Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaisitko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla ollut paljon seksikumppaneita?

Vierailija
05.09.2024 |

Uskotko, että paljon kokenut ja usean henkilön kanssa seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen?

Kommentit (255)

Vierailija
21/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi.

Vierailija
22/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin, on mitä ihanin puoliso ollut jo kuusi vuotta. Itselläkin ollut kevyitä suhteita, ei se sitä tarkoita, etteikö syvä ja vakaa yhteys olisi mitä eniten kaipaa. Silti sinkkuna oli kiva että edes fyysistä läheisyyttä on jos ei se oikea ollutkaan vielä vastassa. 

Mutta jos olisi huono itsetunto, en ryhtyisi. Sellainen hakee aina uutta pönkittäjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on ollut useita kymmeniä kumppaneita, mutta olen ollut kolmesti vakavassa suhteessa. Huomaan, että suhteet eivät ole minua varten, ja suhteissa ollessani kaipaan säätöä ja lyhyempiä seksisuhteita. Olen koukussa siihen "metsästysviettiin".

-AP

No se taas on täysin asia erikseen, ja sitä sinä et kysynyt. 

No juuri sitä kysyin. Uskotko että sellainen henkilö osaisi sitoutua, eli ottaisitko riskin. -AP

Vierailija
24/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lähes kokematon mies, enkä ymmärrä mitä edes teksin sillä tiedolla, että kuinka monta seksikumppania naisella olisi ollut ennen minua. 

Pitäsikö minun kokea, että hän vertailsi minua kuitenkin aiempiin kumppaneihinsa? - Pitäsikö kokea, että hän edes vilkaisisi minuun päin kun tosin kun minä erottaisi minusta jo päältä päin, että olen ni-in kokematon kuin olen. Ja hän ehkä perustellustikin sentään haluaa sellaisen kumppanin, joka heti tietää ja osaa varmasti tyydyttää hänet seksissä, eikä tällaist kaltaistani kokematonta, joka saattaa erehtyä kysymään toiselta, että mistä hän pitää.

Ei sellaista, jonka kanssa  jossa molemmilla olsi tilaa  rauhassa  pikkuhiljaa edetä ja tututustuaa ja saada tietää, mistä toinen tykkää pitää ja saa nautintoa

Tai koska kolen niin kokemato kuin olen niin minua saatetaan  kehotttaa hakemaan apua "alan ammattilaisilta" koska kyllä miehenä minun täytyisi seksissä tietää ja osata tyydyttää naine kyselemättäkin.

Mutta minä en ymmärrä. Vaan olen ilman seksikumppania jonka kanssa harjoietlla, enkä edes osaa ajatella, että lähtisin etsimään sellaisita jotsian niin mielelläni kun löytäsin ja kohtaisin hänet, jonka kanssa vosin kokea paitsi seksiä niin paljon muutakin.  

Vaan kun olen niin kokematon kuin olen niin tuskin saan pian uutta tilaisuutta edes kokeilla, En vaikka en nyt ajatellut uhriutua tai syyttää muita tilanteestani. - En vain tiedä mistä tai kuinka nopeuttasiin "kohtaloani" pikaisesti toiseksi.

Vierailija
25/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hitosta minä tietäisin kuinka paljon seksikumppaneita jollakin on ollut? Ja miksi kysyisin asiaa? Eivät ne seksikumppanit ole mukana meidän suhteessamme.

Kyllä ne ovat. Kaikki entiset seksikumppanit vaikuttavat mielenterveyteen. Sinäkin korjaat jonkin toisen tekemiä virheitä.

Olen pahoillani että olet saanut niin huono seksiä, että se on vaikuttanut mielenterveyteesi. Minulla vanhoista poikaystävistä vain ihania muistoja, ai että miten oli hauskaa tutustua toisiimme. 

Vierailija
26/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin. Ei se välttämättä tee ihmistä huonommaksi. Prostituoidun kanssa en alkaisi, en entisen enkä nykyisen prostituoidun.

Mä olen ollut 19 eri naisen kanssa. Ei ongelmaa sitoutua. En mä kyllä sille kumppanille kerro monenko kanssa olen ollut

Miksi et uskalla kertoa? Pelkäätkö leimautuvasi miesl o r t o k s i?

Vierailija
27/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on ollut useita kymmeniä kumppaneita, mutta olen ollut kolmesti vakavassa suhteessa. Huomaan, että suhteet eivät ole minua varten, ja suhteissa ollessani kaipaan säätöä ja lyhyempiä seksisuhteita. Olen koukussa siihen "metsästysviettiin".

-AP

No juuri sitä kysyin. Uskotko että sellainen henkilö osaisi sitoutua, eli ottaisitko riskin. -AP

Se että lyhyitä suhteita on ollut ei aina tarkoita, että kyseessä olisi joku tavoitetila. Silti voisi olla mieluummin suhteessa, jos löytyisi sopiva.

Vierailija
28/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen lähes kokematon mies, enkä ymmärrä mitä edes teksin sillä tiedolla, että kuinka monta seksikumppania naisella olisi ollut ennen minua. 

Pitäsikö minun kokea, että hän vertailsi minua kuitenkin aiempiin kumppaneihinsa? - Pitäsikö kokea, että hän edes vilkaisisi minuun päin kun tosin kun minä erottaisi minusta jo päältä päin, että olen ni-in kokematon kuin olen. Ja hän ehkä perustellustikin sentään haluaa sellaisen kumppanin, joka heti tietää ja osaa varmasti tyydyttää hänet seksissä, eikä tällaist kaltaistani kokematonta, joka saattaa erehtyä kysymään toiselta, että mistä hän pitää.

Ei sellaista, jonka kanssa  jossa molemmilla olsi tilaa  rauhassa  pikkuhiljaa edetä ja tututustuaa ja saada tietää, mistä toinen tykkää pitää ja saa nautintoa

Tai koska kolen niin kokemato kuin olen niin minua saatetaan  kehotttaa hakemaan apua "alan ammattilaisilta" koska kyllä miehenä mi

Tekisit paljonkin sillä tiedolla. Kokenut nainen tuskin jaksaisi olla suhteessa kokemattoman miehen kanssa. Naisen tyydyttäminen vaatii taitoa, joka kasvaa harjoitellessa. -AP

Vierailija
29/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain voi olla ollut paljon kumppaneita 20-35 vuotiaana ja nyt 40+ vuotiaana arvostaa pysyvää parisuhdetta. Eli voisin.

Vierailija
30/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

No etkä kysynyt. Kysyit, alkaisinko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla on ollut paljon kumppaneita. Jos olisit kysynyt että alkaisinko suhteeseen henkilön kanssa jolla ei ole vieläkään ollut tarpeeksi kumppaneita, niin vastaus olisi, että en ikinä.

Vierailija
31/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mulla monen kanssa oleminen on loppunut iän myötä ja arvostan lojaaliutta yli kaiken nykyään. Toisaalta taas mun mies ei ole ollut hirveän monen kanssa, mutta se häiritsee, että sinkkuna se ei ole elänyt juuri yhtään. Siitä tulee vaan mieleen, että kunhan joku on, yksin ei ilmeisesti osaa olla. Mutta että on oikeasti ollut rakastunut sen 7 kertaa? Mä en itse rakastu niin helposti. Ja en siis tarkoita, että arvostaisin erityisesti random panoja mutta joo...

Vierailija
32/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä hitosta minä tietäisin kuinka paljon seksikumppaneita jollakin on ollut? Ja miksi kysyisin asiaa? Eivät ne seksikumppanit ole mukana meidän suhteessamme.

Kyllä ne ovat. Kaikki entiset seksikumppanit vaikuttavat mielenterveyteen. Sinäkin korjaat jonkin toisen tekemiä virheitä.

Olen pahoillani että olet saanut niin huono seksiä, että se on vaikuttanut mielenterveyteesi. Minulla vanhoista poikaystävistä vain ihania muistoja, ai että miten oli hauskaa tutustua toisiimme. 

Mulla on ollut tosi paljon hyvää seksiä. Ei me miehet yleensä kaduta niin paljon entisiä säätöjä kuin te naiset. Sen huomaa siitä kuinka rikki +30v naiset on ja yllättäen suurin syy siihen heidän mielestään ovat miehet.

Vierailija
33/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
34/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai koska kolen niin kokemato kuin olen niin minua saatetaan  kehotttaa hakemaan

"Tekisit paljonkin sillä tiedolla. Kokenut nainen tuskin jaksaisi olla suhteessa kokemattoman miehen kanssa. Naisen tyydyttäminen vaatii taitoa, joka kasvaa harjoitellessa. -AP"

Minulla on ollut tapana harjoitella yhdessä kumppanini kanssa. 

Vierailija
35/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

No etkä kysynyt. Kysyit, alkaisinko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla on ollut paljon kumppaneita. Jos olisit kysynyt että alkaisinko suhteeseen henkilön kanssa jolla ei ole vieläkään ollut tarpeeksi kumppaneita, niin vastaus olisi, että en ikinä.

Niin, meinaat siis että ihmisen luonne ja käytösmallit muuttuvat hetkessä sormia napsauttamalla?

Vierailija
36/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan mihinkään vakavaan kovin helposti. 

Kukapa kelpuuttaisi ihmistä jolla on kaksoisstandardit , puolisokseen. Miksi kukaan sinunkaan kanssa haluaisi vakavaa suhdetta kun olet selvästi kevytkenkäinen eli harrastat seksiä sitoutumatta?

Vierailija
37/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Se että lyhyitä suhteita on ollut ei aina tarkoita, että kyseessä olisi joku tavoitetila. Silti voisi olla mieluummin suhteessa, jos löytyisi sopiva.

Aina voi selitellä ja harrastaa itsepetosta. Ei niitä lyhyitä juttuja kerry kymmeniä ihan itsestään.

Vierailija
38/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi nähnyt niin osaa arvostaa sitä, mitä kotona on. Eli kyllä. 

Vierailija
39/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielessäni siis oletuksena:

sinkkuus ja paljon lyhyitä suhteita = hyvä, tavoitetila

parisuhde = huono, välteltävä

-AP

Vierailija
40/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en, mutta ei johtuisi pelkästään siitä, vaan yleensä sen tyyppiset ei muutenkaan kiinnosta muiltakaan ominaisuuksiltaan