Miksi miehet arvostelevat naisten halua saada taloudellisesti toimeentuleva kumppani?
Eikö se ole ihan itsestään selvää? Jos haluaa perheen, lapsia, oman kodin, harrastuksia jne. siihen tarvitaan rahaa. Ei niitä sosiaalituilla saada.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisten juttuihin osallistuminen on hinta minkä joutuu maksamaan sadakseen seksiä. Ei niihin kukaan menis ilman naista."
Jos pelkkää seksiä olet vailla, halvemmalla pääset ilman parisuhdetta ja eritoten ilman jälkikasvua. Vaikka sitten joutuisit maksullisiinkin turvautumaan, jos et omin avuin kenellekään kelpaa.
Mitä muuta naiselta saa kuin seksiä? Kaiken muun mitä olen ikinä halunnut olen saanut iha itse hankkimalla.
Siihen sulle voi ehkä antaa vastauksen miehet, jotka kokevat saavansa naiselta muutakin. Mutta eihän sillä toisaalta sulle ole merkitystä, mitä joku toinen mies naiselta saa. Sinä et saa kuin (korkeintaan) seksiä, joten sen mukaan elät. Säästelet vain jotta pääset sinne prostituoidun vastaanotolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisten juttuihin osallistuminen on hinta minkä joutuu maksamaan sadakseen seksiä. Ei niihin kukaan menis ilman naista."
Jos pelkkää seksiä olet vailla, halvemmalla pääset ilman parisuhdetta ja eritoten ilman jälkikasvua. Vaikka sitten joutuisit maksullisiinkin turvautumaan, jos et omin avuin kenellekään kelpaa.
Mitä muuta naiselta saa kuin seksiä? Kaiken muun mitä olen ikinä halunnut olen saanut iha itse hankkimalla.
Siihen sulle voi ehkä antaa vastauksen miehet, jotka kokevat saavansa naiselta muutakin. Mutta eihän sillä toisaalta sulle ole merkitystä, mitä joku toinen mies naiselta saa. Sinä et saa kuin (korkeintaan) seksiä, joten sen mukaan elät. Säästelet vain jotta pääset sinne prostituoidun vastaanotolle.
Musta tuntuu, että ihan pelkästään noiden vastauksien perusteella vaikka miehet vastaisivatkin mitä he saavat, niin ei tuo henkilö ymmärtäisi. Toivottavasti siis keskittyy säästämään sitä rahaa ja on naisten kanssa tekemisissään ainoastaan silloin, kun ostaa sitä seksiä.
Totuushan on kuitenkin se, että jatkuvasti hän kuitenkin haikailee naisten seuraan. Ei hän muuten tällä palstalla olisi. En minäkään käy miespainotteisilla palstoilla, kun en pääosin miesten seuraa halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jokku vaan tajua. Se mitä luulet antavas miehelle seksin lisäksi on hänelle vain rasite. Jos sun mies sais ite päättää niin se ei sun kanssa tekis mitää ylimäärästä kuin kävis sillo tällö panemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään käy miespainotteisilla palstoilla, kun en pääosin miesten seuraa halua.
Millä vatun painotteisilla palstoilla. Vauvalla on vain trolleja. Toiset esittää naisia ja toiset miehiä. Muutama tampio luulee että ne on normaaleja ihmisiä.
Niin. Miksi arvostellaan koko ajan muiden elämää ja muita ihmisiä, miehet. Tietenkin voi kysyä olisiko kaikille tasa-arvoa, että on taloudellista ja muuta turvaa, eikä vain rahakkaille. Ettei naiset epätoivoisena etsi jotain "rahakasta" tyyppiä riesakseen ja elä alisteisessa asemassa käskyläisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No näinpä. Etenkin jos jälkikasvua meinaa kasvattaa, pitäähän siihen olla varaa. Itse en lapsia halua, joten ei niin merkitystä miehen ansioilla. Toki olisi ikävää, jos miehellä ei olisi koskaan varaa lähteä mukaan tapahtumiin eikä matkoille. Omiin tarpeisiini oma palkkani riittää oikein mukavasti.
Miksi mies haluaisi lapsia? Ne on naisten juttuja.
Entä jos sun "tapahtumat ja matkat" ei kiinnosta miestä, pitäiskö sen silti maksaa mukaan tulemisesta?
Aika moni mies näyttää haluavan. Tai sitten aika moni mies on lapanen, jos ei osaa kieltäytyä "naisten jutuista".
Eikä tietenkään pidä osallistua mihinkään yhteiseen tekemiseen, jos ei kiinnosta. Aina voi myös valita elää itsekseen/etsiä sopivamman kumppanin, jos yhden kanssa ei mielenkiinnonkohteet ja toiveet eläm
Sekoitat aidon haluamisen ja pillupalkalla toisen perheunelmissa mukana tossuilun.
Jo aloitus on tyypilliseen tapaan sutki. T: taloudellisesti hyvin toimeentuleva toimeentulotuella eläjä.
Siis kyse EI ole toimeen tulemisesta vaan hyötymisestä.
Suomalaiset hankalat eukot voivat haluta ja vaatia mitä vaan, mutta Thaimaasta löytää aidon rakkauden kauniin ja sutjakan naisen kanssa
Nyt sitä selkärankaa, palstamiehet! Lopettakaa pillupalkalla tossuilu heti! Älkää tehkö naistenne kanssa mitää muuta kuin käytte sillo tällö panemassa!
Kaikki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se menee että miehet rakastaa ja naiset rahastaa.
Ei, vaan juuri opimme, että miehet "menevät mukaan naisten juttuihin" saadakseen seksiä.
Saatu monipuolinen ja säännöllinen seksi mahdollistaa rakastumisen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset hankalat eukot voivat haluta ja vaatia mitä vaan, mutta Thaimaasta löytää aidon rakkauden kauniin ja sutjakan naisen kanssa
En kyllä thaikkua ottais. Vie tuhkatki pesästä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläpä melko edullisesti, eiks jeh?
Vierailija kirjoitti:
No se on kohdantaongelma suomessa tällä hetkellä, että naiset eivät pariudu "alaspäin", eli miesten kanssa joilla ei ole koulutus/tulot paremmat kuin naisella itsellään. Miehet vastoin tätä pariutuu "alaspäin". Se varmaan tuntuu monesta miehestä ikävältä, että näin on, mutta jokainen valitsee itse kumppaninsa.
Mielestäni hommaan on selviä ratkaisuja. Pohditaan sitä miksi poikien koulut menee päin helvettiä, tai miksi duunarialoilta ei saa palkkaa enemmän, jotta miehet pystyvät yltämään naisten standardeihin.
Mutta tälläkin palstalla useat feministit huutaa että "nyt on naisten vuoro tienata ja olla perheen pää", siinä tapauksessa pitäisi ehkä harkita niiden standardien alentamista, jos ei olla valmiita nostamaan miesten tasoa periaatteesta.
No itseasiassa monessa duunarihommassa tienaa ihan hyvä verrattuna korkeakoulutustavaativiin naisvaltaisiinaloihin.
Onneksimua kiinnostavat miehessä muut asiat kuin tilipussi. Ärsyttää se, että naisen oletetaan huolivan itseään "rumempi" mies rahan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se menee että miehet rakastaa ja naiset rahastaa.
Ei, vaan juuri opimme, että miehet "menevät mukaan naisten juttuihin" saadakseen seksiä.
Saatu monipuolinen ja säännöllinen seksi mahdollistaa rakastumisen.
Juu. Jos nainen on antavainen ja kiltti, yhteenmuuttoakin voidaan sitten joskus miettiä. Kuhan nyt ensin se siivoaa ja tekee ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaisessa kulttuurissa "kumppani" tarkoittaa tasaveroista henkilöä, joka vastaa ja panostaa yhtä paljon.
"Lypsylehmä" taas tarkoittaisi ap:n kuvaamaa henkilöä joka rahoittaa toisen alisuorittajan elämää ja unelmia, joista hänen pitäisi oikeastaan ainakin puolet hoitaa itse.
Mies on hyvä ja menee sitten synnyttämään tasaveroisesti. OMG näitä nykyajan pellejä.
toi omg teki susta just nykypellen
Vierailija kirjoitti:
Täällä norkoilevat miehet ovat kaikki vässyköitä sossupummeja joilla ei ole muuta tekemistä kuin raivota internetissä
No sitähän nämä kaikki tällaiset palstat on täynnä. Ei täältä kannata etsiä yhtään mitään järjellistä elämää, ja jos joku sellainen eksyy se mollataan heti ulos.
On tunnettu tosiasia että nämä palstat on elämäänsä katkeroituneitten pahan olonsa purku paikkoja. Jotain lohtua saavat, vertaistukea kai sitten. Tämä on hyvä muistaa jos tänne tulee lukemaan.
Katsokaa noita aloituksia. Kysyy kyllä itseltään vähän yhtä ja toista kun noita katselee, ja sitten jotkut naiivit raukat yrittää saada jotain järkevää sekaan. Että niinpä.
"Ei jokku vaan tajua. Se mitä luulet antavas miehelle seksin lisäksi on hänelle vain rasite. Jos sun mies sais ite päättää niin se ei sun kanssa tekis mitää ylimäärästä kuin kävis sillo tällö panemassa"
En minä tuhlaa aikaani sen miettimiseen, mitä minä annan miehelle. Ei se asia kuulu minulle millään muotoa, on miehen oma asia määritellä, mitä minulta saa ja onko se sitä, mitä haluaa. Oma häpeänsä, jos todellisuudessa kyr pä otsassa ja hampaat irvessä vain sietää seuraani. Pelkkää seksiä saisi aivan varmasti paljon helpommalla muualta. Oma häpeänsä myös, jos on niin kakara, ettei tajua aikuisena kyllä jo "saavansa ite päättää", miten elämäänsä elää. (Miehet vaikuttavatkin kyllä henkisesti pikkulapsen tasolle jääneiltä poloisilta näiden kommenttien perusteella...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs sitten, jos lse rikas mies onkin pihi, eikä käytä niitä rahojaan mihinkään turhuuksiin? Taitaa moni nainen kuvitella, että jos mies on rikas, niin itsekin sitten pääsee käyttämään miehen rahoja. Näinhän se ei ollenkaan automaattisesti mene.
Pihi ihminen vahtii myös puolison rahan käyttöä ja valittaa joka asiasta. Piheistä kannattaa pysyä kaukana.
Se vahtiminen on ihan ok ja myös valitus. Jos se tarkoittaa, että sinä tuhlaat ja minä maksan sinunkin osuudet pakollisista.
Piheys on onneksi sellainen ominaisuus, että sitä ei pysty piilottamaan. Seurustelu ei ehdi edes alkaa, kun toinen kyllästyy pihin käytökseen.
Mä olen itse ollut aina tosi onnellinen siitä että olen syntynyt maahan jossa naisellakin on mahdollisuus kouluttautua ja päästä hyvillä tuloille, ja sen ansiosta myös mahdollisuus perustaa parivalintansa muille kuin taloudellisille asioille. Itselleni varsinaista tulotasoa olennaisempi asia miehessä oli samanlainen asenne rahaan. Seurustelin todella pihin miehen kanssa muutaman vuoden, se oli kamalaa. En myöskään voisi olla sellaisen tyypin kanssa jolla raha polttaa näpeissä ja kaikki menee mitä tulee. Halusin kaltaiseni, jotain siltä väliltä.
Nainen ei kykenisi vapaasti miettimään miten haluavat asua, kuinka paljon matkustella ja kuinka monta lasta on varaa tehdä. Mies kyllä kykenisi ihan hyvin.