Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla ollut paljon seksikumppaneita?

Vierailija
05.09.2024 |

Uskotko, että paljon kokenut ja usean henkilön kanssa seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen?

Kommentit (255)

Vierailija
141/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse odotan avioliittoon, joten epäilen, että sellainen mies jolla on ollut paljon kumppaneita tuskin haluaisi odottaa avioon ja sitoutua (tai "tyytyä", en halua että kukaa tyytyy minuun vaan, että haluaa ja valitsee minut) loppuiäkseen. Toki mahdollista, mutta epätodennäköstä(?).

Vierailija
142/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä kumppaneita on ollut muutama kymmenen, niin en näe sitä ylitsepääsemättömänä ongelmana. 

Jos niitä kumppaneita on ollut yli 100, niin se olisi kyllä jo täysi deal breaker. En edes harkitsisi vakavaa suhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on ollut useita kymmeniä kumppaneita, mutta olen ollut kolmesti vakavassa suhteessa. Huomaan, että suhteet eivät ole minua varten, ja suhteissa ollessani kaipaan säätöä ja lyhyempiä seksisuhteita. Olen koukussa siihen "metsästysviettiin".

-AP

Avoin suhde voisi toimia sinulle?

Vierailija
144/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain seksisuhteeseen. Ei sellaisesta ole vaimoksi.

Vierailija
145/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi puolisoksi myöskään ihmistä joka on syönyt koko elämänsä aikana vain yhtä ruokaa.

Vierailija
146/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suurempi riski muun muassa eri hpv-kantojen tarttumiselle. En oikein käsitä, miksi itse olisin raakannut seksikumppanini tarkkaan juurikin terveyssyistä, mutta sitten ottaisin miehen joka on ollut huoleton. Eli hän saisi sen seksin ja nautinnon, minä riskit? 

Vierailija
147/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yksi seksikumppani riittää traumatisoimaan ihmisen.

Vierailija
148/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap esittää teorian että nainen menee rikki irtoseksistä. Ap itse harrastanut paljon irtoseksiä. Eikös ap:n oman logiikan mukaan hän ole itse pahantekijä ja rikollinen kun on tiennyt rikkovansa naisia ja silti mennyt näiden kanssa sänkyyn?

Ps.kaikki naiset eivät mene rikki irtoseksistä, te miehet vain uskotte niin

Ap on pelkkä klassinen naisvihaaja, joka ei itse kelpaa parisuhteeseen. Tätä kostaa sitten aaveella haukkumalla naisia. Näin se menee

Naiset ovat kaiken vihan ansainneet.

Miksi vihaat äitiäsi?

Vierailija
149/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on joitakin kymmeniä seksikumppaneita, mutta suurin osa niistä nuoruudessa ja humalassa silloin kun käytin vielä alkoholia. Nykyään kun olen raitis, niin ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa seksi tuntemattoman kanssa tai satunnainen seksi ylipäätään. Viimeiseen 15 vuoteen kumppaneita on ollut 3, kaikki seurustelusuhteissa.

Vierailija
150/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Suurempi riski muun muassa eri hpv-kantojen tarttumiselle. En oikein käsitä, miksi itse olisin raakannut seksikumppanini tarkkaan juurikin terveyssyistä, mutta sitten ottaisin miehen joka on ollut huoleton. Eli hän saisi sen seksin ja nautinnon, minä riskit? 

Entä jos on ollut vastuullinen ja käyttänyt kondomia näissä kaikissa aiemmissa seksikerroissa?

Vierailija
151/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on ollut vastuullinen ja käyttänyt kondomia näissä kaikissa aiemmissa seksikerroissa?

Kondomi ei suojaa kaikelta, esimerkiksi juuri noilta hpv-tartunnoilta. Riskit kasvavat seksikumppanien määrän mukana. 

Vierailija
152/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse odotan avioliittoon, joten epäilen, että sellainen mies jolla on ollut paljon kumppaneita tuskin haluaisi odottaa avioon ja sitoutua (tai "tyytyä", en halua että kukaa tyytyy minuun vaan, että haluaa ja valitsee minut) loppuiäkseen. Toki mahdollista, mutta epätodennäköstä(?).

Sinulla on ainakin kunnioitettava tai ainakin selitys sille miksi haluat pidättäytyä seksistä kumppanin kanssa.  Minua totaalikokematonta meistä on joitain kertoja harmittanut oma avoimuuteni ja rehellisyyteni kun olen avoimesti ja rehellisesti vastannut, että ei en ole harrastanut seksiä kumppanin kanssa vielä kertaakaan-. - Koska lähes kaikki ovat halunneet kuulla siihen samalla hetkellä myö selityksen.

Kuulemma selityksenä se, että ei vain ole osunut tai tullut tilaisuutta ei kuulemma ole kovin uskottava. Vaan tivattu, että olenko sitten kuitenkin homo ettei ota niinkuin eteen nais(t)en kanssa vai olenko uskovainen, joka on halunnut pidättyä esiaviollisesta seksistä vai olenko hyväksikäyönm tai kentien julman koulukiusauksen uhri. ..... Huokaus ei tämä "kokemattomana" olo ainakaan ikävuosien kartuessa tunnu yhtään helpommalta.

Mutta toisaalta en osaa pitää ratkaisuna sitä, että esimerkiksi pyrkisin ostamaan seksiä. Enkä ymmärrä, että seksiin eteneminen niin, että yrittäsin hakea sitä määrätietosiesti ja tietosiesti tavalla tai tosiella baarista tai yökerhsota tai vaikka jotain somealustalta tuntuu jotenkin no jotenkin vain tympeältä.    

Vierailija
153/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ihan sama onko mies vai nainen vai mikä, mut jos kumppanien määrä on kymmeniä tai satoja, se on ADIOS.

Vierailija
154/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempien ääripäiden kohdalta omia kokemuksia aikaisemmista suhteista. Ei ole yhtä oikeaa "linjausta", vaan pitää edetä yksilökohtaisesti. Itse koen olevani sen verran pätevyyttä omaava (heteroseksin osalta), että aiemmat kumppanit, jotka olivat kokemattomampia tai huomattavasti kokemattomampia, oppivat kanssani nauttimaan seksistä sen verran, että ennenpitkää halusivat kokeilla sitä muidenkin kanssa, minua huomattavasti kokeneempi turhautui kanssani kun hän oli ensimmäiseni, ja nyttemmin taas minua kokeneempi nainen on vähitellen menettänyt kiinnostuksensa koko touhuun (vaikka testasikin mun seksitaidot aluksi ja "pääsin läpi").. = its complicated

Mutta ehkä sanoisin että ensimmäistä suhdettani lukuunottamatta (jolloin olin vielä aivan toivottoman surkea :/ ), on parempi että entisiä seksikumppaneita löytyy ainakin jonkin verran ;)

Vierailija
155/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai, nyt ap paljastui ja se raivoaa täällä naisille 😂😂😂

Sovinistisika mikä sovinistisika ja vielä erittäin lyhytpinnainen

Säälittävä olio, naurattaa ihan katsoa miten se yrittää maalata mustaa valkoiseksi ja itkeävänisee päälle kuin mukula. Valitettavasti pitää mennä lenkille, jatkakaa te puolestani. 

Juokse läski, juokse. Et sä laihanakaan kelpaa, koska ongelma on sun pään sisällä.

No en juokse, 30 astetta lämmintä ja vanha koira seurana. Aviomiehelleni ja itselleni kelpaan kyllä mainiosti vaikka tullut sitä seksiäkin joskus harrastettua, turhaan projisoit sinkkuutasi ja arvottomattomuuttasi minuun. 

Vierailija
156/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppaneita on ollut yksi tai useampi, se on ehdoton EI!

Vierailija
157/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta en myöskään aikuisen neitsyen. Kumpikaan ääripää ei nappaa.

Vierailija
158/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iästä. On ymmärrettävää, jos 50-vuotiaalla on ollut 10 kumppania. Vähemmän ok, jos kolmikymppisellä. Minusta yhteen kumppaniin elämän aikana ei tarvitse tyytyä, on ihan ok jos on vähän kokeillut parinkin kumppanin kanssa ennen sitoutumista. 

Vierailija
159/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin alkaa, vaikka entisen prostituoidun. Ei haittaisi yhtään, sen sijaan tatuoinnit ovat ihan totaalinen turn-off.

Mielummin henkilö, jolla on ollut paljon suhteita kuin neitsyt tai vain vähän kokemusta omaava.

Vierailija
160/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Irtosuhteet ja pahan hajuinen hengitys on ne asiat, jotka yököttää niin paljon, että ei vaan pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän