Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaisitko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla ollut paljon seksikumppaneita?

Vierailija
05.09.2024 |

Uskotko, että paljon kokenut ja usean henkilön kanssa seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen?

Kommentit (255)

Vierailija
201/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä saisit tietää määrän? Usean kanssa ollut tuskin kertoo totuutta. 

Yleensä kai oletetaan, ettei parisuhteessa valehdella tällaisista asioista. Lisäksi viimeistään siinä vaiheessa kun aletaan viettää aikaa kavereiden kanssa, joltakulta lipsahtaa jotain. Yleensä nämä paljastuvat kyllä. 

Mitä ne kaverit paljastaa? Ja toisekseen mistä joku kaveri tietää niiden seksikumppaneiden määrän?

Vihjailee vaikkapa kännissä siitä kuinka kaveri on viimein vakiintunut. Pienet piirit pyörii muutenkin, ei tarvitse olla kaverikaan niin joku saattaa lipsauttaa. Varsinkin naisten kohdalla kaverien kaverit aika herkästi saattavat varoitella. 

Vierailija
202/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kai oletetaan, ettei parisuhteessa valehdella tällaisista asioista. Lisäksi viimeistään siinä vaiheessa kun aletaan viettää aikaa kavereiden kanssa, joltakulta lipsahtaa jotain. Yleensä nämä paljastuvat kyllä. 

Mitä ne kaverit paljastaa? Ja toisekseen mistä joku kaveri tietää niiden seksikumppaneiden määrän?

Samaa mietin mä, että mistä ne kaverit tietää niiden seksikumppaneiden määrän. En mä ole omien kumppaneiden määrää kertonut muuta kuin netissä anonyymisti. 

N45

Olet sitten ikäiseksesi harvinainen tapaus, jos olet kaikki kumppanit tavannut netissä ja kaikki ovat niin eri sijainneissa, etteivät koskaan törmäisi vaikkapa toisiinsa. Tarkasta lukemasta en puhunut. Vaan siitä, että joku tuttu saattaa vaikka varoittaa että on nähnyt kuinka lähdet jonkun mukaan baarista. Jos mikään näistä skenaarioista ei sovi sinulle, niin onneksi olkoon. On silti hölmöä teeskennellä hurskasta ja esittää, etteivät ihmiset puhu asioista tai vitsaile näillä asioilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihjailee vaikkapa kännissä siitä kuinka kaveri on viimein vakiintunut. Pienet piirit pyörii muutenkin, ei tarvitse olla kaverikaan niin joku saattaa lipsauttaa. Varsinkin naisten kohdalla kaverien kaverit aika herkästi saattavat varoitella. 

Ok. Itse en oikein koskaan ole tuollaiseen törmännyt (onneksi), mutta ehkä tuokin on joissakin kaveripiireissä mahdollista.

Vierailija
204/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty sitoutumaan, siitä on ihan tutkimuskin, että iso määrä varsinkin yhdenyön kumppaneita, altistaa pettämiselle. Ja se on ihan luonnollista, jos pystyt panemaan random tyyppiä, se on helppo tehdä uudestaan.

Vierailija
205/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lähes kokematon mies, enkä ymmärrä mitä edes teksin sillä tiedolla, että kuinka monta seksikumppania naisella olisi ollut ennen minua. 

Pitäsikö minun kokea, että hän vertailsi minua kuitenkin aiempiin kumppaneihinsa? - Pitäsikö kokea, että hän edes vilkaisisi minuun päin kun tosin kun minä erottaisi minusta jo päältä päin, että olen ni-in kokematon kuin olen. Ja hän ehkä perustellustikin sentään haluaa sellaisen kumppanin, joka heti tietää ja osaa varmasti tyydyttää hänet seksissä, eikä tällaist kaltaistani kokematonta, joka saattaa erehtyä kysymään toiselta, että mistä hän pitää.

Ei sellaista, jonka kanssa  jossa molemmilla olsi tilaa  rauhassa  pikkuhiljaa edetä ja tututustuaa ja saada tietää, mistä toinen tykkää pitää ja saa nautintoa

Tai koska kolen niin kokemato kuin olen niin minua saatetaan  kehotttaa hakemaan apua "alan ammattilaisilta" koska kyllä miehenä mi

Kyllä jokainen nainen tykkää ihan eri asioista, eri laisesta kosketuksesta. Jokaisen uuden kanssa se on tavallaan sitä opettelua. Ei ole ohjekirjaa minkä ohje toimisi joka naiseen mitä tulee seksiin. 

Vierailija
206/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

Minä taas olen onnellinen että kaverit pitää puolia ja katsoo perään, etten ole haksahtanut mihinkään häntäheikkiin. 

Vierailija
207/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon seksikumppaneita eli on tavoittelemisen arvoinen.

Vierailija
208/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin mä, että mistä ne kaverit tietää niiden seksikumppaneiden määrän. En mä ole omien kumppaneiden määrää kertonut muuta kuin netissä anonyymisti. 

N45

Olet sitten ikäiseksesi harvinainen tapaus, jos olet kaikki kum

Mä en kyllä missään kirjoittanut tavanneeni yhtään ketään netissä. Keksit nyt ihan omiasi. Yhden petikumppanin tapasin Tinderissä. En muita. Mistään ei voi kukaan irl tietää mikä on mun petikumppaneiden määrä. Ei kaikki juttua tehdä ihmisten silmien alla eikä kaikki todellakaan puhu kumppaneistaan eteenpäin.

N45

Vierailija
209/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko, että vähän seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen? Eikö tuolloin pikemminkin herää uteliaisuus, että mitä muuta siellä voisi olla tarjolla? Miltä tuntuisi saada isompaa kalua?

Vierailija
210/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuoruudessa iso määrä satunnaisia kumppaneita. Huono itsetunto sai etsimään hyväksyntää sillä tavoin. Parisuhteessa olen aina ollut ehdottoman uskollinen, ja viimeisten 25 vuoden aikana olen harrastanut seksiä vain vakiintuneessa suhteessa. Luen mielenkiinnolla näitä kommentteja kyllä. Mun on pakko myöntää että olen itse tyytyväinen että en asu enää lähelläkään sitä paikkakuntaa jolla aikoinaan nuoruudessa noita suhteita kerrytin. Ei tule mitään yhden yön suhteita vastaan. Tällä paikkakunnalla (kuitenkin yksi Suomen isoimmista) on tasan yksi mies jonka kanssa olen ollut sängyssä. 

Vierailija
211/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä taas olen onnellinen että kaverit pitää puolia ja katsoo perään, etten ole haksahtanut mihinkään häntäheikkiin."

Mä en kyllä luottisi puolisoon joka alkaa seksisuhteeseen henkilön kanssa joka ei itse osaa pitää puoliaan vaan tarvitsee siihen kavereiden mielipiteen. Mieluummin sitte olisin ollut ilman kumppania (ja myös sitä seksiä).

Vierailija
212/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Olet sitten ikäiseksesi harvinainen tapaus, jos olet kaikki kumppanit tavannut netissä ja kaikki ovat niin eri sijainneissa, etteivät koskaan törmäisi vaikkapa toisiinsa. Tarkasta lukemasta en puhunut. Vaan siitä, että joku tuttu saattaa vaikka varoittaa että on nähnyt kuinka lähdet jonkun mukaan baarista. Jos mikään näistä skenaarioista ei sovi sinulle, niin onneksi olkoon. On silti hölmöä teeskennellä hurskasta ja esittää, etteivät ihmiset puhu asioista tai vitsaile näillä asioilla. 

Olen eri, mutta olen asunnut koko aikuisikäni kaupungissa jossa on 9 miljoonaa asukasta. Ei todellakaan törmäile mun entiset kumppanit toisiinsa ja kyllä täällä ainakin se nettitreffailu on yleisin tapa tavata vastakkaisen sukupuolen edustajia. Ystäväni valitsen myös sen mukaan etteivät juoruile, vaikka eipä minua pahemmin haittaisi vaikka muut tietäisivät keiden kanssa olen ollut. 

Vierailija
213/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelee Taylor Swifitä, Harry Stylesia ja Travis Scottia.

Vierailija
214/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en aloittaisi? Näkyykö se jossain tilastoissa, että neitsyt sitoutuu paremmin?

Vierailija
215/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että vähän seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen? Eikö tuolloin pikemminkin herää uteliaisuus, että mitä muuta siellä voisi olla tarjolla? Miltä tuntuisi saada isompaa kalua?

Ei päde minuun. Tutkimusten mukaankin päinvastoin. Impulsiivisuus on ihmisessä hyvin pysyvä ominaisuus.

Vierailija
216/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nuoruudessa iso määrä satunnaisia kumppaneita. Huono itsetunto sai etsimään hyväksyntää sillä tavoin. Parisuhteessa olen aina ollut ehdottoman uskollinen, ja viimeisten 25 vuoden aikana olen harrastanut seksiä vain vakiintuneessa suhteessa. Luen mielenkiinnolla näitä kommentteja kyllä. Mun on pakko myöntää että olen itse tyytyväinen että en asu enää lähelläkään sitä paikkakuntaa jolla aikoinaan nuoruudessa noita suhteita kerrytin. Ei tule mitään yhden yön suhteita vastaan. Tällä paikkakunnalla (kuitenkin yksi Suomen isoimmista) on tasan yksi mies jonka kanssa olen ollut sängyssä. 

Valehtelisitko seurustelukumppanille jos hän kysyisi, kuinka monen kanssa olet ollut?

Vierailija
217/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä taas olen onnellinen että kaverit pitää puolia ja katsoo perään, etten ole haksahtanut mihinkään häntäheikkiin."

Mä en kyllä luottisi puolisoon joka alkaa seksisuhteeseen henkilön kanssa joka ei itse osaa pitää puoliaan vaan tarvitsee siihen kavereiden mielipiteen. Mieluummin sitte olisin ollut ilman kumppania (ja myös sitä seksiä).

Ei seksikumppanien määrä ole mielipide. 

Vierailija
218/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N45

Olet sitten

Harva tällä palstalla asuu noin isossa kaupungissa. Lisäksi harva 45-vuotias on koko elämänsä deittaillut pelkästään netissä. 

Vierailija
219/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelisitko seurustelukumppanille jos hän kysyisi, kuinka monen kanssa olet ollut?

Todennäköisesti joo, koska en ihan tarkkaa määrää muista itsekään. Yli kymmenen mutta alle 20. Ja miksi kertoisin totuuden vaikka tietäisinkin tarkan määrän?

Vierailija
220/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä, montako seksikumppania nykyiselläni on ollut. Kai niitä on ollut, koska ikääkin oli jo 59 vuotta, kun tavattiin. Mulla oli ollut kolme, helppo kertoa, kun kysyttiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi