Alkaisitko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla ollut paljon seksikumppaneita?
Uskotko, että paljon kokenut ja usean henkilön kanssa seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen?
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijai, nyt ap paljastui ja se raivoaa täällä naisille 😂😂😂
Sovinistisika mikä sovinistisika ja vielä erittäin lyhytpinnainen
Tiedän että suomalaiset naiset provosoivat miehiä, että saavat heistä esiin huonot puolet. Siksi välttelen suomalaisia naisia.
Ap itse provosoi naisia väittämällä että kaikki naiset menevät henkisesti rikki irtoseksistä. Ei kannattaisi esittää vääriä oletuksia jos ei kestä seurauksia
Kaikki naiset ovat henkisesti rikki seksuaalisesta historiasta riippumatta.
En koe kykeneväni arvostamaan sellaista ihmistä. Sama jos on of-tili.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin. Ei se välttämättä tee ihmistä huonommaksi. Prostituoidun kanssa en alkaisi, en entisen enkä nykyisen prostituoidun.
Mä olen ollut 19 eri naisen kanssa. Ei ongelmaa sitoutua. En mä kyllä sille kumppanille kerro monenko kanssa olen ollut
Oletko itse käynyt maksullisissa?
Vierailija kirjoitti:
En koe kykeneväni arvostamaan sellaista ihmistä. Sama jos on of-tili.
Jos on of-tili niin sitten neuvotellaan hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka vaan ap naisten tyhmittelyä ja huorittelua täällä. Ei ole meidän vika että pilasit sitoutumiskykysi liiallisella nussimisella ympäriinsä 💋
Mistä sä nyt tuon huorittelun vedit tähän? Keksit omasta päästäsi, koska olet v*tun tyhmä. :)
Osaako ap muita ilmaisuja kuin v i t u n tyhmän? Taidat olla todella nuori tai sitten se amis jäi aikanaan kohdallasi kesken. Ja kyllä, sinä olet huo ritellut täällä, kiistä vaan mutta kyllä me sinunkaltaiset sovinistihuoripukit tiedetään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka vaan ap naisten tyhmittelyä ja huorittelua täällä. Ei ole meidän vika että pilasit sitoutumiskykysi liiallisella nussimisella ympäriinsä 💋
Mistä sä nyt tuon huorittelun vedit tähän? Keksit omasta päästäsi, koska olet v*tun tyhmä. :)
Osaako ap muita ilmaisuja kuin v i t u n tyhmän? Taidat olla todella nuori tai sitten se amis jäi aikanaan kohdallasi kesken. Ja kyllä, sinä olet huo ritellut täällä, kiistä vaan mutta kyllä me sinunkaltaiset sovinistihuoripukit tiedetään
Ai niinkuin feministihuorat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että suomalaiset naiset provosoivat miehiä, että saavat heistä esiin huonot puolet. Siksi välttelen suomalaisia naisia.
Ap itse provosoi naisia väittämällä että kaikki naiset menevät henkisesti rikki irtoseksistä. Ei kannattaisi esittää vääriä oletuksia jos ei kestä seurauksia
Jep, se on totta. Suurin osa kuitenkin syyttää miehiä siitä, joten on outoa, että siihen on sitten syyllisiä kaikki muut miehet, joista naisella ei ole kokemusta. Ainakin näiden kommenttien perusteella. Moni nainen katuu helposti yhden illan juttuja, mut eihän sillä ole mitään tekemistä mielenterveyden kanssa, ainakaan tän foorumin kommenttien perusteella. -AP
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa aplla olla hyvä elämä ja hyvä olo itsensä kanssa... Pieni vinkki - tuolla katkeruudella pilaat vain oman olosi ja elämäsi. Paha olosi ei tule poistumaan tällä tavalla. Saatat saada hetken adrenaliiniryöpyn muiden haukkumisesta, mutta sen tekemä hyvä olo ei kestä kauaa, päinvastoin kohta olosi on entistä synkempi. Kukaan ei halua katkeroa inisijää elämäänsä, eikä tämä fakta tule muuttumaan vaikka kuinka kiukuttelisit.
Tämä. Ap on pelle 🤡
Ap:n "tavoitetila on sinkku".
Asialla ei ole mitään tekemistä tuon viehättävän luonteen kanssa, eihän kukaan nainen ole koskaan halunnut parin kerran jälkeen noin ihanasta miehestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatteko te lukea ja ymmärtää sitä lukemaanne ilman että heitätte oletuksianne ja käännätte kaiken päälaelleen? En voi pitää älykkäänä ihimistä, jonka kognitiiviset kyvyt eivät riitä perustason kanssakäymiseen muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet henkisesti ilmeisen rikki ja sen lisäksi vielä katkera kaupan päälle. Terapia auttaa
En. Kyse ei ole siitä, että ajattelisin seksikumppanien määrän kertovan sitoutumiskyvystä.
Vaan siitä, että jos onnistuu löytämään vaikka 20 ihmistä, jotka kelpuuttaa seksiin, ei rima ole kovinkaan korkealla.
Itselleni ei riitä missään asiassa "ihan ok", haluan kaikessa priimaa, ja tietysti haluan kumppanin joka jakaa tämän arvoni.
Inhottaisi olla miehen kanssa, joka on alentunut uittamaan vehjettään keskinkertaisuuksissa.
Onneksi olen ollut jo 20 vuotta naimisissa miehen kanssa, joka ymmärtää kaikessa laadun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Servasit juuri itse itsesi, v*tun misogynisti fe-makkovalas :)
Kyllä. Itseasiassa uskottomuuden suhteen pitäisin riskialttiimpana niitä, joilla ei ole ollut useita seksi kumppaneita.
Ei haittaa jos on tehty sukupuoli tauti testit ja syylistä puhdas iho sekä rokotukset on. Syyhyt ja satiaiset hoidettu pois. Ja peseytyy hyvin sieltä nivusista ja täi shampoolla pesty hiukset. Hyvän näköinen ja hyvä sängyssä. Ei haittaa montako ollut vaan että on yhden kanssa kerrallaan. Monen eronneen miehen ongelma on raha kun elatusmaksut painaa.Monen eronneen naisen ongelma on ne monet lapset monien kanssa. On montaa isää velipuolta sisarpuolta ätipuolta isäpuolta ja isovanhempi puolikasta. Rahasta tapellaan eikä siinä ole mitään seksikästä. Eikö monen huippu urheilijan exät vaivaa tai prostituoitu vaimot mitä seksibaareista on löytynyt tai lomamatkoilta. Teitä ei niin vaivaa nämä rikkaiden monet tuhannet suhteet kuin köyhien. Katsotaanko näyttelijöiden monet tai rallikuskien. Entä vaimon vaihtokisat Hollywoodissa. Hyvin kierrätetään.
Hyvät veljet, tässä ketjussa näemme mikä vika suomalaisissa naisissa on, eli he eivät kykene kommunikoimaan edes suomeksi. Eivät kuuntele, eivät ymmärrä, vetävät omia johtopäätöksiään ja inttävät niistä. Sen lisäksi ulkomuoto on yleensä vähintäänkin luotaantyöntävä.
Ap esittää teorian että nainen menee rikki irtoseksistä. Ap itse harrastanut paljon irtoseksiä. Eikös ap:n oman logiikan mukaan hän ole itse pahantekijä ja rikollinen kun on tiennyt rikkovansa naisia ja silti mennyt näiden kanssa sänkyyn?
Ps.kaikki naiset eivät mene rikki irtoseksistä, te miehet vain uskotte niin
No prostituoidut tietää mikä siellä kotona puuttuu kun puute on kova.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet henkisesti ilmeisen rikki ja sen lisäksi vielä katkera kaupan päälle. Terapia auttaa
Feminismi sensijaan on parantumaton psykoosi.
Minä en niin väittänyt. Sinä keksit päästäsi sen että olisin niin väittänyt ja nyt riitelet omien mielikuviesi kanssa. Todistaa sen että olet tyhmä.