Miksi miehet arvostelevat naisten halua saada taloudellisesti toimeentuleva kumppani?
Eikö se ole ihan itsestään selvää? Jos haluaa perheen, lapsia, oman kodin, harrastuksia jne. siihen tarvitaan rahaa. Ei niitä sosiaalituilla saada.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Niin, unohditte vastata: elän parhaillaan alennetulla toimeentulotuella ja asumistuella, ja tulen ihan hyvin toimeen. Olen siis toimeentuleva mies -kaltaisianiko tarkoititte?
Vai ehkä sittenkin "mukavan varakas"?
Isäehdokkaaksi olisit kyseenalainen valinta, pelkäksi kumppaniksi ihan OK, kunhan sulla olisi varaa välillä tehdä yhdessä muutakin kuin nyhjätä kotona. Ja kunhan todella tulisit "ihan hyvin" toimeen tukirahoillasi etkä katkerana jatkuvasti kitisisi vähistä varoistasi ja yrittäisi lokkeilla kumppanin palkalla. Ja kunhan et ole "ideologisesti työtön".
Newsflash: "taloudellisesti toimeentuleva ei tarkoita KÖYHÄÄ taloudellisesti toimeentulevaa!
Tämä "unohtui" aloituksesta (antaisi huonon-joskin realistisen kuvan naisista)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, unohditte vastata: elän parhaillaan alennetulla toimeentulotuella ja asumistuella, ja tulen ihan hyvin toimeen. Olen siis toimeentuleva mies -kaltaisianiko tarkoititte?
Isäehdokkaaksi olisit kyseenalainen valinta, pelkäksi kumppaniksi ihan OK, kunhan sulla olisi varaa välillä tehdä yhdessä muutakin kuin nyhjätä kotona. Ja kunhan todella tulisit "ihan hyvin" toimeen tukirahoillasi etkä katkerana jatkuvasti kitisisi vähistä varoistasi ja yrittäisi lokkeilla kumppanin palkalla. Ja kunhan et ole "ideologisesti työtön".
Ja kunhan ja kunhan ja kunhan... mutta aloitukseen ei voinut listaa laittaa, mokomat teeskentelijät.
"Onnistuu mutta miksi haluaisin noita? Mulla on jo oma talo enkä halua häämatkalle. Jos naimisiin olis pakko jostai syystä mennä niin se olis maistraatissa lounastauolla ja avioehto kirjattais samalla kertaa."
Minä haluaisin häämatkalle eikä minulle kelpaa maistraatti lounastauolla. Usein tessissä oma vihkipäivä on palkallinen vapaa, joten en sitä päivää töissä viettäisi. Enkä todellakaan halua kenenkään homeiseen rintamamiestaloon asumaan, hyi olkoon. Avioehdon vaadin myös.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatus muuten, että köyhä mutta toimeentuleva mies olisi aina kuppaamassa rikkaampaa kumppaniaan! Itseännekö peilaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten itse arvioit? Saatko asuntolainaa perheasuntoon ja kykenetkö sitä lyhentelemään? Pystytkö maksamaan puolet häämatkan hinnasta New Yorkiin?
Miksi pitäisi olla asuntolaina ja perheasunto? Kuka idiootti lähtee häämatkalle? Varsinkaan New Yorkiin
Minä ainakin haluan niin ja sellaisen miehen kelpuutan, joka pystyy nuo tarjoamaan. Sultako ei onnistu?
Onnistuu mutta miksi haluaisin noita? Mulla on jo oma talo enkä halua häämatkalle. Jos naimisiin olis pakko jostai syystä mennä niin se olis maistraatissa lounastauolla ja avioehto kirjattais samalla kertaa.
Mitä sä täällä kyselet "miks mun pitäis haluta mitä te haluutte hä!?" :D Kukaan ei pakota. Haluat, mitä haluat. Jos haluat kumppanin, etsi sellainen, jonka kanssa elämäntyyli ja tulevaisuuden suunnitelmat osuu yksiin.
Olen ihmetellyt samaa. Ovat yleensä joko vähän naiivia tai sitten harmissaan kun eivät itse pysty samaan.
Aloituksessa muuten ei kysytä isää, vaan kumppania. Onhan niitä lasta tahtomattomia naisiakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset valittavat, jos joutuvat maksamaan yli puolet menoista. Huvittavaa ja vanhanaikaista.
Ei kai ole tarkoitus että kumpikaan maksaa YLI puolet menoista? Yhteiset menot jaetaan tasan!
En tiedä. Puolisoni on ollut kotona kolmen lapsen kanssa. Vasta nyt, kun nuorin muutti omilleen on hän mennyt töihin. Olen maksanut kaiken. Asunnon, autot, matkat, jne. Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kunhan ja kunhan ja kunhan... mutta aloitukseen ei voinut listaa laittaa, mokomat teeskentelijät.
Olihan siellä listattu perhe, lapset, oma koti, harrastukset jne. Koko ketjun pointti on se, että naisilla(kin) on asioita, joita elämässään haluavat eikä niitä saa ilman rahaa. Itse en halua lapsia, joten vähävaraisempikin mies käy. Toki varallisuuden lisäksi on muitakin kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo ajatus muuten, että köyhä mutta toimeentuleva mies olisi aina kuppaamassa rikkaampaa kumppaniaan! Itseännekö peilaatte?
Ei ole mitään ajatusta, että AINA köyhä on kuppaamassa. Ihan vain kun on tullut tällaisia suhteita todistettua, on syntynyt ajatus, että itse en sellaista halua. Tärkeää on nimenomaan sekin, että tulen itse omillani toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä norkoilevat miehet ovat kaikki vässyköitä sossupummeja joilla ei ole muuta tekemistä kuin raivota internetissä
No sitähän nämä kaikki tällaiset palstat on täynnä. Ei täältä kannata etsiä yhtään mitään järjellistä elämää, ja jos joku sellainen eksyy se mollataan heti ulos.
On tunnettu tosiasia että nämä palstat on elämäänsä katkeroituneitten pahan olonsa purku paikkoja. Jotain lohtua saavat, vertaistukea kai sitten. Tämä on hyvä muistaa jos tänne tulee lukemaan.
Katsokaa noita aloituksia. Kysyy kyllä itseltään vähän yhtä ja toista kun noita katselee, ja sitten jotkut naiivit raukat yrittää saada jotain järkevää sekaan. Että niinpä.
Kyllä muakin ärsyttäisi aina jäädä tyhmemmäksi. Kai se vähän auttaa lapsellisesti haukkua se viisaampi.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa muuten ei kysytä isää, vaan kumppania. Onhan niitä lasta tahtomattomia naisiakin!
"Jos haluaa perheen, lapsia..." Koittaa jaksaa lukea otsikkoa pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään ajatusta, että AINA köyhä
Kuitenkin palstalla on AINA oletuksena että köyhä mies kuppaa! Jostainhan sekin harha syntyy - todennäköisimmin peilaatte itseänne.
Koska se usein kiistetään ja väitetään, ettei naisia kiinnosta muu, kuin miehen "mukavuus" tai vastaavaa soopaa. Jos joku sanoo, että tulotaso on monelle aika korkealla kriteereissä, tullaan huutamaan höpö höpöä jne.
Suurin ongelma varmaan se, että monelle se OK toimeentuleva "työläinen" ei ole potentiaalinen kumppaniehdokas, vaikka itse olisi tuossa tuloluokassa.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus leikkaa ansiosidonnaisen ja jos asutaan yhdessä niin miehen pitää tienata tarpeeksi, koska jos asuu yhdessä niin ei saa asumistukea ja toimeentulotukea.
Naiset ei mene enää ilmaispiiaksi
Minulle ei enää uutta parisuhdetta tule.
En muuta myöskään miehen asuntoon, joka on yksin miehen nimissä ja menee perinnöksi hänen lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan siellä listattu perhe, lapset, oma koti, harrastukset jne. Koko k
vähän ristiriitaista:vähävaraisempikin käy, mutta toki VARALLISUUDEN LISÄKSI on muitakin kriteereitä(?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos haluaa perheen, lapsia..." Koittaa jaksaa lukea otsikkoa pidemmälle.
tuo "jos" sisältää myöskin mahdollisuuden että "jos ei"
Toimeentuleva: mahdollistaja, rahoittaja, kupattava.
Kaikki vastaukset tähän: kieroilua ja sutkeilua.
Hallitus leikkaa ansiosidonnaisen ja jos asutaan yhdessä niin miehen pitää tienata tarpeeksi, koska jos asuu yhdessä niin ei saa asumistukea ja toimeentulotukea.