Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet arvostelevat naisten halua saada taloudellisesti toimeentuleva kumppani?

Vierailija
29.08.2024 |

Eikö se ole ihan itsestään selvää? Jos haluaa perheen, lapsia, oman kodin, harrastuksia jne. siihen tarvitaan rahaa. Ei niitä sosiaalituilla saada.

Kommentit (306)

Vierailija
301/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalta yleistys. Olen nainen enkä ole koskaan valinnut potentiaalista kumppaniani tulotason perusteella vaan sen, miten miehen kanssa yleensä ottaen synkkaa ja miten hyvin hän minua kohtelee.

Mutta joo, se varmaan ärsyttää miehiä ihan samalla tavalla kuin naisia ärsyttää, että miehet hakevat kumppania ennen kaikkea ulkonäköä ajatellen - se on turhautumista siihen, että pelkää itse jäävänsä sen takia yksin.

Sen sijaan, että ärsyyntyy siitä, että joku nainen haluaa miehen jolla on varaa esim. jälkikasvun kasvattamiseen, voi keskittyä etsimään naisen, jonka kanssa yhteiseloon miehen tulotaso riittää. Jättää ne muut naiset vain rauhaan elämään omaa elämäänsä.

Vierailija
302/306 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa muuten ei kysytä isää, vaan kumppania. Onhan niitä lasta tahtomattomia naisiakin!

"Jos haluaa perheen, lapsia..." Koittaa jaksaa lukea otsikkoa pidemmälle.

tuo "jos" sisältää myöskin mahdollisuuden että "jos ei"

No tuossa aloituksessa nyt ei kyllä ole noin. Ei kukaan voi olla ymmärtämättä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/306 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 tytärtä. Koulutettuja, hyvissä ammateissa, kunnianhimoisia ja hyväkuntoisia.

Mitä he saisivat elämäntapaluusereilta?

Miehen ammatilla ei ole väliä kunhan hoitaa osuutensa kodin töistä ja kuluista. Toki duunarin ja akateemisen ajatusmaailmat voi erota toisistaan huomattavastikin mistä voi tulla ongelmia

Vierailija
304/306 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se vähän tekopyhää, että nainen itse on käynyt peruskoulun jälkeen korkeintaan talouskoulun ja on vuodesta toiseen työttömänä, mutta haluaa työssäkäyvän miehen.

Eikö nuo talouskoulun käyneet ole jo vanhainkodissa? Tuskin he enää työssäkäyviä vikittelevät.

Vierailija
305/306 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet täälläkin naisista eivät näytä ymmärtävän sitä, että miehelle ei ole naisen koulutuksella, ammatilla tai palkalla paskaakaan väliä. Monelle miehelle riittää se, että nainen käy töissä ja elättää itsensä. Myös työtön nainen kelpaa miehelle, kuhan on nuori ja hyvän näköinen.

M32

Miksi koulutuksen/Ammatin/palkan vaatiminen on halveksuttavampaa kuin nuoruuden/Ulkonäön vaatiminen?

Ei olekaan! Jos kysynnän ja tarjonnan laki kohtaa, niin mikäs siinä sitten. Mutta naisella on aikaikkuna mikäli hän haluaa saada biologisia lapsia, toisin kuin miehellä, sillä mies voi aina hakea vaimon Kaakkois-Aasian maasta itselleen mikäli hän haluaa. Nainen taas ei voi mitään ja mikäli hänelle on kova vauvakuume, niin hänen on pakko laskea rimaa miesten suhteen tai jäädä lapsettomaksi.

Et sitten kuitenkaan ole vaivautunut edes "kumppanisi" työnimikettä painamaan mieleesi? Kassaneitejä ei ole ollut moneen kymmeneen vuoteen. Tai ehkä siellä sun mielikuvitusmaailnassa on edelleen.

Vierailija
306/306 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan arvostele. Tyttärelläni ollut pari kertaa sellainen lompakkoloiseksi yrittäjä. Sai tarpeekseen molemmilla kerroilla nopeasti, ei enää ikinä.

Ei siis tarvitse olla rikas, mutta omillaan on pärjättävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi