Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaisitko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla ollut paljon seksikumppaneita?

Vierailija
05.09.2024 |

Uskotko, että paljon kokenut ja usean henkilön kanssa seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen?

Kommentit (255)

Vierailija
61/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juurihan minä sanoin, etten kadu. Miten ihmeessä olisin tullut mielenterveysongelmaiseksi siitä, että olen saanut hyvää seksiä luotettavien ihmisten kanssa, vain siksi koska sinä niin päätit?

Millä valtuuksilla puhut kaikkien muiden naisten puolesta? Väitätkö että kellään naisella ei ole mitään traumoja? Eli kaikki miesten haukkuminen on pelkkää satua?

Sinähän se täällä niitä satuja keksit ja haukut naisia :D

Vierailija
62/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi. Ei arvot kohtaa yhtään. Mulle seksi on enemmän kuin joku itsetyydytys. En siis välttämättä epäile, etteikö sarjanussijasta olisi sitoutumaan, vaan en halua olla intiimissä kanssakäymisessä sellaisen kanssa, enkä varsinkaan halua seurustella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että ap on mies. Yrittää yleistää miten naiset menevät henkisesti rikki normaalista seksistä (myös irtoseksiä on normaalia) eikä ymmärrä että naisetkin ovat yksilöitä. Joku menee, joku ei. Jos itse ei enää osaa sitoutua niin ei tarkoita että kaikista irtoseksiä harrastajista tulisi samanlaisia sitoutumiskyvyttömiä itsensäjakajia

Huomaa että sinä olet nainen, koska et pusty lukemaan/kuuntelemaan toista, laitat sanoja toisen suuhun ja sen jälkeen vastaat omiin oletuksiisi. Edelleen kysyn että oletko sitä mieltä että kaikki naiset, joilla on traumoja miehistä, ovat valehtelojoita. Miten voit olla oikeasti noin v*tun tyhmä? :D

Vierailija
64/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta naiset menevät irtoseksistä rikki, niin miksi miehet ovat sitten niin pahoja, että irtoseksiä harrastamalla rikkovat naisia? Pitäisikö tästä säätää laki ja antaa miehille tuomioita? Jos vahingossa tai tahalteen vahingoitat toista, olet syyllistynyt pahoinpitelyyn tai vahingontuottoon ja saat tästä tuomion ja maksaa korvauksia. Pitäisikö tässä sitten soveltaa samaa lakia?

Vierailija
65/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juurihan minä sanoin, etten kadu. Miten ihmeessä olisin tullut mielenterveysongelmaiseksi siitä, että olen saanut hyvää seksiä luotettavien ihmisten kanssa, vain siksi koska sinä niin päätit?

Millä valtuuksilla puhut kaikkien muiden naisten puolesta? Väitätkö että kellään naisella ei ole mitään traumoja? Eli kaikki miesten haukkuminen on pelkkää satua?

Sä olet haukkunut naisia, mä haukun vain sua, koska olet v*tun tyhmä.

Vierailija
66/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta naiset menevät irtoseksistä rikki, niin miksi miehet ovat sitten niin pahoja, että irtoseksiä harrastamalla rikkovat naisia? Pitäisikö tästä säätää laki ja antaa miehille tuomioita? Jos vahingossa tai tahalteen vahingoitat toista, olet syyllistynyt pahoinpitelyyn tai vahingontuottoon ja saat tästä tuomion ja maksaa korvauksia. Pitäisikö tässä sitten soveltaa samaa lakia?

Lue kommentit, v*tun tyhmä.

Vierailija
67/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se tässä logiikassa onkin kaikkein paskinta, että ollaan siinä uskossa, että nainen menee rikki siitä että sitä nyt tässä puikottaa, ja silti tehdään sitä hymyhuulin ja nauretaan sille naiselle, että miten se nyt minullekin erehtyi antamaan. Hyi helvetti. 

Vierailija
68/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue kommentit, v*tun tyhmä.

Lapsi oppinut uuden sanan. 

Vierailija
69/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hitosta minä tietäisin kuinka paljon seksikumppaneita jollakin on ollut? Ja miksi kysyisin asiaa? Eivät ne seksikumppanit ole mukana meidän suhteessamme.

Kyllä ne ovat. Kaikki entiset seksikumppanit vaikuttavat mielenterveyteen. Sinäkin korjaat jonkin toisen tekemiä virheitä.

En korjaa. Parisuhde ei ole terapiaa, se on ystävyyttä, yhdessä nauramista ja rakastelua.

Vierailija
70/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi suhteeseen todellakaan sellaisen kanssa.

Vierailija
71/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan oksettavaa tämä naisten harjoittama misogynia ja slut shaming.

-AP

Vierailija
72/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka joku mies täällä taas valistamassa naisia siitä että nämä muka rikkovat itsensä jotenkin ei-parisuhdeseksissä. Ja samat miehet antavat itse munaa jopa kymmenille eri naisille 😏

Sovinistisikoja on niin moneen lähtöön

Huvittavaa kun kommentoit lukematta yhtään kirjoittamaani kommenttia, tai ainakaan ymmärtämättä niitä. Mutta kiva että vahvistat sen todeksi että miehet ovat mahtavia, ja kaikki naisten huonot kokemukset ovat pelkkää valhetta. Oot muuten v*tun tyhmä ihminen. :)

Kylläpäs kalikka kalahti ja lujaa... Taisin kuitenkin osua oikeaan kun noin paljon suututtaa 😊

Vierailija
73/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet haukkunut naisia, mä haukun vain sua, koska olet v*tun tyhmä.

Jos se tekee minusta tyhmän etten ole traumatisoitunut siitä että olen harrastanut seksiä, niin olen mielelläni tyhmä. Sinulla taas vaikuttaa olevan syvällisempiäkin ongelmia kuin tyhmyys. 

Vierailija
74/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se tässä logiikassa onkin kaikkein paskinta, että ollaan siinä uskossa, että nainen menee rikki siitä että sitä nyt tässä puikottaa, ja silti tehdään sitä hymyhuulin ja nauretaan sille naiselle, että miten se nyt minullekin erehtyi antamaan. Hyi helvetti. 

Sä taidat olla v*tun tyhmä. Oksettava naismisogynisti ja slit sheimaaja.

Vierailija
75/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

😂😂😂😂 Ei helvetti mikä kokovartalobanaani koko tyyppi. 

Vierailija
76/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa kuinka joku mies täällä taas valistamassa naisia siitä että nämä muka rikkovat itsensä jotenkin ei-parisuhdeseksissä. Ja samat miehet antavat itse munaa jopa kymmenille eri naisille 😏

Sovinistisikoja on niin moneen lähtöön

Huvittavaa kun kommentoit lukematta yhtään kirjoittamaani kommenttia, tai ainakaan ymmärtämättä niitä. Mutta kiva että vahvistat sen todeksi että miehet ovat mahtavia, ja kaikki naisten huonot kokemukset ovat pelkkää valhetta. Oot muuten v*tun tyhmä ihminen. :)

Kylläpäs kalikka kalahti ja lujaa... Taisin kuitenkin osua oikeaan kun noin paljon suututtaa 😊

Ymmärsin vain että olet neitsyt. Sinua taitaa suututtaa se ettet saa edes lyhyitä juttuja jämämiehiltä. Kokemattomuutesi ja tyhmyytesi paistaa joka sanasta.

Vierailija
77/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan turha tällaista kirjoittaa tänne, koska täällä naiset:

1. Ovat pohjasakkaa

2. Eivät saa seksiä, eivätkä ole saaneetkaan

3. Ovat misogynisteja ja slut sheimaajia

Vierailija
78/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

Sinähän se kautta rantain sheimaat naisia, annat ymmärtää että naiset menee rikki irtoseksistä ja kuitenkin jaat itseäsi niille irtoseksiä haluaville naisille. Ja siis siitä huolimatta että uskot heidän menevän siitä seksistä rikki...

Vierailija
79/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatuneella lutkalla tai huorapukilla on pitkä matka kääntymykseen mutta se on mahdollista, Jotkut ei koskaan seikkailu loppuu viimeistään rupsahtamiseen.

Vierailija
80/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, nyt ap paljastui ja se raivoaa täällä naisille 😂😂😂

Sovinistisika mikä sovinistisika ja vielä erittäin lyhytpinnainen