Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkaisitko suhteeseen sellaisen kanssa, jolla ollut paljon seksikumppaneita?

Vierailija
05.09.2024 |

Uskotko, että paljon kokenut ja usean henkilön kanssa seksiä harrastanut pystyisi sitoutumaan ja tyytymään yhteen kumppaniin loppuiäkseen?

Kommentit (255)

Vierailija
81/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pidän seksistä ja itsellänikin on ollut ajan jaksoja jolloin spoivaa pitkäaikaista pari- tai seksisuhdetta ei ole ollut näköpiirissä jolloin irtosuhteita on kertynyt enemmän. Se on tietysti ihan ok jos potentiaalisella kumppanillakin on näin ollut. Yleisesti ottaen vilkas ja monipuolinen menneisyys seksin saralla on kumppaniehdokkaassa pikemminkin plussa kuin mikään varoitusmerkki.En myöskään pidä sitä mitenkään itsestäänselvänä indikaationa pettämisriskistä, koska itsekään en ole keskään ketään petään vaikka kumppaneita onkin huomattava määrä.

Toki pitää olla vastuullinen ehkäisyn ja tautiriskien suhteen jne ja seksiriippuvaiset sun muut on oma lukunsa. 

Vierailija
82/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suorastaan oksettavaa tämä naisten harjoittama misogynia ja slut shaming.

-AP

Sinähän se kautta rantain sheimaat naisia, annat ymmärtää että naiset menee rikki irtoseksistä ja kuitenkin jaat itseäsi niille irtoseksiä haluaville naisille. Ja siis siitä huolimatta että uskot heidän menevän siitä seksistä rikki...

En ole niin väittänyt. Sinä väitit niin. Minä väitin että naisille tulee miehistä traumoja, mutta hyvä että vahvistit sen, että nämä ovat kusetusta ja naisten omia keksintöjä. Tosin neitsyenä sinun ei kannata kommentoida. Olet muuten tosi tyhmä, koska et ymmärrä lukemaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa aplla olla hyvä elämä ja hyvä olo itsensä kanssa... Pieni vinkki - tuolla katkeruudella pilaat vain oman olosi ja elämäsi. Paha olosi ei tule poistumaan tällä tavalla. Saatat saada hetken adrenaliiniryöpyn muiden haukkumisesta, mutta sen tekemä hyvä olo ei kestä kauaa, päinvastoin kohta olosi on entistä synkempi. Kukaan ei halua katkeroa inisijää elämäänsä, eikä tämä fakta tule muuttumaan vaikka kuinka kiukuttelisit.

Vierailija
84/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijai, nyt ap paljastui ja se raivoaa täällä naisille 😂😂😂

Sovinistisika mikä sovinistisika ja vielä erittäin lyhytpinnainen

Säälittävä olio, naurattaa ihan katsoa miten se yrittää maalata mustaa valkoiseksi ja itkeävänisee päälle kuin mukula. Valitettavasti pitää mennä lenkille, jatkakaa te puolestani. 

Vierailija
85/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että suomalaiset naiset provosoivat miehiä, että saavat heistä esiin huonot puolet. Siksi välttelen suomalaisia naisia.

Vierailija
86/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä kuinka monen kanssa mimmi on ollut,

parru vaan persseeseen!

T.Maukka

Vierailija
87/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä olio, naurattaa ihan katsoa miten se yrittää maalata mustaa valkoiseksi ja itkeävänisee päälle kuin mukula. Valitettavasti pitää mennä lenkille, jatkakaa te puolestani. 

Juokse läski, juokse. Et sä laihanakaan kelpaa, koska ongelma on sun pään sisällä.

Vierailija
88/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI varmasti tyydytä itseään yhteen kumppaniin. Kyllä ihminen on viettiensä vanki, paitsi sitten kun lerpahtaa, mutta ottaa sitten muut keinot käyttöönsä. Ranskassahan oli tämä kammottava tapaus, jossa mies oli huumannut vaimonsa ja kutsunut sitten miehiä tyydyttämään halunsa tähän tajuttomaan naiseen. Mieshän olisi halunnut ilmeisesti parinvaihtoa mutta nainen sanoi että kiitos ei, olen terve ihminen. Mies ei ollut. Oli myös kuvannut tytärtään puolialastomana kun oli ensin huumannut tämän.

Vierailija
89/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan ap naisten tyhmittelyä ja huorittelua täällä. Ei ole meidän vika että pilasit sitoutumiskykysi liiallisella nussimisella ympäriinsä 💋

Vierailija
90/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Olen yksiavioinen ja sellaiseksi jään vaikkei ex-vaimoni yksiavioinen sitten ollutkaan. Eipähän tarvitse osallistua mihinkään perheenperustamisiin eikä jälkipolvien tukemiseen. Suku sammuu tähän.

Vierailija
91/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä kuinka monen kanssa mimmi on ollut,

parru vaan persseeseen!

T.Maukka

Ei sillä olekaan väliä, vaan sillä on väliä monenko kanssa mä olen ollut. Miksi tyytyisin yhteen. :)

-AP

Vierailija
92/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että suomalaiset naiset provosoivat miehiä, että saavat heistä esiin huonot puolet. Siksi välttelen suomalaisia naisia.

Toit huonot puolesi esiin ihan provosoimattakin. Se on toki plussaa ja selittää osin sen, miksi valehtelet täällä monista seikkailuistasi. 

Vierailija
93/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kyllä kiinnosta jakorasiat. Niitä saa kaupasta, jos tarvitsee eri käyttötarkoitukseen.

Vierailija
94/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi. Yhdistän irtosuhteiden harrastamisen  ei-toivottuihin psyykkisiin ominaisuuksiin ja kohdunkaulan syövän riskiin. Hyvä, että jokainen saa valita vapaasti kumppaninsa haluamiensa ominaisuuksien ja kriteerien perusteella. Harmi, että seksihistoriasta valehteleminen on enemmän sääntö kuin poikkeus. 

Vierailija
95/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan ap naisten tyhmittelyä ja huorittelua täällä. Ei ole meidän vika että pilasit sitoutumiskykysi liiallisella nussimisella ympäriinsä 💋

Mistä sä nyt tuon huorittelun vedit tähän? Keksit omasta päästäsi, koska olet v*tun tyhmä. :)

Vierailija
96/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Itselläkin ollut 50. Kokemusta, ei tule enää tarvetta lähteä hakemaan ja haikailemaan niitä kokemuksia.

Exällä oli ollut kaksi kumppania ennen minua ja niinhän se alkoi eukolla sarjapettäminen. Itseä ei kiinnosta tuolla maailmalla köyriminen enää yhtään.

Jos on kovin surkea itsetunto, niin sellaista ihmistä toki saattaa haitata jos toisella on ollut paljon enemmän seksikumppaneita. Itse en edes kysy toisen kumppaneiden määrästä. Mutta jos sillä jotain väliä on, niin mieluummin reilusti kuin vain pari.

Vierailija
97/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap itse provosoi naisia väittämällä että kaikki naiset menevät henkisesti rikki irtoseksistä. Ei kannattaisi esittää vääriä oletuksia jos ei kestä seurauksia

Vierailija
98/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tekisit paljonkin sillä tiedolla. Kokenut nainen tuskin jaksaisi olla suhteessa kokemattoman miehen kanssa. Naisen tyydyttäminen vaatii taitoa, joka kasvaa harjoitellessa. -AP"

Kiitos kommentistasi! - Ihan puhtaasta utelaisuudesta uskotko ja kuvitteletko oikeasti, että naiset olsivat sinun mielestäsi, olsiko oikea sana perustaltaan niin samanlaisia, että oikeasti joitain "tapoja" tai "keinoja" , jotka hallitsemalla ja osaamalla meis (tai miksiei vaikka toinen nainenkin) voisi tuottaa varmuudella iloa ja nautintoa, jos vain tällaiseen minusta perin intiimiin hetkeen tarjoutusii mahdollsiuus ja tilaisuus? - Itse näet epäilen, että sellaista ei ole. -

Siksi olen mieluummin yrittänyt heittäytyä ja olla avoin kohtaamaan tosien ja ainakin varonut ajattelamsta, että nyt kun vain pyrin tekemään kuten viimeksi silloin kun jäi mielikuva, että toinen sai seksuaalsita nautintoa kanssani, niin jos vain nyt pyrin tekemään saman niin mahdolsliatan tosielle vähintään yhtä suuren nautinnon, ellen jopa suuremman kun yritän palauttaa mieleeni miten tilanne edelliskerralla eteni siihen, joten mielessä on tavallaan jo valmis malli riittää että seuraan sitä, enkä sitä miten toinen reagosi käytökseeni/ toimintaani, koska toimintanihan on jo osoittanu aiemmin, että se on saanut aikaan aiemminkin seksuaalista nautintoa aikaan.

En  ole näin osannut aiemmin ajatellakaan ja vähän empien suhtaudun nytkin, että pitäsin naisia näin perimmältään samanlaisina, Mutta ajatuksena on toki kiinnostava. Koska ei se, että on ja on ollut pidempään selibaatissa hakematta jaktiivisesti seksiseuraa ole tehnyt minusta kokeneempaa kun en edes ymmärrä mikä se sellainen ansio on, että seksikumppaneita pitäsi olla johonkin ikään mennessä tietty määrä. Minulle riittää oikein hyvin, että olen sinut oman seksuakisuuteni kanssa, eikä haittaa yhtään se, että joku on harrastanut minua enemmän tai vähemmän seksiä. Ja jos joku kuvittelee minusta erottavan päältä päin kokemuksieni määrän, niin siinä erottaa. minä en erota, enkä toisaalta taitaisi edes haluta kun en tiedä mitä tuolla tiedolla tekisin. Vai kuten jo  edellä kysyin pitäsikö pelätä vertailua tai kenties käydä ksymässä, että kuuleppas, että kun olet harrastanut seksiä varmaan tuon ja tän kanssa niin oletkos tullut tehneeksi sitä XX:n kanssa, että kerroppa kokemattomalle, mitä minun pitäsi hänen kanssaan tehdä. - Siis jos hänellä on erityisä omia nautinnonlähtteitä, eikä vain niitä joita kaikilla naisilla on ja joita minä edes vielä tunne varmuudella niin hyvin, että osaisin ne heille tai heistä yhdellekään mahdollsitaa.    

Vierailija
99/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaan näin, että rajansa kaikella. 

Vierailija
100/255 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittele mitä tarkoittaa paljon

yli 30 vaikkapa

Mulla on ollut yli 30 petikumppania (osa suhteita) ja kyllä mä parisuhteessa olen uskollinen. Typerää ajatella, että ei voisi olla uskollinen. Yhtälailla vain yhden ja saman kanssa ollutta voi alkaa kiinnostamaan miltä joku toinen tuntuisi. 

N45