Alkaisitko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla ollut paljon seksikumppaneita?
Uskotko, että paljon kokenut ja usean henkilön kanssa seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen?
Kommentit (255)
Määrittele mitä tarkoittaa paljon
Vierailija kirjoitti:
Yksi ei voi olla paljon mutta kaksi voi ... kysy vaikka mieheltä jolla on nyrkki perseessä.
Olen ollut sellaisen kanssa. Ei hyvä.
Mistä hitosta minä tietäisin kuinka paljon seksikumppaneita jollakin on ollut? Ja miksi kysyisin asiaa? Eivät ne seksikumppanit ole mukana meidän suhteessamme.
Alkaisin. Ei se välttämättä tee ihmistä huonommaksi. Prostituoidun kanssa en alkaisi, en entisen enkä nykyisen prostituoidun.
Mä olen ollut 19 eri naisen kanssa. Ei ongelmaa sitoutua. En mä kyllä sille kumppanille kerro monenko kanssa olen ollut
Vierailija kirjoitti:
yli 30 vaikkapa
Riippuu, mikä on paljon. Mieluusti useampia, mutta joku yli 50 ehkä hieman mietityttäisi. Exä lähti koska ei ollut ollut koskaan kenenkään muun kuin minun kanssa, eli ei sekään hyvä ole. Mieluummin niin, että on elänyt ja kokenut, kyllä silti pystyy varmasti sitoutumaan parisuhteeseen. Olen minäkin ollut sinkkuna joskus ehkä turhankin kevytkenkäinen, mutta parisuhteissa aina uskollinen. Eivät sulje toisiaan pois.
Olisi hienoa, jos toisella olisi taitoa ja halua opastaa kokematonta.
En ainakaan mihinkään vakavaan kovin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hitosta minä tietäisin kuinka paljon seksikumppaneita jollakin on ollut? Ja miksi kysyisin asiaa? Eivät ne seksikumppanit ole mukana meidän suhteessamme.
Kyllä ne ovat. Kaikki entiset seksikumppanit vaikuttavat mielenterveyteen. Sinäkin korjaat jonkin toisen tekemiä virheitä.
Mistä minä tietäisin, paljonko niitä kumppaneita on ollut? En ainakaan haluaisi tietää
En alkaisi suhteeseen kenenkään kanssa jolla on alle 10 kumppania. Ei saletisti osaa panna kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyn vain neitsyihin.
Eli omaan lapaseen
Itsellä on ollut useita kymmeniä kumppaneita, mutta olen ollut kolmesti vakavassa suhteessa. Huomaan, että suhteet eivät ole minua varten, ja suhteissa ollessani kaipaan säätöä ja lyhyempiä seksisuhteita. Olen koukussa siihen "metsästysviettiin".
-AP
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ollut useita kymmeniä kumppaneita, mutta olen ollut kolmesti vakavassa suhteessa. Huomaan, että suhteet eivät ole minua varten, ja suhteissa ollessani kaipaan säätöä ja lyhyempiä seksisuhteita. Olen koukussa siihen "metsästysviettiin".
-AP
No se taas on täysin asia erikseen, ja sitä sinä et kysynyt.
En