi ja joka ihan jokaiselle toimisi.

Ne tärkeimmät jutut mitkä kokemuksen myötä karttuu liittyy kuitenkin siihen toisen i

Ja lisään tuohon ekaan kappaleeseen että monihan ei välttämättä tiedä itsekään mikä (kaikki) toimii joten silloin siitä on apua että repepertuaaria löytyy, tulee joskus iloisia yllätyksiä puolin ja toisin :)

Vierailija
129/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap esittää teorian että nainen menee rikki irtoseksistä. Ap itse harrastanut paljon irtoseksiä. Eikös ap:n oman logiikan mukaan hän ole itse pahantekijä ja rikollinen kun on tiennyt rikkovansa naisia ja silti mennyt näiden kanssa sänkyyn?

Ps.kaikki naiset eivät mene rikki irtoseksistä, te miehet vain uskotte niin

Ap on pelkkä klassinen naisvihaaja, joka ei itse kelpaa parisuhteeseen. Tätä kostaa sitten aaveella haukkumalla naisia. Näin se menee

Vierailija
130/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti se ei todella lisää viehättävyyttä.

Mutta yksi pitkä, yksi parhaimmista!, suhteista oli kunnon pwlimuehen kanssa, joka todella rakastui minuun ihan totaalisesti. Se muutti koko hänen elämän. Hän lopetti alkoholin ja yökerhot kokonaan, aloitti terapian ja itki usein ettei ole koskaan ymmärtänyt mitä parisuhde voi olla.

Oltiin pitkään ja suhde oli hyvin puhutteleva.

Erokin oli kunniakas.

Vierailija
131/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin alkaa. Ei minua kiinnosta kumppanini seksihistoria eikä kenenkään seksihistoria määrittele, onko hän sopiva parisuhteeseen. Eri asia jos olisi esim parittanut toista ym

Vierailija
132/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap esittää teorian että nainen menee rikki irtoseksistä. Ap itse harrastanut paljon irtoseksiä. Eikös ap:n oman logiikan mukaan hän ole itse pahantekijä ja rikollinen kun on tiennyt rikkovansa naisia ja silti mennyt näiden kanssa sänkyyn?

Ap on pelkkä klassinen naisvihaaja, joka ei itse kelpaa parisuhteeseen. Tätä kostaa sitten aaveella haukkumalla naisia. Näin se menee

Naiset ovat kaiken vihan ansainneet.

Vierailija
133/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin. Se mitä tekee sinkkuna ei kerro mitään siitä millainen on suhteessa.

Vierailija
134/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:sta poiketen olen itse päinvastainen. 

Minulla on ollut yli 100 kumppania ja kolme pitkää suhdetta. Ikinä en ole pettänyt ja olen itse asiassa hyvin sitoutumishaluinen. Sinkkuna oleminen on niin eri juttu, kun parisuhde, eikä minulla ole mitään "saalistusviettiä" tai tarvetta saada huomiota muualta kun olen suhteessa. 

Se, vaikuttaisiko minuun, että kumppanilla olisi noin paljon kumppaneita, niin kyselisin kyllä motiiveja asialle ja sitä, miten niitä on kertynyt. Sama myös toisin päin, jos olisi kovin vähän, niin harmittaako se ihmistä tai mitä siitä ajattelee. Minua ei siis kiinnosta ihmisten entisten sänkykumppanien määrä, vaan ihminen sen takana. 

Yhtä exääni minun lukumääräni selkästi hiersi, muut eivät ole asiaa sen koommin kommentoineet. 

Vierailija
135/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Logiikka ei taida olla ap:n vahvinta aluetta

Vierailija
136/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kaiken vihan ansainneet.

T. Inkkuli

Vierailija
137/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Logiikka ei taida olla ap:n vahvinta aluetta

Menes voimaantumaan gangbang bileisiin.

Vierailija
138/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mix ei, izekin olen ollut nuorena kova jörnimään, niin kuin Donner.

Vierailija
139/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu. Jos ne kumppanit on jotain randomeja joihin en todennäköisesti törmää koko ajan, niin miksi.

Jos ne edelliset kumppanit koostuu omasta kaveri ja perhepiiristä tai vaikka omista työkavereista/ asiakkaista, joita näkee päivittäin niin en.

Tarkennuksena vielä, että jos on kiertänyt koko kaveripiirini läpi ensin, niin ei kyllä kiinnosta. Jos ollut jonkun kanssa ja ei olekkaan toiminut, niin voisin harkita.

Vierailija
140/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tärkeimmät jutut mitkä kokemuksen myötä karttuu liittyy kuitenkin siihen toisen i

Kiitos sinullekin. Mitä kirjoitit kuullosti paljossa järkevätä. - Toisaalta sitä voinee kritisoida myös hyvin optimistisena. Tarkoitan, että eihän mikään takaa sitä, että vaikka mies tai nainen olsi ollut yli 100 kertaa harrastanut seksiä eri seksikumppanin kanssa osasi tai edes haluaisi ossta ottaa toista huomioon vaan toistasii omaa toimintaansa enemmän ja vähemmän tietoisesti hakien lähinnä omaa nautintoa. Tai pitäen seksiä lähinnä vain suorituksena takon tai tekoina, joka onnistuu tai epäonnistuu enempi sattumasta kuin siitä, että haluaako hän edes yrittää tuottaa nautintoa ja iloa toiselle vai ei. 

Tai ainakin itse -nyt kolmatta kertaa tähämn keskusteluun osallsituvana- vähemmän kokeneena miehenä koen omaksi vahvuudeksin sen, että olen seksin suhteen avoin ja halukas oppimaan ja halukas saada tuntemaan toista tai tosia avoimesti ilman, että seksistä osli ainakaan muodostunut rutiinia. Vaikka saattaa olla, että tiedostamattanikin tosiat tai toimin tietyllä tai tietyillä tavoin. Mutta toista kohtaan ainakin yritän olla avoin ja luottaa että tilanne etenee omalla painollaan ja yrittämällä aistia ja tunnustella ja jopa uskaltautua tosielta kysymäänkin saavutan ehkä aikaa myöten toisen kanssa nautinnollsiempaa seksiä.

Niinpä  naisella tulsi olla enempi kärsivällisyyttä ja malttia kanssani kuin jonkun sellaisen seksikumppanin, joka  osasoi ja haluausi käyttää omaa kokemustaan hyväksi niin, että haluaa sen mahdollsitamana antaa naiselle nautintoa. - Vähän samaan tapaan kuin tanssissa kyllä siinäkin varmasti kokeneempi tanssija osaa ottaa huomioon nopeammin toisen virhe askeleet kuin sellainen partneri, joka hakee osaksi vielä omiaki askeleitaan.

Jos toinen sitten kokee, että ei halua jatkaa yhdessä kanssani kun seksi ei toimi, niin tiedän ainakin yrittäneeni tuottaa hänelle iloa ja nautintoa, koska vähisen kokemukseni perusteella tiedän sen itsestäni, että lähes poikkeusketta kun itselleni on tullut tunne, että toinen nauttii ja iloitsee, niin olen saanut tai voinut nauttia itsekin samalla hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi